نماینده مردم اسفراین ضمن دفاع از کابینه:در زمان طوفان کشتی را به دست افراد با تجربه می دهند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید برنامه های روحانی حاصل ساعت ها کار کارشناسی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ادامه جلسه علنی هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس در پاسخ به مخالفان کابینه گفت: برنامه روحانی برنامه ای کلی است و تمام مسائل را در بر می گیرد و این از نقاط قوت برنامه است.

وی ادامه داد: مخالفانی که به کهولت سن وزیران پیشنهادی انتقاد دارند باید بدانند که در زمان طوفان کشتی را به دست افراد با تجربه می دهند و این از نقاط قوت برنامه روحانی است.

قوامی افزود: نقطه قوت بعدی تنوع است. چگونه می توانیم مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم؟ قطعا نگاه به نیروهای معتدل می تواند این موضوع را محقق کند. آیا فردی که برای وزارت اقتصاد معرفی شده است آدم افراطی است؟ لذا ضمن این که ما متنوع می بینیم یکپارچه نیز می بینم.

عضو کمیسوین برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که در بخش اقتصاد برنامه مناسبی تدوین شده است، گفت: یکی از چالش های دولت قبلی این بود که بانک مرکزی و وزارت اقتصاد کاملا در جهت خلاف سیاست های دولت حرکت می کردند.

وی افزود: در حوزه اقتصاد اهداف راهبردی طراحی شده است و تمام مسائل در آن دیده شده است و به ایجاد تعامل سازنده با اقتصاد دنیا توجه شده است.

قوامی با بیان این که امروز مجلس باید مکمل دولت باشد، گفت: باید با رای قاطع کابینه کار خود را شروع کند تا به خوبی فعالیت خود را پیش ببرد و اهداف برنامه محقق شود.

وی تصریح کرد: برنامه های روحانی حاصل ساعت ها کار کارشناسی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: اگر ما کارآفرین در جامعه تربیت کنیم تولید کشور توسعه پیدا می کند و این ها بر محدودیت های موجود اقتصادی کشور غلبه می کند. کابینه بر اساس مشی اقتصادی رئیس جمهور است.

وی تاکید کرد: بعد از حماسه سیاسی نوبت حماسه اقتصادی است و باید به این موضوع توجه ویژه داشت.

/27295

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 307967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    11 1
    به شرطی که بعد از طوفان دوباره کشتی را به ناشی ندهید
  • افرین IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
    12 0
    افرین بر نمایده شهر ما خدا رو شکر یک بار دیدیمش