شانا نوشت:

 بیژن نامدار زنگنه پیش از ظهر امروز (شنبه ٢٦ مرداد)  اظهار داشت: در نخستین روز کاری خود در وزارت نفت دستوری به مدیران شرکت ها مبنی بر ادامه کارها داده شد، همچنین از آنها خواسته شد گزارش تعهدهای کاری خود را با حجم، میزان و طرف های قرارداد، ظرف ١٠ روز آینده به اینجانب ارائه دهند، همچنین ارائه گزارش تعهدهای جدید در صورتی که فوریت ندارد، جز آنچه در امور جاری است، تا پایان شهریور ماه به تعویق افتد.

وزیر نفت با اشاره به یکی از محورهای برنامه های کوتاه مدت خود مبنی بر بازگشت ظرفیت تولید نفت به سال ١٣٨٤، اظهار داشت: از مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خواسته شد برنامه ای در این خصوص تهیه کند.

تامین سوخت زمستانی را شخصا پیگیری می کنم

وی پیگیری سوخت زمستانی را دیگر موضوع مورد بررسی در روز نخست کاری خود خواند و گفت: از معاونت برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت کتبا خواسته شد این موضوع را پیگیری و گزارش های آن را به صورت منظم به دفتر وزارتی ارسال کند.

زنگنه افزود: برای افزایش صادرات نفت با همکاران و مسئولان مربوط جلسه ای تشکیل شد، همچنین برای اطمینان از ادامه فروش نفت، تفاهم ها و توافق هایی در نخستین روز کاری انجام شد و برای برخی از قراردادهای خارجی نفتی که معضلاتی دارد نیز امروز تصمیم هایی اتخاذ شد.

انتصاب ها در نفت بر اساس شناخت و با مطالعه خواهد بود

وی انتصاب مدیرکل دفتر وزارتی را دیگر اقدام خود در این وزارتخانه خواند و گفت: یکی دو انتصاب جدید در وزارت نفت انجام شد و پیامی به کارکنان صنعت نفت نیز داده ام.

وزیر نفت در مورد وسعت تغییرات مدیریتی در وزارت نفت تصریح کرد: یک یا دو تغییر مدیریتی که برای شروع کار ضرورت داشت، امروز انجام شد، در عین حال تمایل دارم با همکاران فعلی کار کرده و بیشتر با آنها آشنا شوم و بر این اساس تغییرات بعدی به یک تا دو هفته آینده موکول خواهد شد.

زنگنه ادامه داد: البته تغییرات مدیریتی انجام شده، حاصل برخی بررسی ها از دو هفته پیش بوده و انتصاب ها با آشنایی انجام شده است، همچنین از روز گذشته نیز طی جلساتی در خصوص این تغییرات، مشورت هایی انجام شده است.

یک ثانیه را هم تلف نخواهم کرد

وی ادامه داد: طبق قولی که به نمایندگان در مجلس شورای اسلامی دادم، از ساعتی که وارد وزارت نفت شوم، وزیر بوده و به اتکای مدیران و کارکنان و تجربه کاری خود، می توانم تصمیم بگیرم و هیچ ثانیه ای در حیطه کاریم تلف نخواهد شد.

وزیر نفت همچنین در مورد احساس خود در بازگشت به سمت ٨ سال گذشته، گفت: مسئولتی بر دوش دارم و امید است به نحوی بتوانم کار کنم که در مقابل مردم رو سفید و در سطح مختلف، محبت های همکاران در صنعت نفت، نخبگان و نمایندگان مجلس بوده و جوابگوی لطف و اعتماد و نیات خیر این عزیزان باشم.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    254 9
    با ارزوی موفقیت برای این وزیر دوست داشتنی .
    • بی نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      3 32
      متاسفم كه آقاي زنگنه، مسئول پیگیری پرونده کرسنت را بركنار كرد و فرد ديگري را جايگزين كرده!!! چندين انتصاب ديگه هم كردن!! بايد توضيح بدن.
    • بی نام US ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      22 0
      این منفیها برای چیه؟؟؟؟؟؟؟ یعنی آرزوی موفقیت ندارن و میخوان صنعت نفت همچنان در رکود باشه؟؟؟؟؟؟جالبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • حی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    118 6
    جناب وزیر ان جی ال خارگ رو در یابید
    • بی نام A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      14 1
      من نمیدوم چی هست ولی + ثبت کردم به امید موفقیت در تمام عرصه ها
  • بی نام A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    14 0
    به امید موفقیت ایشون و جواب قاطع به اظهارنظرهای نابجا و بی مورد برخی افراطیون طی روزهای گذشته البته با عمل و عمل و عمل...
  • امين A1 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    18 0
    دل نفت واست تنگ شده بود . موفق باشي
  • بی نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    121 3
    خدایا شکرت به خاطر نعمت امیدبه اینده که درمردم قراردادی
    • بی نام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      1 16
      خدا كنه قدردان رايي كه نمايندگان بهش دادن باشه.
  • بی نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    14 0
    هر ثانیه، منتظر اتفاق های خوب در وزارت نفت می مانیم. به امید عمل به وعده تان
  • رضایی A1 ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    12 0
    مردی ازدیار وطن پرستان .باعشق به ایران عزیز.برایت ارزوی توفیق ازایزد منان مسئلت داریم.
  • بیژن A1 ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    10 0
    خیلی خوشحالم که همچین افراد با مسئوولیت و تعهدی تونستند رای اعتماد بگیرن و کارشون رو آغاز کنم امیدوارم که موفق و موید باشند.
  • بی نام IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    1 4
    ضمن آرزوي موفقيت براي شما اعتماد نمايندگان به جنابعالي اعتماد مردم است انشاءلله سربلند باشيد در مقابل اين ملت صادق وپايبند به جمهوري اسلامي كه بااين همه فشار هاي اقتصادي باز هم به دولت واين نظام راي اعتماد ميدهند.
  • علی A1 ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    10 1
    پالایشگاه دوم آبادان رو بسازید لطفا
  • صادق A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    12 2
    ناب وزیر به داد پارس جنوبی برس .بی قانونی و ظلم پدر پرسنل را در آورده
  • سروش IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    17 1
    خداییش ببینید این 8 سال چه کرده اند که همه منتظر آمدن یه نفر جدید و با تجربه برای درست کردن اوضاع بودند. خدا خیرت بده جناب روحانی با این انتخاب شایسته
  • بی نام IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    2 11
    جناب حی پیشرفت ال ان جی خارگ که بد نیست نمیدونم منظورت چی بود؟
  • بی نام IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    1 21
    قدر ناشناسی را در جامعه رواج ندهیم. طوری صحبت می کنید که انگار تا دیروز همه صنعتگران و مدیران شرکت نفت در خواب خرگوشی بوده اند. خنثی کردن اثر تحریمها جزوی از زحمات دولت احمدی نژاد بود البته موفقیت نسبی است.
  • رضا IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    6 0
    ورود مجدد شماره به وزارتخانه نفت تبریک گفته انشءالله در برنامه های اقتصادی خود براساس گسترش رفاه برای ملت غیور ایران موفق باشید.1-آیا در برنامه های خود در فکر کارکنان رسمی که در دوره پیشین به بخشهای خصوصی ورگذار کرده ودر وهدی بحرانهای اقتصادی رها شدنند هستید.از جمله شرکتها شرکت لوله سازی اهواز که با توانمند فوق العاده بالا وکارآمد در استان خوزستان می تواند کلیه تولیدات لوله مورد نیاز صنعت نفت،گاز،پتروشیمی را تهیه کند برنامه ای دارید یا مانند قبل صلاح براین است لوله از کشورچ.. وارد شود ولی این کارخانه در ....بسر ببرد . وزیر محترم نگاهی به پرسنل خود در شرکت لوله سازی اهواز نیز اتداخته وبرای پیشرفت این صنعت در جنوب کشور برنامه ریزی کنید. جمعی از پرسنل وزارت نفت شاغل در شرکت لوله سازی اهواز
  • حی IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    10 0
    در مورد ان جی ال خارگ ، البته توضیح بیشتر به صلاح نیست . ولی همین قدر بگم که قرار بود آخر 92 بهره برداری بشود در حالیکه هنوز لوله کشی زیر زمینی هم انجام نشده است !!!!