برد پرسپولیس در اولین مسابقه لیگ برتر / علی کریمی هم نتوانست برای تراکتوری ها کاری کند

بازی پرسپولیس - تراکتورسازی با تک گل سید مهدی سیدصالحی به سود سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دقیقه یازده و موقعیتی ایده آل برای پرسپولیسی ها.وقتی محسن قهرمانی با دستش نقطه پنالتی را نشان داد بین خوشحالی طرفداران وقفه زیادی افتاده بود. با این حال آنها در کمتر از چند ثانیه ورزشگاه را روی سرشان گذاشتند. پرسپولیسی ها در اولین مسابقه خود در لیگ برتر سیزدهم می توانستند شروعی ایده آل داشته باشند و اولین گل این لیگ را به نام خود ثبت کنند. اما رضا حقیقی پنالتی تیمش را به پای حامد لک دروازه بان تراکتورسازی زد و توپ برگشتی را هم خودش به شکلی عجیب به تیر افقی زد تا به بیرون برود.

پس از این گل تماشاگران حاضر در ورزشگاه خیلی پرسپولیس را تشویق کردند تا دوباره تیم حریف را تحت فشار قرار دهد اما پرسپولیس حرکت خاصی انجام نداد. تراکتورسازی هم با پاسکاری های دقیق بازیکنان خود توانست جو مسابقه را آرام کند. در دقیقه 28 بازیکن تراکتورسازی به اشتباه توپ را به کرنر فرستاد تا موقعیتی برای بازیکنان پرسپولیس ایجاد شود. قاسم دهنوی توپ را سانتر کرد و محسن بنگر هم از روی خط توپ را به داخل زمین برگرداند اما پرسپولیسی ها نتوانستند توپ برگشتی را تصاحب کنند و این موقعیت را هم از دست دادند. دو دقیقه بعد پرسپولیسی ها یک حمله دیگر را تدارک دیدند که سانتر هادی نوروزی روی سر محمد نوری نشست اما کاپیتان پرسپولیس این توپ را به تیر دروازه کوبید.

پس از این صحنه بازی بدون موقعیت خاصی پیش می رفت که در دقیقه 41 تراکتوری ها یک حمله روی دروازه پرسپولیس تدارک دیدند اما محسن بنگر مانع پیش روی مهاجمان تیم تبریزی شد و توپ را از آن ها گرفت. در این لحظات درگیری های لفظی بین هواداران پرسپولیس و تراکتورسازی ایجاد شده بود و هواداران دو تیم علیه یکدیگر شعار می دادند. در حالی که هواداران دو تیم درگیر بودند، اوت بلند پرسپولیسی ها به دروازه تراکتورسازی رسید اما محمد نوری توپ ارسالی را با بی دقتی به اوت زد.

پرسپولیسی ها در آخرین دقایق نیمه اول چند حرکت ناموفق هم به سمت دروازه تراکتورسازی داشتند اما به نتیجه نرسیدند. در وقت های تلف شده نیمه اول تراکتوری ها پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند اما جواد کاظمیان بازیکن سابق پرسپولیس پشت این توپ ایستاد و ضربه اش را به بیرون زد. این مسابقه در پایان نیمه اول هیچ گلی نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم اتفاقی خوب برای پرسپولیسی ها رخ داد. در دقیقه 49 مرتضی اسدی پشت محوطه جریمه تیمش روی بازیکن پرسپولیس خطا کرد تا سرخپوشان تهرانی صاحب یک ضربه ایستگاهی شوند. اما رضا حقیقی نتوانست از این موقعیت استفاده کند. او ضربه ایستگاهی را زد که توپ به بازیکن تراکتورسازی خورد و برگشت. 

پرسپولیسی ها در دقایق اولیه نیمه دوم شدت حملات خود را زیاد کردند اما باز هم در زدن ضربات آخر ناکام بودند. آن ها آن قدر موقعیت ها را از دست دادند که در نهایت علی دایی مجبور شد در دقیقه 66 غلامرضا رضایی را از زمین بیرون بکشد و به جای او پیام صادقیان را وارد زمین کند. در دقیقه 75 هم مهرداد کفشگری به جای رضا حقیقی وارد زمین شد تا شاید بتواند گره کار پرسپولیس را باز کند. سرانجام در دقیقه 80 سید مهدی سید صالحی روی پاس پیام صادقیان با دروازه بان تراکتورسازی تک به تک شد و دروازه تیم تبریزی را باز کرد. یک دقیقه بعد پیام صادقیان خودش در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه آرامی به توپ زد که دروازه بان تراکتورسازی آن را گرفت.

آخرین تعویض پرسپولیس هم در دقیقه 86 انجام شد که هادی نوروزی از زمین خارج شد و به جای او حمید علی عسگر در ترکیب تیم قرار گرفت. او بلافاصله پس از ورود به زمین یک پاس خوب به سیدصالحی داد که این مهاجم توپ را وارد دروازه تراکتورسازی کرد اما داور آفساید گرفت و گل پرسپولیس را قبول نکرد.

تراکتوری ها بعد از گلی که خوردند خیلی تلاش کردند تا دروازه پرسپولیس را باز کنند اما مدافعان پرسپولیس مطمئن کار می کردند و به مهاجمان تراکتور اجازه نفوذ نمی دادند. در نهایت مسابقه با همین یک گل به پایان رسید تا تیم علی دایی لیگ برتر سیزدهم را با برد شروع کند. تراکتوری ها که از علی کریمی هم در ترکیب خود استفاده می کردند بدون امتیاز به تبریز برگشتند تا برای مسابقات بعدی خود آماده شوند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =