ایسنا نوشت:

برخورد با بدپوششان در پایتخت طی روزهای گذشته تشدید شده است.

مشاهدات خبرنگاران ایسنا از سطح شهر تهران حاکیست حضور گشت‌های ارشاد در پایتخت طی روزهای گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و برخورد با بدپوششان تشدید شده است.

حضور نیروهای پلیس پایتخت در این مدت در میادین و اطراف مراکز بزرگ خرید به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. اخبار دریافتی در عین از حضور پررنگ ماموران گشت ارشاد در مناطق تفرجی و تفریحی پایتخت همچون فرحزاد، دربند، درکه، لواسان و حتی توچال و برخورد با بدپوششان حکایت دارد.

عصر پنجشنبه نیز ماموران پلیس با حضور گسترده در برج میلاد که محل برگزاری یکی از کنسرت‌های پرمخاطب بود، ضمن جلوگیری از ورود افراد بدپوشش به کنسرت، با افراد متخلف برخورد کرده و تعدادی از افراد بدحجاب را نیز دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌آید برخورد با بدپوششان توسط پلیس پایتخت طی روزهای گذشته تشدید شده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 235
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    ای کاش تشدید برخورد با تورم و گرانی هم وجود داشت کی اختراع می شه نمی دانم؟
    • بی نام A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      239 4
      اون کارا توانایی می خواد
    • بی نام A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      مگه مشکل ما موی جوانان ماست؟؟؟؟!!!! مگه گرانی و تورم هم داریم؟؟؟؟!!!!
    • فاطمه A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      191 7
      من خودم چادر سر ميكنم ولي اين جور برخوردها رو مناسب شأن بانوان ايراني نميدونم. بازداشت يعني چي؟ فقط يك تذكر مهربانانه ، اگر اون شخص قبول كرد كه هيچ ، اگر قبول نكرد، نبايد چيزي گفت و برخوردي داشت. فقط تذكر مهربانانه . منتشر كن خبرآنلاين.
    • بی نام A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      217 5
      مبارزه با فساد اداری دزدی دورغ گویی
    • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      6 127
      رسالت پليس و حيطه اختيارش حل تورم و بيكاري و.و... نيست كار اين ها چيز ديگه اي است بعضي ها عادت كردن تا يه چيزي ميشه فوري ميگن تورم بيكاري و.... هي همه چي رو ميخوان قاطي كنن با هم...
    • بی نام IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      خواهش می کنم خلط مبحث نکنید هر چیزی سر جای خودش اونم لازمه اینم لازمتر .
    • بی نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      9 106
      هرچیزی سرجا ی خودش خلط مبحث نشه اینم لازمه اونم لازمتر .
    • بی نام IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      خواهشن همه چیز رو به هم ربط ندین. یه عده خانوم و اقا با لباسای ناهنجار نظم جامعه و فکر بقیه رو خواسته یا ناخواسته بهم میریزند باید قبول کنیم که توی اروپا هم لباسهای زننده وجود داره که برای مردم غیرقابل قبوله و همه جا نمیشه پوشید به غیر جاهای خاص. حالا طرف لباسی که مخصوص عروسیه که معمولا چسب کوتاه بدون استین و یغه باز رو میخواد واسه بیرون بپوشه یه جو عقل هم خوب چیزیه. تا نباشد چوب تر فرمان نبرد گاو نر یا ماده.
    • بی نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      75 5
      ای کاش به جای کار با ارازل اوباش و،سارقان،و .... برخورد میکردید و از سطح شهر جمعشون میکردید و براشون نا امنی ایجاد میکردید
    • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      54 4
      اینا که طوریشون نبود ! فقط شاد پوشیده بودن ! مگه چی پوشیده بودن که این همه غوغا کردن! این بنده خدا ها رو می گیرن که زنن و زیابیی تو وجودشونه اونوقت پسرها رو با شلوارهای مداد رنگی قرمز و بنفش نارنجی که از تنگی داره می پکه انکار نه انگار !!! ...
    • كامران IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      4 53
      اين موارد هردو صحيح است اما قرار نيست اگر اين نبود آن هم نباشه مگر اينكه با بدحجابي تورم پايين بياد؛) مياد آيا !!؟؟
    • بی نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      52 8
      میگم مثه اینکه روحانی داره با کلیده همه درا رو قفل میکنه! این از گشت ارشاد اونم از پارازیت
    • کاظم IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      5 74
      بحث بحث روحانی نیست مسئله اینجاست که به مرور زن از آن مقام الهگی که خدا برایش قرار داده در حال فاصله گرفتن است . حتی جوانهای شرقی هم دنباله رو غرب شده اند مانند چین و ژاپن و کره و حتی افغانستان .
    • بی نام A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      5 63
      عزیز من خوشایند نیست برخورد ولی بالاخره باید یه حرکتی انجام بشه. ما الان در خطر جنگ با احتمال بسیار بالا قرار داریم. با این وضع بی بند و بار و بیخیال جامعه شک نکن ایران رو زمین میزنن. (خبر بچاپ مردونه!)
  • بی نام A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    آقای روحانی شما که قرار بود جلو گشت های ارشاد رو بگیرین!!!!
    • بی نام IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      مگه گشت ارشاد دست روحانيه؟!!! حالت خوبه؟
    • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      23 80
      کی گفت
    • سبز جامه IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      61 1
      اتفاقاً این تشدید خیلی عجیبه. همیشه از خرداد که هوا گرم می شد، برخورد بیشتر می شد و شهریور فروکش می کرد. اما امسال سه ماه خرداد، تیر و مرداد خبری نبود و از شهریور شروع کرده اند. این ها بیشتر بازی سیاسی است
    • بی نام A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      82 20
      احمدی نژادی عزیز از این حرفها برای دکتر نمی زدین ؟!
    • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      دقیقا گشت ارشاد دست روحانی هست. مجری گشت ارشاد نیروی انتظامی هست، و پلیس هم زیر نظر وزارت کشور!
    • رضا A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      168 8
      بعله هست. ايشون بايد فشار بياره ، تا نيرو انتظامي حساب كار دستش بياد.
    • بی نام A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      23 12
      دولت آقاب روحانی هنوز کامل نشده، سه تا از وزیراش هنوزرای اعتماد نگرفتند هنوز درجاهای مختلف عزل ونصب ها بطورکامل انجام نشدها ودرشرایط اخیربیشترتوجهات به اوضاع اقتصادی که همه میدونند چه خبره، یه خورده صبرکنید اگه آقای روحانی کاری دراین زمینه نکرد بعد اعتراض کنید
    • احمد IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      89 4
      نه پس دست منه!!
    • بی نام IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      14 40
      زیبایی واقعی که نیاز به این همه بزک و ... نداره. روی حرفم فقط به بعضی از خانم ها است چرا اینقدر فکر میکنید بایست با قیافه مورد تحسین باشید.!!!! من تا اونجا که میدونم بیشتر زنان و شاید همشون زیبایی خودشون را دارن جدی میگم. ارزش بیشتر زن به ارتقا جایگاهش در هر موردی چه علمی و چه هنری و چه کاری و .... مربوط میشود نه آرایش بیشتر!!!!!! منتهاه ایراد اساسی جامعه ما این است که بیشتر زنان نمیتوانند خود را در جایگاه عالیه خود به کمال نشان دهند. چون آقایان اینطور خواستن !!!!!!!
    • با نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      31 74
      روحانی مچکریم...!!!
    • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      42 8
      احمدی نژاد این کار رو کرد .فقط بایست علنا اعلام بشه
    • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      36 6
      نخیر دست احمدی نژاده
    • فرید A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      40 24
      لطفا به دولت وقت بدید خواهش میکنم 1 ماه هم نیست شروع کردن
    • آقا مل AE ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      17 4
      مملكت اينقدر مشكلات بزرگ داره كه گشت إرشاد جزوش نباشه، بدبخت يك ماهه اومده سركار، اگر يك چهارم مشكلات رو هم تا چهار سال ديگه حل كنه معجزه كرده.
    • باب اتش IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      25 5
      اگه دست روحانی نیست پس برای چی بهش رای دادین اصلا برای چی ریسس جمهور وجود داره؟!!
    • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      26 6
      اگه نیست چرا موقع انتخابات قمپز در میکنه.؟
    • بی نام EU ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      36 3
      خب اگه دست روحانی نیست پس چرا قبل از انتخابات قول داد گشت ارشاد رو متوقف کنه ؟!!
    • سینا A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      گولت زدن آموووو
    • سازمخالف US ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      33 23
      مگه فرمانده نیروی انتظامی رو آقای دکتر روحانی انتخاب میکنه که بخواد روی اونها تسلط هم داشته باشه !!!؟؟؟ یه چیزی میگیدااااا
    • محمد A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      7 63
      افرادي كه بزرگترين دغدغه زندگيشون خودنمايي هست بهتره اجازه ورود به يه بقالي رو هم نداشته باشن . چه برسه كنسرت. چه بدحجاب چه باحجاب.
    • بی نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      22 1
      شعارشو که نامزدهای محترم همیشه می دن
    • بی نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      5 17
      گشت ارشاد زیر نظر نیروی انتظامی است و فرمانده نیروی انتظامی زیر دست روحانی نیست
    • رضا MY ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      9 0
      نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و بسیج تنها ارگانهایی هستند که بعنوان ضابط قضایی و مسئول هدایت گشت ارشاد در ایران معرفی شده اند
  • حاجی IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    باید هم همین کارو بکنن.... خیلی دیگه بعضی مردم بی حیا و بی جنبه تشیف دارن
    • pooia US ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      پلیس حیا و جنبه هم تاسیس کنیم و همه بی حیا ها رو زندان کنیم شما راضی میشی...؟
    • بی نام IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      46 1
      دوست عزیز اولا به عقاید مردم باید احترام گذاشت دوما با بازداشت کردن و بی احترامی به مردم فرهنگ سازی نمیشه کرد
    • فرهاد GB ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      77 15
      تعداد منفی ها رو که ترکوندی ، ولی این کسایی که مثبت دادن با یکیشون همین برخوردی که با دخترا میشه رو بکنن چی کار میکنین ؟!!!
    • رونالدو A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      45 3
      بی حیا شما هستبن که نمیتونین چشمتون رو از دخترای هموطنتون بردارین ، هرچقدر بپوشن میگین کمه ...
    • بی نام IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      50 1
      مگه شما وکیل وصی مردمی؟ شما حیای خودت رو حفظ کن بقیه به تو مربوط نیست!
    • بی نام IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      1 21
      کاملا موافقم.
    • بی نام A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      29 0
      اشتباه مثبت دادم . چطور سلبِ آزادی پوشش در غرب بد میشه، ولی اینجا خوب میشه؟!
    • بی نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      33 0
      حاجی تو چشمتو درویش کن
    • بی نام GB ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      30 0
      به شما ارتباطی داره ؟ خوبه منم به شما بگم باید دینتو عوض کنی ؟
    • خطاب به حاجی IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      21 0
      حاجی آقا بهتره املاتونو تقویت کتید.
  • بی نام US ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    روحانی مچکریم!!!!!!!!!!!
  • وحید A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    روحانی مچکریم ؟؟؟ کووو اون وعده هاااا ؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      12 39
      برای این جور چیز ها به روحانی رای دادید؟واقعا برای شما کوته فکر ها متاسفم
  • پيمان IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    به نظر من اين خانمهاي بد حجاب واقعا تو افزايش طلاق موثرند. وقتي يك مردي كه خودش زن داره مياد تو خيابون و يا محل كارش اين خانمهاي بد حجاب را ميبينه خانم خودش كم كم از چشمم ميفته مگر اين كه واقعا اراده قوي داشته باشه تا به اين خانمها نگاه نكنه. اگر غير از اينه لطفا توضيح بديد.
    • بی نام IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      اون مرد متاسفانه یه مریض جنسیه!
    • بی نام IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      دقیقا همینطوره
    • بی نام IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      پس هر کی سفر خارج بره بهتره اول خانمشو طلاق بده
    • بی نام IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      آقای پیمان کسی مجبورت نکرده زن محجبه بگیری، اگه اونطوری دوست داری برو یه دونه غیر محجبه اش رو بگیر. شما می خوای آمار طلاقت نره بالا یه کم نگاهت رو کنترل کن. واقعا که
    • علی A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      78 6
      کسایی که فکر میکنن میتونن با برخورد با بدحجاب ها اسلام ناب محمدی رو بر کشور گسترش بدن ره به ترکستان است .آی دوستان اول از همه برید ببینید طینت نبی اکرم ما چی بود. این برخوردها به نظر من بیشتر تخریب فرهنگ ماست تا تصحیح فرهنگ و کسانی که موافق این برخوردها هستند متاسفانه همیشه از دیدن خود غافل بودند و همیشه علاقه دارند گناهان و نگاه های غریب خودشون به زنان جامعه ما را توجیه کنن. جای بسی تاسف نیست بلکه تامل است !!!
    • بی نام A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      94 8
      «کم کم از چشمم می افته» این یه تیکه حواست نبود، فعل ِ اول شخص استفاده کردی، مثه اینکه داستان ِ ازدواج خودته. بله دیگه آقا پیمان، وقتی فقط برای ارضای غریضه ی جنسی ازدواج میکنی. بعد از یه مدت همسر محترم از چشمت می افته و چشمت میره دنبال ِ ناموس ِ مردم تو خیابون
    • حامد A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      38 33
      باور کن وضع لباس پوشیدن در خارج از ایران در هیچ جا اینجوری نیست تو آمریکا در طول هفته همه لباسهای رسمی میپوشن و میرن سر کار و در آخر هفته هم که به تفریح می رن تیشرت و شلوار لی..
    • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      129 2
      برادر مگه همسر گوشی ایفون که میگی كم كم از چشمم ميفته.شما باید ازدواج موقت میکردی نه ازدواج دایم.
    • پيمان IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      3 49
      آقاي "بي نامي"! شما كه اين طور مردها را مريض جنسي ميدوني لابد خودت از ديدن اين جور خانمها هيچ احساسي نداري! پس لااقل به خاطر اين مردهاي مريض كه تعدادشون هم كم نيستنظرت اين باشه كه خانمها با حجاب باشند.
    • بی نام IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      102 6
      مگه ماشین لباسشویی خریده
    • بی نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      46 3
      من اومدم منفی بدم،اشتباهی مثبت دادم.این چه نظریه آخه...
    • بی نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      50 5
      مردی که خانم پاک و عزیز خود را برای یه بی بند و بار زیر پا بگذارد مستحق سخت ترین مجازات است.
    • بی نام IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      43 7
      نظر شما در صورتی صائب است که اصولا برای انسان چیزی به نام تعقل و اندیشه و تفکر قائل نباشیم.وانگهی دوست عزیز! آمار طلاق کوچکترین ارتباطی به این مسائل ندارد. طلاقها در اثر عوامل شناختی و شخصیتی و فکری نظیر فقدان مهارتهای زناشویی کافی، فقدان بلوغ و رشد کافی فکری و شخصیتی و اجتماعی، نبود ساز و کار مناسب در امکان شناخت دقیق شریک زندگی و......ایجاد میشوند(.کیل دادگستری)
    • ابراهیم IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      26 0
      اگه ازدواج با این چیزا بخواد تداوم داشته باشه همون بهتر که نباشه.در ضمن این جور ازدواجا بخاطر نبود عشق به طلاق منجر میشه.
    • بی نام RS ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      49 4
      هیچ فرد ایرانی با فرهنگی نگاه بد نیمکنه....شما رو نمیدونم...
    • بی نام A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      33 1
      شما در بسیاری از کشورهای غربی مردهای مسلمان رو میبینی که عاشق زن و بچه هاشونن. خانومشونم حجاب رو در بهترین حالت حفظ میکنه! اگه تئوری شما درست باشه الان نباید یه مرد مسلمان در پاریس و لندن و ونکور باشه!!! جمع کنید این تئوریهاتون رو.
    • بی نام A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      41 7
      گاهی به نظر می‌آد آدم‌ها هم مثل گشت ارشادی‌ها بعضی مواقع فرق زیبایی و «بدحجابی» رو نمی‌فهمن!
    • بی نام A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      77 23
      تقریبا موافقم یه جور بی احترامی به جامعه هست
    • بی نام IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      18 0
      آخه آقا پیمان عزیز بی انصاف. خدا وکیلی همه این خانمها که عکسشون رو انداختن که پوشش مناسبی دارن. خواهش میکنم یه کم دیدت رو اصلاح کن.
    • جلال A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      31 0
      واقعا واسه اون مرد باید تاسف خورد.وقتی من خانوممو میبینم مثل من ساعت 6 صبح از خواب بلند میشه و با من میاد سرکار و وقتی هم برمی گرده بدون هیچ منتی ناهار و شام و تمیزی خونرو برعهده میگیره.واقعا اون روز روز مرگ من باشه که با موی ی زن دیگه وسوسه شم
    • حامد A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      28 0
      زندگی که با یک نگاه از هم بپاشه همون بهتر که نباشه
    • احسان A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      29 2
      متاسفانه افرادی مثل "پیمان" تا حالا خارج از ایران نرفتند و فقط هم اخبار داخلی را میبینند. بنده بخاطر شرایط کاری که دارم تا کنون چندین شهر اروپایی و آسیایی با خانومم رفتم خیلی هم خوش گذشت. اونجا از دانشگاها و ادارات گرفته تا خیابانها و فروشگاهها همه با راحت ترین لباسها بیرون میرفتند بخصوص روزهای گرم و آفتابی.از گشت ارشاد هم خبری نبود. خانواده هایی هم که دیدیم کانون خانوادگی بسیار گرم و صمیمی و سالم و همسرانی وفادار داشتند با فرزندانی سالم و تحصیل کرده. بخصوص در کشور آلمان. ایشالا خودتون هم بروید و با چشم خودتون ببینید نه از تلویزیون داخلی .
    • میثم IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      5 27
      هیچ جای دنیا اینطوری آرایش نمیکنن. معلوم نیست کی دانشجوست.کی خانه داره.کی زیر 18 ساله! متاسفانه خیلی ها جنبه ی خیلی چیزها رو ندارن. اول باید جنبه اش ایجاد بشه بعد.
    • خارج نشین A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      13 11
      کی گفته خارجیا یک خروار آرایش می کنند. جالبیش اینجاست که در خارج هم ایرانیا هستند که یک من آرایش دارند و تابلو هستند در خیابون ها!!!!
    • منصور نوين A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      كاملا با آقا پيمان موافقم...
    • بی نام FR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      13 0
      آقا یا خانم محترم! اگر مردی عاشق زنش باشه و به زندگیش متعهد باشه، به هیج وجه فریب ظواهر رو نمی خوره و نمی ره دنبال یه زن دیگه! اگر مردی زن خودشو به خاطر ظاهر یه زن دیگه رها کرد باید عمیقاً به حالش تاسف خورد و یقیناً باید مشکل رو تو وجود تو اون آقای نه چندان محترم جستجو کرد نه در حجاب و ظاهر دیگران! سعی نکنید خطای دیگران رو باید همچین دلیل بی ارزشی توجیه کنید دوست عزیز
    • سینا A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      31 0
      چشم بند بزن پیمان جان
    • نیما IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      18 0
      متاسفم آقا منصور چون شمام نیاز به یه پزشک داری!
    • پاسخ پیمان A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      20 0
      پس از نظر اقای پیمان کلا ورود مردها به خارج کشور ممنوع کنن چون میرن خانومای کلا بی حجاب می بینند بعد برگشت میان ایران در خواست طلاق میدن !! چون دیگه خانوم خودش از چشمش افتاده اصلا می خوای شرق و غرب تهران زنونه مردونه کنیم که خانوم ها از چشمه مردشون نیوفته !!؟ شاید با این کار خود به خود جلو تورمی که اصلا مهم نیست فقط مشکل روسری خانوماسم گرفته بشه
    • علی A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      38 0
      خاک بر سر کسی که بخاطر ظاهر زن های دیگه، زن خودش رو طلاق بده. این چه وضع استدلاله؟؟!
    • بی نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      18 1
      اقا به عنوان یک مرد از حرف های که زدیخجالت کشیدم،مگه ادم زن را فقط یرای زیبایش میگیره،زن باعث ارامش روح انسان میشه،شما با این طرزفکرچند سال دیگه هم زنت از چشمت میافته چونپیر شده،شمازن را مثل شیمیبینی که مثل ماشین باید عوضش کردظ
    • بی نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      20 1
      پس بفرمایید تو صورت خانمهای زیبا اسید بپاشند که یک وقت آقای شما هوس نکنه رو ماهواره پارازیت بندازن که آقای شما هوس نکنه
    • بی نام DE ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      20 1
      آقای پیمان و طرفدارای ایشان؛ آمارها نشون میده سال 84 به ازای هر 9 ازدواج یک طلاق ثبت میشد و سال 91 از هر 5 ازدواج یک طلاق ثبت میشد؛ پس نتیجه میگیریم با تشکیل گشت ارشاد ظلاقها زیاد شده!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      14 0
      مگه اون مرد توی خونه خانومش رو با حجاب می بینه؟ بهتره ضعف خودمون رو گردن دیگران نندازیم، پس مسلمونها دیگه چطوری تو آمریکا و اروپا زندگی می کنند.
    • بی نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      13 1
      با نظر پیمان که مخالفم 100% یعنی چی باید اراده قوی داشته باشه. اگر اراده نداره برا چی پیمان پیوند دائم میبنده با همسرش پس مشکل از خودشه. اما یک سری هم هستن انگار شهر رو با فشن شو اشتباه گرفتن خیابونم انگار استیج ه. توجه یک سری از همون آقایون بی اراده به اینها باعث میشه برای دختران دیگه هم این طور بیرون اومدن تبدیل به ارزش بشه و تو جامعه رواج پیدا کنه. به نظرم باید با یک سری که از حد میگذرونن برخورد بشه اما باید اینم توجه کرد که توجه همون آقایون بی اراده باعث تبدیل شدن به هنجار و وضع کنونیه وگرنه چرا خارج از کشور این وضع نیست؟ یک تکه پازل در اینجا کمه
  • بی نام IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    آقای روحانی این بزرگترین خلف وعده شماست. من فقط به خاطر صحبت های شما در مورد گشت ارشاد بهتون رای دادم. خیلی خیلی ممنونم که داره برعکسش عمل میشه خبر خواهشا تائید کن
    • بی نام IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      18 77
      من هم به روحانی رای دادم و پای رایم هم هستم، اما ازاون جماعت بی جنبه هم متنفرم که فکر می کنن که با دادن یک رای، میتونن هر کاری دلشون خواست بکنن! ما رای دادیم، اما پای اخلاقیات و هنجارهای فردی و اجتماعی مون هم می ایستیم...لطفا همه چیز رو با هم مخلوط نکنین...
    • رضا A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      15 4
      عزيزم صبر داشته باش . هنوز يه هفته ست اومده. همه مشكلات رو كه نميتونه با هم حل كنه. فعلا وايسا اقتصاد رو داره كار ميكنه.
