نسیم نوشت:

اعضای شورای هماهنگی اصلاحات با حجت‌الاسلام روحانی دیدار می‌کنند. سخنگوی شورای هماهنگی اصلاحات در گفتگو با «نسیم» با اعلام این خبر همچنین اظهار داشت: ظرفیت‌های شورای هماهنگی را به آقای روحانی عرضه می‌کنیم ولی قصد هیچگونه سهم‌خواهی از وی را نداریم.

مهمترین محورهای سخنان هدایت‌الله جمالی‌پور، سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفتگو با «نسیم» بدین شرح است:

- ما هیچگونه سهم‌خواهی طبق گفته آقای خاتمی از دولت یازدهم نخواهیم داشت. ما ظرفیت‌های خود را به آقای روحانی عرضه می‌کنیم تا ایشان با صلاح دید خود تصمیم‌گیری کنند.
-در راستای موفقیت دولت و رسیدن آن به اهداف و وعده‌هایی که به مردم داده است، هرگونه کمکی که از جبهه اصلاحات و شورای هماهنگی خواسته شود دریغ نخواهیم کرد.
-جلسات شورای هماهنگی اصلاحات هرهفته برگزار می‌شود و محورهای مختلفی در آن مورد بررسی قرار می‌گیرد و دیدارهایی نیز به صورت دوره‌ای با آقای خاتمی حول محور توانمند‌سازی جبهه اصلاحات برگزار می‌کنیم.
-امیدواریم در شرایط فعلی در چارچوب گفتمانی که رئیس‌جمهور منتخب ارائه می‌دهند بتوانیم شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را توانمند کرده و با شرایطی جدید ظهور و بروز داشته باشیم.
-شورای هماهنگی اصلاحات برای دیدار با آقای روحانی درخواست فرستاده و به هرحال چون حجم کارهای آقای روحانی برای انتخاب وزرا بسیار فشرده است، از سوی ما هم فشار زیادی برای دیدار فعلا نیست تا ایشان در معذوریت قرارگیرند.
-در جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصمیم بر آن شده که دیدار با رئیس‌جمهور منتخب همراه با مراسم افطاری باشد اما تاکنون جوابی از سوی ایشان اعلام نشده است و امیدواریم دفتر آقای روحانی زمانی برای شورای هماهنگی و هم برای منتخبین اصلاح طلب شورای شهر بگذارند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =