۰ نفر
۲۱ تیر ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۷

فارس نوشت:

 مدیر عامل شهر جدید پردیس از منتفی شدن ثبت‌نام جدید مسکن مهر در این شهر خبرداد و گفت: طبق نظر وزیر راه و شهرسازی برای سایت‌های جدید اطراف شهر پردیس ثبت‌نام خواهد شد.

سید مهدی هدایت افزود: به دلیل تکمیل شدن ظرفیت شهر جدید پردیس بحث ثبت‌نام در شهر جدید پردیس به طور کلی منتفی شده است و به نظر هم نمی‌رسد تا پایان سال جاری این ثبت‌نام انجام شود.

وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی در بازدید روز جمعه از شهر پردیس اشاره‌ای به این موضوع داشتند که سایت‌های جدیدی در اطرف شهر جدید پردیس معرفی خواهد شد که برای آن سایت‌ها ثبت‌نام صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: ظرفیت جدید شهر پردیس برای ثبت‌نام حدود 75 هزار متقاضی بود که تمام آن ثبت‌نام شده و به اتمام رسید.

*متقاضیانی که آورده آنها صفر بود حذف شدند 

هدایت در پاسخ به این سوال که قرار بود یک سری از متقاضیان که آورده خود را تکمیل نکرده‌اند حذف شوند آیا این کار صورت گرفت یا خیر اظهار داشت: یک سری از متقاضیانی که آورده آنها صفر بود حذف شدند و به جای آنها از تعدادی که قبلا در سامانه ثبت نام کرده‌ بودیم بر اساس اولویت جایگزین کردیم.

وی افزود: حدود 16 هزار نفر از متقاضیان که آورده آنها صفر بود حذف شدند و به همین میزان هم جایگزین جدید صورت گرفت.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متقاضی IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    9 0
    مسکن مهر به طور کامل از هدف اولیه خودش که تامین مسکن برای اقشار کم درآمد بود منحرف شده . من خودم تو شهر جدید هشتگرد ثبت نام کردم و پیشنهاد می دم که خبرآنلاین یه گزارش از وضعیت خرید و فروش های چند ده میلیونی مسکن مهر در این شهر گزارش مبسوطی تهیه کنه. شخصاً هم حاضر به همکاری با خبرآنلاین در این زمینه هستم
  • بی نام GB ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    12 0
    این مسکن مسکن عداوت است نه مسکن مهر
  • سادات A1 ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
    15 1
    نمیدانم چه کسی و یا چه نهادی باید عملکرد مدیر عامل شرکت عمران پردیس و مدیران آنرا مورد رسیدگی قرار دهد . در شرکت عمران پردیس هچکس به متقاضیان مسکن مهر پاسخگو نیست . بطور کلی تلفنها را جواب نمیدهند و مردم مجبورند حضورآ به دفتر شرکت مراجعه کنند و آنجا هم مدیر عامل و معاونین وی در محل کار حضور ندارند ویا اگر حضور دارند به بهانه های مختلف از جمله داشتن جلسه مراجعین را نمی پذیرند و بوسیله منشی ویانگهبانان به سوله های مسکن مهر احاله میشوند . آنجا هم عوامل مربوطه حضور ندارند و یا در صورت حضور پاسخ مسئولانه نمیدهند. نتیجه اینکه مال باختگان بیچاره مسکن مهر پردیس بین شرکت عمران پردیس وسوله های مسکن مهر سرگردانند .شما رابخدا رسیدگی کنید و مردم دردمند را از سرگردانی نجات دهید.
  • حسین IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    1 2
    من 5 سال است که در شهر پرند ثبت نام کردم ولی پولی ندارم که واریز کنم نمی دانم بالاخره چه می شود
  • محسن IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    0 0
    من هم مثل دیگران 3سال است درشهرجدیدپرند ثبت نام کردم ولی پول ندارم با درامدکم وهزینه تحصیل دوفرزندم فکر میکنم هیچ وقت نتوانم خانه دار شوم.
  • مرتضی A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    4 0
    از مدیرعامل محترم مسکن مهر پردیس تقاضا دارم نطارت بیشتری به اپراتورهای خودشون داشته باشند.چون بخاطر یک اشتباه کوچک(شماره مسلسل شناسنامه)باعث شدن شماره حساب صادر نشه وحالا که بعد از مدتی شماره حساب صادر گردیده ظرفیت پر شده و انتخاب پروزه بسته شده. از مدیر عامل تقاضا دارم پیگیری کنند تا بنده به حقم برسم. 9 .