سومین موافق کابینه روحانی در مجلس: این دولت از با برنامه​ترین دولت​های تاریخ است

نماینده خلخال از همکاران خود خواست تا با رای به کابینه دولت تدبیر و امید، آن را در پیشبرد برنامه​هایش یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلیل جعفری نماینده خلخال در ادامه بررسی رای اعتماد به کابینه حسن روحانی، در موافقت با کلیات برنامه و کابینه ارائه شده، گفت: انتخابات 24 خرداد نمادی از مردم سالاری و نشان دهنده خواست مردم برای تغییر اجتماعی و اقتصادی بود. ثمرات این انتخابات، بازتولید ارزش​های انسانی و بازسازی اعتماد مردم به مسئولان بود.

وی که پس از شوهانی و جلالی سومین نماینده ای بود که در موافقت با کلیت کابینه سخن می​گفت، با بیان اینکه برخی مخالفین روحانی، دولت وی را بی​برنامه خوانده​اند، گفت: اگر برنامه این دولت و وزرایش را با دقت مطالعه می​کردند، چنین حرفی نمی زدند. این دولت بهترین برنامه کاربردی را ارائه کرده است. دن مداری مبتنی بر عقلانیت، اولویت و محوریت منافع ملی، رعایت حقوقو شهروندی، ارتقای کیفت زندگی و معیشت مردم و اعتقاد قلبی این دولت به در راس امور بودن مجلس و تعامل سازنده با جهان، بخش​هایی از برنامه این دولت است.

او که معتقد بود این دولت، قوی​ترین برنامه اقتصادی را دارد، خاطرنشان کرد: جز مهار تورم و افزایش قدرت پول ملی و .. چه چیزی می​خواهیم؟ بگذارید این دولت شکل بگیرد و بعد به ان ایراد بگیرید! اتحاد و همدلی و انسجام ملی ثمره این دولت است، چرا با حرف​هایی که نشان از چیزهای دیگر می​دهد، شیرینی بزرگ انتخابات را به کام ملت تلخ می​کنید؟ چرا حرف​های مایوس کننده در مجلس شورای اسلامی مطرح می​شود؟

جعفری با اشاره به سخنان روحانی در مراسم تحلیف خود در مجلس و تاکید وی بر تکریم جمهوری اسلامی از سوی دولت​های بیگانه، گفت: اجازه بدهید سیاست​های این دولت در عرصه دیپلماسی اجرا شود، بعد ببینید که در راستای منافع ما بوده است یا نه؟ سیاست​های داخلی وی در عرصه اقتصاد و امنیت ملی هم سیاست​هایی متمرکز و راهبردی است.

نماینده خلخال به سخنان مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر تولید علم اشاره کرد و گفت: دولت روحانی برای این منظور برنامه دارد. وزیر پیشنهادی وی برای وزارت بهداشت نیز وزیر کارآمدی است که برنامه های خوبی ارائه داده است.

وی دولت یازدهم را با برنامه​ترین دولت تاریخ ایران خواند و گفت: با عدم رای به وزرای پیشنهادی این شیرینی را در کام ملت تلخ نکنید و با رای به آنها به اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید کمک کنید.

/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =