نایب قهرمان المپیک لندن در بازگشت دوباره به این شهر نتوانست رکورد سال گذشته خود را تکرار کند و به عنوانی بهتر از پنجمی دست نیافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛احسان حدادی در یازدهمین مرحله از مسابقات لیگ دوومیدانی الماس در رده پنجم این رقابتها قرار گرفت. احسان در این دور از مسابقات 64.88 متر  را پرتاب کرد تا مقام پنجم را به خودش اختصاص دهد.

این اتفاق در حالی افتاد که حدادی در پرتاب‌های اول، سوم، چهارم و ششم خود مرتکب خطا شد و در پرتاب دوم رکورد 64.74 را به ثبت رساند.در پرتاب پنجم هم حدادی دیسک خود را 64.88 متر پرتاب کرد و با همین رکورد به کار خود پایان داد.

در این دور از مسابقات پیتر مالاخوفسکی با پرتا 67.35 متر اول شد، مارتین ویریگ از آلمان با رکورد 66.60 در رده دوم ایستاد و گرد کانتر از استونی هم با 66.29 متر عنوان سوم را به خود اختصاص داد. نفر چهارم این ماده هم اریک کادی هلندی بود که دیسک را 65.37 متر پرتاب کرد.
رابرت هارتینگ قهرمان المپیک 2012 لندن و جدی ترین رقیب احسان در این مرحله از مسابقات حضور نداشت.
در جدول کلی مسابقات نیز مالاخوفسکی با کسب 10 امتیاز صدرنشین است، احسان حدادی هم با 5 امتیاز چهارم است.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hadi IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    10 4
    این عاقبت کسیه که در حالی که جانباز شیمیایی بدلیل نبود دارو تشنج می کنه و به کما میره طلب پول های آنچنانی و هزینه زندگی در آمریکا رو می کنه و می گه اگه هزینه ها تامین نشه تغییر ملیت می دم . چطوره ریس جمهور برای ایشان هم سوبسید عرق ملی در نظر بگیرن....