نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقاد برخی از نمایندگان نسبت به نبود نام آنها در بین موافقان وزرای پیشنهای گفت که روال انتخاب موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی طبق آیین‌نامه بوده و ما چاره‌ای جز اجرای دقیق آن نداریم.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا باهنر که ریاست جلسه نوبت عصر امروز در زمان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را بر عهده داشت گفت: تعدادی از همکاران به ما مراجعه کرده و انتقاد خود را از این موضوع مطرح می‌کنند که چرا تنها برخی از نمایندگان در مورد صلاحیت وزرای پیشنهادی صحبت می‌کنند و وقت به آنها نمی‌رسد.

وی افزود: شاید این موضوع به دلیل اشکال آیین‌نامه باشد که در صورت لزوم بعدا آن را اصلاح می‌کنیم اما در حال حاضر طبق مکانیزم آیین‌نامه‌ای تعدادی زیادی برای موافقت و یا مخالفت با وزرای پیشنهادی ثبت نام کردند که ما مجبور بودیم به قیدقرعه دو نفر را انتخاب کنیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باتوجه به این رویه آیین‌نامه طبیعی است که نوبت برای بیان نطق به بسیاری از دوستان نرسیده است ما اکنون چاره‌ای جز اجرای دقیق آیین‌نامه نداریم و بعدا اگر لزومی باشد آیین‌نامه را اصلاح می‌کنیم.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =