تسنیم نوشت:

فرمانده ستاد مشترک ارتش مصر و وزیر دفاع این کشور اعلام کرد با مهاجمینی که قصد تخریب مصر دارند با تمام قدرت برخورد خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از الجزیره؛ عبدالفتاح السیسی،‌ فرمانده ستاد مشترک ارتش مصر اعلام کرد که وی از این پس نیروهای خود را در برخورد با "مهاجمینی که قصد دارند مصر را ویران کنند"محدود نخواهد کرد.
این برای اولین بار بود که السیس پس از درگیری‌های اخیر مصر که منجر به کشته شدن بیش از 600 نفر شد درباره بحران این کشور سخن می‌راند.
وی در یک سخنرانی که از تلویزیون مصر پخش شد اعلام کرد که خویشتن‌داری ما ادامه نخواهد داشت. ما با تمام قدرت برخورد خواهیم کرد. مهاجمین می‌خواهند مصر را نابود کنند."
وی‌ وعده داد که در برابر خشونت استوار بایستد و افزود: "هر کسی که می‌اندیشد خشونت باعث خواهد شد دولت و ملت مصر زانو بزند باید تجدید نظر کند. ما هیچگاه درباره تخریب دولت ساکت نخواهیم نشست." سیسی در 3 جولای محمد مرسی را به بهانه اعتراضات گسترده علیه وی از کار برکنار کرد.
5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید 1358 IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    8 8
    دمت گرم باید بهشون نشون بدی مملکت قانون داره
    • یک رفیق قدیمی IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
      7 5
      تف به قانونی که کشتار سر لوحه اش است
    • بی نام A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
      4 3
      رفیق قدیمی در هیچ کجای دنیا تروریسم تحمل نمیشود چه در مصر چه در ایران جه در غرب ... گروهی که اسلحه انبار کرده بود در میدان رابع العدویه و فیلم های تیراندازی هواداران آن در خیابان های قاهره و از داخل مسجد را دیدیم و همچنین گروهی که تروریست از دیگر کشورها وارد میکند و در صحرای سینا به سربازان حمله میکند و انها را میکشد و در منصوره کلانتری تصرف میکند و کلیسا آتش میزند در همه جای دنیا با آن برخورد مشود حتی اگر منجر به ریخته شدن خون هزاران نفر از آنها باشد. اخوان المسلمین میخواهند سقوط خود را به مصر گره بزنند و مصر را نیز با خود نابود کنند و ارتش این اجازه را به آنها نمیدهد. شما هم تفتون رو نگه دارید برای موارد دیگه
  • مسعود IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    4 3
    لعنت خدا بر سیسی
  • جلال IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    3 1
    السیسی باید به عنوان جنایتکار جنگی و اقدام به قتل عام محاکمه شود بجای جنگ با دشمن مصر که اسرائیل است اقدام به قتل عام مردم مصر کرده شرم بر او باد