۰ نفر
۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۰

رژیم صهیونیستی و آمریکا همواره مانع حمایت های مردمی از فلسطین بوده اند اما امروز شاهدیم موازنه حمایت مردمی به نفع این ملت تغییر یافته و مردم جهان امروز حامی تفکر و مقاومت فلسطین هستند.

سید مرتضی نعمت زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس را درتحولات منطقه و همچنین بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی موثر خواند و گفت: این روز ، روز وحدت امت مسلمان در مقابل دشمنان قدس شریف و صهیونیست ها دانست.

وی ادامه داد: امروز انتفاضه و قیام مردم مظلوم فلسطین تنهاد به این سرزمین محدود نیست، چرا که موج بیداری اسلامی انتفاضه بین المللی را ایجاد کرده است.

سر دبیر خبرگزاری تقریب تصریح کرد: با توجه به تحولات منطقه که منجر به بیداری مردم شده است روز قدس، امسال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که مردم دیکتاتورهای منطقه را سرنگون کرده اند.

نعمت زاده گفت: رژیم صهیونیستی هموراه به دنبال انحراف افکار عمومی جهان از مسئله فلسطین بود اما بیدرای اسلامی در منطقه توازن را به نفع فلسطین تغییر داده و امروز ملت فلسطین از حمایت مردمی در جهان برخوردارند.

وی ابراز امیدواری کرد طبق وعده الهی درخصوص نابودی ظالمین و مستکبرین، شاهد سرنگونی و نابودی سایر دیکتاتورها و ظالمین عالم باشیم.

کد خبر 305676

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =