من کلاً از آقای شمقدری خوشم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آید چون هر چه به ذهن‌اش می‌رسد ریا نمی‌کند و بلافاصله انجام‌اش می‌دهد. هر کس دیگری جای ایشان بود ریا می‌کرد و کمی فکر می‌کرد اما ایشان ابدا،اصلا. دوستان بعدی که به عنوان جانشینان ایشان می‌آیند باید بیاموزند.همه باید بیاموزیم.تدبیر و امید خوب است اما بعد از جلوس رییس جمهور منتخب نه پیش از آن.این نامه را، هم با سپاس نوشته‌ام هم از سر احساس مسئولیت.چه کند بینوا همین دارد.

برادر ارزشی جناب جواد شمقدری
سلام علیکم
احتراماً جهت کمک به اهداف عالیه شما برای پاک‌سازی موزه سینما از لوث وجود آن فیلمساز ِ اسم‌اش را نبر [مزه، خزه، مزه، لزه، بزه، ازه، فزه] چند پیشنهاد سازنده دارم که کار اساسی انجام شود تا آیندگان به اصولی بودن شما در اصول‌گرایی‌تان وقوف بیشتری داشته باشند.
یک.از آنجایی که آن ...(سه نقطه) یک روزگاری مثل شما برادر ارزشی بوده و ما صدای‌اش می‌زدیم برادر...(برادر سه نقطه) لطفاً دستور فرمایید نسبت به جمع‌آوری سریع همه‌ی برادران از سطح کشور اقدام شود حتی برادرزن‌ها و برادرشوهرها که مردم هم عموماً دل خوشی از آنها ندارند.
دو.از آنجایی که آن...(سه نقطه) را عموماً با فیلم«توبه نصوح» می‌شناسیم و اتفاقاً برادر ارزشی فرج‌‌‌‌‌‌‌الله سلحشور را هم با همین فیلم می‌شناسیم خواهشمند است که نسبت به جمع‌آوری تمام توابین و فرج‌الله‌ها و سلحشورها از سطح کشور دستور فرمایید.از آنجا که بازیگران زن سینمای ایران هم دل خوشی از برادر سلحشور ندارند، به قول شاعر، به یک کرشمه دو کار می‌کنید و دعای خیر این اهالی دل نازک سینما را هم به دست می‌آورید که سرمایه بزرگی‌ست برای شما در دولت تدبیر و امید.
سه.مرحوم «امیر حسین فردی» سردبیر کیهان بچه‌ها پیش از درگذشت‌شان نامه‌ای خطاب به دوست سابق‌شان یعنی ...(سه نقطه) به چاپ رساندند که در بخشی از آن نوشتند:« خوب است این را هم بشنوی که هنوز هم بوی گند آن کفش های پت و پهن کهنه و جوراب های پاره پوره و کثیفت که ماه به ماه نمی شستی، توی خانه ما مانده است.»لذا پیشنهاد می‌شود سه دستور را بلافاصله صادر فرمایید:
الف.جمع‌آوری کلیه کفش‌های پت و پهن از سطح کشور
ب.جمع‌آوری کلیه جوراب‌های پاره پوره تا یادآور آن برادر سابق برای برادرهای جدید نباشند
ج.جمع‌آوری هر چه سریع‌تر خانه مرحوم فردی از سطح شهر چون خانه‌ای که هنوز از لوث بوی جوراب آن برادر سابق پاک نشده از موزه سینمایی که صرفاً حاوی بوی آن برادر سابق است خطرناک‌تر است.
چهار.از آنجایی که خودم شاهد بودم که در پاییز سال 67،آن...(سه نقطه) به ساختمان شهید امانی واقع در کوچه شهید امانی واقع در خیابان ویلا مراجعه کرده بود تا به علی رضا قزوه شاعر ارزشی برای گفتن شعر «مولا وبلا نداشت»تبریک بگوید و مثل همیشه دمپایی پای‌اش بود،فوراً نسبت به چند مسئله دستور فرمایید:
الف.جمع‌آوری کلیه دمپایی‌هایی که برادران سابق پای‌شان می‌کردند و هنوز در فروشگاه‌های کفش ملی ممکن است یادگار آن فیلمساز ...(سه نقطه) باشند
ب.جمع‌آوری هر چه سریع‌تر علی رضا قزوه با کتاب‌های‌اش از سطح کشور،وزارت امور خارجه و کشور هند
ج.جمع‌آوری خیابان ویلا از سطح شهر و هر چه ویلا از ییلاقات اطراف پایتخت
د.ساختمان شهید امانی دیگر این روزها در اختیار بخش جبهه و جنگ نیست و در اختیار پیام نور است بنابراین جمع‌آوری دانشجویان پیام نور از سطح کشور کار چندان مشکلی نیست
پنج.از آنجا که فیلم‌های «دستفروش»،«ناصرالدین‌شاه آکتور سینما» و «عروسی خوبان» معرف آن «اسم‌اش را نبر» است خواهشمند است هر چه سریع‌تر نسبت به پاکسازی شهر و کشور از عروس‌ها و خوبان و دستفروش‌ها دستور فرمایید.آکتورهای سینما هم که پیش از این مدنظر شما بوده‌اند؛می‌ماند ناصرالدین شاه که باید نسبت به جمع‌آوری سریع یادگارهای‌اش از میراث فرهنگی، دستور عاجل فرمایید.اگر دستور بفرمایید این جانب با انجمن بولدوزرداران وارد مذاکره می‌شوم که تهران یک شبه از لوث قصرهای آن شاه قاجار پاک شود.
این‌ها بخشی از پیشنهادات من برای محکم‌کاری برخورد قاطع شما با آن فیلمساز دارای کفش‌های پت و پهن بود.
و من ا لله توفیق
هشتم رمضان 1434
یزدان سلحشور مهر
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303882

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    4 12
    خوب کاری کرد. اون اقای فیلمساز اسم‌اش را نبر "مزه، خزه، مزه، لزه، بزه، ازه، فزه" رفته شده غلام حلقه به گوش اسرائیل. فیلم نمیسازه مگه در جهت اهداف اونها. کارش شده تخریب ایران و از اون ور تبلیغ بهاییت. حالا تو اقای با نمک اومدی ازش دفاع میکنی؟ کسی که علنا میگه دوست اسرائیلیهاست و بهشون میگه " شما رو دوست دارم" و خیلی حقیرانه ازشون خواهش میکنه که "لطفا به ایران حمله نکنید" و با این حرفش موجب تحقیر ایران میشه دیگه با "توبه نصوح" هم نمیشه از اعمالش چشم پوشی کرد.
  • بی نام A1 ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    4 11
    خفه شو. از اون مرتیکه خائن صهیونیست دفاع نکن
  • مهدی IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    7 2
    نویسنده محترم ممنون از نوشته ات ..............................................
  • علی اصغر A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    5 2
    شاید هنوز بعضی از فیلمهایش را دوست داشته باشم ولی این تعریف و تمجیدهای باور نکردنی از اسراییل وفرقه ضاله بهاییت واقعا برایم باور نکردنی وشوک اور بود.
  • بابک IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    7 2
    حال کردم...حرف نداشت...