5 میلیون تومان جریمه به خاطر شکستن سردیس قایقران/ باز هم پرسپولیس و دهنوی جریمه شدند

سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت:

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.دیدار دو تیم داماش گیلان و سایپا البرز به میزبانی رشت از سری رقابتهای هفته اول لیگ برتر فوتبال برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم داماش گیلان تخلفاتی صورت گرفت. کمیته انضباطی طبق بند 4 و 5 آئین نامه انضباطی باشگاه داماش گیلان را به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. ضمن اینکه به مسئولان این باشگاه تذکر داد در مسابقات بعدی اقدامات لازم به منظور برخورد با هواداران متخلف و جلوگیری از تخلفات را انجام می دهد و جرایم شدیدی از جمله کسر امتیاز متوجه باشگاه خواهد شد.
جریمه 70 میلیونی برای تیم گسترش فولاد تبریز
دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و استقلال سوم مرداد ماه در تبریز برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم تبریزی به مربی و بازیکنان تیم مقابل، داوران و فدراسیون فوتبال فحاشی شد. کمیته انضباطی طبق بند 4 ماده 22 این باشگاه را به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. ضمن اینکه به مسئولان این باشگاه تذکر داد در مسابقات بعدی اقدامات لازم به منظور برخورد با هواداران متخلف و جلوگیری از تخلفات را انجام می دهد و جرایم شدیدی از جمله کسر امتیاز متوجه باشگاه خواهد شد.
جریمه نقدی برای پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز
دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در حالی دوم مرداد ماه برگزار شد که تماشاگران تیم پرسپولیس نسبت به داور مسابقه فحاشی کرده و از سوی قاسم دهنوی -بازیکن تیم پرسپولیس رفتارهای زننده و غیر ورزشی صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس را به دلیل تخلفات تماشاگرانش به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی و دهنوی را به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد و به این بازیکن تذکر داد در صورت تکرار تخلفات، محرومیت برای این بازیکن در نظر گرفته می شود.
به دلیل تخلفات تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز این باشگاه به 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این تیم به دلیل تاخیر در ورود به زمین مسابقه در نیمه دوم(3 دقیقه تاخیر) به پرداخت 9 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.ضمن اینکه کمیته انضباطی به مسئولان این دو باشگاه تذکر داد در مسابقات بعدی اقدامات لازم به منظور برخورد با هواداران متخلف و جلوگیری از تخلفات را انجام می دهد و جرایم شدیدی از جمله کسر امتیاز متوجه باشگاهها خواهد شد.

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 306847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نوراله A1 ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    15 27
    چرا کریمی رو جریمه نکردن ؟؟همش میخوان یه جوری برا پرسپولیس حاشیه درست کنن
  • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    161 1
    اينم شده يه دكان براي پول درآوردن. اگر اين جريمه كردن ها جواب ميداد كه تخلفات بايد كمتر ميشد.
  • حمید رضا IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    چرا این جریمه ها فقط برای پرسپولیسه. استفلال با اون فحاشی تماشاگرانش باید محروم شود.
  • احسان US ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    6 40
    حالا یک تندیس 5 میلیون!!!!!
  • بی نام A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    23 6
    هرجا سخن از تخلف است ، نام دهنوی هم به احتمال زیاد هست
  • بی نام A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    و طبق معمول کسی فحاشیهای اصفهانیا و استقلالی ها را نشنید!!!بابا دولت عوض شده. دست بردارید از طرفداری. رییس آبیا رفت. بای بای
    • بی نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      205 8
      پول نکونام و آندو رو باید در بیاد دیگه با این جریمه های کشکی از بقیه تیم ها...نبی گفته ما پول نداریم به پرسپولیس بدیم تا رضایت نامه خلعتبری رو بگیرن
    • سعيد A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
      9 2
      هرجا سخن از جريمه است ، پشت پرده آبي ها در ميان است
  • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    13 11
    چی شد ظاهرا اول صبحیه دچار روزه گرفتگی شدید در متن خبر حرفی از جریمه جسارت به سر دیس سیروس نیست اگر هم چنین باشد من حاظرم تمام سردیسهای رشت را بشکنم و جریمه اش را پرداخت کنم اگر چنین تصمیمی گرفته شود یعنی تشویق مضاعف خاطیان و انانی که قضیه را بقول خودشان منحرف کردند
  • بی نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    6 4
    دقیقا کدوم حرکت غیر اخلاقیه دهنوی؟
    • بی نام IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
      1 0
      همون فن كمر معروف ، كه كريمي رو برد روي پل و 3 امتياز شيرين داشت !!!!
  • بی نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    0 0
    دیروز در خبر انلاین خوندم و دیدم که یک عکس از سر دیس قایقران با چند تا دست و نوشته بودید که حمله به سر دیس قایقران بنده خودم حوالی این اتفاق و عکس بودم اما نمیدونم چرا نوشتن که حمله به سر دیس!؟ یکی میخواست با مجسمه مرحوم قایقران عکس بگیره وقتی بهش تکیه داد مجسمه شل بو و شروع کرد به تلو تلو خوردن دستها بالا رفت تا بگیرنش و بقیه ماجرا بنده فکر میکنم بخاطر این خبر و شایعت پیرامونش خبر انلاین باید عذر خواهی کنه که خبری گذاشتن صحت نداشته لطفا تحقیق کنید بعد خبر بذارید تا خدای نکرده به شایعات دامن نزده باشید.
  • علی US ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    از استقلال به جای پول امتیاز کم کردند تا عدالت اجرا بشه !
  • بی نام A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    0 0
    جریمه محرومیت باشد
  • بی نام IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    0 0
    مشکل اصلی با هوادارای تراکتوره ولی نمی دونم چرا؟