بازیگران نقش حضرت موسی (ع) و رامسس انتخاب شدند

ریدلی اسکات فیلم «اکسدوس» را با بازی کریستین بیل و جوئل ادگرتن می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حضور کریستین بیل، بازیگر نقش بتمن در سری فیلم‌های «بتمن» ساخته کریستوفر نولان در نقش حضرت موسی (ع) در فیلم «اکسدوس» به کارگردانی ریدلی اسکات قطعی شده است.

از طرفی قرار است جوئل ادگرتن بازیگر فیلم «30 دقیقه بامداد» نیز در این فیلم نقش فرعون رامسس را بازی کند.

ادگرتن که اخیرا با «گتسبی بزرگ» روی پرده سینما ظاهر شده، در حال مذاکره برای بازی در نقش پادشاه مصر در این فیلم است که در استودیو فاکس قرن بیستم تولید می‌شود و روایتش برگرفته از کتاب مقدس است.

لوکیشن‌های فیلمبرداری فیلم جدید ریدلی اسکات اسپانیا، مراکش و انگلستان است. ساخت این پروژه زمانی جدی شد که استیون زیلیان برای نوشتن نسخه جدید فیلمنامه دست به کار شد. نسخه اولیه فیلمنامه را آدام کوپر و بیل کولیگ نوشته بودند.

فیلمبرداری «اکسدوس» قرار است از ماه سپتامبر شروع شود.

جوئل ادگرتن با بازی در فیلم مستقل «Animal Kingdom» به شهرت رسید و بعد از آن هم در «جنگجو» ساخته گاوین اوکانر بازی کرد. او اخیرا با ناتالی پورتمن در «جین اسلحه دارد» ساخته جدید اوکانر همبازی شده است.

این بازیگر استرالیایی قرار است در فیلم جدید جف نیکولز («پناه بگیر» و «Mud») که فیلمی علمی تخیلی است بازی کند. این فیلم «ویژه نیمه‌شب» نام دارد و مایکل شانون دیگر بازیگر آن است.

ریدلی اسکات برای فیلم‌های «تلما و لوئیز»، «گلادیاتور» و «سقوط بلک هاوک» سه بار نامزد اسکار بهترین کارگردان بوده است. «دوئل‌کنندگان»، «بیگانه»، «بلید رانر»، «افسانه»، «سرباز جین»، «هانیبال»، «پادشاهی آسمان»، «گانگستر آمریکایی»، «مجموع دروغ‌ها» و «رابین هود» از دیگر ساخته‌های اوست.

او سال گذشته فیلم «پرومته» را روی پرده داشت. اسکات فیلمبرداری فیلم «حقوقدان» را به پایان رسانده است.

هالیوود ریپورتر / 13 اوت / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    21 35
    چی شده هالیوود گیر داده به پیامبرها!!!
    • محمد IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
      9 18
      ريدلي اسكات داره هر روز بيشتر نزول ميكنه . اصلاً حال اوضاع خوبي نداره . در اصل دنبال كشوندن اعتقادات همه اديان به اون سويي هست كه خودش قبول داره . حيف اين كارگردان كه كارهاي ضعيف بسازه.
  • بی نام A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    16 12
    چرا ما زودتر اقدام به ساخت فیلم موسی نمیکنیم
    • بی نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      11 2
      هر وقت محمد را ساختیم بعد، همان یوزارسیف برای هفتاد سالمان بس است.
  • بی نام A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    9 6
    از الان میبینم که به محض اکران این فبلم دوباره بحث تکراری و اعصاب خوردکن فیلم طرفدار صهیونیسم است و... بالا میگیره دقیقا مثل مباحثی که در زمان فیلم شاهکار فهرست شیندلر عنوان شد .
    • بی نام GB ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      10 1
      بهتره یه چیزی رو متوجه بشید دوست عزیز....هالیوود در اکثر مواقع در راه رضای خدا فیلم نمیسازه! من به این تحلیلگر های افراطی و متوهم که گربه از تو کادر رد میشه میگن گربه صهیونیسته کاری ندارم،ولی در برخی موارد افراد نابینا هم تشحیص میدن که یه فیلم با چه معیاری و برای چی ساخته شده...!!! واقع بین باشید خواهشاً
  • ايرج IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    6 0
    دردهه 60ميلادي فيلمي به نام اكسدوس با بازي پل نيومن كه موضوع آن در ارتباط با مهاجرت يهوديان به سرزمين فلسطين واشغال اين سرزمين ونامگذاري بنام اسرائيل بود ساخته ودر ايران هم نمايش داده شد كه بنظر مي رسد فيلم اخير شايد با الهام از آن وخروج به سرزمين فلسطين در زمان فراغنه و حضرت موسي و سرزمين موعود باشد