۰ نفر
۲۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
مشکل ما رنگ شلوار مجری تلویزیون است؟

حاشیه علیه متن ؛ نخستین بار نیست که این اتفاق می‌افتد و احتمالا آخرین بار هم نخواهد بود، عادت کرده‌ایم روی حاشیه‌ها مکث کنیم و متن را به فراموشی بسپاریم. فرقی هم نمی‌کند، مدیر فلان بخش باشیم یا مخاطب ساده یک تلویزیون 32 اینچی.

  دیروز تماشاگران والیبال مساله بودند و امروز رنگ شلوار احسان علیخانی، فردا هم که ...خدا بزرگ است. انگار باید این شعر سهراب را عوض کرد و به جای شقایق نوشت حاشیه و بعد آن را با صدای بلند خواند؛ «تا حاشیه هست زندگی باید کرد.»

اصلا  باید فراموش کرد که متن زیر فشار حاشیه‌ها به نفس نفس افتاده و نه یارای ورق خوردن دارد و نه می‌تواند فصل‌هایش را به هم پیوند بزند. رنگ شلوار احسان علیخانی آنقدر مهم هست که باعث شود نه تو اجرایش را ببینی و نه مهمانانش را. اصلا این رنگ شلوار مگر می‌گذارد، صدای مردی به گوشت برسد که از دل ویرانی و تباهی راهی به سمت نور و زیبایی گشوده و حالا در قاب «ماه عسل» روبروی احسان علیخانی نشسته است. رنگ شلوار یک مجری آنقدر قدرت دارد که سفری به این زیبایی را  پس می‌زند و تبدیل می‌شود به دغدغه اصلی، به بحث روز به متن ...   

 ماجرا فقط ماجرای احسان علیخانی و ماه عسل و تلویزیون نیست، که اگر بود، نه جای نگرانی داشت و نه دلیلی برای قلمفرسایی، خوب که دورو برت را رصد کنی، در می‌یابی که در حوزه‌های دیگر هم آش همان است و کاسه همان. سینما، تئاتر، موسیقی، ادبیات و حتی نقاشی و عکاسی هم حالا آنقدر حاشیه دارند که راحت می‌شود روزها و شب‌هایت را با این حاشیه‌ها پر کنی و یاد متنی نیفتی که روز به روز نحیف تر می‌شود. اصلا انگار باید این حاشیه‌ها باشند تا تو یادت نیاید که همین سیمای ما زمانی محلی بود برای تولید سریال‌هایی از جنس «سربداران»، «هزار دستان»، «میوه ممنوعه»،«روزگار قریب» و ..

حاشیه‌ها اگر نباشند، احتمالا فرصت داری به نام مهران مدیری و رضا عطاران فکر کنی و جای خالی‌شان را در بین انبوه تولیدات مناسبتی ببینی، اصلا ممکن است در غیاب این حاشیه‌ها یاد سروش صحت بیفتی و «ساختمان پزشکان»ی که قرار بود ادامه پیدا کند وسریال «پژمان»ی که خبری از آن نیست. در غیاب حاشیه‌ها هوای تئاترشهر که سرت بزند، ممکن است یادت بیفتد که سال هاست اجرایی از محمد رحمانیان، حمید امجد، علیرضا نادری نجف آبادی، فرهاد مهندس‌پور ندیده‌ای. متن تازه ای از محمد یعقوبی، نغمه ثمینی، محمد رضایی‌راد نخوانده‌ای وبه جایش تا دلت بخواهد شاهد حاشیه‌هایی بوده‌ای که چیزی نه به تو اضافه کرده اند و  نه به تاریخ این ساختمان.

حاشیه ها اگر نباشند، ممکن است یاد خیلی‌های دیگر هم بیفتی که در این سال‌ها جای شان در متن سینما، ادبیات، موسیقی و فرهنگ و هنر این مملکت خالی بوده. حاشیه ها اگر نباشند ...نه، نمی‌شود، انگار باید باشند تا ...

کد خبر 303356

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 98
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    يه سري آدم ها هستن كه هميشه معترض اند . متاسفانه تهراني ها بيشترشون اين جوري اند. فقط دنبال يه چيزي ميگردن كه. بهش گير بدن. تهراني ها ، اول فك كنيد بعد منفي بديد. باتشكر. خبرانلاين منتشركن لطفا.
    • بی نام A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      منظورت از تهرانی ها کیان؟ کاشکی می گفتی افراطیون که در همه جای کشور حضور دارند.
    • رضا A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      منظورم خودِ خود تهراني هاست . كساني كه با "بيشترين " امكانات در كشور به جرز ديوار ، سرعت اينترنت ، خيابون ، آدم ها ، مجري تلويزيون و ....... گير ميدن . فقط دنبال يه چيزي هستن تا اعلام كنن بدبختن . اما خداوكيلي ما كه تو شهرستانيم وقتي مياييم تهران ، ميگيم با اين همه امكانات شهر ما مثله ده مي مونه. لطفا كمتر غر بزنين . كمتر غر بزنين !!!!!
    • بی نام IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      عزیزم کلا زندگی تو این کشور با کلی اعمال شاقه همراه . کی درست میشه . مشخصه . هیچوقت .
    • بچه تهرون IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      منظورت از تهرانی ها همونایی هستن که گاو و گوشفندشون رو فروختن بعد اومدن تهران راه و رسم آدم بودن رو یاد گرفتن بعدش حالا در مورد تهرانیا اظهار نظر میکنن
    • بی نام A1 ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      ای تهراني ها ای مردمان لوس
    • بی نام A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      يكي از دوستاي من از شيراز اومده بود ميگفت اين همه كه ميگن تهران امكانات داره منكه چيز خاص نديدم و ميگفت مردم تهران نظر تنگ نيستند همه جور آدمي و هر جور فرهنگي به راحتي ميتونه اينجا زندگي كنه
    • محمد IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      شلوار مجري به سرمايه گذار برنامه مربوطه . ناراحته مجري رو بيرون كنه . به كسي چه .
    • بی نام A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      206 8
      دوستانی که ناراحت هستند می توانند بیایند تهران یک آلونک 30 متری بخرند 200 میلیون، هر روز تو ترافیک و آلودگی هوا و سر و صدا زندگی کنند.
    • بی نام A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      38 28
      فک یا فکر؟
    • مریم A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      196 9
      آقا رضا متاسفانه نگاه شما به مردم یک شهر بزرگ بسیار سطحی و ساده انگارانه است. مردم هر شهری در هر جای دنیا خوب و بد دارن و شما که احتمالا هرگز با مشکلات مردم در شهرهای بزرگ دست و پنجه نرم نکردی قاعدتا درک کردنش براتون یکم سخته! غرزدن بده ولی درست نیست که انقدر بی انصاف همه مردم یک شهر رو با یک چوب برونی!!! همونطور که هرنوع توهین و برچسب زدنی به مردم هرکدوم ازشهرهای کشور و هر قومیتی فقط از اذهان ناتوان از تفکر برمیاد! شما هم یه کم منصفانه فکر کن عزیز....
    • یک تهرانی IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      بعد شما دوست عزیز چه جوری به این نتیجه رسیدی؟احتمالا این به خاطر این نیست که تهرانی ها به حقوق شهروندی همه ادمها بیشتر از منافع شخصی خودشون اهمیت میدن و براشون اهمیت داره؟نه عزیزم تهرانی ها برای همه چیز غر نمیزن ،اعتراض میکنن چون میبینن انچه که داره بهشون عرضه میشه خیلی کمتر ازان چیزی است که حق همه مردم این سرزمینه،به عنوان مثال هیچ وقت تهرانی ها با گرفتن یارانه منش سیاسی شون عوض نشد ولی متاسفانه خیلی ها تو این مملکت خط سیاسیشون با تامین منافع شخصیشون و گرفتن چندر غاز یارانه عوض شد نگید نه که خداییش قابل انکار نیست.
    • خطاب به بچه تهرون A1 ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      شما اول ادب و فهم حرف زدن رو یاد بگیر بعد بیا نظر بده , "اومدن تهران راه و رسم آدم بودن رو یاد گرفتن" ؟؟؟؟ تهران نماد جامعه ایرانیه ، توش از هر قوم و نژاد و مرام و مسلکی هست , خوب و بد ... و واقعا در قیاس با دردسرهاش امکاناتی نداره... تو دوره و زمانه ای که مصلحین جهان دم از برداشتن مرز کشورها میزنن ، چسبیدن به مرز های قومی و استانی به گمان من چیزی جز تخم نفاق و دشمنی کاشتن و بی خردی نیست ...
    • بی نام IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      54 3
      تو خودت از دسته همون كساني هستي كه به ملت گير ميدن.اگر منصف باشي ميبيني فقط و فقط تهراني ها نيستن
    • مجتبی IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      13 39
      بابا جون شلوارش ضایع بود خودشم درک کرد و خیلی با ادب و اعتماد به نفس و شجاعانه عذرخواهی کرد و تموم شد رفت دیگه این همه بحث و کشش دادن نداره خبر چاپ کن
    • جواد A1 ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      56 1
      چه جالب!!!چه زود سخن نویسنده محترم ثابت شد با یه کامنت رفتیم تو حاشیه!!!!
    • ابراهیمی IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      33 3
      اقایون من خودم بومی کرج هستم چند سال قبل تو دانشگاه ( علامه) تحقیق میدانی با کمک چندتا از دوستان انجام دادیم و نتیجش این شد که حدود 85درصد خانوارهای ساکن تهران مهاجر یا مهاجر زاده هستند و در کرج که بیش از 90درصد بود. ما اصولا توی تهران بغیر از یه اقلیت کوچک ساکن لواسان و دربند و دماوند و بعضی مناطق جنوب شهر کلا تهرانی نداریم
    • بی نام A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      3 2
      اشتباهی مثبت دادم.
    • تهرانی A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      20 3
      آقا رضا ما به میل خودمون تهرانی نشدیم اینجا به دنیا اومدیم و کس و کارمون اینجان وگر نه پایتخت و زرق و برق الکیش و دود و ترافیک و شلوغیش ارزونی همه شماها شما ها هم بیاد که جمع مون جمع تر شه. ما آرزوی یه روز زندگی تو سکوت و طبیعت همون ده شما رو داریم و گرنه امکاناتی که میگی رو نمی تونیم استفاده کنیم چون از صب تا شب داریم برای خرج خونه و نون میدویم / باور میکنی اگه بگم سالهاست نه پارک ملت رفتم نه لاله اما مطمئنم شما ها که تهران میایید حتما این پارک ها میرین یا اگه بگم مدتهاست یه رستوران یا جای تفریحی نرفتم . باور کنید که این امکانات برای همه ما تهرانی ها نیست چون هزینه اون زیاده
    • بی نام IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      1 0
      لطفا دست بردارید از این حرف ها
    • مریم IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
      2 0
      با این حرف ها چی درست می شه
    • ناشناس IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
      1 0
      فکر کنم پرداختن به این بحث خودش مصداق رفتن به حاشیه است
  • بی نام EU ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    68 31
    حالا تو خودشو ناراحت نكن
  • وحيد A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    223 9
    فقط اي كاش عذزخواهي نمي كرد من كه دليل عذرخواهيش رو نفهميدم در ضمن مگه هركي قرمز ميپوشه دلقك هستش كه اين حرف روزده بعدشم مگه دلقك جماعت چشونه كه اينجوري مسخرشون كرده
    • بهزاد IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      125 8
      خب معلومه دیگه! تحت فشار قرارش دادن.
  • بی نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    79 5
    افرين
  • بی نام A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    93 6
    جانا سخن از زبان ما می گویی
  • بی نام A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    44 5
    ای بابا
  • بی نام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    خوش به حال خودم اصلا تلویزیون ایران و بی خیال شدم برا همین از این اتفاقات بی خبرم وقتی هم خبردار میشم زیاد احساساتم غلیاننمیکنه
    • بی نام A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      من كه سالهست نمي بينم فقط وقتي فوتبال مهمي باشه
    • ایران IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      83 7
      دقیقا :))
    • بی نام IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      28 61
      چرا بعضی از ما فکر میکنیم اگه بگیم تلوزیون ایرانو نمیبینم افتخار بزرگی کسب کردیم.
  • خاطره IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    به نظر من اصلا نباید معذرت خواهی میکرد آقای علیخانی.دلیلی نداشت.چون هیچ ممنوعیت رنگی وجود نداره.البته برعکس نظرات رو من دارم.اینکه ایشون سرتاپا مشکی میپوشیدن و یا مثل پیر مردا رنگ های تیره میپوشیدن کلا انرژی و روحیه ی آدمو میگرفت خوب بود؟اتفاقا خیلی رنگ خوبی بود.بازم بپوشن:) .... کلا جامعه ی ما با فرهنگمون همینه....بازم هر کاری کنی حاشیه ها وجود داره.یجورایی میشه گفت کوتاه فکریم.
  • بی نام IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    82 13
    من قبول دارم که رنگ شلوار شیک نبود ولی واقعا اوج وقاحته که بابتش اینقدر سر و صدا بپا بشه! فکر کنم خود علیخانی هم بخاطر همین موضوع سریع عذرخواهی کرد که برنامه به حاشیه نره! بالاخره هموطن های خودشو بهتر میشناسه!
    • مهدی IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      39 2
      به خاطر رنگ شلوارش عذرخواهی کنه؟؟؟!!!!! آخه شما کی میخواید بزرگ شید
    • بی نام IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      9 1
      دوست عزیز کامنت من رو درست بخون. اون کسی که باید بزرگ بشه خود شما هستید که همه چیز رو سرسری می گیرید. من نگفتم باید عذرخواهی کنه. گفتم چون هموطنانش رو خوب میشناسه و می دونه از کاه کوه میسازند سریع عذرخواهی کرد که برنامه به حاشیه نره!
  • بی نام IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    16 93
    همه اين حرف ها درست اما به هر حال يك مجري هم بايد حواسش باشه به رنگ لباس هاش
  • بی نام IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    100 3
    انصافا در اين روزها جاي مهران مديري و رضا عطاران خاليه چرا بايد كساني مثل مديري و عطاران در تلويزيون ايران كار نكنن
    • آنتی تیوی IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      17 0
      خیلی ساده است، چون این رسانه میلی لیاقت مدیری و عطاران و شجریان و سایر هنرمندان مردمی رو نداره. همون سلحشور و افتخاری و ده نمکی و شریفی نیا به درد اینا می خورن
  • بابک IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    هرچی باشه از اون پسر که کاشانیه و برنامه پرتقال رو اجرامیکنه بهتره
    • بی نام EU ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      29 16
      منم با حرفت موافقم......اى گفتى..
    • بی نام A1 ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      6 12
      بشین بابا... کاشونووووو عشقه :)))
    • نگین IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      9 8
      ببخشیدمن خودم اهل کاشان نیستم ولی درست نیست اگه شمااجرای این مجری رونمیپسندین اهانتی به کاشان که یکی ازشهرهای مهم کشورماست بکنیددرضمن برنامه ماه عسل مخاطب های خاص خودش روداره و همینطوربرنامه ویتامین3
    • neda EU ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      5 5
      واقعا!
  • قاف IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    66 3
    عزیزم! این حاشیه ها رو عمدا ایجاد می کنند که حواس ما از اصل موضوع پرت بشه. به نکته خوبی اشاره کردی. زدی تو خال آقای رستمی عزیز.
