در دومین روز سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مشهد مقدس، آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد با حضور در تالار آیینه آستان قدس با ایشان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در خراسان بزرگ و جمعی از مشاورین رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز حضور داشتند، آیت الله علم الهدی ضمن خوشامد گویی به هاشمی رفسنجانی در خصوص مسائل روز کشور و موضوعات استان خراسان رضوی با وی گفت و گو کرد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 301785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    330 3
    عجب پس معلوم شد که جو واقعا عوض شده علم الهدی و رفسنجانی؟ چه چیزهایی که انسان این روزها نمی شنود؟
  • بی نام US ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    278 2
    ﺍﺯ ﺑﭽﻪ ﮔﯽ ﻫﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﺪﻭﻧﻢ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﺑﺎ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺟﻬﺖ ﺑﺎﺩ ﻣﯿﺸﻪ ﺍﺯ ﺳﻘﻮﻁ ﺑﺎﺩﺑﺎﺩﮎ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﮐﺮﺩ . ﻭﻟﯽ ﭼﻮﻥ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﮔﯽ ﺍﺯ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﭼﯿﺰﯼ ﺳﺮﻣﻮﻥ ﻧﻤﯽ ﺷﺪ ، ﺁﺧﺮ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻢ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺑﺪﻡ ....!!!
  • احمد عبد الله زاده IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    0 27
    بسم الله الرحمن الرحیم وبه نستعین دین ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ما است. نماز جمعه یک عمل صد در صد عبادی و سیاسی اسلامی است وحتما باید مسائل سیاسی روز در خطبه های آن گفته و شنیده شود . بعد از رهبری و مراجع عزیز تقلید شیعه . علامه مصباح یزدی ، آیةالله سید احمد خاتمی ، آیةالله صدیقی ، آیةالله اعلم الهدی امام جمعه مشهد و آیةالله جزایری امام جمعه اهواز هر همگی چون طلای ناب 24 عیاری هستند که هرکجای اسلام و انقلاب قرار بگیرند مانند گوهری تابناک وگران بها می درخشند . برجستگی این چند بزرگوار از دیگران آنست که مسائل سیاسی ودینی روز را به روز " نصایح سیاسی روز را به روز " برخورد های سیاسی روز را به رور " پیگیری میکنند ودرفکر انجام تکلیف میباشند نه نتیجه . اگر روزی بر ای مصلحتی یا برای مسائل سیاسی ازشخصیتی پشتیبانی یا شخصیتی را در نماز جمعه دفع کردند یقینا به مصلحت اسلام وقرآن و انقلاب است و کسی نباید از آنان خورده بگیرد . که خورده گرفتن از این بزرگواران کمال جهل و نادانی است . اگر ما در حقیقت شیعه آل محمد (ص) هستیم و معتقد به مرجعیت شیعه این بزرگوارانهم زبان مراجع شیعه هستند . با وجودیکه شورای سیاستگذاری محترم ائمه جمعه کشورمصرانه سعی در هماهنگی و اطلاع رسانی مسائل روز را به امام جمعه همه استانها و شهرستانهای کشور دارد . و بین ائمه جمعه سراسر کشور هم یک هماهنگی خوبی وجود داردو هر هفته در نمازهای جمعه اصولی ترین مسائل مربوط به اسلام ناب محمدی را بیان میشود . لیکن تا جائیکه ما اطلاع داریم و میشنانیم و خبر داریم بعضی از ائمه محترم جمعه با بعضی از مسائل سیاسی روز بسیار محتاطانه تر برخورد میکنند و باصطلاح نتیجه را بر تکلیف ترجیح میدهند . حتی گاهی دیده می شود بعضی از این بزرگواران بعد از آنکه یک مطلب مهم سیاسی در کشور جا افتاد وکهنه شد آنوقت خطبه ای یا خطبه هائی را به آن مطلب اختصاص میدهند که به نظر میرسد این یک کار عبث و باطلی است ، والسلام عبد الله زاده