در واکنش به قهر در لحظه ثبت قرارداد / محمد قاضی:فقط منتظر ثبت قرارداد نوری بودم

مهاجم استقلالی ها می گوید هیچ مشکلی برای ثبت قراردادش وجود نداشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال؛محمد قاضی مهاجم استقلال ظهر امروز به دیدار مدیرعامل باشگاه استقلال رفت. قاضی که روز گذشته و درزمان ثبت قراردادش مشکلاتی به وجود آمده بود در این باره توضیح می دهد که هیچ مشکلی نبوده و او فقط منتظر بوده تا پژمان نوری قراردادش را امضا کند!

*به دیدار مدیرعامل استقلال رفته بودید؛ این موضوع دلیل خاصی داشت؟
نه، فقط یک بحث در مورد قراردادم بود و همینطور یک موضوع که پیش از این با آقای فتح‌الله‌زاده داشتم وگرنه موضوع خاصی نبود. جا دارد که همین جا به نکته ای هم اشاره کنم و آن اینکه از روز اولی که به استقلال آمدم، آقای فتح الله زاده شرایط خیلی خوبی را برای من فراهم کردند و روحیه ای دوچندان به من دادند. در تمام سالهای فوتبالی ام اکثرا با مدیرانی برخورد داشته ام که متاسفانه صراحت کلام نداشته اند و راستگو نبوده اند ولی آقای فتح الله زاده یکی از صادق ترین مدیرانی بوده که دیده ام چون هرچه که به من گفته اند را نه فقط در حرف، که در عمل هم پیاده کرده اند. به نظرم این واقعا حق است که به ایشان لقب پدر استقلال را بدهیم.
*این را به این دلیل پرسیدیم که برخی روزنامه‌ها از ماجرای قهر و آشتی شما در روز ثبت قراردادتان گفته بودند!

واقعا برایم خودم هم عجیب بود دیدن این خبر. وقتی وارد هیات فوتبال شدم، مسئول ثبت قراردادها در حال ثبت قرارداد پژمان نوری بود و به همین دلیل من منتظر ماندم که در همان لحظه تلفن همراهم زنگ خورد و ترجیح دادم تا بیرون از اتاق با تلفن صحبت کنم. حالا این ماجرای قهر و آشتی از کجا پیدا شد را واقعا نمی‌دانم! حتی به من گفتند که می‌خواهیم مصاحبه‌ای با شما داشته باشیم که گفتم اول اجازه بدهید ثبت کنم بعد صحبت می‌کنم.
*به نظر می‌آید در طی همین مدت کوتاه حضورتان در استقلال، حاشیه‌سازها دست‌بردار شما نیستند و بعد از آن ماجرای اینکه گفته شد مهاجمان به شما پاس نمی‌دهند، حالا این بحث را وسط کشیدند؟
این بحث پاس ندادن زمانی مطرح شد که ما ایران نبودیم و برای خودم هم این موضوع خیلی عجیب بود. بابت انتشار این خبر که از پایه دروغ بود خیلی ناراحت شدم و حتی در موردش با امیر قلعه‌نویی حرف زدم و گفتم متاسفانه برخی دارند شیطنت می‌کنند. آقای قلعه‌نویی هم به من گفتند که کاری با این حواشی نداشته باش چون با توجه به اینکه از پرسپولیس به استقلال آمده‌ای می‌خواهند تو را به حاشیه بکشانند. در نهایت هم سعی کردم در عمل نشان دهم که چه رفاقت خوبی با مهاجمان و همه بازیکنان استقلال دارم و همانطور که در اوکراین بعد از گل برهانی و مجیدی، اولین نفری بودم که به آنها تبریک گفتم، از این به بعد هم هر بازیکنی گل بزند وظیفه‌ام می‌دانم که به عنوان اولین نفر به او تبریک بگویم چون هیچ مشکلی با هیچ یک از بازیکنان استقلال ندارم.
*هواداران استقلال هم در طی این مدت خیلی خوب شما را حمایت کرده‌اند. چه صحبتی با آنها دارید؟
من واقعا فکر نمی‌کردم که اینقدر زود من را بپذیرند. جا دارد همین‌جا برایتان خاطره‌ای تعریف کنم. چندسال پیش که استقلال قهرمان شده بود و داشت به تهران می‌آمد، همان موقع من هم داشتم از اصفهان به تهران می‌آمدم که هواداران استقلال وقتی من را در فرودگاه دیدند با اینکه بازیکن ذوب‌‌آهن بودم خیلی تشویقم کردند و این برایم جالب بود. آن موقع قسمت نشد که به استقلال بیایم اما حالا که آمده‌ام از آنها تشکر می‌کنم چون خیلی در طی این مدت مرا شرمنده لطف و حمایت‌هایشان کرده‌اند.

251 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =