فارس نوشت:

محمود احمدی‌نژاد رئیس ‌جمهور که عصر امروز در مراسم بزرگداشت شصتمین سال تأسیس سازمان اجتماعی در سالن اجلاس سران سخن می‌گفت، اجرای عدالت را از مهم‌ترین وظایف یک حکومت دانست.

وی افزود: اجرای عدالت به معنای آن است که سازوکارها را به‌گونه‌ای تنظیم کنیم که فضاها کنترل شود تا آحاد مختلف مردم از فرصت‌ها و ثروت عمومی بهره ببرند.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد:‌ همه باید بتوانند زندگی عزتمند، شرافت‌مند و سرشار از آسایش داشته باشند.

رئیس ‌جمهور گفت: استقرار عدالت برای توزیع عادلانه ثروت از وظایف اصلی حاکمیت است و معمولاً سازوکارها وقتی با برخی خودخواهی‌ها و زیاده‌خواهی‌ها عجین می‌شود، فاصله‌ها زیاد و بعضی محرومیت‌ها در جامعه حاکم می‌شود.

احمدی‌نژاد افزود:‌ مسئولیت حکومت بازتوزیع مکرر و مکرر ثروت در جامعه است تا از انباشت ثروت و ایجاد دره‌های فقر جلوگیری کند.

وی ادامه داد: البته حقیقت عدالت در زمان استقرار عدالت جهانی به رهبری تجلی عدالت و انسان کامل محقق می‌شود، اما ما در حد وسع‌مان باید در این راه تلاش کنیم.

رئیس ‌جمهور اظهار داشت: به‌خدا اگر اجازه داده می‌شد و موانعی نبود، من تمام ثروت کشور را به‌صورت سهام عدالت بین تمام مردم ایران توزیع می‌کردم.

احمدی‌نژاد توزیع بیت‌المال را نیز از وظایف حکومت دانست و تأکید کرد: بیت‌المال باید در بین آحاد مردم به‌طور مساوی تقسیم شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت حضرت امیرالمؤمنین (ع)، گفت: امیرالمؤمنین تجلی عدالت است که همه بیت‌المال را بدون توجه به مراتب اجتماعی، عنوان‌ها، ادعاها و جایگاه‌ها در بین آحاد مردم به‌طور مساوی توزیع می‌کرد.

احمدی‌نژاد گفت: آن حضرت اجازه نمی‌داد که ریالی از بیت‌المال جابه‌جا شود و یا کسی به آن دست‌اندازی کند یا بیش از حق خود از بیت‌المال بردارد.

رئیس جمهور گفت: امروز به بهانه اینکه می‌خواهیم مدیریت کنیم و بهداشت، آموزش و امور اجتماعی را سازمان دهیم، معمولاً سازوکارها را به‌گونه‌ای حاکم می‌کنیم که عده‌ای بیشتر برخوردارند و عده‌ای بیشتر از بیت‌المال بهره می‌برند و عده‌ای کمتر.

احمدی‌نژاد افزود: امیدواریم به زودی زود زمانی برسد که همه ثروت‌ها و درآمد نفت منهای آن مقداری که کارویژه دارد و به امنیت ملی بر می‌گردد، به‌طور مساوی بین همه مردم توزیع شود و اگر کسی می‌ خواهد کار بیشتر و تلاش بیشتر کند، معادل آن درآمد داشته باشد.

وی در ادامه نسبت به آینده تأمین اجتماعی ابراز امیدواری کرد که به جایی برسد که تمام بازنشستگان و ازکارافتادگان را در حد مناسب تأمین کند و کسی که 25 تا 30 سال زحمت کشیده و جوانی خود را هزینه کرده، عزیز و عزت‌مند خود را اداره کند.

رئیس جمهور اظهار داشت: کارهایی انجام شده و در حد توان سعی کرده‌ایم جایگاه سازمان تأمینت اجتماعی را ارتقاء دهیم اما مراکز تصمیم‌گیری متعددند و برخی بدهی‌ها و هزینه‌ها بر دوش سازمان گذاشته می‌شود که به حق نیست و سازمان تعهدی نکرده اما باید آنها را بپردازد که امیدوارم این نوع تصمیم‌گیری‌ها متوقف شود.

