ایسنا نوشت:

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که اکثر افراد کابینه پیشنهادی، شناخته شده هستند و به احتمال قوی رای می‌آورند.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم  اظهار کرد: نسبت به برخی افراد کابینه پیشنهادی، نمایندگان سوالاتی دارند که در جلسه بعدازظهر امروز (دوشنبه) فراکسیون رهروان ولایت و همچنین جلسات روزهای آینده کمیسیون‌ها مطرح خواهد شد و اگر به این سوالات پاسخ داده شود، تعداد بیشتری از وزرای پیشنهادی از مجلس رای اعتماد می‌گیرند.

وی در ارزیابی از تیم اقتصادی کابینه گفت: افراد این تیم متفاوت هستند و تیم یکدست نیست، اما وزیر اقتصاد پیشنهادی، دکتر طیب‌نیا فردی باسابقه و باتجربه است و با توجه به اینکه معاونت وزارت اقتصاد و بانک مرکزی را عهده‌دار بوده فردی شناخته‌ شده است و به احتمال قوی رای خواهد آورد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین اضافه کرد: در مورد برخی وزرای دیگر در حوزه اقتصاد سوالاتی وجود دارد که اگر آنها بتوانند این سوالات را پاسخ دهند و نمایندگان را قانع کنند مساله قدری متفاوت خواهد بود.

/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 306858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
    42 3
    برخی سایت ها از همین حالا شروع کردن به سیاه نمایی در مورد بعضی وزرا کردن.از خبر آنلاین میخواییم شروع به شفاف سازی کنه.ممنون