پرویز پرستویی سه شبانه‌روز مقابل دوربین می‌رود

ایسنا نوشت:

«بیداری برای سه روز» به کارگردانی مسعود امینی و تهیه‌کنندگی مجید شیخ‌انصاری‌ به صورت مستند داستانی، سه روز پرویز پرستویی را بدون هیچ وقفه‌ای مقابل دوربین ثبت خواهد کرد.

این قصه از هشت صبح سه ‌شنبه 29 مرداد ماه آغاز می‌شود و تا هشت صبح جمعه ادامه خواهد داشت.

پرستویی برای آمادگی در این فیلم به همراه سهیلا گلستانی دیگر بازیگر و سایر عوامل در روزهای گذشته مورد آزمایش‌های مختلف پزشکی قرار گرفتند تا مشکلی برای سه روز بیداری نداشته باشند.

پرستویی درباره این فیلم گفت: قصه خاصی نمی‌توانم برای فیلم «بیداری برای سه روز» تعریف کنم و فیلم اتفاقاتی را روایت می‌کند و با خط فکری که کارگردان دارد خودمان قصه را کاملا مستند پیش خواهیم برد.

وی افزود: «برای اولین بار است که چنین اتفاقی در ایران می‌افتد و دوربین بدون وقفه طی سه روز سوژه‌ای را به تصویر می‌کشد و ممکن است چنین اتفاقی در دنیا نیز بی‌نظیر باشد.»

پرستویی و گلستانی در این فیلم در نقش خودشان مقابل دوربین می‌روند. این فیلم اولین ساخته سینمایی مسعود امینی محسوب می‌شود.

پرستویی چندی پیش پس از مدت‌ها در فیلم «مهمان داریم» محمد مهدی عسگرپور بازی کرد و این روزها خبرهایی مبنی بر حضورش در جدیدترین ساخته‌ی رضا میرکریمی مطرح می‌شود.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    36 0
    واقعا یکی از بزرگترین نعمت های خداوند خواب است. برای ایشون و سایر عوامل آرزوی سلامتی میکنم.
  • بی نام A1 ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    28 4
    سه روز بیدار بودن بدون وقفه خیلی خطرناکه و احتمال آسیب مغزی شدید وجود داره چون مغز بعد از حدود 48 ساعت بیخوابی عملا کار نخواهد کرد و شخص به اغما می رود.
  • فرزاد IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    7 0
    یکی از بهترینهای ایران هستش