فارس نوشت:

نفر اول گروه آزمایشی ریاضی‌و‌فنی گفت: بر اساس رتبه‌هایی که در کنکور‌های آزمایشی کسب کرده‌ بودم، می‌دانستم که یکی از رتبه‌های تک رقمی کنکور را کسب می‌کنم اما نفر اول شدن در گروه برایم غیر قابل باور بود.

سجاد صادقی‌زاده نفر اول کنکور 92 در گروه آزمایشی ریاضی‌وفنی گفت: بر اساس رتبه‌هایی که در کنکور‌های آزمایشی کسب کرده‌ بودم، می‌دانستم که یکی از رتبه‌های تک رقمی کنکور را به دست می‌آورم اما نفر اول شدن در گروه برایم غیر قابل باور بود.

وی افزود: روز دوشنبه 7 مردادماه حدود ساعت 3 بعدازظهر بود که از سازمان سنجش با منزل ما تماس گرفتند. آن طرف خط آقای جمالی معاون فنی‌وآماری سازمان سنجش صحبت می‌کرد. او از من پرسید کنکور را چطور دادی که من جواب دادم بد نبود! آقای جمالی به من گفت بد نبود یعنی عالی بود؟! و بعد به خبر داد که رتبه اول کنکور 92 در گروه ریاضی‌و‌فنی به نام من ثبت شده است.

نفر اول گروه ریاضی و فنی در توصیف احساسش در زمان مطلع شدن از نتیجه زحماتش گفت: آن لحظه خیلی خوشحال بودم اما حالم طوری بود که نمی‌توانستم عکس‌العمل خاصی نشان دهم و بیشتر سکوت کرده بودم. همین باعث شد که آقای جمالی از من بپرسد خوشحال نشدی؟! که من جوب دادم خیلی خوشحالم اما آنقدر شوکه‌ام که نمی‌توانم عکس‌العملی از خودم نشان دهم.

وی افزود: مادرم بیشتر از همه ابراز احساسات کرد. او خیلی خوشحال شد و جواب همه نذرهایی که کرده بود را گرفت.

نفر اول گروه آزمایشی ریاضی‌و‌فنی خاطرنشان کرد: برای قبولی در کنکور و به خصوص کسب رتبه بالا فقط درس خواندن ملاک نیست. من در روزهایی که به مدرسه می‌رفتم حدودا 4 ساعت و در روزهای تعطیل 9 ساعت درس می‌خواندم که این زمان نسبت به میزان درس خواندن خیلی از کنکوری‌ها خیلی کم است.

نفر اول گروه ریاضی‌وفنی در کنکور 92 حضور در کلاس‌های مختلف کنکور را در موفقیت در این آزمون سرنوشت‌ساز چندان تاثیر گذار ندانست و در این‌باره تاکید کرد: من در طول ایام کنکور در کلاس خاصی شرکت نمی‌کردم و بیشتر از معلمان مدرسه و کلاس‌هایی که برایمان می‌گذاشتند استفاده می‌کردم. کلاس‌های کنکور در صورتی به کنکوری‌ها کمک می‌کنند که داوطلب پایه درسی قوی‌ داشته باشند، اتکای اولیه‌اش به کتاب‌های درسی باشد و تنها برای رفع اشکال در این کلاس‌ها شرکت کنند.

صادقی‌زاده با اشاره به رشته دانشگاهی مورد علاقه‌اش برای انتخاب رشته گفت: برای انتخاب رشته بین برق و مکانیک مردد هستم اما از آنجایی که شنیده‌ام امکان تغییر رشته از برق به رشته‌های دیگر وجود دارد، به احتمال فراوان برق را انتخاب می‌کنم.

نفر اول کنکور در گروه ریاضی‌وفنی در پایان گفت: در ایام کنکور پدر و مادرم زحمات زیادی برای من کشیدند که باید از آنها تشکر کنم. همچنین تشکر ویژه‌ای نیز از دبیران و مدیریت دبیرستان شهید سلطانی کرج دارم که نقش زیادی در موفقیت من در کنکور داشتند.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 306466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 74
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دهه 60 A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    60 63
    والا با این کنکورهای دهه ی 70 و شرط معدل و و قبولی 100 درصد همه شرکت کنندگان، دیگه هیچی بعید نیست. بنده خدا خودش هم باورش نمیشه که اصلا قبول شده. چه برسه به اول شدن!
    • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      57 29
      بابا ما فعلا دانشجوی دکتری دانشگاه شریف هستیم . هیچی هیچی نداریم.
    • كنكوري نيستم IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      54 3
      مباركش باشد ولي اينها كه عده ي قليلي اند كه با جواب دادن به معماها ي كنكور سر فراز شده اند و جواب زحما تشان كه مدام با تشويق و به به و چه چه اطرافيان بوده است را مي بينند . كاش ميشد دردودل هاي جوانهاي پاكي را كه احساساتشان بوسيله ي اين پارادايم شوم ( كنكور هيتلر وار )سركوب ميشود را درك كرد و پر پر شدن اميد و آرزويشان فهميد . بدانيد خيليا هم هستن كه فقط به علت اضطراب و استرس شب كنكور و خيليا به علت محروميت و عدم شناخت صحيح كنكور در عين شايستگي نتنها شكست ميخورند بلكه ديگر هيچ اميدي هم برا نفس كشيدن هم نمي يابند. خواستم بگم كنكور معيار مناسبي نيست. اينها را مينويسم كه اگر به جايي رسيديد كاري بكنيد.
    • بی نام DE ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      38 8
      خیلی جالبه همینجوری میگن برق میخوایم بخونیم اصلا نمیدونن چیه چون رسمه اول برق رو بزنن این کارو میکنن! ماهم کنکور دادیم گفتیم مکانیک میخوایم فکر میکردم موتور ماشین رو میخوایم پایین بیاریم اومدم دیدم درباره طراحی پیچ و میخه
    • بی نام A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      33 4
      بایست وقت کنکور زیاد شه تا بدون استرس همه سوال هایی را که بلدی جواب بدی . نه اینکه طوری باشه که انگار سرعت مسابقه است و درصد جواب دادن و غلط زیاد میشه. من اگه وقت می آوردم اطمینان دارم وضعم الان یه جور دیگه بود. منتها به جای اصولی برگزار کردن کنکور داد و بوق میزنن میخوایم حذفش کنیم و نورچشمی هامون رو بفرستیم دانشگاه.
  • سحر A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    کنکور دهه 70: بسم الله بگو. چشم بسته تست بزن. آخرش هم بیسکویت بخور! حتی اگه نخوای مجاز به انتخاب رشته میشی!!!!!!
    • بی نام A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      57 17
      حرف حق رو زدی سحر
    • محمد A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      60 7
      ازه. ولی رشته داریم تا رشته ودانشگاه داریم تا دانشگاه..
    • بی نام A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      36 16
      نه عزیزم . دیگه کسی با دانشگاه حال نمی کنه. همشون در دم بی کیفیت شدن بد جور!!!!!!!!!!! والا!!!!!!!!!!!!
    • حنا A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      27 1
      آخه مجاز شدن که مهم نیست! الان دیگه آدم هایی که لیسانس دارن تو کشور ما با سواد محسوب نمی شن! سیاهی لشکرن!
  • بی نام A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    79 10
    الان این را میفرمایند پس فردا مشخص میشود در فلان موسسه و...بوده
    • بی نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      50 4
      فقط حواسمان باشه که پس فردا این موسسات کنکور از اسم ایشون سو استفاده نکنند ونگن که ایشون از سال اول دبیرستان موسسه ما میامده
    • بی نام A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      37 5
      ایشان از بدو تولد در کلاس های این موسسه شرکت می کرده !!!
  • مریم A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    من خودم دهه شصتی هستم و سال 78 لیسانس دانشگاه تهران قبول شدم. به نظرم این کامنت ها برای کسی که رتبه اول آورده مناسب و در خور نیست. آقا سجاد تبریک می گم، تبریک به همت بلندت، به هوشت، به آینده نگریت و امیدوارم که همیشه موفق باشی و پرتلاش.
    • بی نام A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      کسی از شما نظر خواست انوقت؟!
    • بی نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      46 50
      4سال دیگه لیسانس میگیره میشه22سال.ارشد شرکت میکنه شریف قبول میشه.2سال بعدش میادبیرون میشه24سال.2سال میره سربازی بر میگرده میشه26سال.2سال دنبال کار میگرده پیدا نمیکنه میشه28سال.2سال افسردگی میگیره میشه 30 سال. بعدش یه پراید میگیره مسافرکشی... فرق نفر اول با بقیه اینه
    • مریم A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      26 7
      اینکه در سایت امکان گذاشتن کامنت وجود دارد به این معنی است که امکان تعامل دو طرفه بین مخاطب و سایت وجود دارد بر سر موضوع مشترکی که خبر است، این جواب شما. کلا در مورد نحوه کامنت گذاشتن شما هم که می توان گفت چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
    • سعید A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      36 5
      سلام من به ایشان بسیار تبریک می گویم و می دانم ایشان چه زحمات زیادی برای رسیدن به این موفقیت در طول این سال ها کشیده است. دوست عزیزی که برای ایشان تاکسی رانی را پیش بینی کردی که نمی دانی بهترین دانشگاه های آمریکا برای ایشان فرش قرمز پهن خواهند کرد. فکر کنم تاکسی روندن عاقبت دانشجویان کوتاه فکر و نا امید باشه نه ایشان. حتی اونایی که رتبه های خوبی کسب نکردند هم با تلاش در دوره تحصیلی می توانند به موفقیت های غیر قابل باوری برسند. به امید موفقیت همه
  • بی نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    43 30
    کاش میگفتین چه مدرسه ای درس خونده.عزیزه من ایشون صد درصد مدرسه غیرانتفاعی میرفته که شهریه یکسالش از هزینه کل عمرتحصیلی خیلی ازهم نوعانش بیشتر بوده.
    • بی نام A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      54 8
      تو مدرسه شهید سلطانی کرج که دولتی هم می باشد
    • ایوالفضل A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      31 4
      سمپادی هست...
    • محمد A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      68 5
      سمپاد بوده.منم سمپاد خوندم.الانم دانشگاه شریف مهندسی کامپیوتر میخونم. کسی که سمپاد میخونه معلومه نیازی به کلاس کنکور نداره دیگه.چون معلما همه خوب هستن آزمون منظم تو مدرسه شرکت میکنن. ولی وقتی تو مدارس عادی خوب درس نمیدن لازم میشه کلاس هم برن. نمیدونم چرا انقد اصرار دارن بگن نفرات برتر کنکور هیچ کلاسی نمیرن!
    • بی نام IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      24 4
      سلام مدرسه شهید سلطانی کرج مدرسه تیزهوشان هست که دولتیه وغیر انتفاعی نیست
    • امیر IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      10 4
      گفتند که شهید سلطانی دبیرستان پسرانه تیزهوشان کرج-یه چیزی تو مایه های علامه حلی تهران معلومه بیشتر کسایی که نظر دادند با بغض نسبت به کنکور جواب دادند.سجاد هم یه عادم با هزار زوایای قابل بررسی.حکم بدون اطلاع صادر نکنید. مبارکه هرکی که تلاش کرده و نتیجه گرفته باشه و البته تسلی خاطر برای هر که تلاش کرده و نکرده بر اثر تقدیر یا حکمت الهی و یا تنبلی نتیجه نگرفته
    • ناشناس EU ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
      21 0
      دقیقا همین طوره که تو یه مدرسه خوب درس خونده شاید خیلی ها که این خبر میخونن درک نکنن و همه موفقیت این فرد رو به تلاشش نسبت بدن اما تا زمینه و امکانات لازم نباشه تلاش کردن عین دست و پا زدن تو باتلاق میمونه اگه این دانش اموزهم تو شرایط بسیار بد مدارس معمولی با اون معلمای بی سواد درس میخوند الان این رتبرو نداشت این حرف و فقط یه دبیرستانی محروم میتونه درک کنه...
  • مصطفی A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    48 3
    دو روز دیگه تو رسانه ها تبلیغ می کنند نفر اول کنکور ریاضی تو موسسه انها کلاس کنکور رفته!
  • یه همشهری A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    34 12
    آقا سجاد بهت تبریک عرض می کنم که استان البرز سربلند کردی موفق باشی
  • ایرانی IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    16 28
    ضمن تبریک به شما و خانواده محترم و توفیق در پیشرفت و کسب پله های آتی موفقیت و فردی مفید برای کشور ، اینجانب به عنوان کارشناس نیروگاه اتمی که در رشته ریاضی فیزیک تحصیل کرده ام انتخاب مهندسی مکانیک را برای جنابعالی ارجح میدانم.
    • بی نام A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      12 10
      کارشناس نیروگاه اتمی؟؟؟!! 0-: بعد اونوخ رشته تون ریاضی فیزیک بوده؟؟!!!!
    • فرهاد A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      24 9
      داداش بازار دانشگاههای خارج برا مکانیک بهتره، چون رشته جامع تریه، مخصوصا سیالات. فکر موندن نباش. بخون برا دانشگاه های امریکا
    • خواننده IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      14 5
      پ نه پ، انسانی خوندند!
  • علی A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    62 13
    تبریک آقا سجاد ما عادت داریم ب شکلی موفقیت بقیه رو زیر سوال ببریم درست کنکور و نظام آموزشی مشکلاتی داره،اما کسی ک در این آزمون و این جامعه آماری رتبه برتر کسب میکند،شایسته شتایش است.
  • بی نام A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    55 5
    ماشاالله ان شاالله موفق باشی .
  • شیدا A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    13 3
    ضمن تبریک به شما وخانواده محترم امیدوارم همیشه موفق باشید
  • بی نام A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    23 4
    الان می فهمم نسل سوخته یعنی من!
    • بی نام A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
      7 3
      نسل سوخته؟ نسل کبابی هستیم ما 68تیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • ناشناس IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    18 5
    باید از کادر بسیار خوب دبیرستان شهید سلطانی تشکر کرد که واقعا زحمت می کشند . از همین جا از اقای اسحاقی مدیر محترم مدرسه و آقای انصاری ناظم بسیار مهربان مر کز شهید سلطانی تشکر می کنم که پایه موفقیت فرزند مرا هم در سال های قبل گذاشتند که هم اکنون دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران است.
    • معصومه IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
      4 1
      سلام من سالها از کنکور دور بودم به دلایل زیادی، به عنوانه بزرگتر از شما کمک میخوام، من چیزی از درسها یادم نمیاد به خاطره مادرم باید حتما تهران قبول شم که پیشش بمونم،به پزشکی بینهایت علاقه دارم، میخواستم کلاس کنکور برم ولی جایی رو نمیشناسم، با استادا اشنایی ندارم، میشه بگید روشه درس خوندنهدختره شما. ، کلاسایی که میرفته چی بوده.؟
    • معصومه IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
      4 2
      من به پزشکی خیلی زیاد علاقه دارم. و میدونم زحمت زیاد باید بکشم ولی از کجا شروع کنم نمیدونم. قبلا هم راهنمایی خواستم. پزشکی دانشگاه تهران ارزویه مادرم هم هست. لطفا راهنمایی کنید، ممنون
  • بهمن IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    18 2
    تبریک میگم به شما و خانوادتون .راستی باید دید 5 سال دیگه کجاست ؟ کدوم دانشگاه تو آمریکا یا کانادا براش صندلی ردیف کردن ؟
  • شهاب A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    14 6
    برق و مکانیک چه ارتباطی با هم دارند؟ علاقه چی میشه؟ به صرف رتبه ی 1 بودن باید بین برق و مکانیک شریف یکی رو انتخاب کنه؟
    • بی نام DE ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      10 3
      واقعا باید روی این مسئله کار بشه که چرا همه ایرانیا میرن این دو مهندسی!!! در خارج هم متاسفانه همینه در دانشگاههای ایالات متحده هر چی ایرانی و آسیاییه رشته های مهندسی کلاسیک مثل برق و مکانیک رو میخونه و رشته های جذاب و نوین رو خود امریکایی ها
  • نفر اول کنکور ریاضی A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    23 8
    معلم تشریف آورده خونمون
  • دانشجو A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    32 5
    لطفا حتما این نظرو بزارین من خودم الان دانشجو هستم و بگم در مورد رتبه یک امسال اطلاعی ندارم ولی دقیقا می دونم که این اظهارت همیشه راست نیست وگاهی اوقات یه دروغ شاخ داره یه سری اطلاعات بدم بهتون: ندا ناطق رتبه 1 ریاضی 80سه جا کلاس فیزیک،1 جا کلاس ریاضی ،2 جا کلاس شیمی میرفته حتی می تونم اسم معلم هارو هم بگم علاوه بر این که در کلاس ها مدرسه که اونم از مدارس تیزهوشان بود شرکت می کرده. نوید نادری علیزاده از قائمشهر (ساری درس می خونده)هم کلاس ریاضی میرفته هم کلاس فیزیک هم شیمی،معین فلاحتگر رتبه 1 ریاضی 88 از ساری از سوم رهنمایی پیش اون معلمی که ما واسه کنکور پیشش کلاس میرفتیم .و اینا همم بعد کنکور تو رسانه ها گفتن که ما کلاس نمی رفتیم البته این بنده خدا ها مجبورن اینو بگن ازشون می خوان.
  • محمد A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    18 21
    اشتباه نکنی بری برق و مکانیک، من خودم شریف مکانیک خوندم.لیسانس و ارشد. این دوتا رشته مزخرفترین رشته های دانشگاهن. عمران و صنایع بهترن به خدا.
    • علی IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      17 10
      چون تو مکانیک خوندی و ازش سر در نیاوردی میگی مزخرفه؟ 80 درصد شغل ها ماله این 2 رشته هستش
    • مهندس کامپیوتر IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      10 14
      کدوم ادم موفق و مشهوری برق یا مکانیک یا عمران یا صنایع خونده؟؟؟بیل گیتس؟استیو جابز؟مارک زاکربرگ؟لری پیج؟وارن بافت؟...جهان در دستان مهندسان کامپیوتر است.با کامپیوتر باش و پادشاهی کن/بی کامپیوتر باش هر چه خواهی کن
    • اناهيتا A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      8 1
      اقا دست راستتون زير سر من !!! منم دو سال. ديگه كنكور دارم رشته. منم رياضي هست از الان استرس دارم برام دعا كنيد
    • بی نام DE ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      13 3
      کاملا نظر شما رو آقای محمد تایید میکنم منم فوق لیسانس مکانیک هستم رشته به صورتی که در ایران درس داده میشه بدترین رشته دنیاست الان در سطح جهان این گرایشایی که در ایران تدریس میشه منقرض شده شما میتونین یه سرچی در دانشگاههای آمریکا بندازین
    • بی نام IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
      8 15
      اشتباه نکنید بچه ها سر رشته های ریاضی دعوا نکنید چون هیچکدومشون بدرد نمی خورن. سراغ دارم تو شریف ارشد عمران ومکانیک گرفتن ولی الان دارن تو یه شرکت هفتصد هشتصد تومن میگیرن.ولی یکی با رتبه 3500 میره پزشکی زاهدان الان هر ماه 60 میلیون ثابت فقط تو حسابش میریزه
    • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      8 1
      اگه بخوای بری توی کار دولتی برق و مکانیک خوبن والا عمران برای کار آزاد بهتره
    • بی نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
      6 3
      فرقی ندان رشته ها برای هیچ کدوم کار نیست یکی از دوستان من جهانگردی لیسانس داره الان رییس یه کمپانی قطعات خودرو شده بنده داشنجوی دکترای مکانیک طراحی کاربردی شریف هستم بیکار و خانه نشین هستم
  • بی نام A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    13 3
    عزیزم تو هر جا وهرچی بخونی فرق نمی کنه چند سال دیگه تو خارج داری میگذرونی پسرخواهر من دانشگاه شریف بود کارشناسی ارشد هم خوند الان با همه دوستاش تو امریکا هستن دکترا گرفتن ولی دیگه حاضر نیستن بیان ایران
  • بی نام A1 ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
    13 2
    ما امسال کنکور دادیم درسم زیاد خوندیم تازه شاهد درس خوندن محکم وشدید خیلیها بودیم الان فهمیدم بی کلاس کنکور نمیشه تازه نفرات برتر مشکوکن منم اگه معلمم عالی بود بهتر میشدم یا اگه طراح کنکور بود الان یکی از نفرات برتر بودم (یکی از رتبه های دوازده هزار منطقه دو)
  • نادر A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    27 3
    من فوق لیسانس عمرانم ولی جون شما الان بهترین رشته بابای پولدار، بیزینس و بنگاه معاملات ملکیه، هیچ نونی از مهندسی به دست نمیاد
    • بی نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      10 6
      برو شهردار شهرتون شو! به رشته ات هم می خوره
  • علی IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    4 34
    تنها جایی از مملکت که رقایت واقعی و بدون پارتی است ،کنکور می باشد که عدالت رعایت می شود
    • سباستین IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      39 6
      میدونستی چندین و چند سهمیه به اسم ایثارگران(دوتا صفر جلو رتبه رو بزن)...سهمیه ی مناطق محروم .... سهمیه مناطقی که زلزله اومده ( اعتراف میکنم چندماه قبل کنکورم دعا میکردم زلزله بیاد بشیم جزئ سهمیه ای ها.شرمنده).... سهمیه نهاد ریاست جمهوری...سهمیه هییت علمی داریم و چندتای دیگه هم هستن که نمیتونم بگم...اینجوریاست برادر من....همچین بدون پارتی هم نیست...از عدالت حرف زدی شما؟؟؟؟؟
  • وان استار GB ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    27 9
    چرا دوستم که فرزنده ازادس نمره نهایش هزارتا از من کمتره تو کنکور رتبش کلی ازم بالاتره چه عدالتی
    • بی نام A1 ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
      8 10
      ببخشید اشتباهی به جای منفی مثبت دادم
  • شیوا A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    10 5
    واقعا تبریک میگم...ایشاله ما هم بتونیم مثل شما رتبه های خوب کسب کنیم...آفرین به همت و تلاشت...آفرین به این اراده...به امید موفقیت هر چه بیشتر شما...به دوستانی هم که چشم دیدن ندارن باید عرض کنم که دنبال شغل برای ایشون نباشید...کسی که اینقدر تلاش کرده که رتبه ی یک بشه مطمئنا هدفش بالاتر از این حرفاست...
  • رويا IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    9 3
    ما كه نفهميديم كي كنكور برداشته ميشششه. شماها نميدونيد
    • دریـا A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
      5 2
      5سال دیگه وقتی اینا که ششم بودن برسن سوم دبیرستان!سال94فقط تاثیر معدل زیاد میشه!
  • محمدعلي A1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    5 9
    ازاينكه تو درس خوندنتون موفق بوديد و بدون حساسيت به خرج دادن درس ميخونديد و نفر برتر شديد خوشحالم. آرزوي مام بود كه به علتي بهش نرسيدم براي موفقيت مام دعا كنيد تبريك ميگم انشاالله كه خستگي هاتون كم شده باشه دوستدار بچه درس خون ها
  • اتنا A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    18 0
    همتون سر کارید برید از دست فروشی شروع کنید
  • ماه تیسا IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    5 5
    کاربراهرکی دنبالش بره هست شک نکنید مشکل پسرای ما میدونید چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/اینه که تا چارتا کلاس درس میخونن فکرمیکنن واسه خودشون پرفسور حسابی شدن وبله دیگه وقتشه بشینن زیر باد کولر تا دعوتنامه رسمی ازمعتبرترین شرکت ها بیاد درخونشون ماشاالله خوش اشتها هم هستن ازاول میز ریاستو ... نه جونم .داداش من عمران دانشگاه ازاد خونده است اون موقع که رفت دنبال کار قبولش کردن اماهفت ماه بهش حقوق ندادن میخواستن ببینن مرد کاراست یا نه ول میکنه میره موند وخودشو به همشون ثابت کرد حالابیا ببین ماشالله واسه خودش بااینکه سنی نداره چندتا حساب بانکی درست درمون داره توفکریه ماشین ویه خونه نقلیه است که بریم واسش خواستگاری بله تویه قدم بیا ببین خداچه میکنه چه میکنه ها... حالامتعجبم چرافارغ التحصیل شریف بیکاره
  • بی نام A1 ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    7 3
    من رتبه 34 کنکور هستم و همانند این بودم
  • بی نام A1 ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    10 9
    اینایی که اینجوری درس میخونن فقط در س بلدن بخدا ولشون کنی میخورن به درخت بیخیال ....
  • بی نام A1 ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
    15 5
    تو رو خدا تو ديگه تو ايران بمون، نرو آمريكا:((
  • zara A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    5 3
    واقعا اینجور رتبه آوردن کارمرده نه کار هرکسی دست راستت رو سر ما برامون دعا تا ما هم ایشالا یکی دو سال بعد باهات هم دانشگاهی بشیم خدا پشت و پناهت آقای صادق زاده
  • fateme IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
    14 3
    اینقدر دوست دارم رتبم 1شم.خوش به حالت اقا سجاد.
  • عاطفه A1 ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
    4 5
    تبرک منم دانشجوی فیزیک دانشگاه شریف هستم
  • بی نام IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    5 2
    موفق باشی.
  • بیخیال A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    4 2
    بابا اخه درس خوبه درست اما نباید خودتو بکشی که نه واقعا که چی بشه چرا وقتی ی بچه دوس داره بره فنی میگن باید دکتر بشی چرا یکی میخواد مهندس شه میگن باید دکتر بشی بابا بچه ها رو دیوونه کردین من خودم هنوز کنکوری نیستم اما به معماری علاقه دارم و سعی میکنم رتبه ی خوبی بیارم ولی اگه نشد نشد چیکار کنم میرم یه دانشگاه دیگه مهم علاقه است اگه دنبال علاقه ات باشی هیچوقت از راهی که اومدی پشیمون نمیشی