تسنیم نوشت:

منابع آگاه در کشورهای همسایه سوریه از تدابیر ویژه امنیتی و نظامی در این کشورها در آستانه حمله نظامی احتمالی غرب و همپیمانانش به سوریه خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه المنار، منابع آگاه اعلام کردند: تدابیر امنیتی و اقدامات نظامی ویژه ای در کشورهای همسایه سوریه با توجه به تهدیدات علیه ملت سوریه به اجرا درآمده است.
این منابع بیان کردند: در کشورهای همسایه سوریه تدابیر امنیتی ویژه ای برای حفاظت از نهادهای دولتی، سفارت خانه های خارجی و مراکز حساس و کلیدی اتخاذ شده است.
منابع آگاه افزودند: واحدهای ویژه از ملیت های مختلف در نزدیکی مرزهای کشورهای همسایه سوریه مستقر شده اند و در انتظار دستورات از اتاق مشترک عملیات ضد سوریه برای حرکت به سوی اراضی سوریه و انجام ماموریت های ویژه هستند.
المنار در ادامه نوشته است: این در حالی است که کشورهای همسایه سوریه از جمله ترکیه موشک های خود را به سوی شهرهای سوریه نشانه گرفته اند و این در راستای نقشی است که آمریکا به آنها محول کرده و نیز در راستای همکاری کامل با رژیم اسرائیل است.
منابع آگاه از مشارکت عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و ترکیه در کنار آمریکا، انگلیس و فرانسه در حمله نظامی به سوریه خبر می دهند.
5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    8 4
    یعنی اگه عربستان و ترکیه بخوان به سوریه حمله کنن و ما کاری نکنیم خیلی نامردیم ...