فارس نوشت:

بهروز نعمتی نماینده مردم اسد‌آباد در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان در تذکری آئین‌نامه‌ای با اشاره به حادثه 22 بهمن قم در جریان سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس، اظهار داشت: بعضا برخی از نمایندگان مجلس با برخی سایت‌ها و رسانه‌ها درباره گزارش کمیسیون امنیت ملی در زمنیه حادثه مذکور مصاحبه‌هایی انجام دادند در صورتی که این افراد ذی‌صلاح نیستند.

وی افزود: اگر قرار است گزارش اتفاقات قم و قبل از آن به استحضار مردم بزرگوار ایران برسد، این موضوع قطعا و یقینا باید توسط اعضای کمیسیون امنیت ملی انجام شود، برخی از دوستان در روزنامه ایران روز گذشته با نماینده‌ای که عضو کمیسیون دیگری بود مصاحبه انجام داده‌اند ولی او را به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی معرفی کردند و سپس هم مسائل را به گونه دیگری رقم زدند که این جفای به مجلس است.

نعمتی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: ‌بنده نمی‌دانم با قرائت این گزارش، واقعا چه افرادی منفعت می‌برند و چه کسانی متضرر می‌شوند اما بالاخره شرایط به گونه‌ای بوده که به رئیس یک قوه بی‌حرمتی و هتک حرمت شده است. البته افرادی در این موضوع دخالت داشته‌اند و باید گزارش کمیته کمیسیون امنیت ملی در این زمینه در صحن علنی قرائت شود.

نماینده اسد‌آباد در مجلس خطاب به لاریجانی رئیس مجلس گفت: درست است که علیه شخص شما اهانت شده ولی در واقع این اهانت علیه رئیس قوه مقننه بوده است، چون این موضوع به افراد خاصی مترتب می‌شود مانند همه موضوعات، این افراد شده‌اند کاسه داغ‌تر از آش و فقط دنبال مسائل خاص خودشان هستند.

نعمتی در خاتمه گفت: خواهش بنده از هیئت رئیسه مجلس این است که گزارش کمیته کمیسیون امنیت ملی درباره حادثه 22 بهمن در صحن علنی قرائت شود چون این حق ما نمایندگان مجلس است که بدانیم در قم چه اتفاقی افتاده است.
/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 304866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    1 0
    اگر این گزارش صادقانه و امانتدارانه تهیه شده باشد میباید قبل از تحلیف رئیس جمهوری در مجلس قرائت میشد