تسنیم نوشت:

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: مجلس قصد دارد با قرائت گزارش حادثه قم در صحن علنی از اقدامات خودسرانه در آینده جلوگیری کند.
عبدالرضا مصری با اشاره به قرائت گزارش حادثه قم در جلسات هفته آینده صحن علنی، گفت: گزارش حادثه قم در اختیار نمایندگان قرار گرفته و در یکی از روزهای یک‌شنبه یا دوشنبه هفته آینده در صحن علنی قرائت می‌شود.
وی ادامه داد: آنچه که کمیسیون امنیت گزارش آن را ارائه کرده است، در صحن علنی قرائت می‌شود. البته معمولا اسامی که در گزارش ذکر شده است، در صحن علنی قرائت نخواهد شد. قرائت اسامی مهم نیست. این مسئله و حرکت‌‌های غلط مهم است. این موضوع که عده‌ای خودسرانه تصمیم گرفته و قصد ایجاد فضاسازی و تخریب داشته باشند، مهم است.
به گفته وی، مجلس قصد دارد با قرائت گزارش حادثه قم در صحن علنی از اقدامات خودسرانه در آینده جلوگیری کند.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس در بخش دیگری از این گفت‌وگو به تغییر در ساعات و برنامه کاری جلسات صحن علنی پارلمان در هفته آینده اشاره کرد و اظهارداشت: به دلیل اینکه در روز سه‌شنبه هفته آینده سالروز شهادت حضرت علی(ع) و تعطیل رسمی است، مجلس در این روز جلسه نداشته و فقط در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه جلسه برگزار خواهد داشت . جلسه علنی روز یک‌شنبه هفته آینده مجلس نیز به دلیل مقارن شدن با اولین شب قدر، با یک ساعت تأخیر و در ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

/29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    6 0
    خیلی هم اسامی مهم است . مگه جرمشان ثابت نشده ؟؟؟؟ پس بخوانید اسامی شان را تا خودمان تصمیم بگیریم در موردشون! البته ما که اسامی را می دانیم !!!
  • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    4 1
    خبرانلاین لطفا وقتی میگی حوادث قم توضیح بده منظور چیزی یا کلیدواژه ای قرار بده تا به اون صفحه که در این باره توضیح داده بریم
  • کاظم IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    15 1
    بدون ذکر نام؟؟!! افرادی مرتکب جرم شده اند که مشروح یا لااقل کلیات جرم را همه ی ملت میدانند و فقط مرتکبین آن را بصورت احتمالی میشناسند اما ابن انگشت اتهام به سمت خیلی ها نشانه رفته است. مجرمین هم انسانهای عادی نیستند بلکه کسانی هستند که از اعتبار و عدم شناخت مردم استفاده نموده و در مناصب مهم بکار گمارده شده اند. پس بر شما لازم و واجب است که با اعلام اسامی اولا موجب رفع اتهام از بی گناهان شوید ثانیا مردم را در انتخاب درست و شناسایی صحیح افراد در آینده راهنمایی کنید و ثالثا این اطمینان را در مردم ایجاد کنید که در آینده بدون چشم پوشی و بدون اغراض سیاسی یا حزبی و با انصاف در مقام داوری و بررسی قرار خواهید داشت...فکر میکنم این حداقل وظیفه شما و حداقل درخواست مردم باشد
  • بوق IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    5 0
    اینکه اسامی مثل برنامه خنده بازار با نام بوق ذکرشود زشته یابگوئید یااسلا صداشو بالا نیاورید