۰ نفر
۱۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱

فارس نوشت:

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران از تغییر ساعت کاری اداره‌های استان تهران از یکشنبه 20 مرداد از ساعت 8 تا 14:30 خبر داد.


نعمت الله ترکی درباره تغییر ساعت کاری اداره‌های استان تهران پس از ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ضمن قبولی طاعات و عبادات، به مردم اعلام می‌کنیم که ساعت کاری اداره‌های استان تهران به روال قبل از ماه مبارک رمضان از ساعت 8 تا 14:30 است.


47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
    56 67
    باید ساعات کاری کارمندان افزایش یابد. پیشنهاد کارشناسان 7صبح تا 4 است
    • بی نام A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
      52 6
      بهره وری باید بره بالا با افزایش ساعت کاری از پیش نخواهد رفت ...فکری به حال ساعات مفید کاری باید بشه
    • بی نشون IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
      9 6
      معذرت میخوام خانمی که از 7 صبح تا 4 بعداز ظهر سرکار هستش موقع برگشت هم 1الی 2 ساعت باید ترافیک خیابونای شلوغ تهرانو تحمل کنه وقت برگشت به خونه دیگه توانی واسه پخت وپز ورسیدن به مشق وتکلیف بچه هاو...... نداره امیدوارم با روی کار آمدن دولت آقای روحانی ساعت کار حداقل برای خانمها تغییر نکنه وهمون تا ساعت 2.30باشه... درصورت اضافه شدن ساعت کاری از ساعت 2 به بعد علنا میشه گفت که کار مفید آنچنانی در اداره جات انجام نمیشه و هر کارمندی در ساعت ها ی آخر مشغول انجام کارهای شخصیه ونتیجش فقط تلف شدن انرزی و وقته....
    • زهرا IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
      7 1
      اونوقت میخوان خانما کمتر کار کنن پس حقوقشون هم باید کمتر باشه دیگه نمیشه که
  • محسن A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
    15 31
    بندرعباس که ساعت کاری 6:30 تا 15:30 هست حالا چرا تهرانیا نباید زیاد کار کنند رو نمیدونم .
    • مهدی IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
      12 8
      اونی که شما میگین برا 5 روز کار در هفته هست و این برای 6 روز!
  • بی نام IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
    21 16
    اتفاقا باید ساعات کاری کارمندان كاهش یابد. پیشنهاد کارشناسان ٨صبح تا ٢است
  • بی نام A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
    19 5
    ما که کارمند شرکت گاز هستیم در تهران از سالها قبل 8 تا 16 در تهران ( بخاطر ترافیک صبحگاهی ) و 7 تا 16 در شهرستانها بوده
  • جواد A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
    10 5
    آقای بی نام من بدبخت هر روز از شهرک شمس آباد جاده قم تا خونم که شرق تهرانه75 کیلومتر راه میرم و 2:30 که تعطیل میشم 5 میرسم، یه کم انصاف داشته باش بعد نظر بده ، صبح هم 5:30 بیدار میشم، خونمم نمیتونم ببرم اونجا به خاطر پدر پیرم.............التماس دعا.
  • کارمند IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
    7 1
    ما که اگه 2/5 بریم باید ماهی 700 بگیریم. تا 4/5 نگه میدارند که حداقل یه چیز بخور نمیر بهمون بدند. از 8 تا 4/5 که سرکاریم. 1/5 ساعت رفت 1/5 هم برگشت طول میکشه. صبح ها هم که حداقل باید نیم ساعتی واسه نماز و صبحونه و مسواک و آماده شدن بذاریم کنار. تمام طول روز هم باید کفش و لباس اداری تنمون باشه. حتی ساعت ناهار و نماز مشخصی هم نداریم و باید بین کارا (اگه وقت شد) یه جور سر همش کنیم. اون جنازه ای هم که بعد از این هه ساعت کار و بحث و دعوا و ترافیک و ... میرسه خونه حتی اگه هیچ کار دیگه ای نداشته باشه باید استراحت کنه، دوش بگیره، شام بخوره، احتمالا یه سری کار اداره رو هم که آورده خونه انجام بده تا فردا بتونه 6 بلند شه آماده شه و دوباره روز از نو روزی از نو.
  • راشد IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
    4 3
    با این ترتیب بهتر نیست آدم اصلا به دنیا نیاد
  • جمال A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
    4 2
    سلام بايد ساعت كار از 8 صبح تا 9 صبح باشد
  • بی نام A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
    1 2
    شما رو بخدا یه فکری به حال خانمهای کارمند بانکها هم بکنید.ما وقتی استخدام شدیم دولتی بودیم و حالا خصوصی با ساعت کار وحشتناک.جواب خانواده های ما رو کی باید بده.بچه های ما مادر نمی خوان!
  • کارمند A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    0 0
    تو این دنیایی که ما فکر میکنیم جزوش هستیم یه کمی نگاه به ساعات کاری اکثر دینا بندازیم بد نیست مثلا میخواین چی رو ثابت کنین که ساعات کار در کشور ما بالاست وقتی سرانه کار مفید 5 دقیقه است فکر اصطحلاک وسایل گرمایش و سرمایش پول برق کارنکردن افراد بعد از ناهار و صحبت کردن با تلفن و اعلام خستگی و عدم کارایی تمام هزینه هایی که در این خصوص تحمیل می گردد . چه کسی باید به داد بچه هایی که پدر و مادر هر دو شاغل هستند برسد بعد نسلی میخواهیم تربیت کنیم درست که پدر و مادر روی سرشان نیست خدا به داد نسل آینده برسد.
  • کارمندم IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    0 0
    لطفا نمایندگان مجلس وارد کار شوند و اگر لازم است قانون ساعت کار شهرهای بزرگ رو عوض کنند-همانطور که در شهرهای و استانهای گرمسیر روز پنج شنبه تعطیله! اگه همینطور می خواد بمونه لطفا سایر مزایا و حقوق مار رو طبق قانون پرداخت کنید اکه هم که می تونید بررسی کنید طرح قیلی معایب و مزایای چی بود. با با جان ما فقط برای خواب میرسیم خونه اونم آخر شب-روحیه همه همکاران من خسته و شکننده شده -