احمدی‌نژاد افزود: ما چند بار در دولت تصمیم گرفتیم و با انتقال سهام بخشی از تعهدات و بدهی‌های سازمان تأمین اجتماعی را تأمین کرده‌ایم اما تا زمانی که در موضع خادم ملت در نهاد ریاست‌ جمهوری هستیم، برای پرداخت مطالبات سازمان تلاش می کنیم و اضافه بر آن را نیز در صورت توان تأمین می کنیم.

وی همچنین به لوح تقدیری که از سوی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی به او اهدا شد اشاره کرد و گفت: من قبلا گفتم که باید لوح تقدیر را به کسانی داد که با 350 هزار تومان خانواده‌ای را اداره می‌کنند.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: امیدوارم شرایطی حاصل شود و تمام بازنشستگان بتوانند از حداقل حقوق که همان 700 هزار تومان است بهره‌مند شوند اما به نظر من باید این جایزه را حتی به کسانی بدهیم که می‌ خواهند خانواده‌شان را با همین 700 هزار تومان اداره کنند.

رئیس جمهور گفت: اگر دولت خدماتی را انجام داد؛ چه در زمینه بیوتکنولوژی چه در زمینه هسته‌ای و چه در زمینه نانوفناوری، چه در سرمایه‌گذاری‌ها و چه در اصل 44 خدا شاهد است دنیا از این ملت تمجید کرد.

احمدی‌نژاد افزود: هیچ‌ چیز برای من به عنوان خادم شما شیرین‌تر از این نیست که آن کار کوچکی که برای کارگران و طبقه محروم و کسانی که دست‌شان به جایی نمی‌رسد، انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه این کارها به اندازه‌ای ما را خوشحال کرد که فرستادن ماهواره به فضا ما را خوشحال نمی‌کرد، تصریح کرد:‌ من به عنوان کوچک ملت ایران هر کجا که باشم در همین مسیر فریاد شما، زبان شما و نوکر همه شما خواهم بود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم سعید مرتضوی رئیس سازمان تأمین اجتماعی به بیان گزارشی از کارهای صورت گرفته در این سازمان پرداخت.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 74
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    282 6
    همین اندازه هم که ثروت بینمون توزیع کردید نمی دونیم چه جوری خرجش کنیم.بیش از این شرمنده مون نکنید.
    • بی نام A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      204 5
      كاش ميگفت "مردم ايران" دقيقاً چه كساني هستند؟
    • ایرانی IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
      1 0
      ااااووو سهام عدالت رو نگو ، نمیدونیم و یا نمیتونیم چجوری خرجش کنیم ...
  • بی نام DE ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    236 3
    این هنر نیست که برداری پول بین همه تقسیم کنی‌ ، هنر اینه که با اون ثروت بستری مهیا کنی‌ که مردم بتونن پول دربیارن و ثروتمند بشن
  • بی نام A1 ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    224 6
    برای کسانی که فشار خون و بیماری های قلبی دارند خواندن این متن توصیه نمی شود...
    • بی نام IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      126 3
      عالي بود! راست ميگه ديگه خبرآنلاين از اين به بعد يه آلارمي اخطاري چيزي بده نخونن همه اين متنا رو! ديدي كه اون پايين هم يكي نوشته ميخواد سرشو بكوبه به ديوار! شما جوابشو ميدي؟
  • seyed omid nabavi AT ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    156 5
    یادمه وقتی بچه بودم، به مامان میگفتم پول بده برم نوشابه بخرم. اونم می گفت دعا کن بابات به عالمه پول بگیره هر چی بخوای واست میخریم. منم همیشه بخودم میگفتم بزرگ که شدم، رئیس جمهور میشم، همین جوری، الکی به مردم پول می دم. اما خوب نمی دونستم همین جوری به ملت پول دادن تورم میاره، نیاز به پشوانه ارزی و فلزات گرانبها داره. اما من هیچ وقت از این افکار بچه گانم خجالت نمیکشم. گفتم که بچه بودم حالیم نبود.
    • بی نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      78 4
      خیلی زیبا نوشتی
  • علی IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    132 5
    تو این 8 سال هم که واقعا پول نفت هم اومد سر سفره های مردم!!!!!!!!
  • مهران IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    117 2
    راضی به زحمتتون نبودیم . همین قدر هم از سرمون زیاده .
  • پيمان IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    ميشه بسه؟؟؟!؟!؟
    • بی نام A1 ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      130 2
      یعنی‌ گواتر آدم می‌زنه بیرون با این جملات مروارید نشان.
  • بی نام A1 ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    351 9
    احمدی نژاد: اگر اجازه داده می‌شد، من تمام ثروت کشور را بین همه مردم ایران توزیع می کردم و چهار سالي يكبار انهم شب انتخابات سود مي دادم
  • بی نام A1 ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    103 3
    رئيس جمهور اصلح خيلي ممنون. تا همين جا هم كه زحمت كشيديد و اين همه ثروت رو بين مردم توزيع كرديد كافيه!!!!!
  • بی نام A1 ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    90 3
    "آن حضرت اجازه نمی‌داد که ریالی از بیت‌المال جابه‌جا شود و یا کسی به آن دست‌اندازی کند یا بیش از حق خود از بیت‌المال بردارد". آقای احمدی نژاد 3000 میلیارد تومان ، به اندازه یک ریال نیود؟ 722 میلیارد دلار که معادل کل درامدهای نفتی تاریخ پس از انقلاب بود چند ریال میشد که معلوم نشد کجا رفت؟
  • محمد A1 ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    شما به جای توزیع ثروت فقر را به شکلی فراگیر توزیع کردی. پاداشت با خدا
  • reza GB ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    حیف که یک عده دست دکتر احمدی نژاد عزیز را بستند و نگذاشتند دکتر طرح هایش از جمله یارانه 250000 هزار تومانی برای هر ایرانی را اجرا کند. از طرح های دیگر دکتر واگذاری 1000 متر زمین به هر خانواده ایرانی برای ساخت خانه و احداث باغ بود. در مقابل مشاوران رییس جمهور جدید از افزایش قیمت بنزین و حذف یارانه دو دهک از افراد جامعه صحبت می کنند.
    • بی نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
      4 1
      برو خدا را شکر کن که جلوی این آقای خرابکار را گرفتند الان تو 45500 تومان ماندند آنوقت 1000 متر زمین و 250هزارتومان یارانه دلت خوشه همین امثال شما ها بودند که این آقا بخودش اجازه داد هر کاری دلش میخواد بکنه حیف مردم بودند البته بعضی مردم هم خیلی ساده لوح هستند که ایشان را باور کردند فقط مرد شعار بود و دروغ!
  • امین CN ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    352 9
    دکتر جون یه قطعه دویست متری از زمین نمایشگاه رو به من میدادی ؟
  • نکته بین IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    آقای احمدی نژاد، ما هنوز شرمنده پول نفتی که بر سر سفره هامون اوردی هستیم. بیش از این راضی به زحمت نیستیم. خسته نباشی!!!!
  • بی نام IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    81 3
    همینقدر که توزیع کردید بس است دست شما درد نکنه...
  • بی نام IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    115 3
    خدارو شكر كه اجازه ندادن!
  • بی نام IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    113 4
    یا خدا، یارانه ها رو دادید نیم ساعته چهار برابرشو از مردم گرفتید، اگر تمام این ثروت را میدادید چه می شد؟؟
  • بی نام EU ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    76 2
    اقای رئیس جمهور که دم از محرومین و مستضغفین میزنی!!هیچ خبر داری که این تامین اجتماعی که شما برای تقدیر و تشکر از اونها تشریف بردی و برای همدیگه نوشابه باز کردید الان حدود یک ساله طلب هیچ کدام از پزشکان و کادر بهداشتی و در مانی کشور رو(به جز پزشکان خانواده)رو نداده و واسه همین اکثر پزشکان دیگه بیمه های تامین اجتماعی رو از مریضها قبول نمیکنند؟نهایتا به چشم اون مریض مستضعفی که میخواد نهایتا هزینه درمانش با دفترچه تامین اجتماعی چند هزار تومن ارزونتر تموم بشه!!من خودم یه دندونپزشک عمومی هستم که در شهر کوچکی با 10هزار نفر جمعیت مشغول به کار میباشم و امید همه مردم به این دفترچه های کذائیه!!خداشاهده از مهر ماه ریالی پول ندادند!!
  • بی نام IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    60 3
    اجازه ما هم دست شماست!
  • بی نام A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    80 5
    فقط دو تا مشکل کوچیک هست : 1- تعریف ملت 2- تعریف تقسیم . کارنامۀ 8 سالۀ اصولگراها نشان میدهد که معنی این دو کلمه برای آنها کلی با آنچه در کتب ادبی نوشته شده فرق میکند.
  • بی نام IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    72 3
    همین تفکر است که مملکت را به این روز انداخته است! وظیفه دولت مدیریت صحیح سرمایه ها و درآمدهای مملکت است نه توزیع آن بین مردم! اگر وظیفه دولت توزیع درآمدها بین مردم بود، دولت باید فقط از یک شرکت حسابداری و یک بانک تشکیل میشد!
  • شهروند عادی IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    125 5
    به عنوان یک شهروند عادی دست کسانی رو که اجازه ندادن احمدی نژاد به همه ثروت ملی دست بزنه میبوسم.
  • بی نام IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    75 3
    iهمین قدر که تا الان توزیع کردی کافیه
  • سعید IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    76 3
    اقای رئیس جمهور ما ثروت ملی نخواستیم همون زندگی 8 سال قبلی رو بهمون برگردون بسه چیز دیگه ای نمیخواهیم
  • حالااااااااااااااا IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    50 3
    من نمیدونم با این همه خوشی چیکار کنم آخه منو این همه خوشبختی محاله ... ما به حقمون قانع ایم پول نفت دادین بهمون اینه روزگارمون وای بحالمون که بخواین ثروت ملی بدین بهمون وااااییییییییییییی
  • احمد IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    خیلی بی انصافی است که اینجور زحمات دولت رابی اجرکنیم اگرحرفی زده شد اگه کاری کرده شد بنابه آن هوراها وزنده بادهای این ملت بود!اصلاماعادت داریم خوبیهارالحضه ای وناکارآمدیهاراطولانی بخاطربسپاریم!
    • بی نام IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      55 4
      هرچند ديسلايك كردمت اما اون قسمت هوراها رو درست اومدي! اين مردم هوراكننده حقشونه!
    • بی نام A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
      4 0
      بی نام عزیز کاملا با شما موافقم
  • ساره IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    128 3
    آقا میشه شما هبچ کاری نکنید!!!....اینجوری مردم راضی ترن
    • بی نام A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      بیخود از طرف مردم حرف نزن
  • بی نام IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    45 3
    ما سرمايه هاي كشور را نميخواهيم كاش به جاي اينكار كشور را درحالتي كه بود نگه ميداشتيد و پولهاي نفتمان سر سفره ديگران نميرفت . ما مردمي نيستيم كه همه سرمايه كشور را بخواهيم از كودكي به ما ياد داده اند كه ما بكاريم و ديگران ( نسلهاي آينده ) بخورند اما شما چه براي ما چه كاشتيد كه بخواهيم بخوريم و داشته باشيم و در كشور گل و بلبل راحت زندگي كنيم هيچ
  • فریبرز A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    8 104
    ما همیشه دوستت داریم . زمستونی سرد کلاغ غذا نداشت تا جوجه هاشو سیر کنه . گوشت بدنشو میداد بهشون می خوردند. زمستون تمام شد و کلاغ مرد . اما جوجه هاش زنده موندند و گفتند : آخی خوب شد مرد ، راحت شدیم از این غذای تکراری !!!
    • بی نام IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
      4 0
      شما دلت خیلی خوشه چشم داری حتما و باز تعریف یک آدمی که با حرفهای دروغش لبخند بی مزه ش فقط وعده و وعید داد بعد هم ادعا کرد نمیذارند کار کنه من که حلالش نم کنم چون اگر دستش بسته بود و نمیذاشتند کار کنه حداقل بجای کل کل کردن با مجلسی ها میتونست خیلی با شهامت استعفا بده بره اما دست خودش هم در همان کاسه بود!این آدم رو با مادر مقایسه میکنی؟
  • حمید EU ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    70 2
    از زمین 1000متری برای ساخت ویلا برای هر ایرانی خبری نیست
  • محسن IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    103 2
    یعنی نفری 3هزار میلیارد تومن؟؟؟؟؟
    • بی نام GB ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
      17 3
      اونجوری واسه یه سنگک خریدن باید صندوق عقب ماشینو پول میزدیم ...
  • بی نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    52 2
    واقعا که..................
  • بی نام IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    87 2
    آره حتما موفق هم میشدین!!!! با دلار 4 هزار تومان، با سکه بالای یه میلیون تومان.... نه آقا شما اینکاره نیستین پس بهتره کلا از سیاست بزنین کنار. شما هشت سال فرصت داشتین ولی چیکار کردین، قمیت ها رو 5 برابر و 10 برابر کردین... افراد کم درامد و متوسط جامعه تو دوران ریاست شما بدترین سختی ها رو متحمل شدن. شما که نتونستین نفت رو بزارین سر سفره مردم پس چرا نون رو از سر سفرمون بردین؟
  • بی نام A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    141 3
    اگر اجازه بدهید من سرم رو بکوبم به دیوار
    • بی نام A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      70 1
      اجازه ما هم دست شماست ! . . .
  • باباجون A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    23 1
    چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا نظرمنو نمیذاریــــــــــــــــــــــــــــــن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • نوید ر A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    42 2
    آقای احمدی نژاد، به جای این حرفها مطالبات وزارت نیرو رو بدین! پروژه های وزارت نیرو از قبیل نیروگاه و... خوابیده، پیمانکار،مهندس،کارمند و کارگر این قبیل پروژه ها مطالباتشون سر به فلک میزنه حقوقها رو که سه ساله نصفه و نیمه میدن، از فروردین که اصلا به پدرم اینا حقوق ندادن!!!! باورتون نمیشه، اما طلب پدر خودم به چند ده میلیون رسیده!!!!
  • باربارا IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    40 1
    اول بفرمائین با 700 میلیارد دلار درآمد بی سابقه نفت در این 8 سال چه کردین؟ بعدشم وظیفه دولت ها که تقسیم پول بین مردم نیست، مگر غنیمت جنگیه! وظیفه دولت مدیریت درآمدها، بازسازی کشور، و ایجاد شرایطی برای مردمه تا خودِ مردم بتونند کار کنند و خودشون درآمد داشته باشند و خودشون در اون بستری که دولت و حکومت براشون فراهم کرده زندگی و آیندشون بسازند. مردم که گدا نیستن که بخواین پول و ثروت مملکت بینشون تقسیم کنید!
  • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    31 1
    تا همین الان شعارهایی که در تبلیغات انتخاباتیتان میکردید که نفت را سر سفره های مردم می آورم تحقق پیدا نکرد و فقط گرانی و دلال بازی را رواج دادید حالا میخواهید کل ثروت ایرانرا بین مردم تقسیم کنید؟بس است شما نیاتتون خیر بود اما از نظر اجرایی متاسفانه مدیریت نداشتید!
  • بی نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    23 2
    خیلی ممنون، باعث زحمتتون میشه، از شما به همه رسیده
  • مشایی A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    28 0
    خبر انقده احمدی نژاد بازی در نیار و کامنتها رو سانسور نکن یه وقتی دیدی هرچی بی نام و با نام ه تحریمت کردن ...... یه روز دیدی هیچی کامنت نداری بعدش دوستات هرچی ازت تعریف می کنن خبراتو می خونن لینک میدن ولی چون مردم دوست ندارن میشی از این سایتهای خبری قلابی یا از این روزنامه های الکی
  • بی نام EU ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    42 1
    چرا آقای دکتر حرف کارشناسان را قبول نکردی و در مصاحبه های تلویزیونی همیشه از کار های خودت تعریف کردی آیا واقعا 700 هزار تومان الان با 700 هزار تومان پارسال یک ارزش را داره چرا خودتون را گول میزنید راستی مگر آقای مرتضوی حکم خود را نگرفته اند پس اونجا چه کار میکنند.
  • نفس A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    16 3
    بی انصافی نکنید توی دولت احمدی نژاد وضع همه ی فامیلای ما خوب شد ما که تو شرکت خصوصی کار میکنیم با همون حقوق ثابتو افزایش بی رویه ی قیمت ها موندیم ته خط فقر حالا دیگه با اونا هم نمیشه رفت و امد کرد
  • منصوره EU ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    45 1
    اونوقت سکه میشه 100 میلیون تومن دلار میشه 330 هزار تومن پراید هم میشه 200 میلیون تومن . دکتر جون بزار همین ثروت و که دادی خرج کنیم بعد بقیه اش را بده !
  • علی IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    40 0
    تدبیر می داشتی سرمایه گذاری می کردی نه تقسیم .
  • بی نام US ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    30 0
    فامیلای ما هم توی دها تشون حسابی وضعشون توپ شد...حتی واسه خانم شون هم سواری خریدن...آخه توی روستا وامهای میلیونی بدون ضامن گرفتندوبازمینهای وامدار فروختن به شهری هایی که دنبال ویلای تابستانی میگشتند...نه مثل همسر من .کارمندبا 17 سال درس خواندن وچندین سال سابقه کار روز به روز فقیرتر..واسه ما با سپرده گذاری جون به لب شدیم تا 20میلیون وام با سه تا ضامن حتما کارمند رسمی وووووو.....گرفتیم و هیچ غلطی هم نتونستیم بکنیم..چون یکباره ارزش پول یک سوم شد...به این میگن توزیع ثروت!!!
  • بی نام IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    17 0
    آقاي احمدي نژاد دستت درد نكنه پرايد شد 20 ميليون حالا ديگه تو خيابون كسي مسخرم نميكنه بگه لگن سوار بيشترم جا داشتا....
  • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    17 0
    شما که خوب با عدالت تقسیم کردی ..پس این بابک زنجانی ها و امثالهم از کجا اومدن ؟!
  • بی نام A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    14 0
    فعلا بهتر است بگويد اين 100 ميليارد دلار كجا رفته بقيه پيش كشش
  • مودب خان A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    17 0
    حیف که " خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند " وگرنه چه الطافی به ایشان می شد!!!
  • بانام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    21 0
    ببین پزمان جمشیدی چیکار کرد ، عزیزم تو هم تو یکی از این نود شبی ها شرکت کن لااقل مردم رو با کارهات و حرفت بخندوووون ،هرچند باید زار زار گریه کرد...
  • ali GB ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    22 0
    اقا جان برو دست ازسرمابردار کم تحملت کردیم پیغام هم میدی حالا !!!!!!!!!!!!!بی خیال شو
  • یاشار IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    7 0
    فکر کنم منظورشون از مردم ایران، اطرافیانشون بودن. محصولی، زنجانی، رحیمی و ....
  • پرهام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    2 0
    من از خواهش می کنم بی خیال شو !!!!!!!!!!!!!!!!!باشه داداش دمت گرم
  • بی نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    3 0
    شما ماموریتت فقط شعار و دروغ بود و بس حالام که جای گرم نشستی بگو 100 میلیارد کجاست بالاخره میدانیم تنها نبودی؟اما اونهمه منم منم داشتی چرا لیستت از جیبت در نیامد ؟اگر واقعا امام زمان را میشناسی حالا مرد باش و بیا بگو آن همه پول کجا رفت زمینه بدبختی و فقر را همدر بین مردو شما فراهم کردی !
  • ایرانی IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    7 0
    آنچنان محکم دروغ بگو که خودت هم باورت بشه!
  • بی نام A1 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    4 0
    از زمیناییئ که میخواستی بدین از پول نفت سر سفره ها از اعلام اسامی مفسدین اقتصادی از انقلاب در دانشگاه ازاد از اون اسامی که تو جیبتون بود از تک رقمی کردن نرخ سود ( بگم بگم ولمون کن آقا
  • بی نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    2 0
    ما را روانی فرض کرده
  • بی نام A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    1 0
    حرفهای مفت
  • علی IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    1 0
    تو رو قرآن از این خبر نذارید
  • بی نام IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    1 0
    3هزار میلیلرد در زمان شما ،پوستین دوز 1735میلیلرتومان در زمان شما ، بیشترین معوقات بانکی در زمان شما،حیف که به شما رای دادیم رومون نمیشود روی مردم را نگاه کنیم لاقل اقرار و اعتراف وحلالیت طلبیدن از مقام معظم رهبری ومردم خوب چیزیه
  • کریمی IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    1 1
    زنده باد احمدی نژاد منهای مشایی
  • بی نام IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    این نظرات نشان دهنده پایگاه اجتماعی این قشر است بهتر است یک ارزیابی از جایگاه خود داشته باشند و از دنیای توهم زای خود که مردم ایران را به فلاکت کشانده بیرون بیایند. من بارها داستان دن کیشوت را شنیده بودم ولی الان عمق فاجعه و اثرات توهمات فکری را می فهمم.