۰ نفر
۲۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۵

در 9سانحه رانندگی که طی بیست و چهار ساعت گذشته در جاده های ایران رخ داد، 7نفرکشته و 19نفر دیگر مصدوم شدند.

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی به واحد مرکزی خبر گفت: پنجشنبه شب 6 وسیله نقلیه موتورسیکلت ، وانت پیکان ، سواری پراید ، وانت پیکان ، کامیونت کاویان و پژو 405 در کیلومتر 4 محور مشهد - سرخس با یکدیگر تصادف کردند که مقصر اصلی آن راکب موتورسیکلت شناخته شد.
سرهنگ صفایی افزود: در این تصادف که جهت حرکت کامیون و یکی از وانت پیکانها خلاف جهت دیگر وسایل نقلیه بود انحراف به چپ راکب موتورسیکلت به کامیونت علت اصلی وقوع آن بود که راکب موتور و ترک نشین آن در دم جان باختند و رانندگان پراید و وانت پیکان (وسیله 4) مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
انحراف به چپ یکی از وانت پیکانها به دیگری و نداشتن فاصله طولی خودرو پراید و وانت پیکان هم جهت و همچنین پژو و پراید از دیگر عوامل این حادثه بود.

2کشته و زخمی در واژگونی پراید در دشتستان
محمدعلی دهقان، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان از بر جای گذاشتن 2 کشته و زخمی در واژگونی پراید در دشتستان خبر داد و به فارس گفت: ساعت 19 و 57 دقیقه پنج‌شنبه‌شب در کمربندی برازجان به سمت اهرم بر اثر انحراف و واژگون شدن یک دستگاه پراید خانم فاطمه ملایی در دم جان باخت. همچنین شخصی به نام حمیدرضا ملایی نیز در این حادثه به شدت زخمی شد که توسط اورژانس جاده‌ای به بیمارستان 17 شهریور منتقل شد. عملیات درمانی بر روی مجروح این تصادف انجام شده و حال عمومی ایشان مطلوب گزارش شده است.

تصادف دو دستگاه خودرو در اتوبان ساوه- سلفچگان 2کشته برجای گذاشت
مهدی فراهانی، معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قم از کشته شدن دو نفر بر اثر تصادف تریلی با نیسان خبر داد و با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته قم به مهر گفت: تصادف شدید دو دستگاه نیسان و تریلی در ورودی جعفریه از جمله این حوادث بود که در آن دو نفر جان خود را از دست دادند.
همچنین تصادف دو دستگاه موتورسیکلت در خیابان سید معصوم دو مجروح بر جای گذاشت. راکبان این موتورسیکلت‌ها از ناحیه سر دچار آسیب شدند و حال آنها وخیم است.
تصادف یک دستگاه سواری با گاردریل در اتوبان تهران نیز منجر به مجروح شدن 6 نفر شد. یک نفر از مجروحان این حادثه به صورت سرپایی درمان و پنج نفر دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.
تصادف دو دستگاه موتور در خیابان سواران نیز با سه مجروح همراه بود.
برخورد یک دستگاه وانت با خودروی سواری در جاده جنداب نیز منجر به مجروح شدن چهار نفر شد.

1کشته در تصادف محور امیدیه - دیلم
رئیس پلیس راه خوزستان به واحد مرکزی خبر گفت: صبح امروز جمعه به علت تصادف یک دستگاه کشنده ولوو با یک موتورسیکلت درکیلومتر 74 محور امیدیه - دیلم، راکب موتور سیکلت جان خود را از دست داد.
سرهنگ قدرتی علت این حادثه را انحراف به چپ راننده کشنده ولوو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد.

1کشته در حادثه رانندگی محور شیراز - اصفهان
فرمانده پلیس راههای شمال استان فارس به واحد مرکزی خبر گفت: بامداد امروز جمعه در کیلومتر 4 محور شیراز- اصفهان یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه پژو 206 تصادف کرد که در این حادثه راننده وانت پیکان کشته و یکی از سرنشینان پژو هم زخمی شد.
سرهنگ سیروسی علت این حادثه را رعایت نکردن فاصله طولی از طرف وانت پیکان بیان کرد.
28245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 304268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    1 0
    همش 7 کشته ؟!