در گزارش رسانه‌های ایالات متحده آمریکا آمده است که ماموران پلیس فدرال این کشور موفق شدند، بزرگ‌ترین شبکه مجرمان را با 286 عضو کشف کنند.

ایسنا نوشت:

 سخنگوی پلیس و دپارتمان مهاجرت ایالات متحده آمریکا در مصاحبه‌ای مطبوعاتی با رسانه‌های دولتی این کشور، تصریح کرد: روز گذشته گروه ویژه‌ای متشکل از ماموران پلیس فدرال آمریکا و نیروهای امنیتی کشور موفق به کشف و براندازی بزرگ‌ترین شبکه این کشور مجرمان شدند.

همچنین در این عملیات 286 نفر دستگیر و برای بازجویی‌های تکمیلی به مراکز پلیس ایالات مختلف منتقل شدند. 

به گزارش خبرگزاری شینهوا، بر اساس گزارش پلیس فدرال آمریکا 30 نفر از دستگیر‌شدگان متهم به تجاوز جنسی به کودکان بوده و دست کم 100 نفر دیگر نیز از مهاجران غیر‌قانونی هستند که برای ماندن در آمریکا به کار در مراکز فساد مجبور شده بودند. هچنین 80 درصد بازداشت‌شدگان پیش از این نیز به جرم‌های مختلف توسط پلیس دستگیر شده بودند.

گفتنی است، در این عملیات بیش از 400 مامور پلیس و نیروی امنیتی شرکت داشتند. از طرفی، 257 نفر از دستگیرشدگان مرد و 29 نفر زن بوده و اکثرا از کشورهایی واقع در آمریکای لاتین، اروپا، آسیای میانه و آفریقا به آمریکا و به صورت غیر‌قانونی مهاجرت کرده‌اند.

همچنین این احتمال وجود دارد که این مهاجران غیر‌قانونی به دلیل جرم‌های بسیار سنگین خود خود نظیر قتل، آدم‌ربایی و سوء‌استفاده‌های جنسی پس از انجام مراحل دادگاهی به کشورهای خود بازگردانده شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 30192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =