رضا شاهرودی بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است که یکی از مشکلات اساسی این تیم،دفاعی بازی کردنش است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او معتقد است که پرسپولیس در فوتبال ایران معروف به یک تیم تهاجمی است و باید با دو یا سه مهاجم بازی کند.شاهرودی در مورد شرایط نه چندان خوب پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.او معتقد است که دایی هم باید انتقادپذیر باشد.

پرسپولیس دوباره هوادارانش را مضطرب و نگران کرده است،قبول داری؟

وقتی یک تیم نتیجه نگیرد قطعا هوادارانش ناامید می شوند خصوصا پرسپولیس که پرطرفدارترین تیم آسیا است.ما هم با باخت های این تیم ناراحت می شویم ولی من باید در مورد مسائل فنی دو مورد را بگویم که یکی مربوط به خط حمله پرسپولیس است.این تیم با یک مهاجم بازی می کند و این در حالی است که همه پرسپولیس را به عنوان هجومی ترین تیم تاریخ ایران می شناسند.

یعنی دایی باید مهاجمان را بیشتر کند؟

بله،پرسپولیس باید با دو یا سه مهاجم بازی کند.زمان ما و حتی قبل تر از آن،پرسپولیس همیشه با سه مهاجم بازی کرده است.

در این مورد حتی از دایی هم انتقاد می شود که تفکرات دفاعی دارد.فکر می کنی او شیوه اش را عوض کند؟

من تعجب می کنم که چرا دایی تفکرات دفاعی دارد.من با دایی همبازی بودم و او تفکرات هجومی داشت،حالا نمی دانم چرا در پرسپولیس تفکر دفاعی دارد.پرسپولیس یک مشکل دیگر هم دارد.

چه مشکلی؟

مدافعان این تیم از خط دفاعی توپ را مستقیم برای مهاجم نوک می فرستند و این شیوه باعث می شود که هافبک های تیم از شرایط بازی خارج شوند.مدافعان پرسپولیس باید با هافبک ها بازی کنند و تغذیه مهاجمان بر عهده خط هافبک است.

چرا پرسپولیس در جریان بازی موقعیت ایجاد نمی کند و به فکر ضربات آزاد و اتفاقات است؟

به هر حال وقتی از لحاظ تاکتیکی مشکل وجود داشته باشد این وضعیت هم به وجود می آید.بازیکنان کناری پرسپولیس هم بعد از عبور از مدافعان حریف،برای ارسال توپ تعلل دارند و زمان سانتر کردن را نمی دانند.این مسائل نکات ریزی است که باید مربیان به آن توجه کنند.

قبول داری پرسپولیس با این وضعیت مدعی نیست؟

از حالا نمی توان نظر داد و شاید بعد از بازی با استقلال راحت تر بتوان در این خصوص صحبت کرد.هواداران پرسپولیس از باخت بدشان می آید و حتی این تیم در بازی های دوستانه و زمین خاکی هم نباید بازنده باشد.امیدوارم پرسپولیس دیگر شکست نخورد.

فکر می کنی تمامی پیشکسوتان پرسپولیس از دایی حمایت می کنند؟

ما همه از یک خانواده هستیم و دایی هم پرسپولیسی بوده است.پیشکسوتان حق انتقاد دارند و دایی هم می تواند از این انتقادها استفاده کند.

43 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =