هنوز چند روزی از قضیه درگیری بین یک خانم چادری آمر به معروف با یک شهروند زن در میدان پونک تهران نگذشته که امروز بار دیگر یک خبرگزاری از یک درگیری مشابه این بار در خانی آباد گزارش داد.این در حالی است که معاون اجتماعی پلیس تهران قضیه روی داده در میدان پونک را تکذیب کرده و نوع اطلاع رسانی را هدف دار توصیف کرده است.جدای از این دو کمیسیون مهم مجلس نیز به این قضیه ورود کرده اند.

 

گشت ارشاد

ظاهرا این قضیه آمران به معروف دارد به جاهای باریک کشیده می شود.این در حالی است که هم در دولت دهم و هم رئیس جمهور منتخب نسبت به گشت های ارشاد که نامشان به طرح های امنیت اخلاقی ارتقا یافته ایرادات اساسی وارد کرده بودند و سیاست گذاری و اجرای این طرح را ناقص و دارای تبعات در آینده عنوان نموده بودند.

مصاحبه معاون اجتماعی رئیس پلیس تهران را در اینجا بخوانید.به زعم سعید منتظرالمهدی واقعه میدان پونک یا صحت نداشته و یا اینکه به این میزان نبوده است.این درحالی است که دیروز اعلام شد کمیسیون فرهنگی مجلس به قضیه کشیده شدن چادر از سر آمر به معروف ورود خواهد کرد و شدیدا پیگیر احقاق حق خواهد شد.امروز نیز اعلام شد که کمیسیون امنیت ملی به این قضیه ورود کرده و فردا جلساتی را در این مورد برگزار خواهد نمود.

اصل قضیه هرچه باشد بیانگر عملی است که می تواند مورد بررسی اجتماعی قرار بگیرد و چند نکته در این زمینه قابل مستفاد است:

الف-با توجه به اظهارات صریح سردار منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا در تکذیب قضیه میدان پونک،علی الظاهر طیفی قصد دارند شتاب بیشتری به طرح امنیت اخلاقی وارد کنند.و این روند تا 12 مرداد و تحویل دولت جدید،تبدیل به مطالبه ای کلان گردد و دولت با توجه به اظهارات رئیس جمهور منتخب در معذور قرار بگیرد.

ب-بررسی دوباره طرح امنیت اخلاقی و یا همان گشت های خیابانی ارشاد در دستور کار قرار بگیرد.اگرچه طرح امنیت اخلاقی در 5 بند تعریف و به مرحله اجرا گذاشته شده است اما به نظر مردم فقط بحث حجاب در آن کارسازی شده است.

ج-از کارشناسان علوم اجتماعی و دینی مساعدت گرفته شود.این یک کار دانشگاهی و تحقیق میدانی کلان خواهد بود اما نتایج این تحقیق راهگشااست.

د-بیش از هرچیز خود مردم شریف می توانند در باره طرح امنیت اخلاقی و یا همان گشت های ارشاد سابق با اظهار نظر خود زمینه ای را فراهم سازند تا بیش از این کسی لطمه نبیند.

ه-ورورد مجلس به این قضیه یکطرفه نباشد.بسیار مواردی بوده پیش از این که در طرح امنیت اخلاقی ،شهروندان لطمه های فراوان دیده بودند.آیا در این زمینه مجلس ورود شایسته داشته است؟و آیا پیگیر مطالبات این گروه بوده است؟

و-بداخلاقی شهروندی در هر جایی باشد قبح دارد و منظر نظر هیچ کس نیست.هیچ کسی کشیده شدن چادر آمر به معروف را نمی پذیرد(اگر صحت داشته باشد) این عمل محکوم است.اما باید در نظر داشت وقتی طی دو سال اخیر طرز برخورد نیروهای گشت ارشاد به گونه ای بوده که عمده ی مردم را ناراضی نموده باید انتظار چنین واکنش هایی را هم می کردند.

اخلاق وقتی در جامعه نهادینه می گردد که متولی ،خود شارح و واضع  اخلاقیات و فرهنگ باشد.اگر چنین باشد فرهنگ می کاریم و اخلاقیات درو میکنیم.والا نتیجه همان شود که در این روزها می بینیم.

کد خبر 305012

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 322
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    فقط خدا کند این قضیه ربطی به باج خواهی از دولت آینده و روحانی نداشته باشد.الهی آمین.
    • بهزاد IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      چه ربطی داره؟توهم زدی...
    • حسن A1 ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      به خدا اگر مسئولین کاری نکنند، خود مردم جواب حرمت شکنان را خواهند داد. دیگر طاقتمان تمام شده. در دو روز، دو مورد کتک زدن ناهیان منکر در تهران. دو بانوی شریف، اسیر حرمت شکنان حجاب شدند. کوچکترین انتظارمان از مسئولین اینست که به شدت برخورد کنند با بدحجاب ها.
    • صدیقه A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      من معتقدم، بدحجابی یک معضل و بیماری فرهنگی است. پس سازمان برخوردکننده با این معضل را باید در سازمان های مردمی جستجو کرد. اگر بجای اینکه متولی برخورد با بی حجاب ها، پلیس باشد، متولی برخورد ارگان های مردمی مثل بسیج باشند، هم بساط بی حجابی جمع می شود و هم بی حرمتی به اسلام و به حجاب.
    • بی نام A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      متاسفم برای همه که از بی حجابی طرفداری می کنند. با کمال تاسف اخیراً شاهد اهانت به دختران محجبه‌ای هستیم که تنها جرم­شان مسئولیت پذیری بوده و از فضای بی بندوباری سازمان یافته دشمنان اسلام و انقلاب به ستوه آمده و به دلیل تذکر صمیمانه، مواجه با هجمه سنگین نقض­کنندگان عفت عمومی می‌شوند.
    • نوید A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      بی شرمی به حدی رسیده که یک مجله در آخرین شماره‌ خود، به زنان چادری توهین کرد. این نشریه در آخرین شماره‌ خود و در قالب انتشار شعری زنان چادری را به کلاغ تشبیه کرد. در این شعر، زنان چادری به استهزاء به کلاغ تشبیه شده‌اند. واقعا داریم به کجا می رویم. خیلی بی غیرت شده ایم.
    • ابراهیمی IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      من چندبار خدمت سایت محترم خودتان هم عرض کردم که جامعه دچار شکاف در زمینه اخلاقیات هستند عده ای که عمدتا از طبقات متوسط هستند ازادی حجاب و سواحل وحتی ارتباط... را حق خود میدانند و خواهان نوعی رجعت به دوران قبل از انقلاب هستند و در مقابل عده ای هم خواهان حفظ وضع موجودند که به نظرم هیچیک هم قدرت غلبه بر دیگری را ندارند. اما عزیزان بدانند که صرف مخالفت با برخورد قهرامیز پلیس به معنای تبدیل تهران به استانبول دوم نیست و عزیزان جوان هم باید به هنجارهای مردمی که احتمالا در اکثریت هستند احترام بگزارند. چراکه امکان حاکمیت منطق ((هرکس هرچه دلش خواست)) وجود ندارد
    • زهرا IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      صبر ریحانه ها هم حدی دارد. یک بار چادر از سر یک دختر در پونک تهران می کشند و فردایش، چند بی حجاب زن ناهی منکر دیگری را در خانی آباد تهران زیر مشت، کبود می کنند. صبر ریحانه ها هم حدی دارد. دردناک تر از همه، این توجیهاتی است که دوستان می کنند. صبر ریحانه ها هم حدی دارد.
    • بی نام IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      آقا نوید اسم آن مجله را بگوئید.
    • بی نام IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      حالا که آنهایی که باید برخورد کنند با حرمت شکنان خوابند، بیایید ما بیدار باشیم. بیایید ما هر کداممان، هر روز، ده نفر را نهی از منکر کنیم. عبادت فقط نماز و روزه نیست.
    • رضا A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      واقعا اگه خود مردم با خوشرويي به بي حباب ها تذكر لساني بدهند مثلا بگويند : " خانم لطفا حجابتون رو رعايت كنيد." همين را فقط بگويند . يا او قبولمي كند يا ميگه " به توچه" كه نشان شخصيتش هست. خيلي از مشكلات حل مي شود و كار به كتك كاري نمي كشد. خبر جان بچاپ.
    • بی نام A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      این کارها نشان دهنده این هست که طاقت مردم تمام شده از اینهمه توهین به شعور آنها
    • معصومه IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      طبق اصل ۶۷ قانون اساسی نمایندگان به قرآن سوگند خوردند که از حریم اسلام حمایت کنند. امیدوارم به سوگندشان وفادار باشند و تصمیم خوبی برای دفاع از حریم مقدس "حجاب" بگیرند.
    • بی نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      در جواب بهزاد:ربطش بعداز 12 مرداد معلوم میشه.شما جوش اوردی از حالا که دستتون رو شده.
    • پيمان IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      فكر كنم بايد كفن پوشان زمان خاتمي كم كم آماده بشن.
    • بی نام A1 ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      شما با این تفاسیر اسلام را منحرف کرده اید.حجاب به این شکل توصیه اسلام نیست
    • محمد IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      عزيز بدون نامي كه گفتي اسلام نگفته . اسلام گفته عفت . عفت ممكنه حتي با وجود چادر و حجاب هم رعايت نشه. ولي اينكه با هدف نقض عفت ، بد حجابي صورت بگيره دقيق در مقابل گفته اسلام هست.
    • هدایت A1 ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      بازم منفی مثبت های مشکوک
    • بی نام IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      راه هايي وجود داره كه يك نفر بتونه بيش از يكبار مثبت يا منفي بده پس زياد به اين مثبتها توجه نكن.
    • فرید IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      این قضیه خیلی ربط داره به اینکه پلیس اساسا خودشو مجاز میدونه به اینکه تو حریم خصوصی افراد دخالت کنه،روحانی مچکریم که گفتی پشت بوم خونه مشائه(نه مشائ پلیس)مشاء مالکین اون ساختمون!!! بخدا قانون اساسی به شماها اجازه نمیده اینجوری مردم و تحقیر کنید،اینجور رفتارا تاثیر منفی داره تو بلند مدت مردم زیر بار حرف زور نمیرن،نکنید این کارارو درست نیست ،تیشه به ریشه خودتون میزنید
    • م ع ح IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      بخدا قسم همین امشب ماشین ما جلوی در بوده کاپوتش رو باز کردن و باطری و ای سی یو رو بدن . ماشین 206 بوده یعنی چیزی حدود یک میلیون و نیم ضرر. ساعت 9 به پلیس زنگ زدیم ساعت 11 اومدن میپرسیم چرا اینقدر دیر میگن چند مورد دزدی شده بود تو همین منطقه نرسیدیم زودتر بیاییم. ببینید تو این ماه مبارک ما چه اتفاقاتی دور و برمون میوفته؟ بنظر شما بهتر نبود که پلیس از ابتدا وظیفه امنیت رو بعهده بگیره و این قضیه حجاب رو به اهل فرهنگ بسپره و با زور وارد این قضیه نمیشدن؟ ببینید باور کنید اگه به دختر و پسر بی حرمتی بشه و حرف زور زده بشه در صدد تلافی بر میان. نکنید این کارارو. مملکت رو درست کنید
    • mehdi IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      92 5
      امر به معروف شرايط داره ... از جمله اينكه اگه احتمال دادي كتك ميخوري بيخيال ....ظاهرا اقايون از الان تو مجلس بدون دادرسي حكم دادن.
    • مهدی IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      161 9
      این منفی ها نشون میده مردم چی میخوان احترام به مردم از اوجب واجباته!
    • بی نام A1 ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      68 9
      این همه منفی!!!!؟
    • بی نام A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      89 37
      آقا چطوری میشه چند بار مثبت یا منفی داد؟ من کارشناس طراحی وب توش موندم بگو ما هم یاد بگیریم
    • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      98 91
      چرا وقتی گشت ارشاد با یک دختر به طور بسیار زننده برخورد کرد و فیلمش همه جا پخش شما نمایندگان مجلس کاری نکردید،تازه اونجا ماموران خودتان بودند ولی اینجا طرف دعوا ملوم نیست واصلا معلوم نیست برای چی دعواشون شده،سر حجاب بوده یا چیز دیگر،ترا خدا این کار را نکنید و یک طرفه قاضی نرید، مردم سر همین شاکی میشن،یک عده تندرو کاری را انجام می دهند و دشمنان سو استفاده می کنند و اسلام را بد نام می کنند،با کمی تعقل پیش برید
    • بی نام IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      78 11
      فقط می خوام تحقیق کنید بعد نظرم را چاپ کنید،از نمایندگان هم می خوام این موضوع را بررسی کنند این طور که شنیدم اون خانم محجبه سر جلو نشستن تاکسی که نوبتش نبوده با اون یکی خانم دعواش شده وپس از توهین ناموسی به آن خانم به خانم کمتر محجبه با هم درگیر می شوند که چادر از سر ایشان می افتد،حالا این خانم برای اینکه اوضاع را به نفع خودش کند و بابت آن فحش تحت پیگرد قانونی قرار نگیرد این داستان را ساخته است
    • بی نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      60 11
      پلیس که اونجا بوده قضیه را تکذیب کرده،یعنی شما میگید پلیس دروغ میگه و اون خانمه داره راستش را میگه چرا هیچ فیلم و شاهدی وجود نداره؟
    • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      22 11
      فکر کن ربط نداشته باشه! چه ساده ایم ما
    • بی نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      16 40
      واقعا متاسفم برای شما ایرانی ها.تو سایت اصولگرا به شما ها فش میدن شماها هم که دارید به اونها فحش میدید.روشنکفر و چماق به دست هردو یکی هستید....من از این مملکت افراط(چماق)تفریط(شما)خواهم رفت...
    • بی نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      18 11
      اینکه عزیزمون توهم زده شکی درش نیست.. عزیز متوهم ناجا زیر مجموعه ی وزارت کشوره. ولی من موندم چرا هرکی حرف از حجاب و عفاف میزنه دیگران میان میگن آقا برید مملکت درست کنیدو از این قبیل حرفا. کجای این حرف منطقیه؟ اگه از فردا حجاب رو آزاد کنند. چندروز بعدشم مانتو میره کنار .شلوار تبدیل میشه به دامن و دامنا آب میرن و غیره .... همشم به اسم آزادی. تو امریکا و کشورهایی هم که مثلا ادعای آزادای دارن حداقل یه قانون هایی هم وجود داره.
    • ماهان IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      9 1
      آیه 31 سوره نور و آیه 59 سوره احزاب به طور صریح به این بحث پرداخته اند برین مطالعه کنید و حقیقیت موضوع را درک کنید
  • احسان A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    "ورورد مجلس به این قضیه یکطرفه نباشد.بسیار مواردی بوده پیش از این که در طرح امنیت اخلاقی ،شهروندان لطمه های فراوان دیده بودند.آیا در این زمینه مجلس ورود شایسته داشته است؟و آیا پیگیر مطالبات این گروه بوده است؟" احسنت...اين بند عاليييي بود
    • بی نام A1 ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      امروز نوك پيكان جنگ نرم دشمن دراین جبهه ترويج بي‌حيايي و بي‌حجابي است. مسئولین، خیلی ازتون انتظار داریم. بخشکانید ریشه بدحجابی را.
    • بی نام IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      غصه نخور ورورد مجلس قطعا یکطرفانه نخواهد بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • نیره سادات IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      چرا یک زن چادری در ماه رمضان در حال انجام وظیفه اش مورد گستاخی قرار می گیرد؟ اگر یک خانم مسلمان در یک کشور دیگر مورد هتاکی واقع می شد برخی یک کمیته تشکیل می دادند اما الان به یک خانم محجبه توهین شده است اما این افراد بی توجه هستند.
    • م. ناصری IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      احسان جان، هیئت رئیسه مجلس باید پیگیر این موضوع باشد و قوه قضائیه و نیروی انتظامی بخواهد که در این خصوص اقدامی انجام دهد. اگر اقدامی از سوی این دو نهاد انجام نگرفته جای پیگیری دارد. مساله، مساله مهمی است. از اول این تابستان، بدحجاب ها دارند مانور می دهند. این اواخر هم که دیگر ناهیان از منکر را کتک می زنند.
    • بی نام IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      حتما باید یک برخورد جدی و قاطعانه با این موضوع انجام شود. هتک حرمت این افراد نباید بی جواب بماند.
    • بی نام IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      84 7
      کشته مرده جنگ نرمتان هستیم!
  • محمد A1 ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    امر به معروف فرهنگ بسيار عالي اي هست . مجلس بهتره علاوه بر دفاع از اين دو نفر ، خودش هم به اين كار ورود كنه . چرا مردم و مجلس نبايد سياسي ها و دولتي هارو امر به معروف كنن ؟
    • فرید IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      امر به معروف خوبه ولی کسی نگفته بری به کسی که نمیخواد امر به معروف بشه گیر بدی!!! مدیران سایت تایید کنید لطفا!
    • ندیم EU ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      مرد حسابی ،امر به معروف که زورکی نمیشه
    • ریحــــانه A1 ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      عملکرد نیروی انتظامی در مورد دوم اصلا درست نبود و نباید با یک قبض تلفن فرد ضارب آزاد می‌شد.
    • محمد IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      يعني مردم بايد تابلوي امر به معروف ممنوع با خودشون داشته باشن ؟ امر به معروف مخصوص همه جامعه هست . باز دوباره 4 تا كاربر به اصطلاح روشن فكر اومدن اظهار نظرات خنده آور ميكنن . امر به معروف مختص همه هست .
    • سارا A1 ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      66 12
      ریحانه خانوم موافقی بکشنشون
    • بی نام A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      78 11
      چطور وقتي مردم ضارب مي شوند بد است ؛ ولي وقتي اين آمران بي ادب به معروف ضاربند ، همه چيز حق است !!؟
  • بی نام A1 ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    شکست خودشون در فرهنگ سازی حجابو میخوان با زور و تشر جبران کنند
    • بی نام A1 ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      اشکال اینجاست که فقط گفته ایم کار فرهنگی و رفته ایم خانه نشسته ایم. نتیجه این شده که خیلی ها جلوی حجاب و جلوی امر به معروف و نهی از منکر، گارد گرفته اند. باید دست از تاکید بر کار فرهنگی برداشت و وارد میدان نهی از منکر شد.
    • بی نام IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      دوست عزیز، شکست متعلق به بی حجابان است. پس از آنكه فرد بي حجاب با معارف حجاب آشنا و از فرهنگ اجتماعي مطلع شد ولي اراده اي براي بهبودي اوضاع خود نكرد، به يك مجرم تبديل مي شود زيرا عموما مجرمین نسبت به جرمی که انجام می دهند و عواقب سوء آن، آگاهی کامل دارند ولی باز هم مرتکب کار نادرست می شوند.
    • بی نام IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      11 7
      جبران؟؟؟ حمله به خواهران چادری و آمر به معروف و ناهی از منکر وارد فاز جدیدی شده و به نظر می رسه برنامه ای سازماندهی شده پشت این اقدام شنیع درحال شکل گیری هستش.
  • sos IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    مجلس کارای واجبتر از این نداره دیگه ایشالا
    • بی نام A1 ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      واجبتر از این موضوع مرد حسابی؟ واجب تر از توهین به "امر به معروف و نهی از منکر"؟ از مجلس و مجلسیان می خواهم این جلسه ای که می خواهند تشکیل دهند، فقط یک جلسه ی فرمالیته و یک نمایش نباشد. از آنها می خواهم تصمیم بزرگی برای تمام کردن این هتک حرمت ها بگیرند.
    • بی نام IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      دروغ و مال مردم خوردن و ریا کاری و رشوه و رانت هم جزء گناهان محسوب میشه؟ آمران به معرف برای این گناهان کجا بودند تذکر بدهند؟؟ حجاب گناه کبیره نیست اما دروغ هست
    • م IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      به تو میگن بی غیرت. بی غیرت
    • بی نام IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      275 8
      واقعا اين مهمترين كار مجلسه؟. همين امثال شما اين نماينده ها رو فرستادين مجلس كه وضع مملكت اينه! اسلام فقط حجابه؟ شما تاحالا نديدين برخورد همين ناهيان از منكر با دختران مردم رو؟. يه طرفه به قاضي نريد. اقا لطفا سانسور نكن. جامعه رو ريا و دروغ و دغل برداشته اونوقت اينا ميكن اين مهمترين كار مجلسه. انصاف داشته باش درج كن
    • محمد IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      اسلام مسائل مهم تر هم داره . ولي عفت از مسائل اصلي هست . عفت تنها شامل حجاب نميشه . شامل سلام بي غرض و حسابي كه يك شبه با بيت المال پر ميشه و ... هم ميتونه بشه . پس بايد از يه جا اين عفت رو حفظ كرد .
    • بهزاد IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      65 8
      به هیچکس نباید بی احترامی بشه! این همه همین آمرین به همه بی احترامی کردن ایرادی نداشت؟؟؟؟؟
    • سس A1 ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      11 41
      شما چرا موضوعاتو با هم قاطی میکنی!
  • باربارا IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    تا حالا تو کدوم کارهای زوری اجباری به نتیجه رسیدن؟ قضیه اجباری شدن حجاب که از سال دوم-سوم انقلاب شروع شده تا به امروز! بهتر نیست به جای گیر دادن الکی به مردم در وسط خیابان یک طرح نو در اندازند؟! هرچیزی که جنبه زور و اجباری و توهین پیدا کنه مردم ازیش دور و دورتر میشن! حال هی این قضیه کشش بدن ببینیم به کجاها می رسه؟! این انتخابات فرصت خوبی بود برای آقایون تا به خودشون بیان ولی متاسفانه....!
    • محمدحسین A1 ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      شيطان به از خود گذشتگي مردي كه پول در مي‌آورد، تا هزينه لوازم آرايش و لباس‌هاي آنچناني ناموسش را فراهم کند، و او را مثل عروسکي به چشم‌هاي شهوت پرست بسپارد، دست مريزاد مي‌گويد
    • بی نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      آقای محمدحسین لطفا حکم شیطان رو هم بفرمائید وقتی یکی در قالب دین میاد سه هزار میلیاد دزدی می کنه و باعث می شه وضع اقتصاد اونقدر بد باشه که خیلی دخترا تن فروشی کنند. تنها چیزی که ندارید دینه !
    • بی نام IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      کارهای زوری اجباری؟؟؟ مگر نه اينكه ناجا در قبال تأمين امنيت اخلاقي يكايك مردم اين جامعه، مسئول اصلي است. پس شيوع بدخيم بدحجابي را چگونه بايد باور كرد؟ ناجا و فرماندهان عزيز آن فراموش نكنند كه در اين حكومت اسلامي، هركس به ميزان وظيفه‌اي كه دارد پاسخگوي خداوند متعال و خون شهداست. پاسخي كه هيچ راه فراري از آن نيست و به نوعي حق‌الناسي محسوب مي‌شود كه بر گردن هر مقام و مسئولي قرار دارد. مسئولان نيروي انتظامي آيا براي فرداي خود جوابي آماده كرده‌اند . . .؟!
  • بی نام A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    متاسفانه توی هر دو خبر طوری موضوع بیان شده که گویی چون این دو خانم چادر به سر داشته اند پس حق با آنها است! از کجا معلوم که برخورد این دو برخورد درستی بوده؟ خود نیروی انتظامی هم هنوز نتونسته تعریف جامعی از مصادیق بدحجابی ارائه کنه، بنابراین نباید طوری مساله را بزرگ کرد که تصور شود هر خانمی به صرف چادری بودن حق داره به خودش اجازه بده بنابر نظر شخصی خودش به هر کسی که از دیدش حجاب درستی نداره تذکر بده و برخورد انجام بده و طرف مقابل هم نباید واکنشی نشان بدهد.
    • بی نام IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      12 54
      برخوردش غلط هم که بوده باشه واکنش به اون برخورد فرضا غلط چنین واکنشی نیست...
  • امیر IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    هر که به مال و ناموس و ازادی و حق کسی توهین کرد کتکم باید بخورد.
    • امین IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      اگر مي‌شد قانوني تصويب کرد که، همراه با جمع‌آوري زنان بدحجاب از سطح جامعه، مردانشان را مي‌گرفتند و در مورد آنها اعمال قانون مي‌کردند، شايد مدت‌ها پيش‌تر اين معضل از سطح جامعه رفع شده بود. آيا مردي كه اينگونه ناموسش را به خيابان مي‌آورد، و دست در دست و شانه به شانه او در جامعه حرکت مي‌کند، در حالي که چشم‌هاي زيادي، و نه به بزرگواري و مقام و منزلت ناموسش، بلکه شهواني و شيطاني به او خيره شده‌‌اند، شايسته تعزير نيست؟
    • بی نام IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      برادران بیماری هیزی شون را برن درمان کنند. مردی که با دیدن یه زن با حجاب نصفه نمیه دچار بدحالی میشه مرد نیست. اونی که نتونه جلو هوسبازیش بگیره و میگه دیگران را محدود کنید که من دچار گناه نشم مرد نیست
    • بی نام IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      225 6
      امين خان معلومه استانه تحريكت خيلي كمه!!
    • بی نام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      «حجاب» از ضروريات دين اسلام به شمار آمده. حق ندارید و هیچ کس حق نداره بهش بی احترامی کنه.
    • بی نام CH ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      145 7
      آخه آقای امین به شما چه ربطی داره که کی چه جوری می یاد. برو نگاهت رو درست کن.
    • بی نام A1 ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      15 57
      به امین اشتباهی منفی دادم به شدت باهاش موافقم
    • سارا A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      68 10
      آقای امین!زن خودش یه انسانه و یه شخصیت مستقل که خودش تصمیم میگیره چی بپوشه نه مردش
    • بی نام IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      30 8
      آقای امین،من به ناموسم مطمئنم،مثل این که شما نامطمءنی و نگران نگاه دیگرانی
    • ابوالفضل A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
      12 1
      آقا امير تو درست گفتي چون اين خانمهاي بي حجاب به آرامش فكري من جوان مجرد تعرض كردن وتو حاميشان بودي پس به استدلال خودت هم تو هم آنها لايق كتك هستيد......خواهشم اين است به مسئولين فشار آوريم تايك روزدر هر ماه به نام روز امر به معروف ونهي از منكر نام گذاري شود ودراين روز فعاليت تمام ارگان هاي فرهنگي تمام سعي خود را براي تبليغ اين امر انجام دهند
  • بی نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    دوبار اینا کتک بخورن جرات نمی کنن به مردم گیر بدن
    • رضا A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      اگه كسي در راه امر به معروف زير كتك هاي اين دوستان (!) كشته بشه ، شهيده. البته اگر تذكر و امر به معروفش با ادب همراه بوده باشه نه اينكه توهين كنه.
    • امیر A1 ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      اقا رضا تعریف شا از شهادت خیلی جاهلانه است شهید آنهایی بودن که در راه حفظ ناموس ومملکتشون جونشون رو دادن نه کسانی که به ناموس مردم گیر الکی میدن آقا هر کسی مثل شما لباس نپوشه کافر نیست شما هم بهتر برای ناموس خودت غیرت داشته باشی و از دخالت در زندگی مردم خودداری کنید
    • محمد IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      8 122
      امير خان دفاع از ناموس ملت حق همه هست . وقتي ببينم برادرم هم به خاطر بد حجابي ناموس شما خودشو بهش نزديك ميكنه بايد جلوش وايسم . هم جلو اون هم جلو ناموسي كه با بد حجابي دنبال مسئله اي خارج از زندگي شخصي اش هست.
    • بنده خدا IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      16 93
      دوست عزیز نمیشه که هر کس توی خیابون به یه خانم چه درست چه غلت تذکری درباره ی حجابش بده کتک بخوره.من برخوردهای گشت ارشاد رو نمی پسندم ولی این کتک خوردن یک زن چادری رو هم نمی پسندم.
    • امیر A1 ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      90 4
      آقا رضای عزیز شما برادرت رو ادب کن که مزاحم ناموس مردم نشه و با چشم ناپاک با زن وبچه مردم کاری نداشته باشه بنده هم به ناموسم اطمینان دارم هم میدانم معضل جامعه ما به خاطر همین محدودیتهای متحجرانه است من سالی 6تا 8دفعه خارج از کشور میرم برای کار اتفاقا کشور مسلمان آنجا کسی که در رستوران کار میکند در ماه مبارک روزه است ولی از مشتریانش پذیرایی میکند وآنها را زیر سئوال نمیبرد که چرا روزه نیستند به نظر بنده 100 برابر اجر روزهاش بیشتر از بنده است بعضی محجبه وبعضی بی حجابند هیچکدام یکدیگر را کافر نمیدانند کسی هم در مکان عمومی به کسی تعرض نمیکند این اشکال ماست که فکر میکنیم هر کس مثل ما نباشد بی غیرت است
    • ایرانی US ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      48 8
      دمت گرم که خوب گفتی از این مقوله که فقط عده ای شکم سیر از اون ناراضی هستند، باید گذشت عزیزانی که در استانه انفجار هستند بروند از مجلس بپرسند راجع به دارو در کشور و مشکلات مردم بی بیکاری و این فساد درون ارگانها رو خواستار بررسی و رسیدگیش بشید بیان به بیکاری و اختلاس برسید به اعتیاد و قاچاق مواد مخدر و کالا برسید بیایید به دزدی مال مردم و زورگیری ها برسید به شما ها هم میگن انسان؟ میگن مسلمان؟
    • بی نام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      13 9
      اشتباه نکن! اگه کتک بخورن شروع می کنن به مظلوم نمایی و از انجا که ابزار و اهرم های قدرت در دست این افراد و طیف های منعطف به ایشان است در صدد انتقام جویی از جامعه برآمده و هزاران برابر بیشتر از انچه که در حقشان شده است از مردم خواهند ستاند. یه کم دقیق بشی به قضیه، متوجه این جنجال هایی که سر این دو اتفاق (که معلوم نیست حساب شده و برنامه ریزی شده است یا نه) می شی و می فهمی که هدف از این سر و صداها چیه
  • بی نام A1 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    از همگان به‌خصوص بانوان متدين و محجبه، مردان غيور خواستار‌يم که نسبت به اين دهن کجي به ارزش‌ها و اين بي عفتي که رواج پيدا کرده است ايستادگي کنند
    • بی نام A1 ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      وقتي پول ميذاري تو بانك سود 20 درصد مي گيري پول ربا ميريزي تو شكم رن و بچه ات اسلام يادت نيست موقع ديدن گناه بي حجابي يه زن مسلمون ديگه ياد اسلام مي افتيد . گر مسلماني اين است كه حافظ دارد.....
  • بی نام DE ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    بیشتر زنها بخاطر روسری و مانتو و لباسهای تیره ، بخصوص در ماههای گرم و استانهای خشک و گرم دچار ریزش مو و آلرژی و خارش پوست شده اند. کلافگی و عصبانیت ناشی از حمام سونای اجباری هم یکطرف ... واقعاّ بس کنند ... پیمانۀ زنها پرشده...یک روز عصیان میکنیم .
    • رضا A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      ريزش مو و آلرژي ؟؟؟؟ به خدا مادر من ٤٠ ساله چادر مشكي سر ميكنه هيچيش هم نشده. تازه ما تو قم زندگي مي كنيم كه ميانگين دماش تو تابستان ٤٥ درجه ست. تو فاميل هم من نديدم كسي ريزش مو بگيره. خبرنلاين لطفا منتشر كن.
    • يك زن A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      ما زنها بايد تو گرما ججاب داشته باشيم چون شما آقايون تحملتون كمه. آقا رضا خودت يك هفته فقط يك هفته تو مرداد ماه پوشش خانومها رو داشته باش ببينم چقدر تحمل مي كني. چرا ما زنها بايد اينقدر زجر بكشيم؟ بعد هم بگين ديه زن نصف. ارث نصف. شهادت دو زن در برابر يك زن. چرا واقعا چرا؟ خبر آن لاين چاپ كن. خسته شدم از اين همه بي عدالتي به خاطر جنيست
    • بی نام A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      خواهرم این حرف شما که خیلی جای بحث داره و ما که تو نزدیکانمون همچین چیزی رو ندیدیم. ولی فرض می گیریم (فرض می گیریم) که حرف شما درست. دیگه چرا تو پاییز و زمستون که هوا سرده و همه می خوان خودشونو بپوشونن یه سری مانتو با آستین کوتاه می پوشن؟ تو این فصل آقایون هم ژاکت و کاپشن با آستین بلند می پوشن.
    • بی نام IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      چرند نگید لطفا! یواش یواش همه چیز داره برعکس میشه! دیگه دستورات الهی هم داره میشه حرف زور از نظر بعضی ها! مشخصا کامنتهای این فرمی مال افراد معلوم الحالی هست که تکلیفشون مشخصه!
    • بی نام IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      22 99
      با پرچم آلمان میخوای عصیان کنی خانم بی نام.
    • سعید A1 ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      46 8
      رضا جان بغیر از مادر و خواهر و همسر و دختر شما گه ادعای اسلام داری موی چند نفر در فامیلت (فقط در فامیلت) رو دیدی که نظر کلی صادر میکنی.
    • امیرمهدی IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      11 43
      بنظرم در مورد بدحجابی بطور کلی با دو دسته افراد طرفیم . یکی افرادی که سکولارن یا اصلا حجاب رو قبول ندارن یا دنبال شهوت هستند یا ... که در اینجا صحبتی در موردشون نمیکنم . اما دسته دوم ( بنظر میرسه فردی که نظر دادند از این دسته هستند ) اینطور استدلال میکنند که بطور مثال با رعایت حجاب گرمشون میشه یا سختشونه یا میگن که اقایون جنبه داشته باشند و بد نگاه نکنند و نباید با دیدن یک خانوم بد حجاب تحریک بشن یا ... در پاسخ باید بگم که ما بصورت گروهی زندگی میکنیم و نه انفرادی پس حالا که در جامعه زندگی میکنیم با افراد زیادی سروکار داریم که با وجود اینکه خیلی از اونها خودشون رو کنترل میکنند ولی ممکنه عده ی کمی با دیدن خانم بد حجاب کنترلشون رو از دست بدن . حالا حجاب ارزشش بیشتره یا بدحجابی با ازار و اذیت ؟
    • بی نام A1 ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      10 45
      احتمالا ایشان در المان دچار این مشکل شده اند و می خواهند در این کشور عصیان کنند . متاسفم برای کسانی که به هر قیمتی دنبال جلب توجه و نگاه دیگران هستند
    • شين A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      21 9
      رضا خان مادر محترم شما شاغل هم هست اونوقت !!!؟ كه صبح تا شب با لباس مشكي بيرون از خونه باشه ؟ در ضمن جاي مادر ، نظر نده ! ببين خودشون چه نظري دارن !
    • شين A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      20 7
      اين آي پي آلمان قاعدتا مربوط به فيلترشكنه كه شما ها به ما تحميل كردين برادر! حالا نگو خبر آنلاين كه فيلتر نيس ! :))
  • بی نام IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    کاملا مشخصه که جریان افراط پشت این قضایا هست.. شک نکنید. تو این 8 سال این همه فساد کجا بودند این آمران به دروغ های بی پایان تذکر بدهند؟ خدا به داد روحانی برسه از دست اینها که دین را ابزار رسیدن به قدرت و مظلوم نمایی کردند.. حالا کاری نداره که هرکی به چادر توهین کرد اعدامش کنید
    • بی نام A1 ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      توهـــم توطئــه!!!!!!!
  • vadn A1 ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    لطفا اگه میخواهید ضربه نبینید شما هم به حق انتخاب شهروندان برای نحوه پوشش احترام بگذارید . تا کی فکر میکنید خودتون میدونید و مردم نمی فهمند...
    • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      این حق انتخاب تا کجاست؟ حد نداره؟ روز به روز داره بدتر میشه! گام به گام هم می رن جلو. این حد نداشتن باعث فساد، افزایش طلاق و خیلی موارد دیگه ای که قابل گفتن نیست میشه. بعد همین ها پشیمون میشن ولی دیگه سودی نداره.
  • بی نام IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    122 8
    اگر یک سازمان فرهنگی متولی باشه عیبی داره.با پلیس بازی به هیچ جا نمی رسیم.
  • بی نام IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    عاقبت فضولی!
  • بی نام A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    114 6
    اقا این قضیه کذب محض است من محل کارم میدان پونک است اصلا یک ماهی هست که هیچ گشتی در آن جا مستقر نشده که بخواهد با کسی درگیر شوند
    • بی نام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      اول کاش بدانید اصلا قضیه چیست. بانوی وظیفه شناسی که چادر از روی سرشان کشیده شد، گشت نبودند آقای عزیز. یک بانوی وظیفه شناس بودند.
    • بی نام IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      يك فضول بودند. جناب نه يك وظيفه شناس.
  • بی نام A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    متءسفانه از منفی های داده شده به کامنتا برمیاد که عزیزان مخاطب خبرآنلاین، عمدتا رویکرد مثبت به قضیه بی حجابی دارن.
    • بی نام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      نه برادر آنها از نادانی بیزارند
    • رضا A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      تازه فهميدي ؟ كابران خبرآنلاين بيشتر از تهران و از قشر مرفه جامعه و روشنفكر نما هستند كه هر چيزي كه غيراسلامي باشد خوب است و هرچي اسلامي باشد بد است. خبرآنلاين لطفا منتشر كن.
    • بی نام IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      واقعا متاسفم که همینطوره و به بی حجابی متمایل شده اند. و مسئولین باز پایشان را می اندازند روی پایشان و می گویند: "خبری نیست. اشکال نداره. کار فرهنگی می کنیم. چیزی نیست..."
    • بی نام IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      آقا رضا چی میگی عمو.هر کی خلاف تو نظر بده مسلم نیست و مرفه و بی درده؟
    • بی نام IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      205 8
      اقا رضا كاربران خبرانلاين از كل ايران و همه قشرند. مشكل اينجاست كه شماها هنوز نميدانيد اكثريت ملت كيانند و دردشان جيست. و اوني نيست كه صداوسيما و ظواهر امر نشون ميده!
    • آرمان IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      9 134
      در مورد مساله آقاي جمشيدي بيشتر نظرات، مخالف آقاي جمشيدي بود ولي در اينجا كه به دو زن حتك حرمت شده نظرات مثبت رفته به طرف حتك حرمت كنندگان!!! خيلي عجيبه!
    • بی نام IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      102 6
      آقا آرمان ،جمشیدی جونتون که شانس اورد و شاکی ازش گذشت کرد.ول کن نیستین؟ای بابا.بعدشم چه ربطی داره؟
    • آرمان IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      37 22
      جناب "بي نام" آخري! من كشته مرده منطق تو و امثال تو هستم. چرا شماها كه اين قدر عدالت! داريد قاضي نشديد.
  • بی نام IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    101 6
    کاش انقدر دانا بشیم کی سوار این موج های خبری نشیم .
  • میثم IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    135 5
    اولا که این جریان دوم کمی بوداره که رو کل خبر گزارها اومده بعد نکته ی جالب اینکه تو این 8 سال اقای احمدی نژاد وگشت ارشاد همه جا گل وبلبل بود.به نظر من امر به معروف و نهی از منکر تخصص لازم میخواد در ضمن شاید اون خانم چادری برخورد خوبی نداشته؟در ضمن پلیس نباید توی این مورد دخالت کنه چون مورد فرهنگی-مذهبیه.درضمن خبر انلاین جدیدا نظرای منو سانسور میکنه این کارت خوب نیست.
  • علی A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    219 9
    اقایان چرا در مورد مفاسد اقتصادی از زور استفاده نمیکنند؟
    • بی نام IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      173 9
      اون فرق فوكوله!
    • بی نام IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      11 87
      مگه بالاتر از اعدام هم داريم ما؟! شما خوبي؟!!!
  • بی نام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    160 6
    قطعا تحمل اون طرف طاق شده بوده
  • محمود IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    136 5
    این جمله بنظرم گل این یادداشت بود:اخلاق وقتی در جامعه نهادینه می گردد که متولی ،خود شارح و واضع اخلاقیات و فرهنگ باشد.اگر چنین باشد فرهنگ می کاریم و اخلاقیات درو میکنیم.والا نتیجه همان شود که در این روزها می بینیم.
  • بی نام A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    169 7
    ببخشيد اين قدر فساد مالى تو مملكت زياده كه بدحجابى توش گمه پس چرا أمران به معروف و ناهيان از منكر تو اون اداره ها كارى نميكنن والله ريشه ى كلى از فسادها ميخشكه چرا تو كشورهاى مسلمون ديگه حجاب فراوانتر از كشور ما هست فقط تو كشور ما زوريه و نتيجه بر عكس ميده
  • بی نام A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    154 5
    چرا كسي فرياد بر نمياره كه آخر امنيتي كردن فضا اينه باعث درگيري و خشونت ميشه و اين تازه اولشه بدتر هم خواهد شد اگه دست از اين اجبار و زور نظامي برندارن
  • بی نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    162 8
    شك ندارم كلي نظر تاييد نشده براي اين خبر وجود داره كه درج نكردين. و اون نظر " اكثريت مردمه"
    • بی نام IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      درود بر خبرآنلاین یکی مثل شما اینو میگه یکی دیگه اون بالا نوشته:تازه فهميدي ؟ كابران خبرآنلاين بيشتر از تهران و از قشر مرفه جامعه و روشنفكر نما هستند كه هر چيزي كه غيراسلامي باشد خوب است و هرچي اسلامي باشد بد است. معلومه نظرات همه رو درج کردن.شما خودتو اذیت کن.
    • جردن یه نفر....جردن A1 ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      70 2
      این بی نام دومیه همدن آقا رضای خودمونه ها! اینجا اسمشو ننوشته فقط! آره آقا من الان تو ویلام تو لواسون نشستم ولی نمیدونم چرا از در میام بیرون شبیه سرآسیاب میشه!
  • یا حق A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    200 3
    زور را ادامه دهید تا روزی که همه دختران این سرزمین را از حجاب و چادر متنفر کنید... برید نظر سنجی کنید ببینید که این گشت های ارشاد در تنفر جوانان از دین چه نقش عمده ای ایفا کردند...خدا لعنت کند افراطیون را...خدایا عقیده ام را از دست عقده ام مصون بدار...ان الله علیم بذات الصدور... به عزت همین آیه چاپ کن حق را...
    • بی نام IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      زور نیست دوست حق شناس من. خودنمایی برخی بانوان، کم توجهی همسران و اعضای خانواده، بی توجهی به قانون الهی و عدم علم به آن و گاهی دهن کجی به دین از مهم‎ترین عوامل بی حجابی و بد حجابی در جامعه ما است. باید با اینها برخورد شود.
    • بی نام IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      142 9
      بي نام با اختلاص و دزدي و دهن كجي به مردم و بردن اهل و عيال به سفر با هزينه دولت و رانت و دروغ هم بايد برخورد بشه؟. يا فقط با دختراي مردم كه بيشترين ميزان حجاب در كل دنيا رو دارند؟
    • بی نام IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      66 2
      قضیه ی برخورد با فیل تر شکن ها هم و فی لتر کردن هم همینه هر چی بیشتر فی لتر کنن جوونا بیشتر سراغ چیزهایی که نباید برن میرن
  • بی نام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    طفلي رييس جمهور عزيزمان روحاني كه مردم براش مهمن. اينا نقشه اي است جهت اجباري كردن كشت ارشاد در اينده نزديك كه دكتر هم نتونه كاري كنه
    • بی نام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      چه ربطی داره آخه؟ منم به نوبه ی خودم ضرب و شتم خانم محجبه ناهی منکر را محکوم می‌کنم. خیلی کار بدی کرده کسی که ایشون رو ضرب و شتم کرده. باید مجازات بشه و البته با بی حجاب ها و بدحجاب ها برخورد بشه. به دکتر روحانی چه ربطی داره آخه؟
  • بی نام IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    79 7
    تا روزی که با مسائل فرهنگی کشور؛انقدر سطحی برخورد بشه وضع همینه.کار رو بسپرید به کاردون...بگذارید کار فرهنگی بشه و به این مسائل ریشه ای پرداخته بشه.اون وقت تصمیم گیری رو بسپرید به خود مردم.منکر زشتی این کار نیستم که به خانوم های آمر توهین و حمله شده؛اما باید پذیرفت در مقابل مشکلات فرهنگی نمیشه با خشونت و نگاه از بالا و دستور،کاری از پیش برد.
  • غلامرضا A1 ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    حتما اقایون دوباره میخوان طرح امنیت اخلاقی رو راه بندازن دارن دنبال دستاویز میگردن!
  • علی A1 ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    87 13
    ایا با زور چیزی در درون شخص تغییر میکند؟خیر شاید از ان متنفر هم بشود اگر همین ناهی منکر میگفتند:خواهر حجابت را با بهشت معامله کن چه اثر روانی دارد؟ ان یکی چه اثری؟
  • سام IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    وقتی هرکسی اجازه دخالت در حریم خصوصی مردم رو به خودش میده و اسم خودش رو میزاره امر به معروف باید شاهد چنین بازخوردهایی هم از طرف جامعه بود. امام صادق (ع) فرمود: بامر بمعروف و نهى از منکر تنها کسى موظف است که داراى سه خصلت باشد: بآنچه امر میکند خود عمل کند و از آنچه باز میدارد خود باز ایستد در امر و نهى‏اش بعدالت و مدارا رفتار کند.
  • بی نام IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    همين اقايوني كه حجاب حجاب ميكنن تو اين ستون و ميكن برخورد كنين تعطيلاتشون تو انتالياست! باور كنين هفت شهر عشق را عطار كشت ما هنوز اندر خم يك كوجه ايم،. ببينيد دنيا كجاست و ما كرفتار كدام مسائليم!
  • بی نام IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    بايد با شديدترين حكم محاكمشون كنن تا اين غلط ها را نكنن. به فرض اگر هم نميخواستند حجابشون را رعايت كنند حق كتك زدن طرف مقابل را نداشتند. مگه اون خانم هم با كتك مجبورشون كرده بود كه حجابشون را رعايت كنند؟!
    • آرمان سبز A1 ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      71 3
      کتک نمیزدن دوره طرح های گشت ارشاد؟؟ احیانا شما جز اصحاب کف نیستی حاجی؟
    • بی نام IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      60 1
      یا واقعا خبر نداری که جای شکه یا خودت زدی به بیخبری....این همه امر به معروفا کتک زدن یه بار هم اینا.دیدم که چقدر زدن و بردن که میگم..خبرآنلاین میدونم نمیزاری
    • بی نام IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      22 2
      چرا يادمه زمان خاتمي چه بلايي سر اون خانومهايي كه شلوار كوتاه ميپوشيدن مياوردن.
  • بی نام IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    يكي از عوامل مهم طلاق در جامعه همين بي حجابي هاست. اون آقايي كه خودش زن داره وقتي بياد تو خيابون اين خانمهاي بد حجاب را ميبينه، زن خودش كم كم از چشمش ميفته.
    • نازنین A1 ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      73 2
      لعنت به این چشم های خراب
    • شين A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      19 5
      خب چشماتو درويش كن داداش من !
  • سحر IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    77 14
    اگر میخواهید زن بدن نمایی نکند به او اندیشه نمایی بیاموزید... نه اینکه برید توی خیابون خفتش کنید... من از امرین به معروف قدردانی میکنم ولی اخه این کارها فایده داشته جز عقده ای تر شدن؟
    • ملیحه IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
      0 0
      آقای خوبم..... همه نظرانو خوندم....دلم شکست...خیلی دلم شکست... عیبی نداره... ولی این رسمش نیست.... آقایون... یه خواهش .... هرکاری میکنید.... هرچقدر میتونید فحش بدید و اززمین وزمان بدبگید...ولی به این پارچه سیاه توهین نکنید،،پهلوی فاطمه زهرا... هنوز دردمیکنه...
  • بی نام A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    لا اكره في الدينتون كجا رفت شعار بود
    • بی نام IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
      0 1
      بي نام عزيز اگر دقت بفرماييد و ايه را تا اخر بخوانيد متوجه مي شويد كه بلافاصله بعد از لا اكراه امده قد تبين الرشد من الغي...
  • بی نام IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    هفته پیش خواهر من رو که بسیار اهل ساده پوشی هست رو با یه لحن بسیار بسیار بد تو ماشینش گرفتن که چرا روسریت عقبه و ماشین رو یک هفته خوابوندن و 300000 تومان (سیصد هزار تومان) الکی جریمه کردند. من باور نمی کنم که آمران چادری پلیس بیگناه باشند و در عین بیگناهی کتک خورده باشند. خواهر من واقعا مورد ظلم پلیس قرار گرفته ولی ما مرجعی رو نمی شناسیم و اگر بشناسیم هم فرصت نمی کنیم که تظلم خواهی کنیم. ما همه ظالمان رو به خدا واگذار می کنیم. ان شالله خدا خودش جواب این افراد رو که به خاطر پول از دین مایه می ذارن رو بده.
  • بی نام A1 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    نظرات ما مخالفا رو که نمیذارید رو سایت اما همون مثبت منفی روی کامنت دوستان ارزشی نشون میده جامعه کدوم سمته... رای به روحانی نشون داد این افراطیا چند نفرن دوستان بهشت زورکی نمیشه شاید من نخوام تو اون بهشتی باشم که شما ها هستید والا به خدا
    • بی نام IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      بزرگی گفته است : "در راه حق ، از کمی نفرات نترس. "
    • س IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      20 9
      این بار از کمی نفراتتون باید بترسی
  • سینا IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    بعد از این همه سال هنوز نفهمیدن که لباس پوشیدن و وضعیت ظاهری هر فرد فقط به خودش مربوطه نه کسی دیگه 80 میلیون نفر تو این مملکت زندگی میکنند اگه قرار باشه هر کسی به خودش این اجازه رو بده به کسی دیگه تذکر بده که دیگه جای نفس کشیدن هم باقی نمیمونه !!! خسته شدیم از وجود این متحجرین در جامعه
    • بی نام A1 ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      11 50
      به همه دوستان عرض می کنم با وجودیکه پوشش یکی از موارد حریم خصوصی افراد محسوب میشه و هیچ کس در هیچ مقامی حق نداره در این مورد تعرضی بکنه اما این حق تا زمانی پابرجاست که به مقابله با ارزشهای دینی اخلاقی جامعه و عامه مردم که مسلمان هستند تبدیل نشه در همه جای دنیا هر حریم خصوصی چهارچوبی داره تا ضمن حفظ حق ،باعث ضایع شدن حقوق دیگران نشه و اگه چنین شد جنبه عمومی پیدا میکنه ضمن تایید نظرات دوستان مبنی بر اصلاح اخلاقی آقایان برای پرهیز از گناه، این ضرورت ،به کسی این حق رو نمیده که زمینه گناه را فراهم بیاره و بعد بگه برو خودتو اصلاح کن به گناه نیفتی همانطور که قابل قبول نیست زمینه فسادمالی را ایجاد کنیم بعد بگیم مواظب باشید فسادی در کار نباشه
  • بی نام A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    وقتی ناموس مردم رو فقط به خاطر دو لاخ مو کشان کشان داخل ون میندازید باید منتظر این مسائل هم باشید.
  • به ما نمی خوری!! A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    107 9
    یاد قضیه شیث و نصرتی و آن حرکت تهوع آور افتادم که دقیقا مقارن با آن اختلاس 3000میلیارد تومانی بود!!! و البته رسانه ها چه اهتمام تامی در پوشش ماجرای دو فوتبالیست داشتند!!! ( به این عمل میگن موازی کاری رسانه ای!!!) و البته موضوع اختلاس هم در آن هیاهو گم شد!!! آن عزیزی که فرمودند برجسته کردن این موضوع چه ربطی به روی کار آمدن دولت روحانی دارد دقت بفرمایند که یکی از مطالبات برجسته کسانی که به روحانی رای داده اند ( چه درست چه غلط) بر چیدن فضای امنیتی جامعه و از قضا گشت ارشاد است!!! لذا این عزیزان با هیاهوی به راه انداخته شده در صدد هستند حداقل بتوانند با کمک مجلس در برابر حذف گشت ارشاد بایستند که بگویند وااسلاما چه نشسته اید که دو بانوی محجبه را کتک زدند و شما بدنبال حذف گشت ارشاد هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ايمان A1 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    98 8
    بعضي ها دروغ ميگن راحت پارتي بازي مي كنن حق مردم رو مي خورن آبرو مسلمان رو راحت مي ريزند و از اسلام فقط منكر عدم حجاب را بياد مي آورند . بعد هم مي خواهند بين مردم آبرو داشته باشند
  • کاوه IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    93 10
    متاسفانه مسئله حجاب از موضوعی دینی به موضوعی سیاسی تبدیل شده. درسته که حجاب از نظر اسلام واجبه اما برای رعایت نکردنش مجازاتی در نظر گرفته نشده همون طور که کسی رو برای نماز نخوندن شلاق نمی زنند یا به زندان نمی فرستند!
  • بی نام IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    121 3
    این کارا رو میکنن که فردا گشت ارشاد رو کسی نتونه باهاش مخالف کنه مردم نون شب ندارن بخورن ! همه اجناس 3 4 برابر شده ! نماینده مجلس با حقوق میلیونی از رو شکم سیری بایدم به فکر حجاب باشه !
    • عماد A1 ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      81 5
      گل گفتی.
  • بی نام IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    به نظر من بايد پدرشون را در بيارن كه ديگه به كسي الكي حتك حرمت نكنن.
  • ارشيا IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    بعضي از اين بدحجابا ديگه شورشا در آوردن. جالب اينجاست كه خيلي از مردها هم ازشون طرفداري ميكنن البته مشخصه علت چيه؟! من چيزي نميگم.
  • بی نام A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    95 5
    این خواهران مثبت هم شورش رو در آوردن به همه چی و همه کس گیر میدن و خودشون معیار همه چیزن چرا اینقدر نظرات مخالف رو ستنسور میکنید
  • بی نام A1 ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    75 7
    اين پروژه خبرسازي سايتهاي زنجيره ايست، وگرنه رئيس پليس از همچين موضوعي بي خبر نميماند، فشار را از روي جوانان برداريد و به رسالت اصلي خودتان (افشاي فسادهاي بزرگ اقتصادي و اطلاع رساني به مردم) بپردازيد،
  • alireza IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    6 108
    گشت ارشاد باشه؟! آره + نع -
    • بی نام IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      14 62
      پسر گل، این بحث، هیچ ربطی به گشت ارشاد نداره. این بندگان خدا که هتک حرمت شدند، اصلا گشت ارشادی نبودند که شما نظرسنجی راه می اندازی! موفق باشی.
  • بی نام IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    9 99
    متاسفانه هر روز ناچار از دیدن صحنه های اسف باری از وضعیت حجاب و پوشش زنان و دختران در ملا عام و بدون هیچ ممانعتی از طرف نهادهای ذیربط هستم. دردمان را به که بگوییم؟ که را داریم؟ همه ی مسئولین، بی خیال این مساله ی خانمان سوز "بی حجابی" هستند. در روز روشن، آمر به معروف را کبود می کنند و آب از آب تکان نمی خورد. به کجا می رویم؟
    • بی نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      17 8
      شما اطمینان داری اسف بار؟؟؟من بعید میدونم شما از کسایی نباشی که هرروز با نگاه های کثیفشون بالا تا پایین ما خانوم ها رو بر انداز میکنن..خودت میدونی و خدای خودت
    • یک زن A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      6 0
      بنده خدا معلومه نمیتونه مواظب چشماش باشه که اینطوری جلزولز میکنه.اینقدر ناراحتی واسه 4 تا تارمو؟!!!خودشم که میگه "دردمان"
  • اميد A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    65 12
    همين خدا توي قران گفته براي امر به معروف و نهي از منكر بايد گروهي خاص تشكيل بشه كه اون هم كلي شرايط و روش داره كه هيچ شباهتي به گشت ارشاد امروز نداره هيچ كس كشيدن چادر رو تاييد نميكنه ولي بايد ديد چرا كار به اينجا رسيده اگر دوستان كلمه گشت ارشاد رو يه سرچ ساده بكنن كليپ هاي برخوردشون با جوان هايي كه غرور دارن رو ببينن متوجه ميشن كه اين رفتار حتي مناسب حيوانات هم نيست و اين كه جوان هارو به خاطر حجاب پاشون رو به وزارت اطلاعات باز كنن براي هيچ كس قابل توجيه نيست و اين عمل نتيجه همون توهين ها و بردن ابروي جوان هاي اين مملكته كه اينجا هم از روي مثبت و منفي ها قابل مشاهده است
  • بی نام IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    91 3
    شما این نظراتی که اینجا گذاشته شده ببینید، منفی ها و مثبت ها رو هم ببینید! اکثریت مردم ازینجور امر به معروف های زورکی خسته شدن! مشکلات مردم بیشترازین حرف هاست، بی پولی مساله مردمه نه حجاب زن! بی کاریه جوونا و حیلی چیزای دیگه! اگر ادعای بی طرفی دارین نظرمو باید بزاری خبر!
    • بی نام IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      21 60
      زمان صدر اسلام مردم اكثرا جاهل بودن؛ شما بايد نگاه به نظر اكثريت بكني يا نظر كارشناسي و عاقلانه؟!
    • بی نام IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      16 70
      خلط مبحث نفرمایید. بیکاری و بی پولی و خستگی و غیره که می فرمایید درگیرش هستید، جای بحثش اینجا نیست. می توانید در مباحث اقتصادی، پیگیری بفرمائید. اینجا بحث دیگری است. لطفا یک بار دیگر تیتر مبحث را مطالعه نمایید.
    • بی نام IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      15 75
      اگر قرار باشه مثل كشورهاي اروپايي باشيم كه وضعيت طلاقشون تقريبا از هر دو زوج يكيشون طلاق ميگيره كه واويلاست.
  • جلال A1 ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    79 16
    دوستان ، برادران ، خواهران چرا هی میگید وظیفه؟؟یعنی تو خیابون هرکی رو دیدی بدحجابه وظیفته بری جلو؟ آیا تو شرایط امر به معروف و نهی از منکر این نیست که خطر نداشته باشه؟این نیست که آبروی خودتون یا طرف مقابل نره؟این نیست که اون خطا عمومی یا به صورت امروزی رسانه ای نشه؟ آیا این خواهر با حجاب که خواسته وظیفشو انجام بده تو محل کارشم به همکاراش تذکر میده کار ارباب رجوع رو راه بندازید و واسه نماز و ... نپیچونید
    • طاهره IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      26 55
      آقای جلال، چرا مغلطه می کنید؟ معلومه که هر بدحجابی را در خیابان دیدیم نباید بریم تذکر بدیم. بلکه باید شرایط امر به معروف رو در خودمون داشته باشیم. و اگر این شرایط را داشتیم، قطعا و قطعا این "وظیفه" بر ما واجب است که برویم و تذکر بدهیم. و آن کسی که مورد نهی از منکر ما قرار گرفت، نباید چادر ما را بکشد، فحش بدهد و ما را زیر مشت و لگد خود و اوباش محل بگیرد.
  • بی نام IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    41 98
    خواهرم دشمن از سياهي چادر تو مي ترسد تا سرخي خون مجاهد. مثبت و منفی ها را نگاه نکن. دلت قرص باشد به مثبت هایی که آن بالاها برایت می زنند به خاطر چادرت. خواهران آمر به معروف و ناهی از منکر، قدرتان محفوظ است و راهتان حق است.
    • ساشا A1 ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      74 19
      بي نام جان انقد لقوز نخون قمپوزم نيا
    • بی نام A1 ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      62 7
      برادرم ديگر ان دوره اي كه تا ميخواستيم نقدي بكنيم امثال شما به ما لقب اوباش و فتنه جو رو ميدادند و ميگفتند الان در شرايط حساس كنوني قرار داريم و بازيچه دشمن نشويد ، تمام شده است. دشمن بيش از هر چيزي از ذهن باز ما ميترسد، ان اقايان هم بهتر است فكري به حال ذهن و چشم ناپاك خود كنند در جامعه اي كه دزدي زياد ميشه نميگن كسي پول با خودش حمل نكنه به جاي ان فكري براي برخورد با دزدي ميكنن
  • ساشا A1 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    68 9
    هيچي ديگه از اين به بعد بايد هركيو تو خيابون ديدي بگي تو حجابت خوبه،تو يكم روسريت عقبه،تو تو آره خانوم با شمام شما حجابت خيلي خوبه،بابا خواهشا شورشو درنيارين ديگه آمرين چادري،بخدا همه يه حقي دارن
  • بی نام A1 ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    13 43
    واقعا چنده دارنیست که نیروی انتظامی که متولی امره و باید مدعی باشه تکذیب کرده و میگه چنین داستانی نبوده ولی مجلس سه کمیسیونش مشغول این به قول سردار ماجرای مجازی شده... پناه بر خدا... می گم در کمیسون اقتصادی و پزشکی هم رسیدگی کنید مجلسیان نور چشم ملت...
  • sinaa IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    69 4
    واقعا این دید سیاسی به مقوله ی حجاب بزرگترین ضربه رو به حجاب زده،نمیدونم چرا مسئولین تا حالا متوجه نشدن که حجاب به زور گشت و اینها درست نمیشه،مگر قبل از انقلاب که اون همه بانوی محجبه داشتیم که توی عکسهای تظاهراتهای انقلاب مشهود هستند،چیزی به اسم گشت ارشاد و غیره وجود داشت؟! در ادامه هم امربه معروف و نهی از منکر مقوله پیچیده ایه که توی احادیث ائمه معصومین به شرایط سخت و حساس اجرا کردنش اشاره شده.اینکه تو هر ورودی مترو چهار نفر رو بگذاری که زن و بچه مردم رو بگیرند، با امر به معروف خیلی فاصله داره. خبر آنلاین اینقدر نظرات من رو سانسور نکن. تایید کن.
  • بی نام IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    56 10
    قطعا این قضیه سیاسی هست پلیس هم وقوع این حوادث رو تکذیب کرده، هیچ فیلم و سندی هم از این حوادث موجود نیست
    • فاطمه IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      9 58
      چند مورد از سندها جهت اطلاع شما: در مورد خانم شمس که در منطقه پونک مورد اهانت قرار گرفتند، خود ایشان، مردم حاضر در صحنه، شکایت در کلانتری، مامورین پاسگاه حاضر در صحنه که البته دخالتی نکردند! ، مصاحبه با خبرگذاری ها و البته حضور قطعی ایشان در مجلس شورای اسلامی فکر می کنم سند کافی باشد. در مورد خانمی که در خانی آباد مورد اهانت قرار گرفتند، خود ایشان، شهادت نامه ی اهالی محل، شکایت کلانتری، "اعتراف ضاربان"، گواهی پزشکی قانونی در مورد کبودی ها، عکس چهره ی کبود ایشان در اینترنت و حضور قطعی ایشان در مجلس شورای اسلامی (فردا) فکر می کنم سند باشد. نمیدانم دیگر شما چه چیزی را برای همچین اتفاقاتی سند می دانید.
  • حسین IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    71 9
    من خودم طرفدار حجاب هستم ولی این گشت ارشاد واقعا داره به ضرر دین و حجاب میشه !
    • سمانه IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      12 63
      مساله اخیر که اتفاق افتاده (ضرب و شتم دو خانم محجبه) هیچ ربطی به مساله گشت ارشاد نداشته حسین خان. این بندگان خدا دو شهروند عادی و خیلی بهتر از من و شما بوده اند که بر حسب وظیفه ی دینی و شرعی شان، با زبان ملایم و با رعایت تمام مسائلی که برای امر به معروف آمده، به دو همشهری تذکر داده اند. ادامه ی ماجرا را هم که دیگر احتمالا می دانید. توصیه می کنم برای دقیق دانستن اتفاق، یک جستجو در اینترنت بکنید. در هر صورت این مساله، هیچ ربطی به گشت ارشاد ندارد.
  • بی نام A1 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    25 82
    خبر انلاین منفی مثبت هات خیلی تابلو بخدا بی حجابی گناهه
    • بی نام IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      36 13
      مشكل شما اينه كه كويي در ميان اين مردم زندكي نميكنيد كه نميشناسيدشون. مثل اقاي كيهان!
    • بی نام US ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      36 13
      هر کس رو تو گور خودش میذارن
  • بی نام A1 ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    56 12
    نهى از منكر يكى از شرايطش اثر كردن هستش، حالا اون خانم چادرى يك بار ميتونه بگه اون طرف هم يا دلش ميخواد يا نميخواد ولى وقتى بهش گير داده ديگه عواقبشم پاى خودشه! آقايون خانوما حجاب زورى هيچ وقت هيچ جايگاهى پيدا نخواهد كرد
    • بی نام IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      11 44
      این "گیر دادن" را شما از کجا آوردی؟ از کجا میدانی خانم محجبه، بعد از یکبار گفتن، به خانم بدحجاب "گیر" داده؟ هیچ میدانستی در شرح این ماجرا، خود خانم بد حجاب گفته که خانم محجبه بهشون گفته: "خانم، میشه حجابتون رو رعایت کنید؟". در همین حد. جمله ی بعد هم نداشته. در ضمن خانم بدحجاب الان با رضایت خانم محجبه، آزاد هستن. پس بهتر بود ابتدا شرح ماجرا را که موجود هست، میخواندید دوست من.
  • بی نام IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    70 10
    یعنی اون مامور که وظیفش فقط تذکر لسانیه اگه محکم مچ دست یه خانم بگیره و بکشه بعدهم اون خانم در جواب حملش چادرش بکشه ایرادی داره؟!هرآنچه برخود میپسندین بر دیگران هم بپسندین
    • بی نام IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      8 49
      مامور کجا بود عزیز؟ یه شهروند عادی مسئول و وظیفه شناس بود... مچ دست گرفتنی هم در کار نبود! جمله ای هم که گفت خیلی خیلی آروم و عادی بود. گزارش ماجرا که همه جا هست. مطالعه بفرما. بنظرت حالا حق داشت چادرشو بکشه؟
  • مرد EU ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    63 6
    احتمالا سیاسی است شاید ..... حالا ابنهمه سال گشت ارشاد اومد تو خیابان به اسم بد حجابی (که به نظر خیلی از صاحب نظران کلمه بی معنی است) خانم ها و البته آقایون رو گرفت و برد و تعهد گرفت بازداشت کرد اونوقت به هیچکی بر نخورد ، جامعه لطمه نخورد ، به شعور خانم ها و آقایون توهین نشد .... حالا که این چینین اتفاق بدی افتاده چون طرف یک خانم با پوشش چادر بوده کلی آدم پیدا شده داره از توهین به شعور حرف می زنه!!!!! نامردیه بابا !!! آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران مپسند!!!!
  • حسین A1 ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    52 13
    من همین امشب یک دخترخانم چادری که اتفاقاً روسریش را هم خیلی خوب سرش کرده بود همراه پدرش دیدم خوشحال شدم که هنوز دختران ما به حجاب علاقه دارند ولی وقتی جلوی من رسید دیدم زیر چادر همراه بلوز یک جوراب مشکی نازک پوشیده که خیلی هم جلب توجه میکرد و واقعاً زننده بود ، آیا ما میخواهیم جوانان ما عفت و حیا داشته باشند یا به ریا و تظاهر در ظاهر محجبه باشند ولی در باطن هیچ ایمانی نداشته باشند ؟ تربیت دینی در خانواده و مدرسه چقدر صورت میگیره ؟ تربیت واقعی نه فرمالیته و رسمی ! اسلام دین منطق و خوشرویی است نه زور و تحقیر و اجبار ، اگر مسئولین در عمل به روش ائمه متمسک میشدند اینطور نمیشد همیشه افراط حتماً تفریط در پی دارد.
    • بی نام IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      42 28
      برادر حسین شما هر خانمی که از کنارت رد میشه رو آنالیز میکنی ؟ :) بنده خدا کف دست بود نکرده بود که شما تا زیر چادرش هم رخنه میکنی ...
    • بی نام IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      23 10
      هیزِ بدبخت
    • بی نام A1 ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      21 18
      آدم کامنت بعضی از این افراد رو می خونه نمی دونه بخنده یا گریه کنه. توی کامنت های بالا می گن که چه کار داری که طرف بی حجابه، تو خودتو باید حفظ کنی و از این چیزا. بعد ایشون یک خانوم رو بررسی کردن و وقتی جلوشون رسیده دیدن که جورابش نازک بوده! چی بگیم والا! فقط می گیم بدون شرح!!!
    • mrr IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      33 6
      عجب!باور کن برادر از دوربین 100 مگاپیکسلی هم چشمای قوی تری داری.چقدر دقیق با اون چشات می خوری مردمو.
    • بی نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      7 9
      جورال مشکی نازک زننده بی خیال بابا دیگه شورشو دراوردین
  • hani IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    71 2
    شماهایی که حجاب حجاب می کنید وبا بازداشت کردن دختربیگناه مردم موافقت می کنیدچرا وقتی همین دخترا رو می بینید چشمتون از حدقه درمیاد؟یا چرا وقتی میخواید ازدواج کنید ازبین همین دخترای مثلا بی حجاب زن انتخاب می کنید.نکنه شما ادعای پیغمبری دارید.مردم ما و بانوان ما مردم متدینی هستند که حتی اگه بدون چادر هم باشند اعتقادات دینی شون را زیر پا نمیزارن.
    • بی نام IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      9 58
      جهت اطلاع حضرتعالی، هیچکدام از خانم های بدحجاب مورد بحث در بازداشت نیستند. هم خانم متعرض در محله پونک با "رضایت خانم محجبه" آزاد هستند و هم خانم بدحجاب در محله خانی آباد.
    • بی نام A1 ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      34 8
      هاني جان اخه اون خانما كه گفتي خوش تيپ ترن و سيبيل هم ندارن !!!
    • بی نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      2 21
      من اتفاقا یه زن محجبه میخوام هر چند که تفکراتم بسته نیست، چون این خوانوما اعتقادات مذهبیشون قوی تره و مهر و محبتشون به شوهرشون بیشتره و قبلا هم دوست جنس مخالف نداشتن. البته از کسایی که واقعا حجاب رو قبول کردن و ریا کاری نیست و تفکرات افراطی هم نداشته باشه
  • شهروند IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    51 6
    زیادی دارین شلوغش میکنین آن خانم چادری که در پونک ادعا کرده کتک خورده و بازهم ادعا کرده که کانتینر پلیس بوده و آنها هم هیچ اقدامی نکردن!مگر میشه پلیس درگیری را ببیند و نیاید رسیدگی کند؟نه بخاطر بد یا بی حجابی بلکه برای نظم جامعه پلیس زحمت کش همیشه آماده است پس نمیشود گفت این قضیه 100% درست باشد بارها خانم هایی بسیار سنگین و با مانتو و روسری بودند که خیلی بیشتر از یک خانم چادری حجابش درست تر بوده بارها هم برعکسش نمیدانم چرا عده ای !!!وقتی نتوانستند بعضی ها را در خیابان بیاورند حالا از راه حجاب و انداختن مردم به این بهانه دارند موذیانه کار خودشان را پیش میبرند بهتر است کمی منطقی تر به این مساله رسیدگی شود و گول سیاه بازی بعضی ها را و این که آب را گل آلود و میخواهند ماهی بگیرند رانخوریم!
    • یگانه IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      9 17
      شهروند جان حتما آن منبعی که ازش این اطلاعات را خواندید، نوشته بود که در آن به اصطلاح شما کانتینر پلیس، سرباز نیروی انتظامی بوده و وقتی خانم محجبه برای شکایت می روند کلانتری و با مامورین کلانتری برمی گردند به صحنه جرم، از سرباز می پرسند چرا دخالت نکردی و او می گوید ما را گذاشته اند اینجا که دزد بگیریم و وظیفه ی دیگری نداریم. فکر نمی کنم تصورش سخت باشد که پلیس در جایی باشد و دخالت نکند. جنایت میدان کاج سعادت آباد را یادت می آید که پلیس هم در صحنه بود و کاری نکرد و چند ویدئوی تصویری دیگر مشابه.
  • بی نام IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    90 6
    رفراندوم ملی کنید (البته شفاف مثل انتخابات 92)
  • حسین IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    56 6
    باحجاب و بی حجاب همه با هم دوستیم. کسانی که میخوان این دوستی رو خراب کنن بشناسید .
  • یکی از احالی دعوا IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    9 62
    سلام بهتر نیست اول از خانوما سوال کنید؟؟؟؟؟؟ بید این لباسای ذننده اثر دست کین؟ تیا اینا که tv دستشونه ؟یا اینا که لباسای انجنانی وارد میکنن؟؟
  • مسعود IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    60 12
    جالبه .اكثريت قريب به اتفاق نظرات مخالفت با امر به معروف ونهي از منكر است .به نظرم بايد در مورد اصل موضوع بحث شود ون مصداقي!
    • بی نام IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      21 2
      مسعود عزیز، قرار شد همه نظراتمون رو بگیم و همدیگه رو نقد کنیم و نتیجه گیری کلی نکنیم و نتیجه گیری کلی را بسپاریم به ذهن خودمان. اینکه کدام طرف نزدیکتر به حق است را به عقل خودمان می سپاریم.
    • الهام IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      25 6
      به نکته ی جالبی اشاره کردی
    • مسعود IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      25 9
      چرا منفي ميديد؟؟؟آمار و رياضيات كه دروغ نميگه.نظرات را بخونيد و مثبت ومنفي ها را هم مقايسه كنيد ميبينيد كه درست ميگم .زور نزن به رياضيات و جمع و تفريق هم ميخواهي زور بگي؟!!!!عجبا
  • ماریه A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    66 13
    حجاب و پوشش هر کسی به خودش ربط داره اون خانم هم حتما مودبانه نگفتن که باعث تحریک اونا شده چرا کاری میکنید که نظرمون در مورد چادری ها بد بشه مومن باید امر به معروفش همراه ادب باشه تا تاثیرش رو بذاره
    • بی نام IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      19 27
      یعنی اگه یه مانتویی یه کار بدی کرد ، باید نظر همه درباره مانتویی ها بد بشه ؟
  • محسن A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    72 11
    دوستانی که از بد حجابی میگن، کجای اسلام کلمه زور و یا اجبار اومده؟؟؟ شما چشمت و در ویش کن... هیچ وقت یک انسان نابینا نمیتونه انتظار داشته باشه بره بهشت چون تو عمرش نا محرم و بد حجاب ندیده، اگه میتونست ببینه و ندید اونوقت انتظار بهشت باید داشت.... پس سعی نکنین ضعف خودتون رو با گشت ارشادو اینجور چیزا بپوشونید.....
  • بى نام A1 ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    91 13
    اينقدر از كتك خوردن خانم چا درى ناراحت شديد در سرتاسر ايران روزانه صدها دختر بي گناه كه خيليها شون با برادر يا خانواده هاشون بيرون ميرن مورد توهين و بي احترامى قرارميگيرن صدا هم. از هيچ كس در نمياد تو كافى شاپ جلو شون را ميگيرن كه چه كاره ى هم ميشيد ولى همين خواهر برادرها از صبح تا شب تو ماشين گشت ميزنن مگه با هم محرم هستند؟
    • بی نام IN ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      8 33
      یعنی همه چادری ها گشت ارشادن؟؟؟ تفکرت رو بده این دولت داره میره با خودش ببره سر راه بندازه جایی حاجی!!! یه سری آدم یه غلطی می کنن نباید به پای همه نوشت...
  • بی نام IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    81 14
    لا اکراه فی الدین . حجابی که از روی اختیار سرت کنی ارزش داره مثل لبنان که کسی که اونجا حجاب داره واقعا حجاب داره
    • محمد A1 ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      10 33
      حرفتو اصلا قبول ندارم من 4 سال پیش لبنان رفتم کاملا معلومه که بد حجابی روی زنان با حجاب تاثیر گذاشتنه ، متاسفانه حجاب فقط روسری که نیس اونجا اغلب زنان باحجاب یک روسری سفت و سخت دارن که لباس های خیلی تنگ و زننده می پوشیدن ...
    • محمد IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
      27 8
      كسي هم كه حجاب نداره عفت رو داره . از عمد كاري نميكنه 10 نفر بيفتن دنبالش و تو دلش بگه ما اينيم . به جاي تو سري هاي نوجوانيش
  • سارا A1 ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    9 48
    سلام شوکه شدم از اینهمه امنیتی که در جامعه برای امثال من وجود داره... من چادری ام... و پس از این در کشور خودم, امنیت نخواهم داشت... چه جالبه که دوستان اینهمه ادعای آزادی و روشنفکری میکنند... اینه آزادی؟؟
    • بی نام IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      25 9
      تاحالا غير چادري ها امنيت نداشتن حالا شما! ضمن اينكه شما اگه كاري به كار كسي نداشته باشي امنيت داري اما اون طفلي ها اگه كاري هم به كسي نداشته باشند باز امنيتشونو ندارن!
    • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      22 8
      عزیزم تعرض به اونا به خاطر چادری بودنشون نبوده به خاطر تعرض به طرف مقابلش بوده وگرنه ظاهر هرکس به خودش مربوطه حالا هرچی باشه
  • حسین ملکی A1 ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    40 8
    با زور و اجبار کاری درست نمی شود نه رضاخان با قلدری توانست حجاب را از سر زنان بردارد نه اکنون میتوان بعضی زنان را با زور وادار به رعایت حجاب کرد.
  • بی نام IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    32 7
    زیادی دارین جوگیر میشین اینا همش سیاه بازیهای عده ای خاص است !
  • بی نام A1 ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    32 10
    تنها خبر خوبی که توی این چند وقته خوندم همین بوده
  • بی نام A1 ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    40 7
    تو کشورهای دیگه که زن ها حجاب ندارن مردهاشون از شدت ..... مردن؟
    • لیلا IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      10 6
      هرگاه سرنوشت مظلومانه شهیده حجاب و عفاف دکتر مروه شربینی را که به جرم نگه داشتن عفاف و حجاب خود در کشوری غیر مسلمان به شهادت رسید، مرور می‌کنم، از این‌همه قساوت و بیرحمی مردمی تنگ نظر و انحصار طلب که داعیه آزادی و دموکراسی دارند، متحیر می‌شوم.
  • بی نام IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    38 7
    نگین محجبه بگین خودی.. چون تو این کشور مگه زن بیحجابم مگه میتونه به خیابونا بیاد!؟
  • بی نام IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    32 6
    سنگ اندازی در راه دولت روحانی شروع شده اما اینبار ما ساکت نمی مونیم. اذیت کنند ما هم بی پاسخ نمی گذاریم.
    • بی نام IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      10 5
      یعنی میفرمایی هیج جوره امکان نداره یه بنده خدایی هم به دکتر روحانی رای داده باشه و هم موافق امر به معروف و نهی از منکر باشه؟
  • بی نام IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    38 6
    قران صراحتا در مورد حجاب از كلمه " بهتر است". استفاده كرده و اين يعني نفي اجبار! سوره احزاب ايه ٥٩
  • فداى همه شما ايرانيها IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    10 33
    ايرانيم, عزيزانم, بخدا بى غيرت نبوديم, بد حجابى زمان طاغوت هم مثل حالا نبود, بى حجابى بود اما اينجورى نبود,متاسفانه کارى کرديم که جوانها جرات دارند به زن مسن که چادر داره به دست ميکنم ووقتى مردش مچ پسره را گرفته تا بى غيرتى رواج پيدا نکنه ماموران عزيزم سر رسيدن ميگن شما حق ندارين جوان را بزنى مملکت قانون داره والااخر,,,, بخدا بى غيرت نيستيم, اما وقتى شوهر به زنش ميگه بالاى چشت ابروست فرداش زن, تو دادگاه تقاضاى مهريه ميکنه, با اين اوضاع اقتصادى که محل در امد مرد تعطيل شده مرد بايد بگه غلط کردم زن هم ميگه يا مرد باش خرجى خانواده را بده وووو يا کارى به من نداشته باش, حالا با اين حساب امرين نهى از منکر کارى ميتونن بکنن, ديگه خجالت ميکشم بقيه درد ها را بگم, در اخر اينکه موانعى هست ک.
  • بینام IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    29 9
    داستان رو تو فارس اصلا صحنه سازی نیستا اصلا !!! طرف گفته به نظر شما نباید حداقل، تابع قوانین کشوری باشیم که در آن زندگی می‌کنیم؟ بعد اونا هم ریختن سرشو جلوی بچه 3 ساله طرفو تیکه تیکه کردن . جالبه نمیدونم چرا تو این 8 سال که گشت ارشاد بود از این اتفاقا نمی افتد الان که قرار شده در نحوه کارش تحدید نظر اساسی یشه تو دو روز ملت ریختن همه با حجابها رو میزنن. ما هم که جیگریم
  • بی نام AE ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    33 7
    مثبت منفیهای داده شده کاملا" نشاندهنده نظر مردمه
    • بی نام IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      10 8
      مسئله اینه که به عقیده بعضیا نظر مردم چندان اهمیتی هم نداره!
  • جلیل IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    26 7
    اگر فرار باشه تو خیابان هر کسی به دیگران در مورد حجاب گیر بده که در این صورت سنگ رو سنگ بند نمیشه در کشور قانون وجود داره ووظیفه حجاب برعهده نهادهای قانونی هست وبه غیر از این نهادها هیچ شخصی حق مداخله نباید داشته باشه فردا ممکنه یه مردی بازنش راه بره چند نفر بریزند به بهانه امر به معروف کتکش بزنند آیا این درسته؟ اگر وضع به این صورت پیش بره امنیت جامعه به خطر خواهد افتاد من معتقدم امنیت کشور رو همین افراد ناهی امر به معروف بیشتر از افراد بی حجاب به خطر می اندازند البته من با هر دو گروه هم خانهمای بی حجاب و هم افراد مدعی امر به معروف که مزاحم دیگران می شوند مخالفم خانمهای بی حجاب موجب بر انگیختن شهوت میشوند وافراد مدعی امر به معروف موجب به خطر افتادن امنیت ملی وبی قانونی میشوند
    • فریادکش A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
      0 0
      امر به معروف و نهی از منکر اگه فقط با زبون باشه، مودبانه و محترمانه باشه، چیز بدی نیست. به خصوص اگه فقط منحصر به مسئله حجاب نشه. اینکه مردم نسبت به اشتباهات هم واکنش نشون بدن و نسبت به هم احساس مسولیت کنن ، خیلی هم خوبه.
  • بی نام IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    37 6
    مشکل اینجاست که جنس مذکر نمی خواد نگاهشو به زن درست کنه از روی اجبار گیر میده به امر به معروق ، برادرِ من برو نگاهتو پاک کن جای پوشش دیگران!!!!!
  • ‏*‏‏*‏‏*‏ IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    27 7
    آقایون محترم نگید که وقتی یه زن بدحجاب از کنارتون رد میشه سر هاتون را پایین می اندازیدو ذکر میگید،والا↳‏ حالا همه واس ما غیرتی شدند
    • بی نام IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      9 3
      من میگم آقایون باید بی توجهی به بدحجابی رو کنار بگذارند. در برهه کنونی افزون بر بی عفتی، درد جامعه بی غیرتی است و منشأ بسیاری از گناه ها، بی حجابی و بی عفتی، بی غیرتی مردان نسبت به زنان و دختران خود است.
  • علی A1 ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    36 8
    نباید به طرز پوشش مردم کاری داشت ، ان قلت هم نیارین.
    • بی نام IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      7 5
      به کجا چنین شتابان علی آقا؟ اگر پشت سر همه تکاپوهای چرخ دنده‌های شهرهای بزرگ، هریک از ما به عنوان یک شهروند جامعه اسلامی روز را پشت سر بگذرانیم در حالی که به معروفی توصیه نکنیم و از منکری نهی نکنیم، چگونه انتظار داریم که جامعه ما روز به روز بالنده تر شده و از مفاسد و ناهنجاری‌ها فاصله بگیرد؟
  • بی نام A1 ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    7 40
    حقیقتا جای بسی تاسف دارد درام القرای عالم اسلامم سلم . از زمانی که زنان بد حجاب در ادارات دولتی جولان دادند و جلو آنها گرفته نشد باید منتظر این روز ها می ماندیم .وقتی دولتهایت پس از جنگ از این وظیفه خود طفره رفتند باید منتظر این روز ها و شاید بدتر از اینها هم می ماندیم. .کسانی که وظیفه برخورد اساسی و متفکرانه داشته اند و کاری در مسیر مبارزه با چنین پدیده ای نکردند حقیقتا جواب شهیدان و مادران آنها را در قیامت ندارند. من برادر شهید هستم و خدا می داند که قلب مادرم از شنیدن چنین اخباری به درد می آید . آخر او جگر گوشه اش را فقط برای حفظ دین و حجاب. به مسلخ فرستاده است .لعنت خدا و اهل بیت بر کسانی که پیوسته با مسالحه کار را در کشور شهیدان به اینجا. کشانیدند
    • بی نام IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      36 6
      جدی؟ قطور ترین پرونده فساد مالی دینا هم در همین ام القری بازه !! همین ام القری دروغ چنان هست که به براردت هم نمیتونی اعتماد کنی کلاه سرت نگذاره تو همین ام القری باید 2 میلیون بدی یه خونه اجاره کنی با کای منت !! تو همین ام القری جنایتهایی میشه که دنیا حیرت میکنه.. به اسلام ربطی نداره این ام القری.. به قدرت طلبی یه گروه کوچک با حاشیهخ امنیت بالا ربط داره که فک رمیکنند بر حقند و دیگران باطل و این مظلوم نمایی و استفاده ابزاری از دین هم شگرد شون هست .
  • بی نام IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    8 50
    حجاب یه مسئله شخصی نیست.... یه مسئله اجتماعیه! توی جامعه اسلامی زن و مرد حق ندارند هر طور دوست دارند بیان بیرون.....
    • آرش IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      50 1
      معلومه که حجاب حکمی اجتماعیه نه فردی. اصلاً لباس پوشیدن هم فردی نیست که هر کسی خواست مثلاً با لباس زیر بیاد تو خیابون. اما مشکل اینجاست که حد مجاز را چه کسی تعیین می کند؟ من؟ شما؟ خانم های چادری؟ خانم های مانتویی؟ اصل مشکل اینه برادر من که یک عده ای می خوان سبک زندگی خودشون رو به اسم دین به بقیه مردم تحمیل کنند. یادته تو مجلس ششم اون خانومه که مانتو داشت و حجابش کامل بود را چطور رسوا کردند؟ آیا او هم مشکل شرعی بدحجابی داشت؟ یادته به اون خانومه که باباشو دوست نداشتن گفتن فاحشه؟! اون هم مشکل بدحجابی داشت؟ یا به اون یکی که شوهر و برادرشوهرشو دوست نداشتن گفتن دلقک؟ می بینی! مشکل از دین و مذهب نیست مشکل جنگ هفتاد و دو ملته
  • بی نام IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    28 6
    مورد دوم در خانی اباد برخورد برادرانی که غیرتی شدند اصلا پسندیده نبوده ودر چشم مردم جایی برای دین باقی نماند که امر یا نهی هم اثر کند.
  • علی A1 ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    10 34
    این همه نظر محترم خیلی خوبه یک درصد اگه همه فکر کنن قیامت چه میشود آیا بازم این نظرات حسابی از کتابمان کم میکند خداوند به همه چیز آگاه است پناه میبرم به خدا ازتو شیطان که دستی در نظرات داری
  • عباس A1 ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    42 6
    خدا به انسان اختیار داده نمیدونم چجوریه که بنده خدا داره اجبار میکنه
  • بی نام A1 ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    35 9
    اول بانک ها تون را درست کنید که روز روشن ربا خواری را قانونی ترویج می کنند حجاب و حیا خودبخود درست می شود.
  • شعله IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    34 6
    ظلم ظلم است نبايد به كشور واقليت يا مذهب خاص ربط داشته باشد برخى افراد فقط از طرز فكر نزديك به خودشان دفاع مى كنند. من به نظر خودم حجاب دارم وبأ ارشاد به اين شيوه هم موافق نيستم!
    • بی نام IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      8 6
      ما به یاری حق عملیات امر به معروف ونهی از منکر را با قوت بیشتر شروع می کنیم. با تمام قوا در میدانیم . جهاد اکبر اینجاست و الحمدلله جامعه سرشار از جهادگر.
  • بی نام A1 ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    46 8
    این قضیه مشکوک می زنه! خبر اول رو که خود نیروی انتظامی تکذیب کرده و خبر دوم هم که پر از تناقضه. خانمه می گه ساعت 10 شب بود و بعد می گه من با چهره ام بهشون تذکر دادم و اونها هم همینطور. ببخشید شما ساعت 10 شب تو تاریکی چطوری با چهره ات تذکر دادی و واکنش اونها رو دیدی؟ بعد می گه اون دوتا خانوم افتادن به جونش و یه اقای متدینی اومده بچه رو بغل کرده و ارازل و اوباش هم اومدن به طرفداری اون دوتا خانم. شما چجوری تشخصیص دادی اون آقا متدین بوده؟! متدین بودن علامت مشخصه ای داره؟ یا هرکی طرف شما بوده حتما متدینه و هرکی طرف مقابل شما حتما اراذل واوباشه؟ از همه جالب تر که از آزاد شدن اونها ناراحته و گفته تو ماشین سلاح سرد داشتن! ببخشد شما که فقط مودبانه تذکر داده بودی پس تو ماشین اونها رو از کجا دیدی؟!
  • الی IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    44 8
    چجوریاست ، موقعی که که این خواهران ارشاد به زور و کتک خانوماییم که مشکلی از نظر پوشش نداشتنو سوار ون می کردن کسی صداش در نمی اومد حالا یبار یه چادری کتک خورده این همه تو بوق کرنا کردن معنا نداره ،وقتی زدن دخترای مردم مهم نیست و بازتاب نداره اینم نباید اینقد شلوغش کنین همیشه شعبان یک بارم رمضون
    • الهام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      9 10
      بوق و کرنا کردن نیست. ما منتظریم تا هتاکان و خاطیان را مورد باز خواست قرار دهند تا دیگر روحیه امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم از ترس جانشان خاموش نشود؛ به خصوص در تهران که وضع بدحجابی و بی حیایی نگران کننده است.
  • بی نام A1 ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    30 6
    اینکه حجاب خوب است یا بد اینکه باید مردم رعایت کنن هنجارهای کشوری رو که توش زندگی میکنند یا نه یه بحثِ جداس.ولی اینکه شما تو خیابون راه بری و 4 نفر که نمیدونی اصلا صلاحیت امر به معروف کردن تو رو دارن یا نه بهت امر و نهی کنن یه بحث دیگه ! دوستان مخالف و موافق شرایط امر به معروف و نهی از منکر رو که احتمالا میدونین؟ یکی از شرایطش اینه که فرد امر به معروف و نهی از منکر کننده خودش تا حد ممکن و لازم فردی پرهیزکار و کم خطا و مومن باشه! ایا فقط به واسطه چادری بودن بانوان گشت ارشاد و به تن داشتن لباس انتظامی ایشان صلاحیت امر به معروف کردن و جلوی زن و دختر مردم رو تو خیابون و جلوی چشم هزاران نفر (که توجه مردان و زنان رهگذر رو بیشتر جلب میکنه) گرفتن و تذکر دادن رو دارند؟ و اساسا این کار درسته؟
  • بی نام EU ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    27 6
    وقتی دو سه تا خانم چادری کنار آقایون پلیس کنار خیابان مشغول جمع اوری بانوان بدحجاب شدند و باقی قضایایی که در منکرات اتفاق می افتاد و به جای ترویج تهدید و تحقیر اتفاق افتاد کلید این قضیه خورده شد که فاصله افتاد بین دو قشری که الزاما اعتقاداتشون در تضاد 180 درجه ای هم نیست !! اما درست یا غلط اون تحقیر (بپرسید از کسانی که سابقه رفتن به منکرات با ماشینهای گشت ارشاد دارند و اینکه چه اتفاقاتی اونجا افتاده) امروز جای خودش میده به انتقام نفرت خشم و بدتر رفتن به سمت شکستن بیشتر هنجارها...حالا هی بگید صبر ریحانه ها حدی داره اما من فکر میکنم صبر طرف مقابل است که گویا تمام شده !!!
  • بی نام A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    15 8
    امر به معروف يك وظيفه شرعي است ، قبول . يكي مي آيد وظيفه شرعي اش را انجام مي دهد و ديگر قاعدتاً به او ربطي ندارد كه طرفي كه او امر به معروف كرده انجام مي دهد يا نه . رعايت حجاب هم در اين مملكت الزام قانوني است . يعني فراتر از وظيفه شرعي افراد ، قانون گفته بايد اين كار رابكني ، بنابراين چك كردن اين موضوع و اجبار به انجام آن قاعدتاً بايد از سوي مامور قانون صورت بگيرد ، كه اين دوستان عزيز تذكر دهنده ظاهراً هيچ يك مامور قانون نبوده اند ، ولي چون شرع و قانون يك چيز رادارند مي گويند خودشان را در مقام مامور قانون هم فرض كرده اند و علاوه بر تذكر انتظار داشته اند حتماً به تذكرشان عمل شود!اين وسط چون اصل تذكري كه اينها مي داده اند مطابق با قانون و شرع بوده،اصلاً كسي نمي خواهد موضوع را بيشتر بررسي كند!
    • بی نام IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      7 6
      ضرب و شتم دو خواهر محجبه ی چادری، آن هم صرفا به جهت انجام تکلیف شرعی آنان، امر کوچکی نیست و روال شدن این پدیده، تبعات خطرناک و غیرقابل جبرانی دارد.
  • بی نام IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    24 7
    با انتشار چنین خبرهایی و مانور تبلیغاتی روی اون می خوان مردم رو بندازن به جون هم. و پر واضح است که متحجرین توی این فضای غبار آلود با کینه توزی عرصه را بر معتدلین تنگ خواهند کرد و کار را تا آنجا ادامه خواهند داد که در جامعه اختلاف و درگیری بین مردم ایجاد شود و فضای جامعه ملتهب گردد و سپس به نام امنیت، فضا را بسته و بیش از پیش به مردم فشار بیاورند.
    • بی نام IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      6 9
      امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای است که اگر تعطیل شود اشرار بر جامعه اسلامی حاکم می‌شوند.
  • بی نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    19 6
    خوب است دادستان محترم به پلیس تهران نیز تذکر بدهند که پلیس مردم باشد و در بیانیه اش نوشته به 110 اطلاع ندادند: - روزگاری پلیس کشور تا مردم گوش خودرا می خاراندند در جریان بود چطور و چگونه باید پلیس فعلی راه کار آن را پیدا کند. - بدنه نیروی انظامی ناکار آمد است و نابلد به کار باور بفرمائید رئیس کلانتری کوچه های حوزه استحفاظی خوش را بلد نیست قاعدتا در گذشته پلیس آشناترین به آدرس ها بود امروز نا آشناترین به وظایف خود معابر عموی دائم باید در رصد پلیس باشد - پلیس در بحث تخصصهای غیر مرتبط با خودش سر خودش را شلوغ نموده و از کار اصلی خود بازمانده است.
  • بی نام A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    30 5
    کاش نماینده های مجلس که بی حرمتی به با حجابا رو خوب منعکس میکنه جیغ ها و زجه های اون دختر هایی که فقط واسه دو تار موی رنگ شده آبروی خودشون و خانوادشون رفت هم منعکس میکرد! اونا با حجاب نباشن آدم که هستن؟ ایرانی که هستن؟
    • بی نام IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      10 8
      کم کم میترسم توی خیابونا تابلو بزنن" امر به معروف ممنوع! خطر مرگ"
  • بی نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    14 11
    یه نکته ای که تو اکثر کامنت ها خودنمایی می کنه اینه که حجاب رو مختص خانم ها می دونن. که به نظر درست نیست. حجاب در مرد و زن باید رعایت بشه. اغلب نظرات نشون می ده که نگاه به زن به مثابه ابزار کشیده شدن به گناهه. یه گشتی تو جامعه بزنی متوجه می شی که الان این تمایل به بدن نمایی در بین آقایون زیادتر شده و کمتر به رعایت عرف در پوشش تمایل دارن. تی شرت های تنگ و ترش که تا همه جاشون مشخص می شه ، اندامی هایی که تا زیر نافشون رو هم پوشش نمی ده. خب چرا به این ها نباید گیر بدن؟ فقط زورشون به خانم ها می رسه
  • حامد US ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    25 11
    از تعداد مثبت و منفی های نظرات به راحتی میشه فهمید که مردم یا حداقل قشری که اینترنت میان کدوم طرفین
    • بی نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      9 8
      حامد جان، اینها نافی حقیقت پاک حجاب نیست. همه مردم و مسئولان امر به معروف و نهی از منکر باید دست در دست هم داده و شرایط کنونی را تغییر دهند و در گسترش این امر واجب بکوشند و از ناهیان منکر حمایت کنند. از قید مثبت و منفی ها بیا بیرون. چه بسا خیلی قابل اعتنا و اعتماد هم نباشند. اگر باشند هم چیزی از حق نمی کاهد.
    • بی نام A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      13 5
      از کجا میدونید که حق با خانم چادری بوده و اساسا از کجا میدونید نیتش چه بوده؟؟
  • بی نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    29 7
    درپزیرش احکام دین نبایدهیچ اجباری باشد خداوند همه راازاد افریده
    • شهرام IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      9 6
      یکی از بهترین مردان بشر گفته است: "همه کارهاى خوب و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهى از منکر چون قطره‏اى است در دریاى عمیق. " اسم عزیزشان را نمی برم تا منفی هایتان را به من بدهید نه به نام عزیز ایشان. ولی باید به جایی برویم که امر به معروف، در ایران نهادینه شود.
  • هادی A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    41 7
    لطفا چندتا از این ماموران امر به معروف رو به کشورهای عربی که پرچم داران اصلی دین اسلام هستند صادر کنید. نمیدونم چرا اونجا حجاب اجباری نیست.
  • یاشار IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    12 34
    من مسیحی هستم واقعا در تعجبم از رفتارهای دوگانه شما مسلمونا .توی قرآن شما خدا به پیامبر اسلام گفته زنان را باکی نیست که بر پدران و فرزندان و برادران و فرزندان برادران و فرزندان خواهران و زنان مسلمان و کنیزان ملکی بی حجاب و بدون پوشش در آیند .پس چرا این همه پا فشاری می کنیدبه بی حجابی شما واقعا به دین خودتون ایمان نیاوردید
    • بی نام A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      32 15
      چرا پشت نام ها و دین ها قایم میشین شما اقای مسیحی هم شدی آمر به معروف البته اگه واقعا مسیحی باشی
    • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      5 5
      ببخشيد اقاى ياشار ايا همه ى دين هاى ديكه دستورات را به طور كامل رعايت مى كنند؟
    • بی نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      5 2
      اما تو که راست میگی .... هر کی که دروغ میگه جناب مسیحی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
  • على A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    39 7
    بنام مهربانترين من حدود ٥٠سالمه وزمان رژيم شاه رابخوبى به ياد دارم أن موقع حجاب اجبارى نبود ولى بى حجابى بد بود ولى الان حجاب اجبارى شده ولى بى حجابى ديگه بد نيست بهتر نيست كه اين مورد ومواردى ازاين قبيل را به شعور خود مردم واگذار كنيم و بگزاريم مردم خودشون تصميم بگيرن ونيروى انتظامى به كارهاى بپردازه كه وظيفه اش است مانندامنيت اجتماعى دستگيرى دزدان و جلوگيرى از شيوع بى حد و حساب مواد مخدر در جامعه و وظائف ديگرى كه بكلى فراموش شده
    • بی نام IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      8 8
      سلام علی جان. خواستم بگویم وقایعی که اتفاق افتاده واقعا مربوط به نیروی انتظامی نیست و یک مساله امر به معروف است. علی جان، طی چند روز گذشته شاهد برخورد دین ستیزانه و بی شرمانه دو سه نفر قانون گریز در مواجهه با ناهیان منکر بودیم که منجر به ضرب و جرح و هتک حرمت خانمهای محجبه گردید؛ فارغ از بی عفتی فرد خاطی؛ آزادی عمل مرتکبین به این منکر که ناشی از بی توجهی مسئولان امر به این مسئله است جای بسی تامل و تاسف دارد.
  • م. A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    8 18
    ببینید من تو یه خوانواده خیلی مذهبی بزرگ شدم. بیشتر کتاب های مطهری رو خوندم آثار امام و بهشتی هم خوندم قرآنم خوب بلدم و تهش به این نتیجه رسیدم برداشت از حجاب غلته حالا بارها امسال این خانم اومدن مثلا نهی از منکرم کنن چون پوششم با اونا فرق داره. گاهی شده باهاشون بحث کنم کم می یارن می رن. کسی که واقعا صلاحیت نهی از منکر داره شعورش می رسه که جمله خانوم حجابتو رعایت کن تاثیری نداره حالا این نظره منه ولی اینا که تو خیابون می یان این کارو می کنن دارن کمبوداشونو تلافی می کنن.
    • ق. IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      9 10
      امیدوارم همانطور که فرمودی کتاب های این بزرگانی که نام بردی را خوانده باشی و باز هم بیشتر بخوانی. این بزرگواران می‌گفتند که پاداش امر به معروف و نهی از منکر بهشت است؛ اما ظاهرا امروزه کتک و فحاشی جزای ناهیان از منکر است، امروز امر به منکر طرفداران بیشتری دارد. به امید روزی که بچه شیعه ها از ترس کتک خوردن امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکنند.
    • م. IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      3 9
      ببینید خیلی زشته این اتفاقی که افتاده کسی از شخصی که کتک زده حمایت نمی کنه ولی این که از کار این خانم تجلیل می کنید هم دور از انصاف و غلطه. شما که مسلمونید بگید این که بریم تو خیابون به کسی که نمیشناسیم گیر بدیم واقعا روی اون شخص تاثیر داره؟ مگه شرط امر به معروف این نیست که امید داشته باشی که حرفت رو شخص خاطی تاثیر بزاره؟ کسی که به قول شماها بی بند و بار به نظر می یاد مگه قراره با یه تذکر عوض شه؟ پس اصولا این امر به معروف غلطه و در واقع شاخ و شونه کشیدنه.
    • ق. A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      9 4
      "امید به تاثیر". اصطلاح خوبیه اما اشتباه به کارش بردید. از کجا معلوم وقتی خانم وظیفه شناس محجبه، ایشون رو نهی از منکر کرد، یکی دیگه نیاد ایشونو نهی از منکر کنه و این تکرارها براش "اثر" کنه؟؟؟ در ضمن این نهی از منکرها، یه پیام هم داره و اون اینه که هنوز توی جامعه، بی حجابی و بی حیایی حساسیت برانگیزه. پس این پیام، خودش بیشترین "امید به تاثیر" رو داره. "تاثیر نکردن لحظه ای" را نباید ملاک قضاوت قرار داد.
  • بی نام IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    7 19
    طی این سالها در مقابل هر رفتاری ضد دینی سکوت­ها کرده­ایم اما در مورد خط قرمزهایمان، از جمله میراث حضرت فاطمه زهرا (س) که عزیزانم فدای ایشان، هیچ تسامح و تساهلی به خرج نخواهیم داد.
    • sinaa IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      16 8
      اصلا میدونی اصل قضیه چیه که حالا تریپ شاکی برداشتی؟؟
    • بی نام IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      8 20
      بله دوست عزیز، کاملا میدانم اصل قضیه چیست و حجابم را سنگری خواهم كرد تا خوار در چشم دشمنان باشد.
    • بی نام A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      19 14
      دشمنان اساسا به حجاب شما کاری ندارن.
  • بی نام IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    12 8
    هرگاه این آیات تکان‌دهنده سوره نمل را می‌خوانم، که عکس العمل مردم گناهکار و متظاهر به منکرات، در قبال امر به معروف و نهی از منکر لوط پیامبر(ع) این بود که می­گفتند: آنها را از شهر بیرون می‌کنیم چرا که “انهم اناس یتطهرون” گناه آنها این‌ است که مردمی پاک هستند، تعجب می­کنم که مگر می­شود پاک بودن و دنبال پاکی بودن جرم تلقی شود و مردمی آنقدر استحاله شوند که برای آنکه در منجلاب ناپاکی­ها آزادانه دست و پا بزنند خواهان اخراج پاکان جامعه باشند.
    • amir IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      6 12
      شما گول مثبت هات رو نخور،کامنتهای ابتدایی رو نگاه کن،100نفر،ماکزیمم صد نفر در افراطی گری هم عقیده شما هستن، در برابر 1000نفر مخالف!
    • بی نام IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      13 11
      در بند این مثبت و منفی های بچه گانه نیستیم...
    • sinaa IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      8 18
      در بندش نیستی ولی مجبوری صبح تا شب تو خیابون‌ها تحملشون کنی،اونهایی که 1000تا مثبت دادن رو عرض میکنم.می‌دونم که می‌دونی اقلیت هستید،غرور کاذب شما قابل تحسینه.
    • امیری IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      9 9
      من بدحجابی رو نوعی هنجارشکنی و عدم پایبندی به ارزشها و الگوهای اسلامی و عقلی میدونم. لازمه مبارزه جدی و ریشه کنی این پدیده شوم هم علاوه بر این فرهنگ سازی که خیلی ها روش تاکید دارن، کار انتظامی و امنیتی هست.
    • بی نام IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      7 6
      پیامبران وقتی آمدند، یک نفر بودند در مقابل جمعیتی کافر و به همین اکثریت اولاد و قوم و نیز قدرت و ثروت استناد می‌کردند؛ پس آیا انبیا نباید این اکثریت جاهل را به نور علم دعوت می‌کردند؟! معلم وقتی سر کلاس می‌رود، فقط یک نفر است در مقابل ده‌ها دانش‌آموز که همه در دنیای خود زندگی می‌کنند و خود را محق می‌دانند، پس تدریس نکند و تعلیم ندهد؟ و اما در حوادث تاریخی... در کربلا 72 نفر در مقابل سی هزار نفر در همان میدان و صدها هزار نفر دیگر در مکه، مدینه و شامات بودند. پس ساده لوحانه این است که کثرت جمعیت را ملاک حق و حقانیت قرار دهیم، هم چنان که عاقلانه نیست اگر ثروت و قدرت را تعریف و ملاک حقانیت قرار دهیم.
  • سارا ف. IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    31 13
    میگن در ماه مبارک رمضان، شیاطین در بند هستند و حتی اشرار و اراذل حرمت نگه می­دارند، دختر محجبه روزه داری بواسطه یک تذکر دوستانه، در یکی از میادین شلوغ شهر مورد ضرب و شتم بی‌رحمانه یکی از این فریب خوردگان قرار می­گیرد و چادر مقدسش از سرش کشیده می­شود و این در حالی است که در لابلای روزمرگی­ها و هیاهوهای جامعه شهری، چنین صحنه‌هایی آنقدر نادر نیست که غیرت و عطوفت عابران پرشتاب را برانگیزد و وادار به رهاندن مظلومی از چنگ عقده‌های حقارت بازنده‌های میادین خودآرایی و نمایشگاه‌های عرضه صورتک‌های رنگارنگ کند.
    • پرستو A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      15 8
      سارا جان چی داری میگی مگه خودشون این چیزا رو نمیدونن. به نظر شما اونایی که از هرزگی و فاحشگی دفاع میکنن کیا هستن؟! اینا همونهایی هستن که فکر میکنن آزادی یعنی عریان کردن تن و به حراج گذاشتن عفت و پاکدامنی یک زن. البته در مورد خواهر مادر و ناموس خودشون همچین تفکری ندارن، مرد جامعه من این است
    • sinaa IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      3 11
      مودب باشید.کسی که دیگران رو خیلی راحت هرزه و فاحشه خطاب میکنه،خودش باید امر به معروف بشه،لازم نیست کسی رو هدایت کنه.
  • بی نام IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    18 7
    اگه این طور باشه که هرکسی با کسی مشکلی داره درگیر میشه میگه خواستم امر به معروفش کنم. خودتون میگید قانون فصل الخطابه پس نیازی به زد وخورد خیابونی نداره.اگه خلافی صورت گرفته قانون رسیدگی کنه وگرنه به نظر من هرج و مرج رخ میده
    • بی نام IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
      11 14
      دوست عزیزم اینطور نیست. امر به معروف سه مرحله دارد که مرحله اول آن رفتار و عمل است، مرحله دوم آن تذکر لسانی و مرحله سوم برخورد انتظامی است.مرحله اول و دوم وظیفه همگانی است، اما مرحله سوم مختص به نیروی انتظامی است. مردم از ورود به مرحله سوم اجتناب می کنند. و تذکر از سوی آنها کفایت می کند. پس دوست عزیزم، درگیری که شما می فرمایید پیش نمی آید. این دو خواهر وظبفه شناس محجبه هم به همین مراحل اول و دوم به درستی عمل کردند. افراد بدحجاب به نادرستی جوابشان را دادند و نیروی انتظامی هم متاسفانه مرحله ی سوم را بدرستی عمل نکرد.
  • یغمایی IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    7 12
    آقایان نیروی انتظامی، یکی از آسیب‌های خطرناک، این است که مؤمنان احساس جدایی از نیرویی را کنند که مطالبات ارزشی از آن دارند. لطفا برخورد با بدحجابی را بیش از پیش انجام دهید. خوب میدانیم نگاه داشتن دین در آخرالزمان، به سان نگاه داشتن آتش در کف دستان است و البته آن را حفظ خواهیم کرد...
  • ابراهیم IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    8 15
    بعضی نظرات خیلی جالبند. گفتند دوره این کارها گذشته، یعنی دین دوره داره؟ دوره نماز و روزه کی می‌گذره؟ زنگ خطر از این بلندتر هم می‌شه؟ داره گوش عالمو پاره می‌کنه صداش! اما نمی‌دونم چرا آقایان نمی‌شنوند؟ راستی سمعکی هم اختراع شده که گوش وجدان آدمو تقویت کنه؟ نمی‌دونم؛ بالاخره یکی باید یه کاری بکنه. من که صدایم به جایی نمی‌رسه، هرکی می‌رسه و می‌تونه بسم الله.
  • هدی IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    11 18
    خیلی ناراحت کننده ست که جان یک خانم محجبه به اندازه قبض تلفن یک خانم بی حجاب ارزش دارد.
  • سید محمد IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
    16 6
    طرف وسط پیاده رو زورگیری میکنه بقیه از کنارش خیلی راحت عبور می کنند انگار که دو نفر دارند شوخی میکنند ... هم وطنمون با یه ماشین تصادف میکنه و ماشینه فرار میکنه و بازم کسی کمکش نمیکنه چون میترسه توی بیمارستان وآقــــــای پلیس ... آقای دزد میاد تو خونه و اگه از بالای دیوار درست نپره پایین و پاهاش مو برداره باید دیه بدی و شکایت و .... اینم دیگه نوع جدید از ابتکارات نیروی انتظامیه که یه فرد بی حجاب، خیلی راحت آمرین به معروف و نهی از منکر را کتک میزنه، بعدشم خیالش راحته که ......
  • حسام IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    16 6
    امر به معروف این نیست که هر کی خواست بیاد در کار دیگری دخالت بکنه اول باید شرایط امر به معروف رو بسنجه یکیش این هستش که احتمال تاثیر بده اما اینجوری نیست . اگه هر کی بیاد هر چی دلش می خواد به مردم بگه که سنگ روی سنگ بند نمیشه
    • شهاب م. IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      13 4
      آقا حسام، بزرگمرد تاریخ می فرماید: "كسى كه منكر را با قلب و دست و زبانش انكار نكند، مرده‏اى است ميان زندگان." پیامبر هم فرمود: "هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن را تغيير دهد، كه پائين‏ترين درجه ايمان همين (تغيير قلبى) است."
    • وحیــد IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      8 4
      حســـام جان صحبت از "تاثیر" کردی... چه بسا كه ما كسى را امر به معروف كنيم و از منكر بازداريم، اما آن شخص به گفته ما ترتيب‏اثرى نمى‏دهد و همچنان روش خود را دنبال مى‏كند. امـا باز در اين صورت نمى‏توان نتيجه گرفت كه گفته ما بى‏تأثير بوده است، شايد پس از ما ديگرى و ديگران باز او را امر و نهى كنند و بدين‏ترتيب برآيند اين چند امر و نهى، موجب به صلاح آمدن آن شخص شود. اگر هم هيچ كس اثرى و ثمرى از اين امر و نهى نبرد، باز همين كه آمر با امر و نهى خود نشان مى‏دهد كه زنده است و مرده متحركى نيست و جامعه درمى‏يابد كه هنوز كسانى هستند كه در برابر منكرات حساسيت نشان مى‏دهند، خود بيش‏ترين تأثير را دارد.
    • دختر آفتاب IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      6 8
      تاثیر؟ همه مكلف به امر به معروف و نهى از منكرن . اگرهم امر و نهى خودشون رو بى‏تأثير ديدند، نبايد اونو ترك كنن، بلكه بايد تلاش کنن تا با اخلاص عمل، امر و نهى خودشونو مؤثر کنن و اساس شريعت رو زنده نگه دارن . دامنه تأثير هم اونقدر گسترده و عميقه كه نمیشه اون رو در چارچوب محدودى گنجوند و اگر سخنى در جايى اثر فورى نداشت، از مؤثر نبودن آن به‏طور مطلق سخن بگیم.
  • سعید A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    15 10
    انصاف هم خوب چیزیه ، حالا اون همه پسرا و دخترایی که از این برادران و خواهران ارزشی و ناهی از منکر کتک خوردن، باتوم بچه بسیجی هارو خوردن ،هیچکس چیزی نمیگه ؟؟؟ حالا اینجا مجلس وارد عمل شده ؟؟ واقعا جای تاسف داره برای این مجلس ، هیچ گلی که به سر مردم نزدن ، فقط بلدن به حاشیه ها دامن بزنن
  • دختران خوشتیپ چادری IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    12 19
    شما ها چیکار به مثبت و منفی دارید؟چرا همش منتظرید یکی عقایداتون رو تایید کنه یا مخالفت کنه.. عقاید خودتون رو داشته باشید... من ی کدختر 14 ساله هستم و با داشتن وبلاگم خوب میدونم که چه عده ای کارشون مخالفته.. چیزی که در این متن مشخصه یک دختر ترشیده و عقده ای که حرصش در اومده بوده از چادریا به اون خانومه حمله کرده یادمون باشه پیغمبر امر به معروف رو از خانواده اش شروع کرد نه از خیابون نه؟
    • بی نام A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      16 12
      شما بدو برو ازدواج کن عقده ای نشی خوشتیپ خانم کوچولو
    • بی نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      7 13
      توخوبه برای کارگاه شی تو نیم ساعت اول جرم رو اعلام میکنی مجرم رو هم
    • بی نام A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      8 11
      هنوز زوده خانوم شما برو فکر این باش کدوم دبیرستان ثبت نام کنی بعدا بیا جمع بزرگترا.مورچه چیه کله پاچش چی باشه
  • م. IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    6 12
    مردم خبرو خوندن رفتن دوستانی که چسبیدین اینجا به رفقا امتیاز بدین پا شین برین. فردا خبرش می یاد سر جای تاکسی دعوا شده بود.
    • بی نام A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
      38 9
      وقتی آمران به معروف زیر سایه سکوت مسئولان تاوان می‌دهند، بعید نبود که افرادی تلاش کنن که صورت مساله را به کلی پاک کنند. بی‌تفاوتی و احساس وظیفه نکردن در برابر ناهی از منکر بزرگترین درد ماست دوست محترم.
  • بی نام IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    5 7
    قسمت (ه) رو باید با طلا نوشت
  • على A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    12 12
    حرف شما كاملا درسته اين جامعه بايد به سوى متعالى شدن پيش بره ولى متاسفانه حاصل اينگونه برخوردهاى نابخردانه جامعه را به اين شكلى در اورده كه ميبينيم حدود ٣٣ ساله كه شب تصميم گرفتيم و صبح عمل كرديم وحاصلش شده اين هم از نظر اجتماعى هم فرهنگى هم اقتصادى وديگر موارد براى هرگونه برخورد و مقابله با هنجارهاى اجتماعى بايد سالها تحقيق و برنامه ريزى بشه كه نتيجه مطلوب داشته باشه و تا وقتى كه منو شما بخواهيم براى اين مملكت اينجورى تصمصم گيرى كنيم اوضاع بدتر ميشه تا بحال از كدام كارمون نتيجه درست گرفتيم چندتاشونو نام ببرين بياييم تعصب رو كنار بگذاريم
  • میثـم A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    41 8
    نباید اجازه بدیم که هوسهاي يک عدّه معدود و يک گروه کوچک و اندک در داخل جامعه، موجب اغواي ذهن و فکر دختر و پسر جوان و مرد و زن مؤمني بشه که هيچ انگيزه فسادي ندارن. ايد جلوي این افراد را بگيريم. همه مسئولان در اين زمينه مسئولن. اجازه نديم عدّه‏اي با تکيه به نام آزادي – که واقعاً بايد بر عنوان مظلوم آزادي گريست که چه سوء استفاده‏هايي از اين نام میشه ـ منکرات وفحشا و بي‏بندوباري را در جامعه رايج کنن.
  • seyyed A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    36 16
    نظرات را کامل خوندم و تعجب کردم که چطور یه عده ای اینقدر راحت از بی حجابی دفاع کردن. بنظر من همه ی مسئولین و مردم باید با قاطعیت در مقابل این قضیه بی حجابی و مقابله با فریضه نهی از منکر قد علم کنند و قائله را براندازی کنند.
  • بی نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    1 11
    اینا همش بازی بود.نه خبری از آمران دیگر شد نه مجلس کاری کرد.اینا همش برای تشویش اذهان عمومی هست.
    • بی نام IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
      12 2
      متاسفانه، باز هم مجلس و دیگر مسئولین فقط در حد همان چند جمله، از آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت کردند و در عمل هیچ کاری نکردند. سال هاست که حجاب مظلوم است. اینکه هیچ کس کاری نکرد، یعنی حجاب، خیلی مظلوم تر از آتست که حتی فکرش را می کردیم.
  • بی نام IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
    33 13
    با کمال تاسف، هیچ نهادی، هیچ اقدامی انجام نداد تا شاید باز هم شاهد چنین هتک حرمت هایی نسبت به حریم مقدس "حجاب" باشیم.
  • بی نام IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
    0 1
    مساله حجاب امری است که همه آحاد ملت موظف به احترام گذاشتن به آن هستند و نوع پوشش می بایست طبقه بندی و به موجب آن تذکر داده شود و تنها مقام تذکر دهنده می بایست ضابطین قضایی به تبعیت از قانون باشند.. به نظر بنده مکانیزه شدن کد ملی و ثبت آن به منظور بد حجابی توسط تعداد محدودی جامعه شناس نظامی که شایسته قضاوت هستند باید صورت بگیرد و نه همه که تحت کنترل مقامات 197 نیز باشند . با توجه به حساس بودن موضوع طرحی پیشنهاد می نمایم که هم جامعه آزاد و راحت باشد و هم از ارزشهای اسلام و انقلاب فاصله نگرفته باشیم 1. بد حجابی به پوشش درجه بندی شود حد اقل 3 درجه و حد اکثر 8 درجه و درجه 1 بد ترین نوع آن باشد که با ثبت کد ملی و جرایم نقدی و حبس همراه باشد ... مانند نداشتن پوشش سر ( و نه افتادن آن ... ادامه ...
  • ارش IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    جدا جای تاسف ناراحتی و خجالت دارد به شدت ناراحت شدیم ناراحت کننده است.بنده طرفدار ازادی هستم ولی از هر گونه هتک حرمت و ازار و اذیت و مزاحمت برای هر شخصی چه چادری باشد یا غیر چادری متنفرم و این کارها را بدترین و پست ترین کارها می دانم این کارها نهایت زشتی و بی شرمی است..مزاحم مزاحم است تعرض و تعدی تعرض و تعدیست. البته غیر از معدود دختران زنانی که چون اینجا ایران است نوع پوششان برایشان مشگلات ایجاد می کند و یک عده از انها هم خود سوء استفاده گر هستند البته اینم دلیل بر تعدی و تعرض نمی شود کار بد بد است خواه می باشد نسبت به هر شخصی باشد هیچ کس حق ندارد تن و بدن زنی را بدون اجازه او لمس کند .دست بزند.. سوالی برایم پیش امده ان شخص که احتمالا مذکر بوده و یک پسر یا مرد جوان اصلا حق ندارد
  • فائزه A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    من واقعا موندم هدف اينا از اين اخلاقشون چيه شما ميخوايد مردم با حجاب باشن,بدتر داريد با اين رفتار زدشون ميکنيدداريد باعث ميشيد مردم تحقير بشن.به نظرتون اين اسلامه؟؟ اگه هم خيلى به اين طرح بيمزتون پايبندين براى آمران به معروف يه کلاسى,چيزى بذاريد شيوه درست رفتار کردن با يه انسان رو ياد بگيرن نه اينکه باهاش مثل يه مجرم برخورد کنن

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین