با توجه به این که محمدعلی نجفی نتوانست برای وزارت آموزش و پرورش از مجلس رای اعتماد بگیرد، حالا باید منتظر ماند و دید نام فرد پیشنهادی دولت یازدهم برای این وزارتخانه چیست.

نظر شما در این رابطه چیست؟ به نظر شما شخصی که برای این مسئولیت مهم انتخاب می‌شود چه کسی باید باشد و چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد یا حتی نباید داشته باشد؟ نظرات شما کاربر گرامی در بخش کامنت‌های این مطلب نشان داده خواهد شد.
23445

کد خبر 308594

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 467
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IE ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    محمدعلی نجفی و با ویژگی هایی که داره...
    • بی نام A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      لیاقت حضور افرادی مثل آقای نجفی را نداریم
    • بی نام A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      دکتر جلیلی بسیار شایسته برای تصدی وزارت آموزش پرورش به دلیل اخلاق و افکار ایشان برای نسل شکوفای انقلاب اسلامی است .
    • محمد IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      آره ديگه . هم دكتر جليلي ظرفيت آموزش پرورش رو داره هم آموزش پرورش ظرفيت جليلي رو.
    • بی نام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      به اون دوستی که آقای جلیلی معرفی کرده بودند به اشتباه رای مثبت دادم.رای مو پس می گیرم:)خخخخخخخخ
    • بی نام A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      128 4
      مسله این است تا زمانی که فکر کنیم با دستور و شعار هر مشکلی و یا عدم مطلوب را اعم از فرهنگی و اقتصادی و آموزشی میشود حل کرد و چنین نگاهی حاکم است چرخ امور مملکت نخواهد چرخید افراطیون چه پایداری چه ضد پایداری همواره مشکلساز خواهند بود خود عمار پندار و یا از جان لاک لیبرالتر مشکل ماست حق و باطل سیاه و سفید نیست در جهان خاکستری حال حاظر منافع ملی مهمترین گزینه و راه درست شمرده میشود
    • علی A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      جلیلی!؟؟؟ یا خدا
    • مهربان توسی A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      من فرهنگی هم موافقم فردی با افکار دکتر نجفی و مدافع حقوق فرهنگیان مثل پورنجاتی یا فانی انشاا...
    • بی نام A1 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      نجفی و یا کسانی شبیه او!
    • احمد IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      متاسفانه آقای نجفی برای آموزش و پرورش رای اعتماد نگرفتند و فعلا در این شرایط به نظر من آقای "حاجی" فرد مناسبی است، تا در شرایط دیگری زمینه حضور مجدد آقای نجفی که به حق شایسته ترین فرد موجود است، فراهم شود.
    • من خودم تنها IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      آزاد مرد باشد و افکارش جدید باشد و اینترنت را در مدارس به معنی واقعی کلمه ترویج دهد چرا که بچه های ما از نبود اینترنت و فقر فرهنگی رنج میبرند.
    • وحید A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      100 7
      ممنون آقا مهدی! همین که تیتر رو دیدم همین جواب به نظرم رسید اما دیدم شما اولین نفر همین نظر رو دادی آرزوی خیلیها وزارت آقای نجفی بود
    • بی نام IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      اکثریت طرفداران جلیلی و روحانی احساسی و غیر منطقی اند.
    • نسیم A1 ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      ببین چه نماینده هایی داریم که به حاجی بابایی رای می دن به نجفی نه!!!!!!!
    • احمد EU ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      لیاقت امثال زاکانی کوچک اف.نجفی نیست.حیف
    • میم دات IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      این سوال رو باید ابتدا از قشر فرهنگیان بپرسید ... به نظر بنده وزیر این وزارتخانه ی بنیادی باید کاملا غیر سیاسی باشد و به همان میزان هم باید مدیر و البته دارای افکار مترقی ... حیف که نجفی رو از دست دادیم ولی مطمئنیم کیسه ی روحانی خالی نیست(بنده خودم فرهنگی هستم)
    • بی نام A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      140 9
      آقا موافقم!!! هر کسی که باشد، باید نجفی باشد :)
    • بی نام IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      110 7
      انلاین عزیز : نظر خواهی بگذار اقای نجفی هم باشه
    • عباس IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      15 93
      بایدموردقبول مجلسیها باشه!!
    • بی نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      جلیلی بیاد جغرافی و فیزیک رو کلا حذف میکنه :))
    • بی نام CA ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      71 10
      دوستان لطفا آقای غرضی رو فراموش نکنید. به نظرم وزارت ایشون باعث نشاط و شادمانی در نسل جوان میشه. ولی جدای از نشاط یک مسئله‌ای که غرضی توی مناظره مطرح کرد و به نظرم دیدگاه خیلی درستی هست این هست که دولت نباید برای فرهنگ مردم تعیین تکلیف کنه، بلکه دولت باید دنباله روی مردم در فرهنگ باشه و به فرهنگ عمومی احترام بگذاره.
    • ایرانی A1 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      49 3
      محروم ماندن آموزش و پرورش از دکتر نجفی ظلمی بود که نمایندگان به ملت کردند...
    • ناصر A1 ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      34 5
      عزیزان فرهنگی آموزش و پرورش ازدید نمایندگان مثل وزارت نفت نیست که برای کشور درآمد ارزی داشته باشد بلکه مصرف کننده ارز است درست است که کشورهای دیگر که نفت ندارند با آموزش و علم ارز تولید کرده و نفت ما را می خرند اما ما فعلا غم امروز داریم و یک قدمی را می بینیم زمانی که نفت تمام شد این کشور را چه کسی تحویل میگیرد؟ کشور بدون نفت و بدون مغز! ....... و اما در مورد وزیر به نظر من هیچ کس نجفی نمیشود و نخواهد شد چرا که کاریزمای او نزد فرهنکیان هم آنان را دلگرم و دیگران را مجبور به تکریم فرهنگ و فرهنگی می کرد. من در استان خودم آقای پیامی مدیر کل زمان خاتمی را اصلح میدانم ایشان دکتر نیست و سابقه کلان مدیریتی ندارد اما از امکاناتی که داشت برای اهداف آموزشی استفاده بهینه کرد
    • آرمین US ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      12 3
      ببخشید به آقا عباس اشتباهی مثبت دادم. خخخ
    • بی نام A1 ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      28 3
      آخه جلیلی کی تو آموزش و پرورش بوده. مذاکرات هسته ای چیکار داره به آموزش و پرورش؟!!!!!!!!!!
    • شاهین IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      28 1
      امیدوارم اقای روحانی دوباره اقای نجفی رو معرفی کنه ونمایندگان محترم بدون سیاست بازی به اون رای بدن
    • بی نام A1 ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      10 86
      بهترين وزير حاج بابايي مي باشد تا کارهاي نا تمام را تمام کند انشا ء اله
    • بی نام A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      32 1
      واقعا ما فرهنگی ها آقای نجفی را می خواهیم من وزرارت ایشون را درک نکرده ام ولی خیلی از ایشون شنیده ام اصلا وقتی نظر مردم برای افرادی که با رای مردم رفتند روی اون صندلی ها نشسته اند ارزش نداره برای چی این نظر خواهی ها را میگذارین این پیام را به آقای روحانی هم برسانید از نجفی خوب دفاع نکرد چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • خيرخواه IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      24 2
      نجفي سرپرست آموزشو پرورش و دكتر عارف آموزش عالي پيشنهاد بشود جناب آقاي دكتر روحاني مشاوران محترمتان بهتر مي دانند چقدر دكتر عارف در پيروزي شما نقش داشتند و حماسه ساز انقلاب و رهبري بودند دانشجويان تحصيكرده گان وروشفكران،كارگران وكارمندان منتظر جايگاه خاص دكتر عارف هستند اميدوار به اطلاع دكتر روحاني عزيز برسد
    • بی نام A1 ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      19 0
      خدا رو شکر که با پخش زنده ماهیت خیلی از نماینده ها رو شد ، کاری جز تخریب کردن این و آن ندارند واقعا نیش خندهای زاکانی در هنگام صحبت وزیر نفت مشخص بود که اینها چه اهداف و نیتهایی دارند ، امیدوارم مردم فهیم بار دیگر به امثال زاکانی رای ندهند
    • بی نام A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      10 0
      وزیر آموزش و پرورش باید جسور و با شهامت باشد تا معلمین جسور و با شهامت رشد کنند تا بچه های ما را با شهامت و با جسارت و با اخلاق تربیت کنند تا در جامعه اخلاق حاکم گردد و فساد و ارتشاه ریشه کن گردد حالا متوجه شدی چرا استثمار گران از انتصاب وزیر آموزش و پرورش و علوم دسته جمعی کهیر میزنند؟
    • بی نام IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      6 2
      خدا را شکر که چنین لیاقتی نداریم
    • تا A1 ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      16 1
      اگر نظرات فرهنگیان مهم بود، نجفی وزیر می شد.
  • بی نام A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    عارف باشه
    • رضا MY ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      131 7
      کاردان و مسلط به سیستمهای آموزشی کارآمد نوین . عرصه شناس نیاز نسل جوان . با تجربه و سیاستمداری نرم در برابر مشکلات فرهنگیان . شجاع و خلاق و فرهنگ دوست .یک ایرانی فرهیخته و آشنا با فرهنگ ایرانی
    • بی نام IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      عارف وزیر علوم بشه!
    • حمید A1 ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      15 4
      در جواب دوستم باید بگم عارف برای وزارت علوم واموزش وپرورش هر دوش فوق العاده است!افرین به نکته سنجی دوست عزیزم
  • بی نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    ویژگی های دکتر نجفی را داشته باشد.
    • من IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      نجفی باشه
    • بی نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      53 10
      دکتر فانی بعد از ایشان بهترین گزینه میباشند البته اگر مجلس به ایشان رای دهد تا مجلس بعد که اصلاحطلبان مجلس را بگیرند و خود آقای نجفی باز گردند چون هیچ کس واسه آموزش پرورش نجفی نمیشه.
    • akbar A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      11 4
      فکر کنم اگر احمدی نژاد بود الان نجفی رو برای وزارت علوم و میلی منفرد را برای آموزش و پرورش معرفی می کرد
  • افشین IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    آقای مهندس نوید ادهم
    • امین IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      اگر مدعیان اصلاحات وزنده باد مخالفان قلابی بگذارندو به روحانی مشاوره های آبکی ومغرضانه ندهند گزینه ای بهتر ازدکتر حاجی بابایی که بدون سیاسی کاری آموزش وپرورش اداره کرد پیدا نمیشه تازه درسخت ترین شرایط اقتصادی کشور ودر کمترین زمان ممکن ضمنا نجفی فوق لیسانس ریاضی است نه دکتر
    • 5555555555 A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      8 7
      اقای امین واقعا نظر فرهنگیان هم همینه یا واقعا توان مدیریتی جناب نجفی رو با جناب حاجی بابائی مقایسه میکنی؟ نگاه شما کاملا سیاسیه.
    • بی نام A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      7 5
      امین جان دوران اینجور آدمها تمام شده
  • بی نام IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    بهترین فرد نجفی بود که متاسفانه مجلس سیاسی کاری کرد و هر که معرفی شود از نظر توانایی به نجفی نمی رسد. اما اگر یک اصولگرایی بسیار ضعیف معرفی شود می تواند حدود 250 رای از مجلس بگیرد
    • علی A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      3 60
      نه که به وزرای احمدی نژاد رای دادن!!!! اگه مخالف دولت بودن رای بالای 200 به این همه نمیدادن.تا اونجایی که ما میدونیم بیشتر طرف روحانی رو گرفتن
    • امین IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      11 68
      مجلس سیاسی کاری کرد یا افراطیون اطلاح طلب که بامعرفی سیاسی ترین فرد برای آموزش وپرورش اهداف تعلیم وتربیتی یک وزارتخانه انسان ساز رو زیر پا گذاشتن وحالا هم اشک تمساح میریزنددرصورتی که دراین چهار سال بنیادی ترین کارهاآغاز شد اما منافع حزبی اجازه نمی دهدکه یک وزیر غیر سیاسی وتوانمند کاری را که آغاز کرده ادامه دهدوبایستی اگر شده یک درخت هم شده وزیر باشد فقط از نوع اصلاح طلب افراطیش
    • بی نام IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      1 31
      مثل حداد عادل
  • محمدرضامحمدی IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    ما فقط امید به نجفی داریم چرا نمایندگان در حق ما بی انصافی کردند
  • مهدی RS ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    باید شخصیتی مانند آقای دکتر نجفی داشته باشد.
  • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    حیف شد اقای نجفی رأی نیاورد ادم نا امید می شه دیگه
  • بی نام A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    فقط بايد دکتر نجفي باشد
  • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    یک مدیر خبره از داخل خود آموزش و پرورش که به درد معلمان آشنا باشه
  • رشید A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    به نظرم باید با نظر دکتر نجفی محبوب انتخاب شود و نجفی نیز بره بانک مرکزی
  • ستایش IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    131 5
    با این سیستم سه سه سه سه واقعا اگه کسی از خارج آموزش و پرورش بیاد همه تعطیلن تا بیاد بفهمه کی به کیه دو سال گذشته
  • فرهنگی فوق لیسانس روانشناسی بالینی A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    320 7
    اولا به خاطر ندادن رأی اعتماد به دکتر نجفی به فرهنگیان عزیز و دانش آموزان تسلیت عرض می نماییم و خاطر نشان می سازیم که نمایندگاه محترم پاسخ خود را خواهند گرفت.دوم، وزیر آموزش و پرورش باید واجد خصوصیات اصلی جناب دکتر نجفی باشند، خصوصیاتی چون، 1.توجه به مسائل اصلی معلمان( معیشت، ادامه تحصیل و ....) 2.دوری از آمار سازی( در دولت های نهم و دهم دولت به انحائ مختلف سعی در بالا بردن آمار نمره و قبولی دانش آموزان داشت.از جمله این کارها فشار بر معلمان برای نمره دهی از سریق سیستم ارزشیابی، و حذف مردودی دوران ابتدایی و دبیرستان بود). 3.تالیف کتب توسط متخصصان هر رشته(مثلا در دولت احمدی نژاد کتب جامعه شناسی توسط یک روحانی که کوچکترین سررشته ای از جامعه شناسی نداشت نوشته شد و با کتاب دینی هیچ فرقی نداشت)
  • بی نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    آقای نجفی ر از او کسی شایستگی ندارد بنابر این زیاد تقلی نزنید نجفی به ناحق مثل هاشمی زفسنجانی کنار گذاشته شد تا معلوم شود بلایی که در این چهار سال سر مردم آمده فقط کار دولت نبوده بلکه همین چند نفر خشکه مغز هم باعث این کار بوده اند به امید روزی که این خشکه مغز ها ریشه کن شوند وبه جای آنها افرادی متفکر معتدل شجاع باسواد مؤمن و خطیب بیایند تا دولت نیرومند و قوی داشته باشیم فردی مثل علی مطهری یا توکلی
    • هاتف IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      48 4
      توکلی رو با علی آقای مطهری یکی نکن.
  • بی نام A1 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    46 18
    یکی از معاونین با تدبیر آموزش وپرورش وحتما مراحل معلمی ومدیریتی داخل اداراه آموزش وپرورش راطی کرده باشد ضمنا صاحب نفوذ دربین مسئولین وبا وزیر نفت هم دوست باشد شاید از ........
  • بی نام IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    23 44
    آقای فانی باشد
  • بی نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    17 69
    از مدیران کنونی آموزش و پرورش کسی واققا شایسته نیست یعنی؟
  • احمد A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    اگر روحانی سیاست مداری هوشمند باشد در این شرایط با این همه برنامه نیمه تمام و مشکلات پیچیده مجددا از وزیر فعلی استفاده خواهد کرد
  • دوست IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    ای کاش نمایندگان به نظر مردم هم رجوع میکردن، با رای ندادن به آقای نجفی دلمون رو شکستند
    • بی نام A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      3 3
      مگه ایشان نماینده مردم نیستند؟ مگه ما مثل مردم مصر به این نمایندگان رای نداده ایم؟ خوب چرا هی باید به آرائ عمومی رجوع بشه؟ آخه این چه راه حل مزخرفیه؟ حتما فردا میگید اردو کشی و بعدش هم لشکر کشی بشه کی میخواهید بفهمید؟
  • فرهنگی فوق لیسانس روانشناسی بالینی A1 ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    29 4
    4. توجه بیشتر به آموزش به جای پرورش، البته باید گفت کسی منکر تربیت کودک نیست اما باید دانست تربیت کدک از دو منبع نشأت می گیرد: فعل و سخن صاحبان قدرت( خانواده، معلم و جامعه) و دیگری گزاره های شناختی و دانشی که فرد را در موقعیت های بحرانی و اخلاقی یاری دهند. بنابر این راه با اخلاق کردن یک فرد رفتارهای پرورشی! مستقیم نیست، راه آن داشتن دانش وسیع در رابطه با موقعیت های اخلاقی جهان امروز است
  • بی نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    22 64
    دکتر محمود مهر محمدی مناسب ترین گزینه است. کسانی که نمی شناسند تحقیق کنند
    • دانشجوی دکتری A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      2 10
      من هم کاملا موافق و بر این امر اکیداً اصرار دارم.
    • سام IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      8 29
      تنها مشکلش اینه که اصلاح طلب نیس.وگرنه بسیارتحصیل کردست
    • بی نام A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      1 1
      فكر نكنم دكتر مهر محمدي خودشون رو درگير سياست كنن. ولي ايشان شخصي فرهيخته و باسواد هستند و يكي از گزينه هاي بسيار خوب براي آموزش و پرورش و حتي وزارت علوم هستند واقعا شبيه ايشان در ايران كم داريم
  • امیر A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    در شرایط کنونی فقط حاجی بابایی مناسب است خدا نجفی را دوست دارد که این وزارتخانه پر دردسر قسمتش نشد.
    • ایران IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      167 7
      همون یه بار ، که خدمتگزارهارو فرستاد کلاس ششم ، کافیه
  • بی نام JP ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    185 8
    به نظر من باید دوباره معرفی بشه. احتمالاً این بار رای بیاره
    • بی نام IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      105 8
      آیا میشه دوباره معرفی بشه؟
    • بی نام IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      33 3
      اولا امیدوارم برگرده اما به نظرم اگه معرفی هم بشه دیگه خوش نمیاد!!!!!! لیاقتش بالاتر از ایناس
  • بی نام A1 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    68 5
    تجربه مديريت داشته باشد، دربين فرهنگيان شناخته شده و البته خوشنام باشد، قدردان فرهنگيان باشد و دلسوز دانش آموزان ، نسبت به اولياي آنها و مردم متين و مودب باشد، موقر باشد و آيين سخنوري بداند، برآمده از سابقون انقلاب باشد... خلاصه يك " دكتر محمدعلي نجفي" باشد.
  • آموزش و پرورشی IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    209 9
    برای بار دوم نجفی معرفی بشه!
    • بی نام IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      31 1
      سایت اقای روحانی برید واز ش تقاضا کنیم
  • به روز A1 ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    101 7
    کمی از توانایی و شخصیت آقای نجفی رو داشته باشه، بسه.
  • omid IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    105 6
    با سلام افسوس که ما همیشه تخصص را فدای قدرت ولج بازی کرده اییم ما نیازمند انسانهای دانشمندی همچون محمد علی نجفی هستییم عیار اصلاح طلبا واصول گرا ها در مجلس مشخص شد افسوس
  • بی نام IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    51 12
    مهرمحمدی مشاور ارشد نجفی بود در ارائه برنامه هاش
  • معلم دلسوخته A1 ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    31 4
    شخصي متخصص از بدنه آموزش و پرورش كه سابقه تدريس و مديريت داشته باشد و درد آموزش و پرورش را كه در حال حاضر وجود آمارهاي دروغي از مدرسه گرفته تا خود وزارتخانه است را درمان كند، منزلت از دست رفته معلم را برگرداند ، وضع معيشت معلم را بهبود ببخشد ،شجاع باشد و از برخورد هاي سياسي در اين حوزه پرهيز كند، براي ارتقاء دانش معلمين برنامه داشته باشد، نگاه مصرفي بودن به آموزش و پرورش را تغيير دهد ،شتابزدگي در تصميم گيري نداشته باشد، از مشورت متخصصين بهره ببرد و به نظر معلمين و شوراهاي آنها احترام بگذارد .
  • محمد IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    8 113
    مثل نجفي بعد چند سال دوري از پست هاي مهم سياسي يوهو تبديل به يه شواليه واسه نجات كودكان و فرهنگيان نشه . اونم با اون سابقه معمولي كه تنها هنرش مدارس غير انتفاعي بود. قشنگ معلومه تبليغات رسانه اي رو نجفي صورت گرفته . بيچاره رو تا مثل ميرحسين خونه نشين نكننش كوتاه نميان . هر د وطرف رو ميگم.
  • سیاوش IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    47 2
    فردی که بتواند ازحق فرهنگیان دفاع کند
  • بی نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    18 0
    واقعاباتوجه به برنامه های کشورهای دارای آموزش وپرورش پیشرفته والگوبرداری ازآنهانمیتوان آموزش وپرورش ایران رانجات داد؟
  • میلاد IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    63 3
    خدمتتون عرض کنم طبق قوانیین آقای روحانی می تواند آقای نجفی رو فعلا سرپرست وزارت آموزش و پرورش بذاره و بعد دوباره ایشون رو به مجلس واسه وزیر شدن معرفی کنه تو این 3 ماه هم فرصت خوبی هست که نظرات برخی نمایندگان مجلس رو در مورد آقای نجفی عوض کرد میدونید که ایشون فقط و فقط 1 رای کم آوورد
  • بی نام IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    51 38
    مرتضی حاجی، هم سابقه وزارت آموزش و پرورش رو داره، اصلاح طلب هم هست و عضو بنیاد باران
    • بی نام A1 ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      27 6
      با وجود اینکه اصلاح طلب هستم ولی حاجی وزیری بسیار ضعیف بود و بدرد نمی خوره
  • شهریار IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    2 14
    سلام / با توجه به اینکه در حال حاضر تغییرات زیادی بر مبنای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش در حال شکل گیریه و تحولات ارزشمندیه ... لازمه وزیر جدید کاملاً به مبانی سند تحول مسلط باشه و به صورت جدی پیگیر رفع نقاط ضعف اجرایی تحول بشه ... / به امید اینکه دولت و مجلس با حداکثر دقت و حساسیت بهترین گزینه رو معرفی و تایید کنن.
  • mansour IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    47 5
    کشور و آموزش و پرورش ما و معلمان ما لیاقت وزیری مثل نجفی را ندارند. من جای ایشان بودم با همه این ناملایمتی ها راهمو میگرفتم و میرفتم اروپا و آمریکا، و بهترین زندگی رو میکردم. اما مثل اینکه ایشان بزرگوارتر از این حرفا هستند که علیرغم این همه بی انصافی ها باز به کشور و مردم خودش میخاد خدمت کنه
  • ناشناس IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    83 4
    حتما باید اصلاح طلب باشه.و اخلاقاش مثل نجفی.ولی فکر کنم عارف برای علوم بهترهچون تجربش خیلی خوبه
  • ی معلم دل شکسته A1 ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    68 4
    فقط دکتر نجفی :کسی باشه که آدم روش بشه بگه معلمه و سرشو تو جامعه بالا بگیره بدون تحقیر و دلسوزی تا تو اتوبوس نشنویم که بالا رفتن هزینه ثبت نام بچه ها رو کم بودن حقوق معلما بدونن
  • گلی IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    72 7
    به نظر منه معلم فقط استاد نجفی یا دکتر عارف
  • بی نام IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    8 23
    دکتر رفان رییس سابق دانشگاه شهید رجایی و مدیرکل سابق در وازرت خانه انتخاب بسیار مناسبیست
    • بی نام A1 ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      1 1
      ایشان هم اصلاح طلب هست و مذهبی و هم روشنبین سر دفن شهدا در دانشگاه استعفا کرد
  • احسان A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    48 5
    سلام.متاسفانه در این چند سال اخیر فضای امنیتی و سیاسی بشدت بر سر آموزش و پرورش کشور و معلمان سایه انداخته است.من خود یک فرهنگی هستم و مانند بسیاری از فرهنگیان دیگر از آمدن آقای نجفی خوشحال و امیدوار شده بودم.مجلس به خاطر تنگ نظری ها و حب و بغض های شخصی و افراطی گریهای عده ای که معلوم است از کجا تقویت می شوند ، از ورود انسانی لایق و کاردان که می توانست فضای جانفرسای امنیتی اموزش و پرورش را به فضای شاد علمی و آموزشی تبدیل کند ،ممانعت به عمل آورد.متاسفانه برخی از نمایندگان مجلس به جای این که نماینده واقعی مردم باشند،نماینده یک جریان خاص افراطی و عبوس هستند.فقط معلمان و متخصصان تعلیم و تربیت می توانند درک کنند که در این هشت سال اخیر چه بر سر آموزش و پرورش کشور آمده است!
  • رضا IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    107 5
    فقط و فقط محمدعلی نجفی
  • فاطمه جودت IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    باید اصولگرا باشه همین و بس
    • بی نام IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      126 9
      بروبابا!!!!!!!تو چی میگی واسه خودت!!
    • بی نام IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      45 3
      هرچی باشه بجز اصولگرا
  • مهدی IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    101 7
    فقط دکتر نجفی جناب آقای دکتر روحانی ریاست جمهور محبوب دوباره دکترنجفی را معرفی کن حتمی رای میاره.
  • عليرضا جوكار IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    9 98
    سلام آقاي نجفي با همه خوبيهايي كه دارد ولي يك اشكالاتي هم دارد مثلا هيچگاه در آموزش و پرورش نبوده و معلمي نكرده فقط چند سالي وزير بوده. به نظرم بايد يك فرهنگي كار كشته و خوشفكر و متدين انتخاب شود. در پي حل مشكلات فرهنگيان و ارتقاء آموزش و پرورش باشد.
  • ali A1 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    94 32
    شماره میر حسین موسوی تو گوشیش نداشته باشه
  • بی نام IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    95 4
    من نیز عدم انتخاب نجفی را تسلیت میگم و برای مجلس نشینان بی دردی که رأی نداند متأسفم. ما بسیار از این کارشان اعلام انزجار میکنیم. بهتر است کسی وزیر شود که خود دکتر نجفی او را تأیید کند. حالا می فهمیم دلیل این همه مشکلات فرهنگیان چه کسانی هستند. من متأسفم به نماینده ای رای دادم که او به وزیر دلخواه من رای نداد. این نمایندگان توجهی به نظر فرهنگیان و موکلان خود نکردند. دو سال دیگر هم رای میخواهند! باشند تا صبح دولتشان بدمد.
  • حسین همتی نیا IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    79 8
    به نظر من که حدود 29 سال با وزرای مختلف در آموزش و پرورش خدمت کرده ام جناب آقای نجفی بهترین گزینه بودند حیف که مجلس سیاسی کاری کرد و آموزش و پرورش را از این شخصیت عالم و دانشمند محروم ساخت و جناب آقای دکتر مروی مناسب می باشند .
  • بی نام A1 ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    42 11
    دکتر پورنجاتی
  • علیداد IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    55 5
    ویژگی های مدنظر این مجلس برای وزارت:بد تیپ،ژولیده،نامدیر،کار نابلد؛برای این هم به نجفی رای ندادن که نجفی عکس همه این موارد بود؛یعنی نجفی خوش تیپ،مرتب،مدیر و کار بلد بود،محبوبیتش خیلی بیشتر هم شد با این حرکت ناصواب مجلس
  • نوری A1 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    18 16
    بهترین گزینه قبل و بعد از نجفی دکتر محمود مهرمحمدی استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس است. با اسم ایشان جستجو کنید و آثارشان را ببیند به انتخاب من ایمان می آورید
    • بی نام A1 ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      2 11
      واقعا زدی تو خال
  • بهرامی IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    14 3
    کسی که با نظام آموزش پویا و خلاق آشنا باشد وتخصص بجای محفوظات را سرلوحه کار خود کند
  • مجید A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    56 4
    دگه فرقی نمی کنه که کی باشه اما بهتر است اقای روحانی هر چه زودتر فکری برای روحیه بهم ریخته معلمان که ناشی از رای نیاوردن نجفی است بردارد خوب نمایندگان مردم قدر معلمان را شناختند دستشان درد نکند شما را به خدا اینقدر نمک به زخم ما نپاشید این سکوت و مظلومیت معلمان فردای قیامت گریبانگیر اونائی میشه که اموزش بچه های مردم را دستاویز سیاسی کاری خودشون کردند گرد عزا بر صورت معلمان پاشیدند اما بد نشد خوب شناختیم نماینده خالص را از نماینده نما همه این نمایندگان بدانند که بخش اعظمی از انتخابات بدست معلمان انجام میگیرد ما به شما خیانت نکرده بودیم حافظ رای تک تک شما بودیم اما شما ما و بچه های ما و خودتان را نادیده گرفتید نجفی کسی که ضرر کند نیست اینجا نشد سازمان برنامه بودجه بچه های این مرز و بوم ضرر
  • دکتر A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    35 8
    شخصی که خیلی شبیه به آقای محمدعلی نجفی باشه مثل دکتر محمدعلی حسین زاده مثل دکتر عارف عزیز و امثالهم
  • بهزاد A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    17 4
    نظام آموزشی ایران نیاز به یه انقلاب اساسی داره,باید تمامی دروس از این حالت حفظیات و پا تخته ای خارج و به طور کل به صورت کاربردی و عملی در بیاد ،تخته سیاه باید از کلاسها حذف شه دانش آموز باید به جای اینکه در پای تخته یه سری شکلها و نمودارها و حفظیات بی ارزش آموزش ببینه باید تمام مطالب کاملآ لمس و درک فیزیکی کنه و به صورت تفهیمی و عملی و با آزمون و خطا خودش به یافته های اون مطلب و درس برسه,الان حتی دانشگاه های ما هم شیوه ی تدریسشون غیر کاربردی و دبستانی هست دیگه چه برسه به مدارس! نتیجه این سیستم هم میشه دانش آموزا و دانشجوهای حفظی و بدون بار فنی که وقتی از جلسه ی امتحان میان بیرون در کمتر از یک روز کل اون درسا فراموششون میشه چرا که به جای اینکه درک عمیق درس،اونو فقط حفظش کردن
  • بی نام IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    136 9
    فقط نجفی /هرکی طرفدار نجفیه مثبت بده تا واسه بعضی از نمایندگان معلوم بشه که چقدر مجبوبه
    • بی نام A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      21 2
      مثبت
    • بی نام IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      19 0
      فقط نجفی
  • بروجنی IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    74 2
    مگه نظر ما هم مهمه!! ظاهرا نمایندگان ما در مجلس نظرشون مهم تره!!!!
  • ابراهیمی A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    60 4
    همان مشخصات آقای نجفی را داشته باشد
  • بی نام IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    37 2
    اونی که روحانی معرفی کنه حتما بهترینه شک هم نکنید که اقای نجفی عزیز در پست دیگری مربوط به اموزش و پرورش فعال خواهد شد یا به عنوان معاون وزیر و مشاور فکر کردید دکتر روحانی از چنین نیروی کارامدی به همین سادگی عبور میکنه ؟؟؟؟!!!
  • hadi IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    58 4
    لطفا بررسي كنيد ميشه دوباره آقاي نجفي معرفي بشن يا نه
  • ایرانی IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    30 2
    1- دارای سابقه معلمی باشد 2- دارای سابقه مدیریت در سطح معاون وزیر یا مدیر کل باشد 3- خودش فرزند دانش آموز داتشه باشد 4- سیاسی باشد ولی سیاست زده نباشد 5- به آزادی بیان و آزادی بعد از بیان اعتقاد داشته باشد
  • بی نام A1 ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    65 6
    اسمش محمد علی نجفی باشه
  • بی نام A1 ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    80 5
    نمایندگانی که به دکتر نجفی رای ندادند ندانسته آموزش وپرورش را نابود می کنند همین نمایندگان به حاج بابایی رای دادندکه آموزش وپرورش را نابود کرد باید نمایندگان ازملت عذرخواهی کنند باید دوباره آقای نجفی معرفی شود .
  • یه فرهنگی IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    47 6
    برای نمایندگان مخالف واقعا متاسفم ومتاسف تر برای نمایندگانی که رای ممتنع دادند یعنی اونا هیچ خاصیتی ندارند وهیچ نظری دکتر نجفی مصلح وضعیت فرهنگیان می تواند باشد سابقا این عمل را دیده ایم طبق قانون اگر دکتر روحانی محبوب که فرهنگیان واقعا حمایتش کردند میتونه دکتر نجفی را دوباره معرفی کنه ، حتما باید این کار رو بکنه . من فکر میکنم این نظر غالب فرهنگیان باشه
  • بی نام IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    26 2
    امیدوارم فردی انتخاب شود که باعث شود بچه های مدارس دولتی و غیر انتفاعی به یک شکل اموزش ببینند و شاهد نباشیم که به خاطر کم پول بودن بچه هایمان اذیت می شوند . در ضمن خود وزرا هم باید بچه هایشان را در مدارس دولتی عادی ثبت نام کنند تا عدالت بر قرار شود . متشکر
  • بی نام A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    39 5
    فقط دکتر نجفی مثل اینکه نمایندگان معنی رای به دکتر روحانی رانفهمیدند.اگر قرار بود افراد مورد نظر این نمایندگان وزیر شوند که مردم به کس دیگری رای می دادند.
  • بی نام A1 ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    77 10
    تا وقتی نماینده های مجلس با مدرک دانشگاه پیام نور و متفرقه باشند انتظار بیجاییه که یه وزیر مثل نجفی از بهترین دانشگاه امریکا داشته باشیم.
  • بی نام IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    8 105
    حاجیی بابایی بهترین وزیر تاریخ اموزش و پرورش برای معلمان کسانیکه از نجفی حمایت میکنند به خاطر اصلاح ططلب بودن هست نه عملکرد خوب و شایستگی
    • یک معلم A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      15 4
      درپاسخ به این دوست عزیز بگویم بهترین وزیر تاریخ آموزش پرورش شهیدرجایی بود که خدواند رحمتش کند اقای حاجی بابایی حرفهای تاریخی میزد ولی تاریخی نیست .ایشان اعتقادی به نظر کارشناسان ومعلمان ندارد آموزش و پرورش را کارشناسی اداره نمی کردند به خرد جمعی اعتقاد نداشتند او یک کپی سیاه سفید از آقای احمدی نژاد بود درضمن خبرآنلاین هم نظرات اینجانب را رفع فیلتر نمایید هرچی نظر میدیم منتشر نمیکنند
  • بی نام A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    58 5
    باید اعتبار نامه نمایندگانی که به آقای نجفی به دلایل سیاسی رای ندادند باطل شودچون آینده دانش آموزان ومعلمان برایشان مهم نیست پس لیاقت نمایندگی مردم را ندارند.
  • سعیده IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    9 117
    شخصیت فرهنگی باشه مث حدادعادل گرچه خیلی هامون با عقاید سیاسیش ممکنه همسو نباشیم
    • سرگشته IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      27 0
      آخه بدبختی عقاید فرهنگیشم داغونه! کسی که مدافع تفکیک جنسیتی دانشگاه ها بود و دانشگاه رو با اتوبوس مقایسه میکرد!
  • طباطبایی IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    48 5
    دکتر نجفی خیلی خوب بود. تمام ساختارهای نو در آموزش و پرورش ایران مربوط به دوره ایشان است. حالا که ایشان رای نیاورد باید کسی را آورد که متخصص آموزش و پرورش باشد در کشورمان اساتید زیادی هستند که دکتری آموزش و پرورش دارند و فعال نیز هستند. مثلا دکتر محمود مهرمحمدی، دکتری تخصصی آموزش و پرورش دارند، اولین رئیس پژوهشگاه تعلیم و تربیت وابسته به وزارت آموزش و پرورش اتفاقا در زمان دکتر نجفی بودند و بعد از آنهم در فعالیتهای مطالعاتی آموزش و پرورش مشارکت داشته اند. آخرین موردش سند تحول بنیادین هست که ایشان یکی از مجریان اصلیش بود. خیلی فعال و از نظر علمی پویا است. مدیر فصلنامه علمی پژوهشی تعلیم و تربیت است که از سطح بالایی برخوردار است. ایشان عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس است.
  • محمد A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    34 8
    سلام غمگين شدم با عدم اعتماد مجلس به دكتر نجفي دكتر جواد اطاعت يا دكتر ابيانه كه با دل و جرات باشن و حق دانش اموزان و فرهنگيان را از دولت بستانند
  • مسعود( کارشناس ارشد علوم تربیتی) IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    23 1
    تا دیدگاهمان آموزش و پرورش مصرفی باشد و یکی از وزارت خانه های بی اهمیت از نظر بسیاری از مسئولین و حتی مردم ( متاسفانه) باشد برعکس دیگر کشورها تا اینکه فرهنگیان بی اهمیت ترین کارکنان دولت باشند وضع اموزش و پرورش همین است و بس باید دیدگاه و احساس خود را به آن تغییر دهییم و گرنه هیچ وقت آموزش و پرورش تغییر نخواهد یافت هرچند ژنتیک تغییر نخواهد کرد و اینگونه مسئولین و مردم همان هستند وبس
    • hossein A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      12 0
      فقط دکتر نجفی
  • بی نام A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    53 4
    نمایندگان فعلی وزیری میخواهند بی لیاقت و بی عرضه که نتواند بودجه مناسبی از مجلس بگیرد.آقای نجفی وزیری مناسب بود می توانست آموزش وپرورش رانجات دهد.اما ظاهرا نمایندگان نمی خواهند آموزش وپرورش وزارت خانه ای موفق باشد.
  • م.صابر A1 ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    سلام علیکم جمیعاَ دکتر حداد عادل گزینه مناسبی به نظر میرسه
    • رعنا A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      69 6
      اي وااااااااااااااااااي ننههههههههههههههههههههههههه
  • بی نام A1 ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    71 10
    آقای نجفی درست است که اصلاح طلبند ولی تابع مقام معظم رهبری هستند.وتخصص ومدیریت بالایی دارند.به نظر من مجلس دوباره باید درمورد ایشان رای گیری کندو رای اعتماد به ایشان داده شود.وگرنه مردم از این مجلس نا امید می شوند.
  • محمد A1 ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    8 4
    دكتر نجفي فداي دولت تدبير شد ولي فردي با شهامت نجفي باشه دكتر اطاعت و ابيانه مناسب هستند
  • شمالی IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    1 36
    یکی از برادران ارجمندمان: رسایی، کوچک زاده، بزرگواری، کریمی قدوسی
  • بی نام DE ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    5 1
    دکتر زرهانی که سابقه زیادی در معاونت وزارت آموزش و پروش در حوزه های مختلف دارند، بهترین گزینه هست. او سابقه همفکری با اقای روحانی دارد و فردی اعتدال گراست. او سالها معاون آقای نجفی بوده و در عین حال امکان رای آوری از مجلس را دارد
  • بی نام IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    15 3
    وکلای ملت فقط به فکر افکارشان هستند وبه جامعه فرهنگیان با رد آقای نجفی بی احترامی بزرگی کردندو
  • مهدی IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    23 3
    فقط دکترنجفی . حیف شد امان ازدست این نمایندها
  • فرهاد IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    4 48
    دکتر حداد عادل.. مردی از جنس آموزش.. میدونم همه منفی میدید چون حزب سالارید نه شایسته سالار
  • بی نام A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    23 4
    من يه فرهنگيم بزرگترين ظلم مجلس در حق ماكرو أخيه مگه بهتر ازنجفي داريم تواين كشور
  • کج A1 ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    17 4
    بهترین گزینه فردی با مشخضات دکتر نجفی بود که شوربختانه تنها با یک رأی کم‌تر انتخاب نشد.
  • آریا A1 ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    17 3
    محمد علی نجفی بیایید یه کمپین تشکیل بدیم برای معرفی مجدد آقای نجفی. دکتر توفیقی هم برای وزارت علوم و دکتر دادکان یا داورزنی هم برای وزارت ورزش.
  • کیوان IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    15 4
    سلام تا زمانی که قدر افرادی چون نجفی و پزشکیان را ندانیم اوضاع بهتر نخواهد شد
  • ولی A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    15 6
    برید از نمایندگان بپرسید چرا ازمردم ومعلمان بپرسید من میگم حداد،حاجی بابایی،محمدیدان،نوید ادهم، نباشند خیلی بهتره
    • بی نام IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      0 0
      من اشتباه مثبت دادم
  • بی نام IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    26 2
    محمدعلی نجفی بهترین مورد می باشد
  • معلم مملکت IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    20 1
    مگر نظر ملت و یا قشر فرهنگی اهمیتی هم دارد ؟!!!
  • بی نام IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    21 2
    مجلسی که مقابل نظر مردم بایسته دوام نخواهد داشت، نمایندگان در نظر داشته باشند که زمستان میره و روسیاهی میمونه برا مخالفان نچفی......................
  • علی اکبر A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    12 2
    آگاهی و تسط کامل به دو علم روز، یعنی کامپیوتر و زبان. یک آدم روشنفکر، یعنی اصلاح طلب. به نظرم همین آقای نجفی عالی بود برای این پست.
  • بی نام IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    17 2
    دکتر پورنجاتی،دکتر اطاعت
  • saman A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    24 4
    خانوم دکتر معصومه ابتکار
  • بی نام A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    22 2
    دکتر نجفی باید باشه!
    • بی نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      1 0
      برادر عزیز کی به نظر شما مردم اهمیت داد
  • میم A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    16 3
    داشتن وزیر با سابقه و متعهدی مثل دکتر نجفی لیاقت میخواست،که ...
  • کیوان IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    20 4
    تا زمانی که قدر افرادی مثل نجفی را ندانیم اوضاع و احوالمان همین است
  • بی نام IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    12 3
    آقای نجفی
  • احسان A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    19 2
    دلم می‌سوزد برای وزارتخانه‌ای که محمد علی نجفی را از دست داد! متاسفم
  • بی نام IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    7 46
    احمدی نژاد
  • مریم IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    20 4
    حالا که حاجی بابایی هرچی تونسته ....کرده به آموزش وپرورش مجلس هم با لطفش ! مارو از وزیر درست و حسابی محروم کرده . آدم درست دیگه ای هم که ندارند . سهم وزارتخانه ما از دولت تدبیر و امید چیه؟ ؟پیدا کنید پرتقال فروش را؟؟
  • آقای خاص IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    11 79
    حداد عادل
  • کیا A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    41 5
    دوستان دقت کنید عدم شرکت در انتخابات مجلس باعث چه خسارتایی میشه و ببینین کیا رفتن تو مجلس و شدن نماینده من و شما!!!!
  • بی نام A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    22 5
    به نظرم آقای نجفی بهترین بودند، اما خب با اینکه با نظر نماینده ها اصن موافق نیسم ام خب قانون قانونه... نمیشه بازم نجفیو معرفی کنن ؟
  • بی نام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    26 5
    واقعآحیف شد وزیرکاربلدی مانندنجفی رابه همین سادگی ازدست دادیم ککمان هم نگزید
  • کیانی A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    4 15
    حقیقتاً شایسته تر از جناب آقای دکتر مهرمحمدی برای این وزارت مهم وجود ندارد. وِزگی های ایشان؛ متخلق به اخلاق اسلامی و اخلاق محور- متخصص ترین در حوزه مربوطه، آگاه به مسائل سیاسی، متعهد به نظام و رهبری، دلسوز تعالی آینده سازان این مرزو بوم خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار .
  • مروتی US ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    10 2
    چیزی که واضح ومبرهن است ضربه ای که کشور ومردم وفرزندانشان از رای عدم اعتماد نمایندگان مجلس به دکتر نجفی خوردند تاریخی بود وهیچ جایگزینی برای آن نیست.علاوه بر خسارت وضربه مهلکی که تعلیم وتربیت ونسل آینده کشور از این ناحیه خورد محیط زیست کشور نیز بدلیل نامعلوم بودن آینده طرحی به نام"طرح دوستدار مدارس سبز "که قراربود با انتخاب ایشان عملی شود نیز ضربه سخت وغیرقابل جبرانی خورد.خدا خودش به این ملت دوستدار اهل بیت علیهم السلام رحم کند.واقعاخون گریه کنیم کم است.
  • بی نام IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    31 5
    دم این مردم قدرشناس و گوهرشناس گرم که خلاف نظر اونهایی که اسمشون نماینده ملته، میدونند که دکتر نجفی بهترین گزینه بوده و هست. ایشالا 4 سال دیگه که این افراد تندرو وسیاسی رو حذف کردیم باز معرفی بشوند
  • مصطفی IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    19 7
    به نظرم حالا که مجلس در کمال بی دقتی دکتر نجفی را تأیید نکرد باید یکی نزدیک به ایشون مثل آقای دکتر حاجی که در زمان اصلاحات هم وزیر آموزش و پرورش بودند انتخاب شوند
  • بی نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    32 2
    بهتر است بپرسید نمایندگان مجلس باید چه مشخصاتی داشته باشند
  • بی نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    49 5
    فقط و فقط آقای نجفی.....دوباره آقای نجفی معرفی بشه.
  • بی نام A1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    44 7
    فقط محمد علی نجفی .... منتشر کن دیگه.
  • یک فرهنگی خسته A1 ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    33 3
    افسوس
    • همکار A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      8 0
      همکار محترم خسته!!فقط شما یکی خسته نیستی .به خدا تمام فرهنگیان ازین اوضاع نابسامان خسته اند.بیش از بیست سال سابقه دار وقتی قید آینده را میشنوم دیگر خنده ام میگیرد چون معنایی برای آن نمیشناسم..روزگار ما در اثر بی تدبیریهای مداوم مسولان،شده روزمرگی و تکرار.
  • k A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    4 53
    فکر کنم آقای زاکانی بتونه کارای آقای نجفی بزرگ رو انجام بده
  • بی نام IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    45 3
    علی محمد بزرگواری به دلیل اعتقاد راستین به چماق. وسیله ای که با آن روح و روان دانش آموزان سرکوب می شود و اساس فلسفه تعلیم و تربیت در ایران می باشد.
  • فرهنگی A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    14 5
    اموزش پرورش به خلاقیت همراه باتجربه نیاز دارد الان نیاز به اموزش وزیر نیست وزیر باید کارامدباتجربه واز قشرفرهنگی باشد واقعا در دوره حاج بابایی خیلی حقوق مدیران ومعاونین زیاد شد درست است که این قشرزحمت زیادی می کشند ! اما دبیر واموزگار هم زحمت می کشند اما واقعا تورم به من فرهنگی فشار میاورد دخترم سال پیش دانشگاهی است فقط هزینه کتاب های کنکوردر حدود3 کتاب صدهزار تومن است خداکندهرکس وزیر می شود تمهیداتی برای فرهنگیان وفرزندانشان برای قبولی در دانشگاه ها ارائه دهد
  • ناشناس A1 ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    47 4
    مجلس نظر سیاسی خود را بر مردم و رئیس جمهور تحمیل کرد
  • بی نام IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    21 1
    گزینه ها رو معرفی کنند تا ما کاربران انتخاب کنیم
  • بی نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    37 3
    باید تجربه دکتر نجفی (9 سال سابقه وزارت) و توانایی مدیریت اقتصادی وی و همچنین محبوبین نظیر آنچه او داشت را دارا باشد.
  • تهرانی IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    48 13
    ممد خاتمی رو بزارید.بابا به کی بگیم دلمون واسش تنگ شده.یه جا دستشو گیر کنن دیگه.اه
    • بی نام IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      50 9
      واقعن به نظرتون شان آقای خاتمی به وزارت می خوره؟؟؟ اون به وزارت نمی خوره، خیلی بالا تر از این حرفاست! چرا انقد کوچیک می کنید عزیز دل منو، با قلب من بازی نکن برادر!
    • بی نام IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      20 3
      اولا حجت الاسلام دکتر سید محمد خاتمی (آدم درست صحبت می کنه در مورد یک شخصیت برجسته، ایشون که شهرداری چی نبوده) ثانیا شأن سید بزرگوارمان خیلی خیلی بالاتر از این حرفاست که وزیر شوند
  • رضا A1 ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    23 3
    بهترین گزینه انتخاب مجدد دکتر نجفی می باشد.
  • بی نام A1 ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    23 4
    مجلس ظلم كرد به فرهنگيان
  • بی نام IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    0 3
    فعلا 1 سال اول بحث سلام و علیک و تشکر و شناسایی نکته نظرها !!!
  • خلردی IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    20 4
    فقط فقط محمد علی نجفی تمام
  • بی نام A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    3 1
    باید وزیر اگر نظام اموزشی درستی اجرا نکرد دیگر مهم نیست چون الان همه سازنده شده اند حداقل کاری که میکند مواظب بچه های نازنین این سرزمین در نقاط دور باشند تا بچه بیگناه که صیح یه سختی میرود در سرکلاس مینشیند زنده زنده وسط کلاس درس در اتش نسوزد .
  • ارمین پیلی A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    0 7
    دکتد لطف الله عباسی . واقعا حقشه
  • محمد A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    11 0
    اول به معیشت معلم های گرسنه رسیدگی کنن.من خودم معلمم.میرم سر کلاس فکرم اینه نکنه سر ماه خجالت زده زن و بچم بشم...
  • علی مسی A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    10 8
    علی دایی
  • بی نام A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    21 5
    نجفی باشه
  • بی نام A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    14 4
    اینا یه کی مثل رحیم مشایی می خوان!
  • معلم A1 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    16 4
    به اقای. نجفی به خاطر لیاقتش حتماپست دیگه ای میدنن فقط اوزش و پرورش ضرر کرد،اینجاست که نقش اصناف و بازوهای کمکی مدنی اگه وجود داشت وثر بود،برا ی همین افراطیها از قدرت اصناف میترسن و سنگ میندازن!!!!!
  • فرهنگی سرخورده IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    18 2
    ماکه نفهمیدیم از یک طرف میگن اونایی که در فتنه 88 دست داشتند باید توبه کنن تا در سمتهای اجرایی ازشون استفاده شه این آقا گفت من در جریان فتنه نبودم بالفرض هم که بود اومد توبه کرد و گفت ولایت فقیه را قبول داره و کاری خارج از خواست ملت و ضد نظام انجام نمیده تازه دست مجلسیان باز بود در صورت سوءاستفاده نجفی موتونستن تذکر بدن سأال بکنن و استیضاح . اینا همه حرفه نمایندگان خود را تافته جدا بافته میدونن به نظر فرهنگیان اهمیتی نمیدن بچه های مردم برایشان مهم نیست. دیگه خسته شدیم.نمایندگان مخالف نجفی روزقیامت پاسخگو خواهند بود.
  • پیشنهاد IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    5 4
    دکتر اژه ای، معاون دکتر نجفی در زمان وزارتشان، موسس و رئیس سازمان پرورش استعدادهای درخشان به مدت 23 سال، دکترای روانشناسی تجربی از دانشگاه وین، رئیس گروه روانشناسی تجربی دانشگاه تهران، 15 سال رئیس دانشکده ی روانشناسی دانشگاه تربیت مدرس، مشاور فرهنگی رئیس جمهور از خرداد 68 تا تیر 84، 15 جلد تالیف کتاب و نگارش بیش از 110 مقاله ی معتبر در زمینه ی آموزش
  • محمد A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    11 3
    با سلام. چه بگویم با این دل سوخته و قلب شکسته . حقیقتا که با فرهنگیان لج بازی شد . به نظرمن فقط و فقط شخصی باشد که اقای نجفی اون را قبول داشته باشد.
  • بی نام A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    17 2
    مجلس اعتدال رو رعایت نکرد.
  • سهیلا A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    7 55
    دکتر محمود احمدی نژاد می دونم چاپ نمی کنی خبر آنلاین
    • سارا A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      16 3
      بله جک سال هم شنیدیم دکتر احمدی نژاد مناسب ترین فرد برای وزارت آموزش پرورش هست!!
  • بی نام A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    36 5
    فقط نجفی
  • بی نام A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    47 7
    بی کفایتی نمایندگان مجلس بر مردم مشخص شد
  • معلم IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    30 10
    می دانید چرا فرهنگیان از وزارت دکتر نجفی استقبال کردند به خاطر خلا ء مدیریتی در راس این وزارتخانه است انصافا از سال 57 به بعد فقط تا حدودی نجفی در این وزارتخانه ی پر جمعیت موفق بوده سوای زمان کوتاه شهید رجایی وباهنر وزیران آ پ حرفی برای گفتن نداشتند وزارت خانه ای که خود تیز هوش ونخبه پرورش می دهد نیاز به وزیری با درجه ی هوشی فوق العاده بالا دارد فردی با قدرت چانه زنی ورابطه ای بسیار زیاد مورد وثوق واحترام حکومت گران به ویژه رابطه ی نزدیک وبالا یی با سایر روءسای قوا و اکثریت مجلس داشته باشد تیم قوی ونخبه ای اطراف وی باشند .علی رغم اقرار بر توان نجفی من در این شرایط وی را برای این سمت مناسب نمی دانستم
  • بی نام EU ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    48 5
    با حضور قاطع در انتخابات بعد، مجلس را از اصولگرایان میگیریم و به امثال نجفی ها می سپاریم تا نماینده واقعی ما باشند. امیدوارم دو سال بعد شما را نمایندگان ادوار گذشته بنامیم.
    • بی نام EU ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      19 1
      بسیار موافقم. رییس مجلس بعدی: دکتر عارف
  • بی نام IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    2 25
    بهترین شخص برای تصدی پست وزارت اموزش و پرورش (دکتر محمدرضا خباز ) نماینده سابق مردم کاشمر است. چون ایشون هم سابقه مدیریت در اموزش وپرورش رو دارن وهم انسان جسور وفعالی هستند وهم از رجل پرسابقه سیاسی هستند والبته در روی کارامدن اقای روحانی نقش اساسی داشته اند.
  • محمد A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    27 2
    من در دانشگاه پیام نور سرپرست بوده ام و در دانشگاه ازاد هم تدریس کرده ام و بعد به اموزش و پرورش اومدم (چون تعهد خدمتم در اموزش و پرورش بود) و همیشه تاسف میخورم چرا ما در آموزش و پرورش با کار سخت تر نصف اساتید این دانشگاه ها هم حقوق نمیگیریم . در ضمن اگر حرف از پژوهش بزنید بهتون قول میدم اگر آموزش و پرورش هم به پژوهش اهمیت بده و پول و امکانات بده معلم ها پژوهشگران خوبی هستند و کمتر از اساتید این دانشگاهها نیستند. پس کسی باید بیاد که بتونه اموزش و پرورش را به ساختار وزارت علوم از همه لحاظ نزدیک کنه به خصوص از نظر حقوقی هر چند دوستان در این دانشگاهها هم به اندازه کافی حقوق نمیگیرند ولی ما خیلی مظلوم تر انها هستیم.
    • بی نام IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      0 2
      عزیزم استاد دانشگاه دکتری داره ولی شما یا فوق دیپلمید یا لیسانس. نمی خوای نصفشون حقوق بگیری؟
  • بی نام IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    35 5
    نجفی واقعا امتحان پس داده است از این همه سیاسی کاری گله به کجا ببریم متاسفم
  • حسين A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    12 39
    مهندس نويد, دكتر عالمي, بنيانيان, دكتر حداد عادل همه در زمان نجفي جزئي از مديران دكتر نجفي بودند. فرهنگيان هم آن دوره را بهترين ميدانند. پاسخ روشن است.
    • بی نام IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      22 5
      دکتر حداد عادل!!!!!!!! واقعا که !!!! به نظرت حداد عادل فرقی هم با زاکانی و رسایی و کوچک زاده و حسینیان و بزرگواری و قدوسی و حکیمی داره؟ اینا همه از یک طیفند
  • جمشيدي A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    49 6
    متاسفانه در راي مجلس به نحفي مردم فداي سياست بازي تند رو ها شدند.
  • نیما IT ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    22 3
    متاسفم برای اون نماینده ای که آخرتش رو به دنیاش فروخت...!!!
  • hamid IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    15 3
    هیچ کس مانند دکتر نجفی برای این وزارتخانه سراغ نداریم ونخواهیم داشت جدا حیف که لایقش نبودیم
  • مجید A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    3 23
    دکتر محمود احمدی نژاد!
    • بی نام A1 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      11 0
      مگر توی آموزش و پرورش چیز دیگه ای هم برای خراب کردن مونده دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      5 2
      من هم با وزارت احمدی نژاد موافقم برای دانش آموزان بالای هجده سال خوبه
  • احمدی IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    5 3
    پرفسور محمود مهر محمدی بهترین گزینه است. متخصص تعلیم و تربیت از یکی از بهترین دانشگاه های امریکا. ایشان فردی مذهبی و متخصص است که صدها دانشجویان تحصیلات تکمیلی را پرورش داده اند.
  • مظفری DK ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    15 3
    استاد نجفی
  • بی نام IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    16 3
    بهترین گزینه نجفی بود که متاسفانه نمایندگان رای ندادند بهتر از او کسی نیست
  • فرهنگی A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    33 3
    حواله آقای زاکانی و حداد عادل به حضرت عباس (ع) بواسطه ظلمی که به ما فرهنگیان کردند
  • بی نام IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    16 2
    فققققققققققققققققققط نجفی اومحبوب فرهنگیان است
  • حسین IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    6 4
    دکتر فانی
  • بی نام A1 ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    13 2
    آقای رسایی بهترین هست . نجفی خیلی بد بود حدادعادل چطوره ؟؟ دیگه برامون مهم نیست کی باشه . چون کسی نجفی نمی شه . حداقل کسی مثل دکتر پزشکیان . مرد و نترس . جنوبی ام ولی خیلی دوسش دارم
  • محسن A1 ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    16 2
    آمار منفی و مثبت نشان دهنده این است که نمایندگان این مردم چقدر واقعا نماینده مردمند
  • بی نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    17 2
    فقط نجفی وفقط نجفی
  • خسرو IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    4 3
    بهترین فرد در این شرایط دکتر فانی میباشد
  • بی نام A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    13 2
    من فرهنگی نیستم ولی آقای نجفی را دوست دارم . خیلی جالبه که نمایندگان ملت نظرشان اینقدر با مردمشان تفاوت دارد . حقیقت اینست که نخبگان کمتر در رای انتخابات شرکت می کنند و نمایندگان اکثرا و مخصوصا در شهرهای کوچک نماینده عوام هستند . این افراد باسواد و آگاه هستند که راحت در اینترنت می باشند و نظر می دهند . بنابراین می بینیم که اکثر قشر نماینده های ما از چه تیپی می باشند الخصوص در نطق هایشان که با فریاد و داد و بیداد سخن می گویند کاملا نشان می دهند جز تهمت زدن ریشه علمی ندارند
  • بی نام A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    6 4
    دکتر فانی
  • امیر تقوی IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    2 7
    به نظر من فقط امیر حسین نژادبخش می تواند یک وزیر با لیاقت در وزارت آموزش و پرورش باشد
  • مولایی A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    0 4
    شکرانه بهترین گزینه برای وزارت اموزش وپرورش درحال حاضر میباشد
  • بی نام IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    13 2
    از اقای روحانی خواهش داریم بخاطر همه خوب ها که در وجود مبارک شون هست بخاطر حسن اعتماد مردم حداقل این سه ماه اقای نجفی سرپرست باشه تا درد دل فرهنگیان کمی التیام یابه
  • رضا IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    20 2
    فقط وفقط وفقط دکترنجفی
  • بی نام IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    14 2
    نمایندگان مجلس در حق موکلین خودشون و در حق فرهنگیان خیانت کردن اگه نظر مردم مهم بود اونا باید به دکتر نجفی رای میدادن
  • بهنام A1 ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    15 2
    یکی مثل نجفی باشه
  • بی نام IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    16 2
    من فرهنگی هستم خود خود دکتر نجفی باشد جون مشابه ندارد .بسیار مناسب بود .
  • جواد A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    6 2
    شخصی باشه از جنس معلم ها و تمام سختی را دیده باشه اگر معلم در آسایش ورفاه باشه ودغدغه زندگیش را نداشته باشه به تربیت و پرورش اهمیت میده
  • بی نام A1 ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    0 9
    رحيم عبادي و غندالي عالي هستند
  • زیزیگولو IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    17 2
    دوستان چنددقیقه ی قبل شایعه ی این که امکان داره خانم معصومه ابتکار پیشنهاد بشه رو شنیدم.فکر کنم لایقن اما به نجفی نمیرسن
  • کاووس EU ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    21 2
    محمد علی نجفی
  • بی نام A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    3 1
    به نظرم بهترین گزینه وزارت علوم یا آموزش و پرورش دانشمند فرهیخته حوزه علوم انسانی خانم دکتر زهرا پیشگامی فرد هستند ایشان نخستین بانو در ایران است که توانست در رشته جغرافیای سیاسی، بالاترین مدرک دانشگاهی (دکتری) را دریافت کند. از وی تاکنون نزدیک به ۲۰ کتاب، ۱۰۲ مقاله علمی- پژوهشی در مجله‌های داخلی و خارجی و نیز فزون بر ۴۰ مقاله در همایشهای داخلی و بین المللی انتشار یافته است. شایسته است با توجه به عدم انتخاب وزیر زن ایشان انتخاب شوند
  • خودم A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    9 1
    کاش این نماینده ها به جای سنگ اندازی یک احوالی از مشکلات حوزه انتخابی خود می گرفتند
  • علي IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    9 2
    برادر مگر دراين مملكت به نظرات اهميت ميدهندقريب به اتفاق معلمان با آمدن دكتر نجفي به وزارت آموزش و.. موافق بودند مگر نمايندگان مخالف ارزشي براين خواسته بحق قائل شدند اگرمن بجاي نجفي بودم به نمايندگان قول ميدادم كه..........
  • نماینده ممتنع IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    1 17
    یکی از برادران لاریجانی رو بزارن .خبر بچاپ لطفاً
  • علی EU ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    12 3
    معصومه ابتکار
  • رضا A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    17 2
    یکی از افراد اصلاح طلب و باسواد مثل جناب نجفی
  • رضا IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    16 2
    کم هستند افرادی نظیر نجفی .باید غبطه خورد به حال فرهنگیان
  • کاظم A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    6 1
    من هم تا اندازه ای نقطه نظر آقای محمد با سابق تدریس در دانشگاه پیام نور را هم می پذیرم که از لحاظ معیشتی می بایست معلمین یکی از مرفه ترین اقشار جامعه باشند ولی متاسفانه هنوز به تعلیم و تربیت فرزتدان این سرزمین بهای کافی داده نشده است.وزیر باید کسی باشد که کلان نگر باشد با اصول و ساختار وزارتخانه اش آشنا باشد مقبول عامه آن جامعه تعلیمی باشد بتواند قدرت چانه زنی برای کسب اعتبار و درآمد آموزش و پرورش را داشته باشد بتواند زیر ساخت های مدارس را هم به لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری افزایش دهد تا سرنه معلم نسبت به شاگرد به سطح قابل قبول برسد.انشاءاله
  • بی نام IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    1 20
    آقای مظفر
  • تفکر A1 ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    22 2
    تا وقتی نماینده های مجلس با مدرک دانشگاه پیام نور و متفرقه باشند انتظار بیجاییه که یه وزیر مثل نجفی از بهترین دانشگاه امریکا داشته باشیم.
    • بی نام IR ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      8 0
      یکی از این نماینده ها بپرسه ام ای تی کجاست وچه کسانی دران درس می خوانند مطمئنم که 10نفرشان هم نمی دانند اینها اصلا در سطحی نیستند که بخواهند در مورد دکتر نجفی اظهار نظر کنند دکتر نجفی باید همان ریاست سازمان مدیریت را داشته باشد تا نه تنها فرهنگیان بلکه کل مملکت از تخصص ایشان برخوردار باشند
  • گلاب IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    1 7
    دکتر داریوش قنبری
  • بی نام IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    12 4
    فقط آقاي پورنجاتي مي تواند جاي خالي دكتر نجفي را پر كند
  • بی نام IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    10 3
    دكتر معين. بشه
  • فرهنگی IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    24 3
    با سلام.می دونید چرا نجفی رای نیاورد؟چون خیلی از این نمایندگان هرچی دوست و اشنا و فامیل داشتند در آموزش و پرورش استخدام کرده اند که با رای آوردن نجفی عزیز دست همه رو می شد اونا دنبال یک وزیر ضعیف مثل حاجی بابایی هستند که کاری به آموزش نداشته باشد و عشق ریاست داشته باشد.واقعا واسه خودمان متاسفم واسه داشتن نمایندگان همچون رسایی.آقای نجفی تو وزیر قلب هایی.
    • فرهنگی IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      1 1
      من از دوستانی که فرهنگی نیستند و یا در این زمینه اطلاعاتی ندارند خواهش می کنم نظر الکی ندهند، تنها وزیری که جرات کرد و این همه تغییرات در نظام فرسوده آموزش کشور به وجود آورد جناب آقای دکتر حاجی بابایی بودند. شاید بعضی از کارهای ایشان شتاب زده بوده ولی در مجموع عملکرد بسیار خوبی در آموزش و پرورش داشته اند. بهتر است حداقل در حوزه آموزش دست از تنگ نظری و حزب بازی برداشته و اجازه دهیم یک فرد متعهد و متخصص در جهت آینده ای بهتر برای ایران عزیزمان زمامدار این مسئولیت باشد. یا علی
  • سرخوشي اصل IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    16 2
    نجفي دوباره معرفي شود.
  • بی نام IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    16 2
    دوباره دکتر نجفی پیشنهاد شود اینجوری یک تو دهنی بزرگ میخوره به اون کسایی که پیام ملت ایران رو نادیده گرفتن ،وگرنه درغیر این صورت هرکسی هم بیاد که از لحاظ تحصیلات و تجربه در حد دکتر نجفی باشه که نیست در محبوبیت به گرد پای ایشون هم نمیرسه...
  • بی نام A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    4 1
    معلم، مدیر، معلم تربیتی ، معتقد به اسلام و اصول، خانواده دوست،آشنا به کار گروهی، پژوهشگر، آشنا به آموزش الکترونیک، با اخلاق، صاحب ایده، خلاق، توانا، شجاع، مخالف اشرافی گری، حامی اقشار کم درآمد و مستضعف، تحصیل کرده، پله پله رشد کرده، عدم وابستگی سیاسی به احزاب و گروه ها و..
  • محمد ربانی IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    3 1
    1-متخصص درتعلیم وتربیت درحد دکترا2-ادیب وفرزانه وبمعنی واقعی اهل فرهنگ وادب 3 -دارای توان مدیریت درحد وزارت آموزش وپرورش 4-آشنا به امر آموزش وپرورش بین المللی ودانش روز5- باجرات وتصمیمگیربادانش مدیریت استراتژیک وآینده نگر
  • بی نام A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    3 13
    مصطفی رحماندوست
  • فرهنگی مظلوم IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    21 3
    رد صلاحیت دکتر نجفی توسط عده ای محلس نما (شما بخوانید منفعت طلب) وبی خبر از علم ودانش توهین بزرگی به فرهنگیان امیدوار سراسر کشور بود اما این رد صلاحیت برگ زرینی بر کارنامه مردم دوستی واز مردم بودن دکتر نجفی که فردی لایق وشایسته وبدور از هرگونه چاپلوسی بود اضافه کرد بی گمان فرهنگیان انزجار خود را از این افراد اعلام کرده وانشا الله هم خدا وهم مردم جوابشون را در سال 94 خواهند داد
  • فرامرزی IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    7 11
    اقا جان معلم نمی تونه زندگی کنه ! متوجهید ؟ مثلا زمان نجفی چکار شاقی انجام شد ؟ یه ادم باشه که سیستماتیک فکر کنه و اول از همه مشکلات معیشتی معلمان بیچاره رو حل کنه یه عده جمع شدن اینجا هی بکش بکش سیاسی می کنند ! معلمان له شدن این وسط
  • زهرا EU ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    18 4
    خیلی جالبه،مثلا مجلسیها نماینده مردم هستند ، آقا اگه نماینده ما هستی که باید بدونی که ملت نجفی را میخواهند اگر هم که نمیدونی که بیخود نماینده ما هستی،پا شو جایت را به اهلش بده.بابا خسته شدیم از زدو بند بازی ها.
  • بی نام A1 ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    5 3
    درود بر روحانی.
  • محمد IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    19 3
    باور کنید سوال شما فقط یک جواب داره... شخصی با ویژگی های آقای نجفی
  • بی نام A1 ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    0 7
    دكترحميدرضا ملك محمدي استاد سياستگذاري دانشگاه تهران فردمناسبين
  • محمد احمدی دبیرآ-پ دارای 28 سال سابقه IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    8 1
    سلام ،بآ-پ به وزیری با ویژگیهای ذیل نیاز دارد:1-تجارب درخشانی درآ-پ داشته باشد(دکترنجفی بهترین گزینه بود) 2-درآ-پ رشد پیدا کرده باشد(آ-پ رابطور کامل بشناسد). 3-راه ورودسیاست بازی رادر آ-پ ببندد. (درخدمت تأمین منافع دیگران نباشد).4- پیشهاد باصاحب نظران واندیشمندان آ -پ وارائه به شورای انقلاب فرهنگی جهت بررسی وپیشنهاد به محضر مبارک مقام معظم رهبری (انتخاب وزیر این دستگاه عظیم جهت ثبات مدیریتی ورشدکیفی فقط وفقط با مقام معظم رهبری باشد).5-نداشتن وزیربهتر از داشتن وزیر کم اطلاع است7-وزیر آ-پ یک اندیشمندتعلیم وتربیتی بایدباشد وغیرسیاسی عمل نماید.8-منزلت معلمان را حفظ نماید.9-امام سجاد (ع) برای تأدیب وتربیت فرزندان خود از خدای رحمان ورحیم طلب کمک نمود(اهمیت بسیار مهم تعلیم وتربیت).
  • فرهنگی IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    12 1
    بایستی اول از جنس معلم باشد تا معلم بودن را درک کند دوم خود رای نباشد بلکه در تصمیمات آموزشی مشاوره نماید سوم روابط را از سطح مراکز آموزش از بین برده وظوابط را جایگزین نماید.
  • بی نام A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    1 10
    مصطفی رحماندوست
  • نفیسه A1 ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    2 2
    باسلام به نظربنده که یک معلم هستم درحال حاضرتنها ازگزینه های معاونین و افراد باتحربه و خبره وزارت آموزش وپرورش استفاده کرد بزرگانی همچنون مهندس نوید ادهم . دکترعالمی
  • فرهنگی IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    16 2
    آقای روحانی با خود آقای نجفی مشورت کنند هرکس را تایید کردمعرفی کنندگزینه نجفی گزینه ماست
  • بی نام IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    10 1
    می دانید چرا فرهنگیان از وزارت دکتر نجفی استقبال کردند به خاطر خلا ء مدیریتی در راس این وزارتخانه است انصافا از سال 57 به بعد فقط تا حدودی نجفی در این وزارتخانه ی پر جمعیت موفق بوده سوای زمان کوتاه شهید رجایی وباهنر وزیران آ پ حرفی برای گفتن نداشتند وزارت خانه ای که خود تیز هوش ونخبه پرورش می دهد نیاز به وزیری با درجه ی هوشی فوق العاده بالا دارد فردی با قدرت چانه زنی ورابطه ای بسیار زیاد مورد وثوق واحترام حکومت گران به ویژه رابطه ی نزدیک وبالا یی با سایر روءسای قوا و اکثریت مجلس داشته باشد تیم قوی ونخبه ای اطراف وی باشند .علی رغم اقرار بر توان نجفی من در این شرایط وی را برای این سمت مناسب نمی دانستم
  • بابک IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    9 1
    هرچه ما نظر بدهیم انچه انتخاب می کنند دور از ذهن و اختیار ماست پس سوال بیخود و زمان خودرا مصروف نفرمائید
  • علی A1 ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    9 3
    دانشگاها را مکتب خانه کند!
  • یک معلم IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    5 2
    باید یک فرد معتدل و دارای تحصیلات باشد . اموزش و پرورش را بشناسد . سیاسی هم نباشد . دکتر لطفالله عباسی سال ها در اموزش و پرورش بوده 14سال مدیر کل عشایر وزارت خانه بوده . دکترای مدیریت اموزشی دارد و می تواند به کمک اموزش و پروربیاد . اقای فانی و اقای عبادی هم هستند . مهر محمدی سابقه مدیریت ندارد و دانشگاهی است .
  • 22سال سابقه A1 ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    16 1
    توی مملکت ما آموزش و پرورش اصلا مهم نیست. هر کسی هم باشه فرقی نمیکند.چه باسواد باشد چه بیسواد.چون آموزش و پرورش ما به شدت سیاست زده می باشد .
    • بی نام IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      13 0
      افرین . تا وقتی شان معلم حفظ نشه آموزش و پرورش هیچ تغییری نمی کنه
  • فرهنگی IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    12 1
    به فکر حقوق فرهنگی ها باشه
  • بی نام A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    22 2
    دکتر مصطفی معین
  • بی نام IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    12 1
    لطفا اسامي نماينده هايي كه به دكتر نجفي راي منفي دادند اعلام بشه تا دور بعد انتخابات مجلس مردم بهشون راي ندن.
  • ازاده A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    16 2
    برای من خیلی جای سوال داره که چرا سه وزارتخونه ای که با جوانان و قشرهای فعال و اینده ساز مملکت در ارتباط هستن نباید رای اعتماد بگیرن!!!! من خودم به عنوان فرهنگی اقای نجفی بهترین گزینه بود
  • امیر IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    5 3
    به نظر من در شرایط فعلی دکتر فانی گزینه خوبیست هم تقریبا کل سابقه کاریش تو حوزه آموزش وپرورش بوده و در تمام سطوح مدیریت کرده حتی یک مدت سرپرست هم بوده. در ضمن فردی با دانش، معتدل و با تفکرات باز و روشنفکرانه متناسب با شرایط جامعه است.
  • شغل آزاد IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    19 1
    خداییش خودمون نمی تونیم بچه هامون رو کنیرل کنیم اما این معلم های نجیب با این حقوق کم این همه بچه رو آموزش میدن.هر چی حقوقشون رو بیشتر کنند نوش جونشون. حلالشون باشه
  • mahin A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    14 4
    دکتر نجفی من موندم نماینده های غایب در روز رای اعتماد کجا بوده اند !نمایندهای اصولگرا می خواهند حداد را به زور وزیر کنند
  • فاروجي A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    32 2
    رسايي نماينده مجلس رو بزارن تا كمي بچه ها ادب اموزي كنند! ادب را از كه اموختي ....
  • بی نام IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    8 4
    جواد اطاعت.
  • روحانی زاده اصیل IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    16 3
    واقعا دلم برای افراد فرهنگی مثل پدر و مادرم میسوزه که کاشتند داشتند وبرنداشتند
    • روحانی زاده اصیل IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
      5 0
      دوستان گل اصلاح طلبم این حرفم در حمایت از نجفی بود لطفا منفی ندید
  • بی نام A1 ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    1 1
    بنده رو به مجلس معرفی کنن بهتره تازه پزشک هم هستم و جوان باب دندون نمایندگان جوان پسند مجلس نشین.
  • عادل IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    19 2
    بهترین کار اینکه که الان نجفی رو بذاره سرپرست تا این نماینده های چلمن حساب کار دستشون بیاد با اینا باید به روش محمودی برخورد کرد تا دیگر مصلالح ملی رو فدای سلایق شخصی و لجبازیهای جناحی نکنن. اگه این رسایی و زاکانی و کوچک زاده و... گیرم بیان خرخرشونو میجویم. دارم دیونه میشم از این همه ریاکاری و سوء استفاده اینا از بعضی مسایل توهم آمیز.
  • کامیار IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    22 2
    محمد علی نجفی.مشخصه دیگه ای بلد نیستیم.صبر می کنیم تا مجلس بعدی و رای به نماینده های واقعی.به نظر نمی رسه این نماینده ها صلاحیت رای دادن به شخصیتی مثل محمد علی نجفی رو داشته باشه
  • اسمان IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    12 3
    تورو خدابه اسم فتنه فردی کاردان مانند اقای نجفی راازدست ندهید اینطوری همه شایسته ها عرض چند سال ازبین می رود اقای نجفی یک انقلابی اصلاح طلب است اگرامکان دارد مجلس تجدید نظرکندتااموزش و برورش ازاین وضع نجات یابدتاشاید بچه های مردم درکلاس نسوزند
  • سامان-علی عسگری A1 ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    17 1
    اکنون من جای آن کسی هستم که نخبگان علمی کشورم را که همسو با صدای رسای ملت در مسیر عدالت خواهی، قدم برمیدارد را، گر چه اندکی دیر اما میشناسم. آری میشناسیم و شناختیم نجفی هارا، و خدا را شاکریم که در مجلسی که یک نماینده برای اینکه آنچه را که خود حجت شرعی میخواند،و بدان دست پیدا کند، دست به هر نوع فریب و حربه سیاسی میزند تا نظر خود را که همانا افراط میباشد را به نمایندگان ملت قالب کند. مطمئنا نطق دفاییه دکتر نجفی که در مجلس ایراد فرمودند، را ملت قدر شناس به فراموشی نخواهد سپرد . و ما بازهم سپاسگذاریم یزدان را ، که وزیرمان برای بدست آوردن کرسی وزارت ، نگفت آنچه را که نباید میگفت، و وی وزیر دلهای پاک عاشقان تعلیم و تربیت و نوکران عرصه دانش ماند و جاودانه شد .
  • فریادکش A1 ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    3 0
    دکتر میلی منفرد
  • reza IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    4 0
    بزرگواری؛با نماد چماق تا هر دانش آموزی که با استعداد و آینده ساز بود بزنه با چماق تو ملاجش و در آینده ایران قحط الرجال و نسا بشه؛و در نهایت کسایی باقی بمونن که امثال بزرگواری چماق به دست رو نمایندشون کنن
  • بی نام A1 ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    17 1
    مجلس بخاطر رای ندادن به نجفی درحق فرهنگیان و دانش اموزان ظلم زیادی کردوجواب ان رادرانتخابات94 خواهدگرفت.ازاقای روحانی میخواهیم اگه ازلحاظ قانونی امکان دارد دوباره اقای نجفی رامعرفی کنندودر غیراینصورت یکی بابرنامه هاوفکروروش نجفی.دراین زمان وبامشکلات فراوان اموزش وپرورش فقط نجفی مرد میدان است ولی افسوس که اهمیت این وزارتخانه درنظرگرفته نشد
  • مسعود A1 ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    11 0
    مثل اینکه تنها دلیل همه برای دفاع از نجفی، دفاع از حقوق فرهنگیان است! درست اما... به نظرم آموزش پرورش کشور نیاز اساسی داره به یک دگرگونی اساسی و به نظرم یه فرد روشنفکر و جوان تر بهتر میتونه آموزش و پرورش رو به جایی برسونه که باید باشه. اینکه در وزارت نفت به زنگنه نیاز داشتیم درست و خداروشکر همینطوری هم شد اما در وزارت آموزش و پرورش به جز دفاع از حقوق فرهنگیان، چیزای دیگه ای رو هم باید مد نظر گرفت!
  • احسان A1 ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    7 0
    محمد علی نجفی...
  • بی نام A1 ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    3 9
    دکتر فانی بهترین گزینه برای وزارتی که ایشان بیش از 30 سال در آن سخت کوشانه فعالیت کردند. و بیش از 15 سال معاون وزیر بودند.
  • بی نام IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    4 0
    باشه وقتی که مجلس بعدی پر اصلاح طلب شد اون موقع نجفی هم وزیر میشه ، این بارهم برا تغییر مجلس منتظر مى مونیم
  • بی نام EU ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    2 1
    نظربدیم که چی بشه مگه قراره نظرمردم رالحاظ کنند.نخیرآقا این به اصطلاح نمایندگان نظر حزب ودسته سیاسی خودشان برایشان مهمتراست تامردم.متاسفم
  • بی نام A1 ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    0 0
    كي به كي حالا كه ما عقب گرد داريم و از مكتب خانه شروع كرديم براي آموزش عالي و آموزش و پرورش و ورزش وجوانان يك وزرير پيشنهاد كنند با يك تير سه نشان زدند هم هر سه وزارت خانه وزير دار مي شود هم ادغام و كوچك سازي صورت مي گيرد و هم اينكه بعضي ها به هدف مبارك خود مي رسند
  • اسد IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    7 0
    دکتر نجفی بهترین گزینه بود دکترصفدر حسینی برای حل مشکلات اقتصادی آموزش وپرورش گزینه خوبی است
  • بی نام IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    0 7
    شماها اکثرتون سبزید.باید کسی بشه که به نظام و مملکت اسیب نزده.نجفی و امثال اون خیلی اسیب زدن به ما چرا نمیفهمید.باید نخبه باشه حتی اگر با تجربه نباشه.ما خیلی جوان نخبه داریم.به جای یک کابینه ای که اکثرشون پیر هستن از چندتا جوان نخبه استفاده کنند اشکالی نداره و از تجربه وزرای قبل استفاده کنند
  • دبیر اموزش پرورش و مدرس IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    4 0
    نجفی را خدا در پیشگاه ملت بخصوص فرهنگیان محبوب کرد وبس ،همانطور که هاشمی در رد صلاحیت محبوب ملت شد و همانطور که خاتمی عزیز را محبوب قلبها کرد نجفی عزیز محبوبیتت را تبریک عرض می کنم و خوشا بحال سعادتت ملت بداند که بیهوده به هر نماینده ای رای ندهد و سرنوشت خود را به انها نسپارد رسایی در اوج بی فرهنگی تیشه بر ریشه فرهنگ زد
  • بی نام A1 ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    3 0
    خود من
  • یک معلم اصلاح طلب IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    7 0
    واقعاً متاسفم از بابت وجود نمایندگانی مانند زاکانی ، رسایی و ....... آیا این افراد می توانند امیدوار باشند که در دور بعدی انتخابات مجلس رای بیاورند؟ قطعاً خیر. چون جمع کثیری از جامعه فرهنگیان از بابت مخالفت این افراد با آقای نجفی به هیچ وجه به این نوع تفکر رای نخواهند داد. همچنانکه در 24 خرداد نیز به افرادی که چنین تفکری داشته اند رای ندادند
  • بی نام IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    2 0
    فقط به حال این مجلس متاسفم هنوز دیدگاه اقایون نسبت به اموزش و پرورش دیدگاه عهد دقیانوسه و هنوز نفهمیدن که کشور پیشرفته بایستی اموزش و پرورش پیشرفته و به روز داشته باشد که این مستلزم داشتن فردی قوی وبه روز است با این شرایطی که ما می بینیم فکر نمی کنم اینها ادمی رو مثل خودشون میخاند هر که دیگه هم بیاد یک داستانی براشون درست میکنند
  • بی نام IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    0 6
    خوشم میاد همه نظر خودشان را نظر ملت و نظر فرهنگیان میدانند هرکدام از شما دور وبر خودتان را بشمارید حداکثر خیلی اجتماعی باشید 5000 اشنا دارید از جنس خودتان .حالا من هم از طرف همه ملت و فرهنگیان میگویم ما بسیار خوشحال شدیم که اقای نجفی رای نیاوردندچون دوران ایشان را تجربه کردیم همان بلایی را که اقای حاج بابایی الان سر اموزش میاورند اقای نجفی در دوران وزارتش سر ما اورد با این اختلاف که همه الان اشکالات را بیان میکنند انموقع هیچ کس جرات بیان نداشت
  • بی نام A1 ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    7 0
    دکتر نجفی فدای سیاستهای گروه تندرو ی مجلس شد امیدوارم افکار دکتر دراموزش و پرورش پایدار بماند
  • حسین A1 ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    17 2
    فقط کافیه یک هزارم ویژگیهای نجفی رو داشته باشه همینو بس
  • معمار IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    3 0
    انتخاب ها بجای کیفیت مدیریتی ولیاقت داشتن فقط سیاسی شده وبس..چرا؟
  • بی نام IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    7 0
    دکترنجفی وبس
  • بی نام A1 ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    34 1
    من مانده ام در عجب از مجلسی که به شمس الدین حسینی رای اعتماد دوباره دادند برای افتخاری که در مجموعه او 3میلیارد دلار اختلاس شد در عجبم به حاج بابایی رای اعتماد دادند که سیستمی رو اجرا کرد که الان مجبور شدند نیروی خدماتی رو بزارند آموزگار در عجبم به نمایندگانی که توهم فتنه ول کنشون نیست و صحبت از حرف آقا رو نشنیدن پس از 29 خرداد 1388 می کنند اما بهار را ندیدند شعار بهار را ندیدند 11 روز خانه نشینی بر ضد حرف آقا را ندیدند مسکوت گذاشتن حکم حکومتی آقا در برکناری مشایی برای چند روز را ندیدن نابود شدن تولید و صنعت را ندیدن به راستی جز کاسبین فتنه هستند اینان؟آقای توکلی دم از اسلام میزدند نگفته اند هنوز که هنوز است چرا برای خود و خانواده خود از بیت المال ارز دولت یگرفتند و در ایران بودند
  • محمدرضاشهریاری IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    6 0
    به نظرم دکتر نجفی یگانه دوران بود،و متأسفم که در دوره ی موسوم به اصلاحات هم به ایشان جفا شد و این خود سندی است جهت اعتدال ایشان که در هر دو دوره ی روسای جمهور قبلی در جایگاه خودشان از ایشان استفاده نشد...به نظرم جایگزین ایشان باید با نظر خود دکتر نجفی انتخاب شود و دکتر روحانی هم هم ایشان و هم جانشین ایشان را به دو مورد متعهد نمایند:×قائم مقامی دکتر نجفی و معماری دستگاه تعلیم و تربیت از سوی ایشان تا زمان تشکیل مجلس بعدی و معرفی مجدد دکتر نجفی...البته به نظرم مورد وثوق ترین گزینه از منظر دکتر نجفی دکتر عالمی هستند...
  • عباس A1 ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    5 0
    با نظر نجفی انتخاب بشه، آقای روحانی نیز برای رشد پایگاه اجتماعی اش از نجفی در کابینه استفاده نماید
  • امین A1 ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    7 0
    محمدعلی نجفی اینکاره بود که به راحتی به دلیل سیاسی بازی مردم را از نعمت یک وزیر ارزشمند محروم کردند ، واقعا اینها نمایندگان مردم هستند و یا نمایندگان حزب خاص
  • محسن IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    1 4
    به نظر من بهترین گزینه آقای غلامرضا عبدالوند میباشد با ویژگیهای زیر 1-با 27 سال سابقه معلمی در تمام رده ها وتمام مناطق 2-نماینده اصلاح طلب مجلس پنجم وششم 3-معاون ومشاور وزیر 4-عضو کمیسیون آموزش وپرورش مجلس به مدت 8سال
  • بی نام A1 ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    28 0
    چه آمده بر سر این مملکت و نمایندگان افراطی مجلس! وقتی که فرهنگیان نجفی را قبول دارن و انقدر خدمات زیاد به کشور داشته و نظرات سیاسیش رو در مدیریتش اعمال نکرده، مواضعش رو هم که اعلام کرد، چرا واقعا چرا نمایندگان مجلس مانع برخی افراطیون نشدند؟ اخه چرا رای ممتنع! مسئولیت شما امانت مردم است اینطوری حق الناس را پاس می دارید! بعد از رای عدم اعتماد موجی از یاس و ناامیدی در فرهنگیان به وجود آمد، جناب آقای روحانی خواهشمندیم اگر راهی هست تلاش کنید سکان آموزش و پرورش را به نجفی بسپارید...
  • معلم دانشجو A1 ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    7 2
    پزشکیان را برای وزارت آموزش و پرورش و ثبوتی را برای آموزش عالی و دادکان را برای ورزش و جوانان
  • دکتر برق A1 ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    27 1
    جلس بخاطر رای ندادن به نجفی درحق فرهنگیان و دانش اموزان ظلم زیادی کردوجواب ان رادرانتخابات94 خواهدگرفت
  • هومن IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    6 29
    مث احمدی نژاد باشه
  • الف FI ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    28 4
    حالا که نجفی نشد دیگه میخوام اصلا هیشکی نباشه :(
  • بی نام IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    39 2
    لیست نماینده گانی که رای مخالف به نجفی دادند، اعلام شود تا در انتخابات بعدی پاسخشان را از مردم بگیرند
    • بی نام A1 ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      6 0
      نیازی به اعلام اسامی آنان نیست به لطف صدا و سیما ماهیت نمایندگان برای ملت مشخص شد
    • بی نام IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      6 0
      خوب مردم باید بفهند از کجا خوردند ودیگه اجازه ندهند چنین افرادی وکالت شون به عهده بگیرند
  • فرهنگی A1 ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    7 0
    امیدوارم هم مجلسیها این پیغامهای مردم رو ببینن و خجالت بکشن هم اقای نجفی ببینه وبدون مردم دازن چه رای اعتمادی بهش میدن تو حرفها،خوشا به سعادت این دکتر چى مهمتر از این......
  • بی نام A1 ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    64 7
    با رد نجفی از رای دادنم به روحانی پشیمونم .احساس میکنم ما اصلاح طلبا ریس جمهور انتخاب کردیم اما سهمی تو دولت نداریم .
    • عليرضا A1 ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      1 5
      ببخشيد اگر اون راي نياورده چه ربطي به روحاني داره كه هي راي دادنتو ميكشي وسط چرا نميگي 80 درصد كابينه راي آورده؟؟؟؟؟
  • مجنون A1 ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    54 4
    نجفی چون شایسته بود رای نیاورد. اگه فردی مثل کردان معرفی میشد حتما رای میدادن بهش
  • یه نفر EU ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    3 0
    لابد مهم ترین ویژگی که باید داشته باشه اینه که ویژگی مثبتی نداشته باشه .....
  • ایران IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    9 3
    فقط دکتر نجفی باشد
  • علی IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    0 3
    به نظر من آقای مهندس نوید ادهم
  • بی نام A1 ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    7 0
    مجلس اشتباه بزرگي كرد و به اموزش و پرورش صدمه وارد كرد. سال 94 به مجلس جواب خواهيم داد
  • من IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    6 0
    کسی که مثل ویز قبلی آموزش و پرورش نباشه کاملا شایسته هست همین رو ملاک قرار بدید خوبه :)
  • محمد A1 ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    6 0
    نماینده ای که درمجلس هرتوهینی را به بهانه 88میتوانه به یک شخصیت بنا به دلایل شخصی بکند اخر قضیه همینه فقط نجفی
  • بی نام IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    0 2
    مهندس مهرداد حبیبی
  • امیر A1 ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    1 1
    باید کسی باشد که در بتن آموزش و پرورش بوده باشد.
  • مرتضی A1 ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    5 1
    ********سلام **** من کلی وقت گذاشتم کامنت های دوستان را خواندم اول این که وزارت آموزش و پرورش یک وزارت خانه ی پر سود ، کلیدی و خیلی مهم است ولی ولی ولی دیر بازده است. دوم این که رجال سیاسی برای وزارتی که امروز بازده نداشته باشد تره هم خورد نمی کنند. هر کسی وزیر بشود ما فرهنگی از نظر شأن و منزلت،از نظر حقوق و مزایا در پایین ترین سطح کارمندان دولت هستیم . از دید رجال سیاسی این مملکت آموزش و پرورش وزارت خانه ای است که اهمیتش کمتر از وزارت نفت و نیرو و صنعت و تجارت و راه و شهرسازی است وزیر داشته باشد یا نداشته باشد نتیجه اش یکی است. آنها وزیر برای آموزش و پرورش نمی خواهند آنها مبصر می خواهند.یعنی کسی که بدون قدرت تصمیم گیری فقط بتواند یک کلاس را آرام کند
  • بی نام IR ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    5 0
    خداوکیل اگر می خواهید نظرملت ایران رانسبت به تصمیم نمایندگان مخالف آقای نجفی بدانید اسامی آنها را درسایت اعلام کنید وبس .تا بدانند مرتکب چه اشتباه بزرگی شدند
  • سامان A1 ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    8 0
    بدون کوچکترین تردید آقای دکتر نجفی واقعا من بعنوان یک معلم از نمایندگانی که رای ندادن نمیگذرم
  • بی نام IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    5 0
    نمایندگان محترم مخالف آقای محمدعلی نجفی اگردیروز آه حسرت یک جوشکاری که نه فرزندی دارد ونه فامیلی درآموزش وپرورش رامی دیدیدباورکنید تا حداقل سه ماه شرمتان می آمد که خودتان را دردربین مردم آفتابی کنید
  • بی نام IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    4 0
    نمایندگان مخالف اگر به دنبال سهم خواهی خودشان نبودند صددرصد به آقای نجفی رأی می دادنداینها آدمهای تنگ نظری هستند که منافع شخصی خودشان را به مصلحت نظام ومردم ترجیح می دهند.
  • بی نام IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    6 2
    مدیر محترم سایت لطفا درصورت امکان این زمینه رافراهم کنید که مردم با چهره مخالفین آقای نجفی آشنا بشن
  • بی نام IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    5 0
    از ریاست محترم جمهور تقاضا داریم مجددا پیشنهاد آقای نجفی را برای تصدی پست وزارت آموزش وپرورش مطرح نمایند چون ایمان داریم باتوجه به عکس العمل مردم نمایندگان محترم مخالف آقای نجفی متوجه اشتباه خودشان شده اند
  • ايراني A1 ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    4 0
    اي نمايندگان ديگه مثل نجفي پيدا نميشه،به فكر آموزش و پرورش باشيد.
  • بی نام A1 ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    1 12
    آقای حاجی بابایی بهترین گزینه هستند.چون هنوز کارهای دردست اقدام زیادی دارند. البته بگما مهم نیس چند تا رای منفی بدید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    2 2
    از ميان آقايان عبادي و دكتر فاني كه نزديك به 30 سال است در آموزش و پرورش فعاليت كرده اند بهتر نمي توان يافت/
  • علی IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    8 0
    نجفی
  • بی نام A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    1 7
    حالا که به نجفی رای ندادن حمید رسایی باشه !!!
  • یه معلم A1 ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    7 0
    دوست عزیز از رای دادن به نجفی پشیمون نشو. از حضور آدمهایی مثل زاکانی و رسایی تو مجلس متاسف شو و اگه میخوای این مملکت درست بشه سعی کن این افراد و افرادی مثل اینها دوره ی بعد تو مجلس نباشن. والله من هم بهتر از نجفی نمیشناسم.روحانی چیکار میتونه بکنه؟ تا آدمهای خطرناکی مثل افراد نامبرده بالا هستند این مملکت درست نمیشه.
  • بهمن IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    10 0
    در شرایط فعلی بهترین گزینه فقط آقای نجفی می باشد
  • یک فرهنگی A1 ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    9 0
    باسلام فقط می توانم بگویم متاسفم ازرای نیاوردن آقای نجفی ،امیدوارم نمایندگانی که به اورای ندادندبه راه راست هدایت شوندالبته در انتخابات آینده مجلس به آنهاجواب خواهیم دادخصوصابه رسایی وزاکانی وزارعی
  • یک شهروند IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    2 6
    من دلیل این همه حمایت از وزیری رو که سیستم آموزشی ایران رو با آوردن نظام جدید آموزشی از بین برد متوجه نمی شوم. شاید آقای نجفی باعث شده باشد تا از لحاظ حقوق و پاداش به فرهنگیان کمی رسیدگی شود، اما از لحاظ رشد و پرورش و ایجاد یک فضای مناسب آموزشی کار مهمی انجام ندادند. ایشان در شرایطی نظام آموزشی کشور را تغییر دادند که امکاناتی برای اجرای آن وجود نداشت و این تغییر موجب گردید تا سطح علمی دانش آموزان بسیار پایین آمده و افرادی که در نظام آموزشی جدید تحصیل نمودند از لحاظ سطح علمی بسیار پایین تر از کسانی بودن که در نظام آموزشی قدیم تحصیل کرده بودند. اصلاً مخالف تغییر نظام آموزشی نیستم اما هر کاری را باید با توجه به امکانات انجام نمود. البته نمایندگان مجلس کاری به شایسنه سالاری ندارند.
  • فرهنگی IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    7 0
    نجفی مثل علی دایی ،الان دراوجه .نمایندگان محترم چرانمیدانید چکارمی کنید ؟ازهمین الان بدانید شمادربین مرد محبوبیتتان راازدست می دهید تا دیرنشده کاری کنید. مجددا برش گردانید وبه او رأ ی بدهید.هرچند براتون سخته ولی ارزششو داره شما نماینده مردمید بایدرأی مردم برایتان مهم باشه نه اینکه رفتید رو صندلی های سبزوقشنگ مجلس نشستید ویادتان رفته بارأی این مردم رفتید.
  • مختار A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    5 0
    كنار گذاشتن امثال ايشان يعني تكرار حذف امير كبير قائم مقام فراهاني مصدق و و و ...كه دويست سال ما را عقب نگهداشت يعني گروه اندك تند رو ملتي بزرگ و ثروتمند را بيچاره كردند فرداست كه عراق وافغانستان از ما پيشرو تر شوند اسراييئل دنياي عرب را به هم ريخت وبا كمترين هزينه از شرشان راحت شد حالا ما هي بگيم راه قدس از فلان جا ميگذرد راه قدس وهمه راه هاي درست و نادرست از 100 ميليارد رشته هاي عصبي بدن و مغز ما ميگذرد آيا فرصتي براي اشباه باقيست ؟ با آرزوي توفيق كابينه آقاي روحاني .ما دم مرگيم خدايا مپسند يوسفان چاه نشين مانند.
  • مزینانی IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    1 1
    با اظهار تأسف از عدم رأی اعتماد نمایندگان به دکتر نجفی. به نظر من در شرایط فعلی آقای شهاب الدین غندالی بهترین گزینه برای این وزارت هستند. ایشان علاوه بر طی تمامی مراحل کاری در آموزش و پرورش از مدیران کل دکتر نجفی در استان ها و حوزه ستادی و معاون پشتیبانی این وزارت در دوزان آقای حاجی بودند و یکی از همراهان و نویسندگان برنامه دکتر نجفی.
  • بی نام IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    7 0
    كسي مثل دكتر نجفي بايد باشه تخصص تجربه شايستگي كارايي مديريت قوي .البته اگر پيدابشه..... ووزير تحميلي اصولگراها ي تند رو معرفي بشه باعث تاسفه .... چون اصولگراهاي تند رو كلي برنامه براي اين وزارتخانه براي منفعت وقدرت طلبي شان دارند ...........................
  • فرهنگی IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    6 0
    مقام معظم رهبری آقای نجفی رابسیاردوست دارند .نمایندگان محترم مجلس به خاطرمنافع خودشان به ایشان رأی ندادند وبایدحسابشان راازنظام مقدس جمهوری اسلامی جداکنند .شمابه خاطراینکه مبادا مدیران دلخواهتان راجابجا کند به اورأی ندادید نه بخاطر مصلحت نظام یارهبرعزیزمان. بی خودی خوتان رابه این وآن نچسبانید .به خطای خوتان اعتراف کنید تاشاید مرحمی باشد برزخم دلسوزان نظام
  • سيروس A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    4 0
    من ميگم علي آبادي! سابقه ي وزارت در وزارت نيرو‏-نفت-سازمان تربيت بدني-شهرداري -شيلات (همه هم مرتبطنا) و خلاصه همه فن حريف تسلط به زبان انگليسي ش هم عالي! مياد تو آموزش و پرورش هم سابقه پيدا ميكنه واسه رزومه ش خوبه...
  • بی نام EU ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    3 0
    من فکر میکنم اصولگرایان آقای روحانی رو دور زدند وزرای پیشنهادی خودشونو به روحانی به خاطر اصلاح طلبا تحمیل کردند آخرشم به اصولگرایان رای اعتماد دادند و اصلاح طلبا رو انداختند و بوی نا امیدی از دولت امید به خاطر آزموده را آزمودن خطاست به مشام می رسد.
  • صدرا A1 ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    8 0
    افسوس كه لياقت شخصيتي همچون نجفي رو نداشتيم ،‌البته بهتر اين امر باعث شد كه 3 سال ديگه يه تجديد نظراساسي تو نماينده هاي مجلس كه اينقدر تفاوت نگرش با مردم دارند بكنيم
  • افسوس IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    5 0
    در هر دوره ای ما فرهنگیان چند ماهی وزراتخانه ای بدون وزیر داریم چپ و راست هم روسای مناطق عوض میشن به دوره قبل که نگاه میکنید نزدیک به یکسال وزارتخانه وزیر نداشت خب با این توضاع انتظار داریم وضع آموزش بهبود هم پیدا کنه برای نفت خطر داشت که بی وزیر باشه اما برای سرمایه اصلی که نیروی انسانی است دلشون نمی سوزه من فکر میکنم ما فرهنگیان ذره برای این آقایان چه دولتی ها و چه مجلسی اهمیت نداریم برای آقایان پول مهمه همین! گور پدر دانش ! می خواد وزیر باشه یا نباشه !
  • عرفان A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    8 0
    این رای دهن کجی مجلس به فرهنگیان محترم و خانوادهای اونها بود.مجلسی که ادعا میکنه نماینده مردم هست ولی در عمل منافع خودشو در لابیهای سیاسی میبینه امیدوارم در روز جزا پاسخگویی فرهنگیان باشند.اونجا دیگه لابیهای سیاسی وجود نداره.!(فکرنکنم نظرم چاپ بشه ولی حقیقت رو باید گفت)
  • بی نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    0 3
    در خشک بودن نظام آموزش و پرورش ما همین دلیل بس که الان همه معلمها زوم کرده اند روی نجفی!!! با اینکه مجلس او را رد کرده است به هر دلیل. کمترین خلاقیتی در افراد این مجموعه بی سر و ته دیده نمی شود و محصولات آن یعنی دانش آموزان هم بی ابتکار و دگم بار میآیند.
  • فرهنگي IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    4 0
    بعضي نمايندگان مي خواهند كساني روي كار بيايند كه مديران منتسب انها كه مسؤل ستاد هاي انتخاباتي آنها بوده اند بر داشته نشوند . ولي بدانيد ماه زير ابر نمي ماند وپايان شب سيه سفيد است
  • بی نام IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    0 6
    درخصوص فتنه موضع خودشو شفاف کنه همین کافیست دیگه هیچ خصوصیتی لازم نیست
  • بی نام A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    4 0
    اگه نماينده ها راست مي گن آقا يک ماه حقوق نگيرن اينها هم نون به نرخ روز مي خورند. کدام نماينده درد مردم رو درک مي کنه ؟ کدام نماينده مي دونه مردم چي دارن مي کشن و چي دارن تحمل مي کنن؟ اونا جيبشون پر و هيچ دردي ندارند. چطور مي خوان درد دردمندارو بفهمند ؟ آقاي نجفي راي بياره يا نياره بر اونا که مهم نيست .اونا زندگي بروفق مرادشان است ودقدقه چيزي رو ندارند.
  • جواد IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    0 5
    آقای دکتر اسدالله عباسی وزیر سابق تعاون کار و رفاه اجتماعی با سابقه طولانی در آموزش و پرورش گزینه اصلح می باشد
  • بی نام A1 ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    1 0
    دوستان دوستان دقت كنين به نظرتون اقاي خاتمي چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    4 0
    فقط و فقط دکتر نجفی برای وزارت آموزش و پرورش. متاسفم که رای نیاورد. مجلس با رد صلاحیت سه وزیر ( آموزش پرورش ، علوم و ورزش ) نشون داد که چقدر برای قشر دانش آموز ، دانشجو و درمجموع جوانان و اینده سازان ارزش قائله.!!!
  • بی نام A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    4 0
    خیلی ساده هست از نظر ظاهر شبیه خود آقای نجفی با ریش پرفسوری باشه از نظر کارها و سوابق هم مثله آقای نجفی باشه !!! در کل اصلش هست چرا میرین تقلبی معرفی میکنین .. بهتره آقای نجفی دوباره معرفی بشن !
  • علی IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    4 0
    ویژگی اش باید خود آقای نجفی باشد
  • هم وطن A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    4 1
    اگر هر نماینده یک تماس تلفنی با چند فرهنگی شهر خودش میگرفت الان نجفی نود در صد آرا داشت
  • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    2 0
    آفاق را گردیدم مهربتان ورزیده ام اما تو چیز دیگری
  • بی نام IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    4 0
    من جاي آقاي روحاني بودم نجفي رو براي وزارت علوم پيشنهاد مي دادم
  • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    5 0
    میدونید مشکل کجاس؟ مشکل اینه که آقای احمدی نژاد هر جور که شد از تیکه و طعنه و تمسخر... با نمایندگان برخورد کرد و بی تخصص ترین ها رو اورد تو دولت اما حالا آقای روحانی با احترام برخورد میکنه نمایندگان محترم دور برداشتند میخوان تلافی کنن...اخه این کجا و آن کجا! حیف که روحانی از اون حمایت احمدی نژاد برخوردار نیست که هر کاری بکنه زیر سبیلی ردش کنن منتظر یه اتو ازش بگیرن...ملت بزرگوار ایران چیزی که پنج شنبه شب دیدیدم مظلوم واقع شدن اقای روحانی بود اون هم در ابتدای ریاست جمهوری!
  • غلام AE ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    6 0
    میگم آیا نماینده ای هم پیدا میشه کامنتای سایت های مختلف رو بخونه!؟ حجم گسترده کامنت ها در ابراز ناراحتی و تاسف از رای نیاوردن آقای نجفی رو می بینن آیا؟ دقت کنید که این موج مخالفت و ناراحتی در مورد وزیر دیگر کابینه آقای میلی منفرد یا سلطانی فر به چشم نمی خوره! پس ای نمایندگان شک نکنید حد اعلای بی تقوایی و ظلم رو در حق فرهنگیان و مردم عزیز به جا آوردین.
  • دادا IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    5 4
    عارف میتونه باشه
  • milad A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    0 2
    به نظر من بهترین گزینه برای وزارت آموزش و پرورش معاونت قبلی نظری در دوره قبلی است و آن دکتر آژیده می باشد . هم توانمند و به تمامی زیر و خم های این وزارتخانه آشناست
  • بی نام IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    4 0
    دقت کردید که مجلس به اموری که مربوط به جوانان میشه هیچ وقت رای نمیده!!!! یادمه برای لایحه پرداخت مستمری بیکاری برای جوانها یا ارائه تسهیلاتی برای تحصیلکرده ها همیشه منفی دادند. میگن آقای روحانی میدونست میلی منفرد و نجفی رای نمیاره چون یک سر و گردن بالاتر از بقیه وزرا هستند ولی اینارو انتخاب کرد تا بگه من برای جوانها وزیر خوب میخواستم بیارم ولی مجلس اجازه نداد و به نوعی رفع تکلیف کنه تا جوانها ازش ایراد نگیرند!البته امیدوارم اینطور نباشه و بجای اون 3 وزیر سه نفر دیگه که بهتر از اونا هم باشه معرفی کنند .
  • غضنفر IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    3 9
    شریعتمداری کیهان گزینه خوبیه
  • مسعود--- A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    1 31
    فقط وفقط حجی بابایی وبس - بهترین وزیر بوده وهست و خواهد بود .
  • بی نام A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    13 1
    واقعا برای اقای حداد متاسفم که به خاطر مشکلات شخصی نگذاشتند مجلس به فرد لایق و با اخلاقی چون دکتر نجفی رای اعتماد دهد
  • بی نام A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    0 39
    حاج بابایی . حاج بابایی بهترین گزینه
  • علی IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    8 0
    باز هم اموزش رپرورش فدای تندرو های افراطی شد گزینه ای بهتر از دکتر نجفی نیست حداقل مردم با این رد صلاحیت نمایندهای بدنیت خود را بشناسند ودیگر به انها رای ندهند
  • فاطمه US ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    1 5
    اقای دکتر احمد شیرزاد ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ششم
  • popo IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    8 4
    دوستانی که میگن حاجی بابایی آخه با چه منطقی؟؟؟؟؟ببینید بچه ها با سیاست های این آقا چه تنبل شدند...پنج شنبه تعطیل....باران میاد تعطیل....برف تعطیل....زمان ما بخدا برف تا به 50 سانت نمیرسید عمرا تعطیل نمیکردند الان ولی ......
  • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    1 12
    حدادعادل
    • فرهنگی IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      2 0
      کاش میتونستم بهت 70 میلیون رای منفی بدم
  • بی نام IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    4 0
    یک متخصص تغذیه. زیرا اکثر معلمین و دانش آموزان گرفتار این بلای خانمان سوز می باشند.
  • بی نام A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    1 2
    دکتر فخرالدین دانش از مدیران آموزش خاتمی
  • بی نام IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    8 0
    لطفا جمع بندی نظرات بینندگان و نظردهنده ها رو در قالب یک گزارش تیتر کنید.
  • بهرام .م.د A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    9 1
    با توجه به عملکرد و سابقه درخشان آقای نجفی در پست وزارت آموزش و پرورش که انقلابی در وضعیت معیشتی فرهنگیان به وجود آورد. از آقای روحانی انتظار می رود فردی انتخاب نمایدکه ایده و تفکراتش مانند آقای نجفی باشد، تا انقلابی دیگر در وضعیت معیشت فرهنگیان و ارتقای سطح علمی معلمان هم در پرورش و هم در آموزش به عرصع عمل در آورد، تا معلم دیگر به فکر شغل دومی ( رانندگی آژانس و ...که منجر به فنا و نابودی جایگاه و منزلت معلم شده است) نباشد.در یک کلام مردعمل باشد نه درحد شعار دادن و سخنرانی کردن.
  • بی نام IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    9 2
    تعطیلی پنج شنبه را بردارد، ماموریت تحصیلی فرهنگیان را برگرداند، پاداش هایی که در گذشته وجود داشت و ان مزایارا برگرداند، گروه های تشویقی دوباره احیا شود، عزت و کرامت از دست رفته ی فرهنگیان بازگردانده شود، بسیاری از مدارس که به دلیل کمبود دانش اموز تعطیل شد و یا ادغام شد دوباره باز شوند ، از چین یاد بگیریم که برای یه دانش اموز یه معلم اختصاصی میفرستند
  • فرهنگی1 A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    5 5
    من به عنوان یک فرهنگی در کشور ایران معتقدم که وزیر آموزش و پرورش باید در مجموعه توانمندیهای یک رئیس جمهور را داشته باشد بیشترین کارکنان را آموزش و پرورش دارد و بیشترین مخاطب دستگاه‌ها در آموزش و پرورش هستند. پس وزیر بدون گرایش سیاسی باید باشد و بتواند برنامه‌ریزی‌های کلان مدیریتی را برای ایندگان این مرز و بوم اجرا نماید زمانی که نفت تمام می‌شود و این مغزها هستند که باید تولید ثروت کنند متاسفانه در دوران وزارت آقای دکتر نجفی نطام جدید آموزش متوسطه پایه‌ریزی شد که سرنوشت خیلی از بچه‌ها را از بین برد. سیاست‌های غرب گونه ایشان نتوانست وزارت را متحول کند در شرایط فعلی که طرح 633 برنامه‌ریزی شده و سند تحول آماده شده بهترین گزینه همین وزیر فعلی است تا بتواند این طرح ها را اجرا کند وگرنه ...
  • m IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    1 16
    فقط دكتر حاجي بابايي براي تصدي وزارت آموزش و پرورش مناسب هستند و انصافا تحولات خوبي را در آموزش و پرورش در دوره ايشان شاهد بوديم چرا ما مديران خوبمان را به راحتي از دست مي دهيم.
    • یه معلم A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      11 0
      دوست عزیزی که دم از تحولات در آموزش و پرورش میزنید که توسط حاجی بابایی انجام شد میشه جز بیمه طلایی فرهنگیان چند مورد از تحولات مفید در آموزش و پرورش رو نام ببرید!!!!!!!
    • فروزان AE ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      4 0
      تازه این بیمه هم هرسال هی گرونتر میشه و بندهای مختلف ازش حذف میشه! اگه اینجور پیش بره با بیمه خدمات درمانی یکی میشه.
  • بی نام A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    10 2
    لطفا یکی بگه مجلس چرا اعتماد نکرد به ایشون؟بازم فتنه؟؟!!
  • bibal A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    8 1
    به نظر من آقای نجفی برای ریاست جمهوری مناسب هستند و این از فروتنی ایشان بود که پست وزارت خانه بی پولی مثل آموزش و پروزش را قبول کردند. خدا وکیلی من مطمئنم ایشان الان خیلی خوشحال هم هستند چون محبوبیتشان بیشتر شد و انشالله سلامت باشند تا برای ریاست جمهوری ثبت نام کنند. در عین حال برای استفاده از هوش ایشان و مدیریتشان ایشان را رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کنند تا همه ی ایران از چنین فرد کار آمدی بهره بگیرند. به قول معروف مجلسیانی که همه از دانشگاه آزاد و پیام نور مدرک گرفته اند نمی توانند در مورد فردی که از ام آی تی مدرک گرفته بی غرض باشند.
  • الف - و A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    0 5
    آقای دکتر آقازاده بهترین گزینه برای وزیر آموزش و پرورش است
  • hamidreza IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    5 0
    کسی که پول تمام پنجشنبه هایی که رفتم مدرسه رو بهم بده!! (دهه 60 هستم!)
  • علی A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    10 1
    متاسفانه بسیاری از مردم به معلم به عنوان مفت خور دولت نگاه میکنند . و ارزش وجایگاه معلم که بسیار بالاتر از استاد دانشگاه است امروز دیگر به اندازه یک آبدارچی ساده نیست . هر کسی که می خواهد شرایط معلمان را درک کند کافی است یک ساعت به کلاسی که چهل دانش آموز پرشور در آن وجود دارد بیاید و فقط آن ها را کنترل کند که با هم درگیر نشوند. امروز معلم به جایی که معلمی کند دارد نگهبانی بچه ها را میکند که آسیب نبینند. معلم هم باید انسان را از نظر اجتماعی فکری و مذهبی و علمی تربیت کند ولی استاد دانشگاه فقط از نظر علمی انسان ها را تربیت میکند . اما خودتان حقوق یک استاد و یک معلم را با هم مقایسه کنید . این بحث در جامعه بوده که تعطیلات آموزش و پرورش زیاد است . اما اگر همین تعطیلات نباشد معلم دیوانه می شود
  • مینو IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    6 0
    آقای نجفی فرد شایسته بودند که حیف رای نیاوردند! امیدوارم فرد بعدی در رده شایستگی و لیاقت ایشان باشند آقای حاج بابایی هم گزینه خوبی هستند!!!!!!!!!! نحوه رفتار و گفتار شایسته ایشان در سال گذشته خود در برخورد با مسائل رخ داده، اعلام اخباری که چقدر بودجه به مدارس دادن، قبض آب و برق مدارس هر جای که مانده اعلام کنید پرداخت شود!!!!!!!!!!!!!!! پول موقع ثبت نام نگرید و بعد بازدید از دفتر کمک های مردمی و دان امتیاز به مدیر!!!!!!!!! همه بیانگر شایستگی ایشان برای تصدی وزارت می باشد اینم آموزش و پرورش!!!!!! بلا خره ما کار کردیم و دیدیم از نزدیک هکه چیز را
  • نیما22 IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    3 0
    واقعا جای تاسف است برای نمایندگان که درآغازسال تحصیلی برای وزارت خانه ای که پایه واساس همه وزارت خانه هاست به آقای دکترنجفی که یک مغزمتفکر درآموزش وپرورش بوده وآزمون پس داده رای مثبت ندادندامیدوارم باتوجه به استقبال فرهنگیان ازحضورنجفی درآموزش وپرورش به نظر آنان احترام گذاشته ومجددا به مجلس معرفی ونمایندگان نیزبه وی رای مثبت داده تاآموزش وپرورش ازوجودایشان استفاده نماید
  • مصطفی-فرهنگی IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    2 7
    من از دوستانی که فرهنگی نیستند و یا در این زمینه اطلاعاتی ندارند خواهش می کنم نظر غیر کارشناسانه ارائه ندهند، تنها وزیری که جرات کرد و این همه تغییرات در نظام فرسوده آموزش کشور به وجود آورد جناب آقای دکتر حاجی بابایی بودند. شاید بعضی از کارهای ایشان شتاب زده بوده ولی در مجموع عملکرد بسیار خوبی در آموزش و پرورش داشته اند. بهتر است حداقل در حوزه آموزش دست از تنگ نظری و حزب بازی برداشته و اجازه دهیم یک فرد متعهد و متخصص در جهت آینده ای بهتر برای ایران عزیزمان زمامدار این مسئولیت باشد. یا علی
  • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    3 0
    مسئولین محترم خبرآنلاین ضمن تشکر از انعکاس شفاف نظرات، لطفا این هارو به هر طریق ممکن به اطلاع کسانی که باید بدانند برسونید ضمنا پیشنهاد میشه که این صفحه رو هم چنان تیتر بذارید تا همه ببینن مظلومیت روحانی رو! من به اقای روحانی رای ندادم معتقد و ملتزم به همه اصول و ارزش ها هستم اما این ظلم به رییس جمهور و مخصوصا جامعه فرهنگیان اون هم به دلایل سیاسی غیرقابل تحمله!
  • امیر A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    2 23
    دکتر حداد عادل
  • بی نام A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    13 0
    نمیشه 1بار دیگه دکتر نجفی رو پیشنهاد کنه دکتر روحانی؟
  • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    13 0
    كساني مثل نجفي بايد اموزش وپرورش رانجات دهند
  • معلم IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    10 0
    وزیری مثل جناب آقای دکتر نجفی که بتواند آموزش و پرورش را ساماندهی کند. مجلس ها بروند چند بار سخنرانی دکتر محمدعلی نجفی را ببینند. یکی از شاخص های معلمی آن است که وقتی معلم درس می دهد و یا سخنرانی می کند، همه شاگردان با دقت تمام و با تمرکز به درس یا سخنرانی معلم خوبشان گوش فرا می دهند.همان کاری که نماینده های مجلس به درس یا سخنرانی دکتر نجفی گوش می دادند.(بدون سر و صدا و با تمرکز مثال زدنی). تعجب می کنم چرا؟ شاید عده ای در آن لحظه در مجلس نبودند و بعد از آمدن به مجلس و برای رأی دادن از افراد بی منطقی مثل آقای زاکانی پرسیده باشند که به نجفی رأی بدهند یا نه؟ اگر نماینده ای در مجلس باشد و سخنان دکتر نجفی را شنیده باشد و به او رأی مثبت ندهد، نماینده مردم نیست. قدرتمندترین وزیر کابینه آقای روحانی.
  • سمیرا A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    2 0
    دکتر عارف در حد وزارت علوم نیست. شخصیت بسیار والایی داره و لایق ریاست جمهوری .
  • بی نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    5 0
    بازم نجفی را معرفی کته
  • بی نام IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    7 1
    کسی که مثل اقای حاجی بابایی شب هر خوابی میبیند صبح بدون چون وچرا انرا عملی نکند .کسی که قبل از اجرای طرح پیچیده ای مانند 3-3-6تمام جوانب کار را در نظر بگیرد وبه فکر مهمترین عاملش یعنی فضا باشد. جناب اقای حاجی بابایی اصلا از مکانهایی که در مناطق محروم به کلاس درس تبدیل کردند وبا اجبار دانش آموز بی دفاع را در ان انداختند خبر داشتید.
  • فرهنگی IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    6 0
    کسا نی ما نند اقای نجفی ببخشید فقط اقای نجفی اقای روحانی ایشان را به عنوان سر پرست وسپس به عنوان وزیر دو با ره معرفی کنند حتما رای میا ورنند
  • حمید A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    11 0
    آیا فقط باید فرهنگیان مطلوم واقه شوند همواره سیاسی ترین وزارتخانه آموزش و پرورش بوده و الان هم همین شد امیدوارم کسی مثل دکتر نجفی که شان فرهنگی و دانش آموز را بالا برد انتخاب شود
  • بی نام A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    10 0
    سلام -من خودم از فرهنگیان با سابقه هستم دوران آقای نجفی بهترین دوران بود با این نابسامانی که در آموزش و پرورش بود ای کاش نمایندگان مجلس ایشان را قربانی بازی های سیاسی خود نمی کردن سر پل صراط منتظریم.
  • معصومه IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    3 1
    سید محمد غرضی
  • بی نام A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    0 2
    حسن عباسی
  • ستاره A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    2 0
    باسلام دعا کنید یکی بیاد که کارمعلمان ودانش اموزان رو زمین نموند کار بکند ومثمر ثمر باشد چون این وزرات خانه خیلی مهمس
  • معلم 23 سال تجربه تدریس IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    8 0
    بهترین گزینه آقای دکتر نجفی بود کاش آقای رئیس جمهور دوباره ایشون را معرفی کنن
  • فرهنگی IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    6 0
    باید مشغله مادی فرهنگیان رو رفع کنه و دور از حاشیه باشه.
  • سیاوش IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    5 0
    شخصی باسواد ومدیری قوی به دور از سیاست که بتواند ارزش معلم رادرجامعه احیا کند
  • بی نام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    11 0
    امثال آقای زاکانی کجا مشکلات کشور و فرهنگیان را درک کرده اند که آن مخالفت بی منطق را در مجلس برای آقای نجفی انجام دادند؟
  • محمود A1 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    5 0
    از آقای روحانی خاضعانه خوهش می کنم مسئولیت تعیین وزیر آموزش و پرورش رو بر عهده ی اقای نجفی محول کنند تا ایشان ضمن انتخاب وزیر و پیشنهاد آن به رئیس جمهور مرهمی باشند بر دل شکسته ی ما معلمان. هر شخصی رو که آقای نجفی تأیید کنند ما قبول داریم، اگر همه ی نماینده های مجلس هم به وزیر آموزش و پرورش رأی اعتماد دهند ولی آقای نجفی او را تأیید نکند ما معلم ها هم قبولش نداریم.
  • علي A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    5 1
    به نظر من افرادي كه با آقاي نجفي كار كردند بهتر هست كه وزير بشن. معاونين دكتر نجفي جز حداد عادل و يا حتي مديران كل موفق استانها در زمان آقاي نجفي.
  • بی نام IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    7 1
    نجفی و یا کسانی شبیه او!
  • محمودی A1 ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    3 2
    فقط دکتر محمود مهرمحمدی
  • فرهنگی IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    8 0
    با سلاماقای روحا نی تلاش کنند به خا طر روحیه نا امید همکاران فرهنگی اقای نجفی را به امو زش وپرورش برگردانند فعلا به عنوان سرپرست بعد به عنوان وزیر
  • مهرشاد IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    4 0
    1. الان نیاز به استفاده از تجربه هست نه تجربه سازی. 2.بیشتر کارهایی که جناب حاج بابایی انجام دادن برگرفته از طرحهای دوران وزارت آقای نجفی است بنابراین حداقل کار اینه که شخصیتی مثل آقی نجفی معرفی بشه هرچند که خیلی از نمایندگان تحمل چنین افرادی را نداند
  • حیدرعلی قربانی IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    2 0
    مثل اقای نجفی باشد که همه ی فرهنگیان او را می خواستند ولی افسوس که نظر میلیونی معلمان برای مجلس ارزشی نداشته و نخواهد داشت. تا روز قیامت انها جواب فرزندان این ملت بزرگ را بدهند که همانا ظلم به معلم ظلم به فرزندان این ملت بزرگ است.
  • یک دبیر آموزش و پرورش IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    1 0
    با سلام به نظر میرسد یکی از مهم ترین ویژگی های وزیر ، با توجه به اهمیّت وظیفه و اکثریت جامعه ی فرهنگیان ، که اختصاص به نیروهای آموزشی در کلاس های درس دارد ، لازم است وزیر محترم سابقه ی تدریس در کلاس درس را حتما داشته باشد تا معلمین کلاس های درس در حاشیه قرار نگیرند .
  • احسان A1 ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    7 0
    بحمدالله آقای نجفی معاون رییس جمهور محترم و رییس سازمان میراث فرهنگی شدند. کسی باشه که تمام یا بیشتر نظراتش شبیه آقای نجفی باشه. اگه میشد این مجتمع های آموزشی و پرورشی روحذف میکردند چقدر بار مالی از دوش آموزش و پرورش کم میشد.
  • عرفان A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    6 1
    کسی باشه که در وهله ی اول مجتمع های آموزشی و پرورشی شهر وروستا را حذف می کرد.
  • بی نام A1 ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    0 0
    فقط دکتر عبادی
  • بی نام A1 ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    7 1
    فقط نجفی یا اطاعت
  • قلعه سر IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    0 0
    خصوصیات وزیری که برآموزش و پرورش وزارت کند مانند سایر وزارت خانه هاست .مثلا وزارت خارجه رو چه کسی وزارت می کند یا وزارت بهداشت رو ... پس کسی که از امورمختلف وزارت اموزش و پرورش مطلع باشد و تجربه داشته باشد . وبرای حل مشکلات برنامه ارائه کند . غالبا نظرات فوق احساسی و بیشتر هم جوی که بر معلمان حاکم است که معیشت فرهنگیان حل شود همه چیز حل می شود . دوستان، معیشت یکی از مهم ترین مسئله هست ولی تمام مسئله نیست فرزندان خود ما هم در این آموزش و پرورش عمرشان درحال صرف شدن است اگر برنامه های آموزشی و تربیتی دچار ضعف های اساسی باشد هزینه های این ضعف ها تا آخر عمر از جیب ما صرف خواهد شد . حب و بغض های غیر مسئولانه ما را در انتخاب فرد مورد نظر دچار مشکل می کند.
  • معرفت A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    1 0
    کسی که به فکر منزلت و معیشت فرهنگیان براساس عدالت باشد.
  • دبیری منفرد A1 ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    0 0
    باعث تاسف است که فکر می کنیم فقط فرد یا افراد خاصی می توانند وزیر آموزش و پرورش شوند. این همه افراد با تجربه در داخل خود فرهنگیان وجود دارد که به وزارتخانه های دیگر نیرو اعزام می کند.
  • lمریم IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    0 0
    با سلام و احترام آقای روحانی این درسته که همه وزارتخانه ها وزیر داشته باشند و در دولت یازدهم باشند ولی آموزش و پرورش در دولت دهم تازه امروز دلتون اومد در اولین جلسه وزیر اموزش و پرورش نداشته باشیم ؟ از آقای نجفی آن طور که باید و شاید دفاع نکردید. حالا هم که اسم آدم های ضعیفی سر زبون هاست که ... اگه واقعا قحط الرجاله و کسی رو پیدا نمی کنید من از افرادی که الان مطرحند قوی ترم و حاضرم وزارت را قبول کنم!
  • بی نام IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    2 0
    لطفا کسی که اطلاعات داره بگه رئیس جمهور میتونه سه ماه بعد دوباره همون وزیر پیشنهادی قبلی رو معرفی کنه؟؟
  • ميلاد IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    1 2
    چرا اينقدر تو گذشته مونديد آقاي نجفي راي نياورد ديگه تموم شد به فكر يه گزينه بهتر باشيد مگه ما آدم وارد و خبره تو اين كار فقط يكي داريم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا تعصبي تصميم مي گيريد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • فرهنگی IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    2 1
    دکتر فانی خوب است ولی جنازه بازنشستگان آموزش پرورش را بردارد (مدیران آموزش وپرورشی که چندسال اززمان بازنشستگی شان گذشته)
  • معلم دلخسته و بریده IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    1 0
    تازمانی که معیشت معلمان حل نشود که برطبق نظر مازلو از نیازهای اولیه می باشد، شان و منزلت معلم نیز ارتقا پیدا نخواهد کرد و معلمان برای تامین معاش به کارهای دیگر روی خواهند آورد و این نیاز در آنها وجود نخواهد داشت که بدنبال یادگیری و پژوهش برونند و منزلت علم هم در جامعه ترقی پیدا نخواهد کرد و این کار هم باشایسته سالاری ممکن است که در حال حاضر از مدیران مدارس و مجتمع های من در آوردی وزیر قبلی ، و مدیران مناطق و مدیران کل استانها این امر ساخته نیست چون خودشان درد معلم را نمی فهمند و با رابطه و تملق میز خود را نگه داشته اند
  • هادی س A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    4 0
    اگه محدودیت قانونی وسوء تبلیغات برای دولت دکتر روحانی نداره بهتره نجفی دوباره معرفی بشه
  • بی نام A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    1 0
    هر وزیری انتخاب میشه باید تعطیلی پنج شنبه ها راتثبیت کنه .هنوز خیلی از مدارس دوشیفته هستندباید تعدادی مدرسه ساخته شود تاکی می خواهند خیرین مدرسه سازمدرسه سازی کنند؟
  • بی نام A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    4 0
    هروزیری میاد توراخدا مدارس راازدست کسانی که در ادارات طرح می دهند نجات بدهد. توی مدارس معلوم نیست طرح اداره مهم تره یا بچه های مردم؟ این طرحها فقط مزاحم آموزش مدارس است.
  • محمد A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    5 0
    فقط نجفی حیف وهزاران حیف
  • بی نام A1 ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
    0 3
    حاجي بابايي
  • بهزاد IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
    2 0
    بگیم که برعکس حرف ما فرهنگیان عمل کنین ،از نمایندگان محترم مجلس بپرسین که با رای ما بالا اومدن وحالا حرف ما رو گوش نمیدن،واقعا حیف از نجفی.
  • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    ازگردانندگان سایت درخواست می شود نظرات معلمان را به تمامی نمایندگان ایمیل کنند.تانمایندگان بفهمند که اشتباه کردند .
  • بی نام A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
    0 0
    فقط دکتر نجفی یا افرادی که مثل او با لیاقت وبا شهامت باشند بدرد این کار می خورند.آموز ش وپرورش وزیر قدرتمند می خواهد.
  • بی نام A1 ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
    0 0
    از جناب آقای فانی سرپرست فعلی وزارتخانه در خواست می کنم روند بکارگیری خدمتگزاران به عنوان معلم را فوری متوقف کنند این کار توهین زیادی به معلمان زحمتکش است که سالهای زیادی درمناطق روستایی ومحروم وباسلسله مراتب جایگاه فعلیشان رادارند.الان میبینند این نیروها باپارتی بازی یادرادارات مشغولند یا به عنوان معلم سرکلاس می روند بدون رعایت سلسله مراتب لازم.البته منکرزحمات قشرخدمتگزار نیستم ولی هرکس شان و منزلتی دارد.و هرکسی نمی تواند معلم باشد.
  • بی نام A1 ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
    0 0
    اگر به هردلیلی دکتر نجفی نشد آقای مرتضی حاجی گزینه مناسبی می باشند.
  • بی نام A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    به نظر من دکتر کوزه گر با توجه به سوابق و تجربیاتی که در آموزش و پرورش داشته اند بهترین گزینه برای این وزارت می باشند.
  • بی نام A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    دکتر کوزه گر
  • بی نام A1 ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    0 0
    به نظر من کسی باشه که بادردورنج معلمان آشناباشه تمام مدارس راهوشمند کندواینترنت راگسترش دهدنظام6،3،3راحذف کندخلاصه کسی مثل نجفی باشد
  • بی نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    0 0
    کسی باید وزیر آموزش وپرورش باشد که خودش معلم بوده باشد واز لحاظ بیان وگفتمان توانایی کافی را داشته باشد وقدر ومنزلت اجتماعی معلم را بداند وصد در صد به فکر معیشت وارتقا حقوق آنها باشد چرا که هر کشوری که بخواهد پیشرفت کند باید آموزش و پرورش پیشرفته داشته باشد
  • سیدمهدی EU ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
    0 0
    چه کسی بهتر از دکتر عباسی هست من به عنوان دانش آموزش کاملا موافقم چون بسیار با مشکلات فرهنگیان آشناست.
  • محمدرضادیداری IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    من با بیست ونه سال خدمت در نظام اموزشی ایکاش وزیر اموزش وپروش می شدم تا فرهنگیان وملت عزیز بدانند خیلی از افراد گمنامی هستند که بسیار هم لایقند اما افسوس که در کشور ما گردش نخبگان وجود ندارد ومدیریت کشور در دست یک گروه اندک 500 نفری دست بدست می شود