مشتریان سواری MVM معتقدند این شرکت از آنها سوء استفاده کرده و تعهدات خود را عمل نمی کند.

در حالی که شرکت مدیران خودرو همچنان به نقض تعهداتش ادامه می دهد، سکوت مسوولان وزارت صنایع و معادن و بازرگانی در برابر اجحاف این شرکت چینی به مشتریان ایرانی همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرآنلاین، شرکت مدیران خودرو که نمایندگی فروش سواری MVM را بر عهده دارد با اعمال تاخیرهای طولانی در تحویل خودوهای ثبت نامی و بازپس دهی مطالبات مشتریان خود، همچنان در حیات خلوت خود از فضای بازار خودرو ایران که تحت انحصار خودروهای پرمصرف و گران قیمت قراردارد، بهره برداری می کند.

بر پایه مشاهدات عینی خبرنگار خبرآنلاین، تعداد زیادی از ثبت نام کنندگان خودرو MVM هم اکنون با وجود تکمیل تعهد مالی خود با تاخیر 3 ماهه در تحویل خودروی خود مواجه هستند و ناچار وعده های محقق نشده مدیران این شرکت را می پذیرند.

از سوی دیگر در حالی که این شرک در متن قراردادهای خود متعهد شده که در صورت انصراف طی مدت 15 روز مطالبات مشتریان خود را با نرخ سود مشخص شده، بازپس دهد. با این حال یکی از مشتریان ناراضی این شرکت که از شهرهای جنوبی کشور به دفتر تهران این شرکت مراجعه کرده بود به خبرنگار ما گفت:" من تحت تاثیر تبلیغات این شرکت برای خرید خودرو کم مصرف اقدام کردم ولی الان بیش از 2 ماه است که تمام پرداخت هایم را انجام داده ام ولی از خودرو خبری نیست، آمده ام که انصراف بدهم و پولم را بگیرم، آقایان می گویند، زودتر از اواخر سال نمی توانیم پول شما را بدهیم."

یک مشتری معترض دیگر هم در خصوص عملکرد این شرکت چینی گفت:" این ها حق دارند که از عدم نظارت دولت بهره خودشان را ببرند. این مشکل دولت ماست که اجازه می دهد یک شرکت خارجی با ما این گونه رفتار کند."

در همین حال یکی از کارکنان ایرانی دفتر فروش این شرکت به خبرآنلاین گفت:" تو را به خدا اوضاع این شرکت را منعکس کنید تا بلکه مسوولان رسیدگی کنند. ما دیگر اعصاب پاسخگویی به این همه معترض را نداریم. البته جواب قانع کننده ای هم نداریم."

گفتنی است، کارکنان ایرانی این شرکت چینی که مدعی تولید خودرو در ایران است، علت تاخیر در واگذاری خودروهای ثبت نامی این شرکت را تاخیر در وارداتMVM از چین اعلام کردند ولی مدیر عامل و مدیر فروش این شرکت که چینی هستند از هرگونه پاسخگویی به خبرنگار خبرآنلاین در مورد اعتراض مشتریان ایرانی و علت اتکای تام آنها به واردات امتناع کردند.     

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 30719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =