مقیمی نماینده مردم بهشهردر مخالفت با وزیر پیشنهادی نفت با اشاره بر اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند مجلس باید به وزرای صالح رای بدهد تاکید کرد: برمبنای کار کارشناسی که در مجلس صورت گرفته برنامه های آقای زنگنه از 17 مورد شرح وظایف نفت تنها 7 مورد آن با برنامه منطبق است و در خصوص 19 مورد برنامه های ایشان با برنامه پنجم توسعه تنها 3 مورد منطبق است.

وی متذکر شد: فارغ از صلاحیت شخصی زنگنه وی در دوران 8 سال مدیریت نفت راه برای آقازاده در جهت رشوه،زد و بندی،رانت خواری  ایجاد شده بود در عین حال قراردادهایی که در زمان وزارت زنگنه در وزارت نفت بسته شده است همه دارای ابهام هستند و در دادگاه های بین المللی و داخلی دارای پرونده هستند مانند قرارداد کرسنت،توتال ، کیش و میدان هایی مانند سروش و نوروز و خود به عنوان متهم در دادگاه های خارجی و داخلی باید پاسخگو باشد.

مقیمی متذکر شد: مدیریت انحصاری بدون مشورت از جمله روال مدیریتی ایشان بوده ضمن آنکه تشویق شرکت های خارجی و تحقیر شرکت های داخلی از جمله روال مدیریتی زنگنه در 8 سال مدیریت نفت بوده است.

/31221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    آیا شما نماینده مردم هستید؟! زنگنه با مدیریتش هرطور که بود راه اندازی کلیت پارس جنوبی و تولید 3/2 میلیون بشکهای نفت رو توو کارنامه داره. اما امثال میرکاظمی با وزارت نفت چه کردن؟! چرا اون موقع سکوت کردین؟
  • بی نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 0
    انتظار موافقان از زنگنه: استخدام آن هم استخدام رابطه محور افزایش تولید و فروش سرمایه ملی به هر قیمتی که شده
  • عشق خدمت A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    18 2
    شما نمی خواد به آقای زنگنه برنامه شو یاد کارنامه آقای زنگنه گویای همه چی هست. در مورد متهم بودن، وقتی که اتهام کسی ثابت نشده مجرم نیست و به او شخص تهمت زده شده