بازی استقلال و بوریرام تایلند با نتیجه یک بر صفر به نفع آبی ها در جریان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛دیدار تیم های استقلال و بوریرام تایلند در مرحله یک چهارم نهایی در حالی آغاز شد که آبی ها خیلی زود به گل رسیدند.در حالی که مزدک میرزایی در حال اعلام اسامی بازیکنان دو تیم بود خسرو حیدری دروازه تایلندی ها را باز کرد تا استقلال در همان دقایق ابتدایی کار را تمام کند!

استقلال سراسر حمله بود و توپ و میدان را در اختیار داشت.عطش آنها حتی پس از باز شدن دروازه بوریرام هم فروکش نکرده بود.

هر چند که نماینده تایلند هم سعی داشت تا با بازی سرعتی ازفشار خارج شود اما استقلال آمده بود تا در این بازی امتیازی از دست ندهد.بوریرامی ها در دقیقه 15 جایی که توپ به دست مدفعان استقلال برخورد کرد اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند.نظری که کاملا با نظر داور قطری ها متفاوت بود.

از دقیقه بیستم بازی استقلالی ها سعی کردند تا بازی را کنترل کنند.آنها کمی عقب کشیده بودند و بیشتر توپ در میانه های میدان قرار داشت.

دقیقه 30 بازی بود و هواداران آبی ها همچنان داشتند به ورزشگاه می آمدند.بازیکنان بوریرام به هماهنگی رسیده بودند و با صبوری خاصی تدارک حمله به سمت دروازه حریف را می دیدند.جنگندگی جواد نکونام و ساموئل در میانه میدان،در حالی که آندرانیک تیموریان غایب بزرگ این دیدار بود کمربند خط میانی استقلال را سفت کرده بود.بازیکنان بوریرام در این دقایق توپ و میدان را در اختیار داشتند وبا توجه به نتیجه رقم خورده می توان گفت که این اتفاق طبیعی است.

دقایق به کندی برای استقلال می گذشت.تایلندی ها کمی بر بازی مسلط شده بودند اما مدافعان استقلال هوشیار تر از این بودند که به سادگی اسیر حملات آنها شوند.

دقایق پایانی بازی و باز هم گردش توپ در میانه میدان.داور قطری در سوت خودش دمید تا اسقلال با پیروزی راهی رختکن شود.آبی ها که تنها نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان هستند این شانس را دارند که برای سومین بار ستاره قهرمانی در قاره کهن را روی سینه شان بچسبانند.

شروع نیمه دوم و حضور 80 هزار نفری طرفداران استقلال در آزادی. باز هم برتری محسوس با آبی ها بود.آنها در خانه بازی می کردند و باید با گل های بیشتری بوریرام را بدرقه می کردند.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید اراکی IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    5 0
    چرا مزدک مدام میگه که جالبه که تماشاگران هنوزم دارن به ورزشگاه میان؟؟؟!!! مگه استقلال تا حالا تماشاگر نداشته؟؟؟؟
  • سجادیان سیدا نی A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    7 26
    کیسه سوراخه .
    • بی نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      9 4
      بازي با توپ آسيا ، حسرت پرسپوليسيا... نميگم لنگي چون اينجا خبرآنلاينه نه ورزشگاه! آررره.