۰ نفر
۱۹ تیر ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۵

تسنیم نوشت:

ارتش سوم مصر با صدور بیانیه ای درباره حمله به مراکز نظامی و تاسیسات حساس در این کشور هشدار داد. به گزارش پایگاه الیوم السابع، ارتش سوم مصر با صدور بیانیه ای درباره حمله به مراکز نظامی از سوی گروه های مسلح هشدار داد.

در این بیانیه آمده است: حمله به تاسیسات نظامی از سوی گروه های مسلح از جمله اقداماتی است که مشمول تظاهرات نمی شود و با وجود هشدارهای سابق برخی از سران فتنه وابسته به برخی جریان ها در راستای رویارویی با نیروهای مسلح حرکت می کنند و حوادث مقابل گارد ریاست جمهوری مصر گواه آن بود.

ارتش سوم مصر بیان کرد: نیروهای مسلح هرگز در راستای هیچ تحصن یا تظاهرات مسالمت آمیزی حرکت نخواهد کرد و ما نهایت خویشتنداری را در برخورد با شهروندان به خرج می دهیم و این با وجود اقدامات تحریک آمیز علیه نیروهای مسلح است  و گواه آن حمله طرفداران محمد مرسی به نیروهای مسلح وابسته به ارتش سوم در برابر استانداری سوئز است.

ارتش سوم مصر خواستار روح تسامح و ترجیح دادن منافع کشور بر هر موضوع دیگری شد تا شهر سوئز همچنان به عنوان یک الگوی همدلی باقی بماند.

این درحالی است که اطراف گارد ریاست جمهوری مصر آرام گزارش شده است اما تعدادی از زره پوش ها همچنان در منطقه مستقر هستند و تعدادی از سربازان در اطراف باشگاه گارد ریاست جمهوری سیم خاردار نصب کرده اند.

همچنین تحصن کنندگان در میدان التحریر بامداد امروز سحر تجمعی برگزار کردند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 302844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رستاخیز عقلی IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    12 4
    اون ارتشی که مردمش رو میکشه ارتش نیست یه مجموعه ی جنایتکاره مرگ بر ارتش مصر