۰ نفر
۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۷
پوستر یک فیلم ترسناک

پوستر بازار جهانی فیلم ترسناک «نفر بعدی هستی» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم «نفر بعدی هستی» را آدام وینگارد کارگردانی و تدوین کرده که برای اولین بار در جریان جشنواره فیلم تورنتو در سال 2011 روی پرده رفت، اما پخش آن مدام به تعویق افتاد تا بالاخره قرار شد 23 اوت 2013 در آمریکا روی پرده برود.

فیلم ماجرای یک گروه قاتل سریالی است که نقاب حیوانات مختلف را بر چهره می‌زنند و شبِ دور هم جمع شدن اعضای خانواده داویسن به آن‌ها هجوم می‌برند. خانه در دام افتاده، اما یکی از مهمان‌های خانواده نشان می‌دهد از تمامی قاتلان، باهوش‌تر است. مهمانی که اصلا به ظاهرش نمی‌خورد اینقدر خشن باشد.

در این فیلم کم‌هزینه و مستقل که سیمون برت فیلمنامه‌اش را نوشته شرمی وینسن، ای‌جی بوون، ایمی سیمتز و بارابار کرمپتن بازی می‌کنند.

فیلم تو نفر بعدی هستی

دلیل وقفه در پخش این فیلم، نداشتن پخش‌کننده بود تا اینکه شرکت لاینزگیت مسئولیت پخش آن در آمریکا، بریتانیا و کانادا را برعهده گرفت.

منتقدانی که «نفر بعدی هستی» را در جشنواره فیلم تورنتو دیدند از آن تعریف کرده و آن را هوایی تازه در ژانر وحشت توصیف کرده‌اند.

وینگارد یکی از استعدادهای جدید سینمای وحشت است و با ساختن دو اپیزود در فیلم‌های «V / H / S» و «الفبای مرگ» به شهرت رسید. برت اغلب فیلمنامه‌های وینگارد را نوشته است.

پخش جهانی فیلم از 29 اوت شروع می‌شود.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 305779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلام A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    19 3
    من حس میکنم نباید از این تصویر بترسم ولی دارم میترسم ! چرا ؟
    • با نام IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
      3 5
      واااااااااااااااااااااااااااااای چقدر ترسانکه!!!!!!!!!!!!! دارم قبض روح میشم !!!!! یکی به دادم برسه!!!!!!! آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآهای
  • بی نام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    10 4
    من خودم یه دختر 13 ساله هستم هیچ ترسی نداره من اینقدر فیلم ترسناک دیدم که این ها برام عادی شده ولی همه که عین هم نیستند شاید برای خیلی ها ترسناک باشه
  • mani A1 ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    2 1
    من که کمتر فیلم ترسناک میبینم هم از این پوستر اصلا نمیترسم چه برسه به بقیه!!! ولی خب نگفته که پوستر ترسناکه، گفته فیلمه ترسناکه!
  • لوک مست سرقطار IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    3 0
    قرار نیست که تا پوستر و دیدین به خودتون بلرزین.کلا نگرفتین قضیه از چه قراره.
  • حمید IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
    1 3
    فیلم های ترسناک امریکایی با به تصویر کشیدن فجیع ترین جنایات توسط افراد روانی و یا اغراق در خطرات حیوانات وحشی، با تزریق فشار روانی به تماشاگران،هنر هفتم را به ابتذال کشانده اند.
    • یاسین IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
      2 0
      وفیلمهای ایرانی چی اونوقت ؟ خوبه نمیگی این فیلمها ی ترسناک باعث ابتذال سینمای ما شدن/