  • بی نام IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    16 1
    باید باشند تا امسال ... هر کاری دلشان می خواهد با وقت و ‍زندگی منو شما بکنند . این است رسم سرگردان کردن مردم ...............
  • بی نام IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    40 6
    من ماه عسلو دوست دارم چون تنها برنامه ای هست که توش ماکارونی و پفک و بانک و دم پایی و سیم کارت و سنگ پا تبلیغ نمی کنند احسان رو هم دوست دارم چون دوست داشتنیه و پشت و رو نداره
  • مهدی A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    5 69
    کسی که در تلویزون می اید و می خواهد چیز های خوب به مردم نشان دهد و از طرفی الگو تعدادی نوجوان و جوان باشد وحتما تعدادی خواهند بود که از او الگو برداری کنند؛باید نوع پوشش و رفتارش متناسب با هدف برتامه اش باشد.به نظر من عذر خواهی اش واجب بود. نقد این آقای محترم خیلی نا بجا و بی منطق بود.خواهشا با کلمات بازی نکنید.
    • بی نام IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      15 0
      تعریفت از الگو ما 100 سال قبله به نظر شما میگن عقب ماندگی
  • بهزاد A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    27 1
    خیلی مقاله خوبی بود ، هدف این مقاله نه دوستان صدا سیما بود نه افراطیون هدف توده مردم بود که حاشیه از متن براشون همیشه مهم تر بوده ، اولین چیزی که تو والیبال می بینیم نوع تصویر برداریه تو ماه عسل شلوار احسان علیخانی تو صحبت های روحانی ماهواره تو صحبت های احمدی تژاد موی جوان ها و این قصه تو تمام پیچ های تاریخی این مرزو بوم تکرار شده قصه کاشانی و مصدق و ........ خیلی ملت سطحی نگری هستیم
  • ماه عسل A1 ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    گر خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو.کل دنیا هم همینطوره.تمام مجری ها متناسب با برنامه شان لباس می پوشند.لباس آقای علیخانی خیلی نا متناسب بود و باید عذر خواهی میکرد.
    • بی نام IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
      32 2
      کل دنیا؟؟؟؟؟شما جغرافیا بلدی؟منظورت از کل دنیا کجاست؟
    • اعتدال A1 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      8 2
      شما پرفوسور جغرافیا هستید؟ کل دنیا رو مثل کف دست می شناسی؟شما از اون ورش افتادی آقای بی نام.
  • بی نام IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    26 4
    اين موضوع و امثال آن فاجعه فرهنگي در قرن بيست ويك در يك كشور دنياست
  • بی نام A1 ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    9 2
    متن خوبی بود.
  • بی نام IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    35 2
    چه اشكالي داره مجري از رنگهاي شاد استفاده كنه؟واقعا از ماست كه بر ماست
    • سمسم IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      6 0
      iهر چند شاد نبود ولی درود
  • رضا A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    7 22
    روشن فکر بودن تو کشور ما راحت ترین روش زندگیه! چون با همه چی کنار میای همه ام لایکت می کنن! ولی یه سری عرف هست که باید بهش احترام گذاشته بشه! وقتی علیخانی خودش گفت اشتباه کرده و عذرخواهی کرد دیگه چرا شما کاسه داغ تر از آش شدی! این سایت ها و روزنامه ها برای نویسنده ها کلمه ای پول می دن! بلاخره باید شما هم نون بخوری دیگه!
    • بی نام A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      8 0
      خوب خوبه تاریک فکر باشیم و بگیم همه باید اونجور بخورن، بپوشن، فکر کنن، عمل کنن ... که من میگم درسته؟؟؟ و منطق نداشتمون رو با کلماتی مثل عرف و قانون ... توجیه کنیم؟؟؟؟ عرف رو کی تعریف میکنه غیر جامعه؟؟؟ شما تو جامعه لباس رنگی نمی بینید؟؟؟؟ اگه نمی خواهید ذهنتون رو باز کنید لااقل کمی چشمتون رو باز کنید...
    • رضا DE ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      0 13
      چیزی که در جامعه می بینم لزوما عرف نیست! روشن فکر نبودن به معنای تاریک فکر بودن نیست! اون چیزی که در جامعه از اون به عنوان روشن فکر بودن یاد میشه در واقع سیب زمینی بودنه! شما آیا هیچ مرزی قائل نیستین برای نوع پوشش؟! اگه فردا با شلوارک اومد چی؟! اگه پس فردا .... . وقتی خودش گفت من اشتباه کردم! وقتی خودش گفت می دونم اینجا سیرک نیست یعنی این شلوار مناسب نبوده دیگه این چه بحثیه اصلا؟!
    • بی نام A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
      1 0
      اشتباهی مثبت دادم
  • 66 IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    9 36
    بابا انصافاً دیگه خیلی شلوار زایعی پوشیده بود . الکی دفاع نکنید......... مجری باید لباسش سنگین باشه ...... نه رنگ بادمجون!!!!!!!!!!!
    • حميد IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      1 15
      منم موافقم .يه مجري اونم از نوع جوان و معروف ميتونه الگو براي جوانان باشه.به خاطر اين موضوع بايد نه تنها در سخن بلكه در پوشش هم نهايت دقت و توجه رو داشته باشه
  • بی نام A1 ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    30 3
    من تهرانی نیستم و در تهران هم زندگی نمیکنم! اما تهران و تهرانی بودن رو خوب میشناسم. !!! واقعا باید برای نظر آقا رضا و همفکرانش که بحث را به حاشیه .... کشاندند!!!!! تاسف خورد. همینطور برای نظر آنهایی که برای رنگ شلوار یک مجری داد وامصیبتا سر میدهند!!!
  • بی نام A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    20 6
    خوش به حال من که اصلا تلویزیون ایرانو نمیبینم
    • رضا IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      6 13
      نه بابا واقعا چقدر کار بزرگی می کنی!!!!!!!!!!یه جوری گفتی انگار رکورد المپیک رو زدی.نلوزیون ایران رو نمی بینی برنامه در پیت تر من و تو رو می بینی حالا اینم انقدر غمپز در کردن داره؟
  • یه طهرانی IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    15 4
    هر بلایی سرمون بیارن حقمونه،انگار تموم مشکلات مملکت حل شده فقط شلوار احسان مونده؟‏¿ اینم بگم افتخار میکنم تهرانیم
  • بی نام A1 ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    14 2
    ای بابا چی تونه!‏ شلوار که سهله اگه زره پوش هم بود گیرمیدادن.حالا ماها تمام شش دونگمون جوره.خوش بحالتون که سیرهستید.‏!!!!‏
  • بی نام IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    11 1
    آقا رضا باید مینوشتی ساکنین تهران!
  • صادق RO ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    14 4
    واقعا لذت بردم. کیفیت در حد اعلی . روحانی مچکریم
  • هادی IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    4 26
    اما خودمونیم رنگ شلوارش با کت ست نبود!
    • بی نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      9 1
      سلیقه نداری تو
  • unborn IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    10 0
    شطرنجیش نکردن چرا؟
  • مهسا IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    9 0
    چقدر مسخرست اینجا موضوع شلوار مجری تلویزیون بوده ولی حالا دارن راجب اینکه کی بچه تهرانیه تهران چطوریه و از این جور چیزا دارن حرف میزنن!!!!
  • سعید IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    6 0
    مساله این است که ما باید در 100 سال قبل بمانیم. تا هیچ نفهمیم مساله این است که ما توی جامعه ای زندگی می نیم که از صبح تا شب همهون داریم این رنگ ها رو می بینیم اما رسانه ی ما همه رو مثل خودش می بینه متاسفم
  • بي نام A1 ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    9 0
    مگه رنگ بد هم داريم همه رنگها آفريده خدا هستند اگه رنگ قرمز بد بود خدا هيچوقت گلها- خون- و....رو به اين رنگ در نمي آورد.به اميد روزي كه فرهنگ بعضي از ما ايراني ها روز به روز بيشتر بشه و بجاي مسائل مهمتر به شلوار يه مجري گير نديم
  • جعفر A1 ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    4 0
    سربداران،هزاردستان،میوه ممنوعه!!!!!
  • بی نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    9 0
    دوستان الان یه دختر کوچولوی نه ماهه بنام هلیا که به یه بیماری قلبی مبتلاست داره از بی دارویی در د میکشه و معلوم نیس اگه تا چن روز دیگه دارو گیرش نیاد .......اونوقت دغدعه شما شده شلوار احسان و فرهنگ داشته ونداشته تهرانی و شهرستانی. خوش به دل خجسته ی شما
  • سعید IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    8 2
    بابا خوبه متن نویسنده درباره گیر ندادن به حاشیه هاس...کلا همتون رفتین تو حاشیه که .....بابا روحانی با ملتی مث شما چیکار میتونه بکنه......بابای روحانی هم کاری از دستش بر نمیادد...برا خودم متاسفم که این کامنتا رو خوندم
  • بی نام A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    3 4
    مشکل ما طرز فکر صاحب شلوار مذکور است دوست عزیز باهوش!!!
  • علی حق A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    3 9
    بله آقای رستمی هست. واقعا مهمه که مجری اونم واسه تلویزیون اونم برنامه های مذهبی حتما شلوار قرمز نپوشه. انجا ایرانه و اونجا هم صدا و سیما. نهادهایی که واسه همه خط کش گذاشتن تو تمام این سال ها معلومه که تو خط کش خودشون باید بگنجن. مگه داریم در مورد فلان کانال ماهواره ای صحبت می کنیم؟ برادر رستمی لطفا مواضع برادران اصلاح طلب در 14 سال پیش را اتخاذ نفرمایید، اوضاع عوض شده.
    • بی نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      6 0
      آقاي حق پسنديده‌ است كه شما هم دقت كنيد از نگاه‌هاي سلبي خودداري كرده و رفتاري مشابه رفتارهاي ديكتاتورها را توصيه نكنيد. اين پسنديده شماست.
  • س A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    1 11
    تمام مجری های دنیا هم متناسب با برنامه شون لباس می پوشند.من تا به حال ندیدم که یه برنامه با موضوع اجتماعی مجریش ظاهرش ژولیده و لباسهایش این طوری باشد.بعضی ها زیادی ادای روشن فکرا رو در می ارند.فکر کنم از روشن فکری گذشته،اینا خورشید فکرن
  • امین IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    3 2
    یه قسمت like و dislike هم واسه متن خبر بزارین بهتره ها
  • احسان A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    5 5
    جناب رستمی عزیز.پرداختن به حاشیه به جای متن البته که در این کشور سابقه درازی دارد و امیدی به بهبودش در آینده نه چندان نردیک هم نمی رود.اما در وهله اول قیاس برنامه احسان علیخانی با تئاتر محمد رحمانیان،حمید امجد، علیرضا نادری نجف آبادی و دیگران گوشه نشین صحنه و یا بزرگان موسیقی و هنر : چون استاد شجریان ، شهرام ناظری، استاد فخر الدینی و دیگر دیگران، قیاسی است کاملا اشتباه و بدور از انصاف و در وهله دوم در برنامه آقای علیخانی حاشیه به اندازه کافی به جای متن نشسته است و دیگر نیازی به جابه جایی این دو از طرف کسی نیست.آنجا که آقای علیخانی مجری حاضر جواب تلویزیون برای جذاب شدن برنامه اش ،حاضر به تخریب شخصیت هر کدام از مهمانانش است و از له کردن روان هیچ فردی ابایی ندارد، صحبت از ارزش متن عجیب است.
  • امین IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    8 0
    دوستان عزیز، شلوار احسان علی خانی بهونه است ، خط اصلی نوشته پرهیز از توجه بیش از حد به حاشیه هاست که زندگی و هنر ایرانی ها را خراب کرده! حالا میشه تا ابد در مورد این موضوع حرف زد
  • بی نام DE ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    2 6
    اسم دو تا سریال بهتر بلد نبودین که به میوه ممنوعه اشاره کردین؟؟؟
  • كامبيز IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    4 0
    درود وسلام برشما جناب رستمي كه درددل مارا نوشتي، يعني ماتمام مشكلاتمان حل شده وفقط شلوار احسان عليخاني معضل شده بابا به خدا هيچ ايرادي نداره آدم چه رنگي بپوشه كجاي دين مانوشته قرمز وزرشكي وزرد وصورتي نپوشيد اي اهل ايمان باعث خجالت ونگراني است كه دراين قرن مابه فكر چنين حاشيه هايي هستيم
  • حافظ خون شهدا IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    1 22
    برادران و خواهران محترم ، مگر فراموش کرده اید که جوانان ما با خون خود جبهه های حق علیه باطل را قرمز گون کرده اند تا امثال بی خبرانی مانند احسان علیخانی در کمال وقاحت شلوار قرمز نپوشند در تلویزیون اسلامی ایران.
    • بی نام A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
      2 0
      عليخاني بي خبره كه با برنامه هاش خيلي ها رو از غفلت بيدار مي كنه .
    • بی نام EU ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
      4 0
      شما ديگه چقد از دنيا عقبي شلوار قرمز يعني وقاحت؟؟؟؟
    • مجید IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
      4 0
      من اصلا به مناسب بودن یا نبودن شلوار احسان علیخانی کار ندارم ولی شرم برتو وامثال تو که شلوار قرمز یک مجری رو نشونه وقاحت میدونید همین امثال تو هستن که با خون شهدا بازی میکنن و هرچی که برخلاف نظرشون باشه رو مخالف دین و خدا و شهدا میدونن هرچی ضربه نظام میخوره بخاطر شما هاهست نظام مشکل نداره مردم عاشق نظامشون هستن افکار افراطی و بیخود شما هست که مردم رو فراری میده کجای اسلام این رنگ رو حرام اعلام کرده ؟
  • نگین IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    8 0
    بخدا شلوار یه مجری انقدرا مهم نیست!
  • فاتوش EU ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    4 1
    قمپوز در نکنید سر یه شلوار...... آدمو تو آمپاز قرار ندین....
  • بی نام IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
    1 0
    ادم بعضی از نظرا رو میخونه واقعا کورکورانه و تعصبی هست کسی در اجرای زیبای علیخانی شکی نداره از اونورم یه عده ادم که زیاد هم بودن از نوع پوشش علیخانی انتقاد کردن و این نظر اونها هست و حق انتقاد دارن به هرحال اینا الگوی خیلی از جوونا هستن و برخی خانواده ها دوست ندارن جوونشون لباش جلف بپوشه توجه کنید نمیگم بد هست میگم بعضی ها نمیپسندن این نوع پوشش رو و این تاثیر روی جوونشون داره برای همین مجری ها باید پوششون متناسب با جایگاهی که براشون تعرف شده باشه و دقت بیشتری بکنن
  • مریم مولایی IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    2 0
    ولشون کنید دل احسانم شکسته شد دیگه ترمیم نمیشه....... هییییییییییییییییییییییییییییییییی.......
  • eeiman EU ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
    0 0
    واقعا چقد ادم کوته فکر داریم تو ایران نه عزیزم مجری الگو نیست اگه مجری های خارجی خانم رو دیده باشی ک ندیدی نمیگفتی
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    گر خواهی شوی رسوا و بیچاره و بدبخت همرنگ جماعت شو