محمد نوری: باید از هفته اول برنده باشیم / از اینکه با دایی کار می‌کنم خوشحالم

محمد نوری امیدوار است پرسپولیس لیگ برتر را با پیروزی مقابل تراکتورسازی شروع کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد نوری هافبک پرسپولیس در مورد شرایط این تیم می‌گوید: «شرایط خوبی داریم. تمرینات منظمی انجام داده‌ایم و خوشبختانه اکثر نفرات تیم از چند هفته قبل در تمرینات حضور داشته‌اند. به نظرم خیلی مهم است که بازیکنان یک تیم از ابتدا در تمرینات حضور داشته باشند. ما امسال چنین شرایطی داشتیم. البته ملی‌پوشان تیم چند روز دیرتر به تمرینات اضافه شدند اما در کل می‌توان گفت که اکثر نفرات از ابتدا در تمرینات حضور داشته‌اند.»

او در مورد بازی هفته اول مقابل تراکتورسازی تبریز می‌گوید: «تراکتورسازی امسال متحول شده است. آن‌ها برای قهرمانی در لیگ می‌جنگند. ولی ما هم به دنبال موفقیت در لیگ برتر هستیم. پرسپولیس امسال تیم جوان‌تری دارد و می‌توانیم با دوندگی زیاد مقابل حریفان، آن‌ها را غافلگیر کنیم. به نظرم ما در هیچ مسابقه‌ای نباید به نام حریف توجه کنیم. باید به زمین برویم و تنها هدفمان این باشد که برنده شویم. حالا حریفمان تراکتور باشد یا هر تیم دیگری، فرقی نمی‌کند. ما می‌خواهیم از همین هفته اول برنده باشیم و قدرت پرسپولیس را نشان دهیم.»

نوری در مورد حضور علی کریمی و کریم انصاری‌فرد در تراکتورسازی می‌گوید: «کریمی و انصاری فرد از بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس هستند اما فوتبال حرفه‌ای است و بازیکنان بعضی وقت‌ها مجبورند تیم خود را عوض کنند. علی کریمی که از بازیکنان بزرگ پرسپولیس است و قطعا امسال نقش زیادی در نتایج تراکتور خواهد داشت. امیدوارم این دو نفر در تیم جدیدشان موفق باشند.»

نوری در مورد کار کردن دوباره با علی دایی می‌گوید: «دایی مربی توانمندی است. او در مربیگری هم مثل دوران بازیگری‌اش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. او از خانواده پرسپولیس است و من امیدوارم دایی بتواند همراه با پرسپولیس به موفقیت‌های زیادی برسد. من هم از اینکه دوباره با دایی کار می‌کنم خوشحالم چون با او راحت هستم و با اصول کاری‌اش آشنایی لازم را دارم.»

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 304277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =