فارس نوشت:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا گفت: این کشتار بی‌رحمانه جنایت عمدی، سازمان‌یافته توسط دولتمردان آمریکایی بوده و رژیم آمریکا باید منتظر انتقام سخت و بزرگ امت اسلام باشد.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: دست رژیم پلید آمریکا تا مرفق به خون شهدای اسلام آغشته است. با هدایت و دخالت مستقیم و غیرمستقیم دولت آمریکا هر روز شاهد قتل مردم مسلمان فلسطین، لبنان، عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه هستیم. پرونده‌ سیاه این رژیم روی سفاکان تاریخ چون فرعون‌ها، مغول‌ها و هیتلرها .. را سفید کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به حماسه هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: اگر صدام به ایران حمله کرد همه می‌دانند که با تجهیز، ‌حمایت، پشتیبانی و دستور آمریکا بود.

نقدی با اشاره به شرایط سخت و ملتهب کشورهای منطقه و قتل عام مردم مسلمان، به ویژه شیعیان در این کشورها تاکید کرد: بالاتر از قتل 290 شهید مظلوم ایرباس خباثت دولت و رئیس‌جمهور آمریکاست که به جای عذرخواهی و شرمندگی از این جنایت به عامل جنایتکار آن مدال می‌دهد و این نشان می‌دهد که این کشتار بی‌رحمانه جنایت عمدی، سازمان‌یافته و برنامه‌ریزی شده توسط دولتمردان آمریکایی بوده و برخلاف آنچه آمریکایی‌ها ادعا می‌کردند، خطا و اشتباه نبوده است و رژیم آمریکا باید منتظر انتقام سخت و بزرگ امت اسلام باشد.

29219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301754

برچسب‌ها