    • مينا A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      21 51
      اين ملاك شما براي راي دادن واقعا جاي تاسف داره
    • بی نام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      11 26
      تو رو خدا معیار ملت رو ببین برا رای دادن به کاندیداها. اقتصاد و برنامه و فرهنگ و اشتغال و ... کشک. ببین با کیا شدیم 75 میلیون اینجا کاربرد داره آیا؟
    • تعجب A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      6 15
      واقعا خسته نباشی شما! معلومه شکمت خیلی سیره که واست یه آرمان بوده نبودن گشت ارشاد
    • بی نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      14 5
      بینام دوم و مینا. کاندیدا برنامه میده، ما بر اساس برنامه رای میدیم. این کجاش تاسف داره؟ یکی از اصلی ترین شعارهای روحانی این بود که نمیزارم یه مامور بی نام و نشون تو خیابون به دخترا گیر بده، حرف زده باید پاش وایسته. خانم مینا شما باید واسه کسی که حرف میزنه پاش نمی مونه متاسف باشی.
  • ايمان A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    مگه دست روحاني است
    • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      50 4
      اگ دست روحانی نیس چرا گف اجازه نمیدم ماموری بی نام و نشان.....
    • سباستین IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      14 0
      والا تا قبل از این هرکی هرکاری میکرد دست رییس جمهور بود. الان و دیگه نمیدونم!!!
    • سالار EU ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      13 2
      بله عزیزم نیرویه انتظامی زیر نظر قوه ی مجریه هست قوه ی مجریه هم که همون دولت((اقایه روحانی))هست
    • بی نام DE ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      13 0
      دست کیه پس؟ رییس جمهور نتونه یک گشت پلیس و ورداره؟
    • بی نام US ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      20 1
      اگر دست روحانی نیست پس چرا در موردش حرف زد و وعده داد؟
  • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    پيمان جان شما برو خودت رو اصلاح كن، ما كه اينطور نيستيم. در ضمن... حسن آقا! اين بود ارمانهاي ما؟؟!
    • بی نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      10 29
      به نظر من اونايي كه از ديدن اين جور خانمها احساس خاصي ندارند به خاطر اينه كه اينقدر زياد ديدند كه براشون عادي شده.
    • yadegar IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      2 22
      آرمان؟
  • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    بله که دست روحانیه پس چی
    • مخسن A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      37 3
      منم معنقدم که حتما رئیس جمهور تاثیر گذاره وگرنه قول نمیداد...
  • محسن IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    واقعا دیروز رفتار مامورهای گشت ارشاد خیلی زننده بود روحانی پس چی شد رعایت حقوق شهروندی!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    اقای روحانی این بود اره؟؟؟ازادیه فرهنگیو... .... ... باشه!!!!!عیب نداره!!!!
  • بی نام IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    78 8
    اشتباه پشت اشتباه
  • هادی A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    120 8
    کاش برنامه ای تحلیل می کرد دستاورد های گشت ارشاد رو . مطمئنا" دستاوردی نداشته به جز ایجاد تنش در جامعه .
  • محسن DE ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    دیشب حدوداً می شه گفت تمامی ماشین های محل ما رو دزد زد . امروز صبح که با پلیس تماس گرفتیم ساعت 8.30 حدوداً 10.30 پلیس تشریف آوردن . دارم از صبح فکر می کنم که بد پوشش جرم است یا دزدی و اعتیاد !! ؟ به هر حال نیروی انتظامی مچکریم
    • من دیگه حرفی ندارم A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      18 0
      چند روز پیش ای سی یو ماشین مارو دزدیدن و سه میسیون دست دومشو خریدیم. وقتی به پلیس زنگ زده بودیم 2-3 ساعت بعدش با پیگیری زیاد ما اومدن و بعدش که علت دیر اومدن رو سوال کردیم گفتن 7تا دزدی تو منطقه بوده و ما نمیرسیم که بیاییم. من دیگه حرفی ندارم
  • شاهین IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    24 82
    من هم به دکتر روحانی رای دادم و با گشت ارشاد مخالفم اما واقعا این چه وضعی تو خیابون آدم خجالت می کشه با زن و بچش پارک بره ، اینا لباس می پوشن ، بعضی ها ظرفیت ندارن و با حرکاتشون زمینه آمدن دوباره گشت ارشاد فراهم می کنن ، درود بر روحانی تا امروز به تمام قولها و وعده هاش عمل کرده ، هیچوقتم نگفت از آدمهای بی ظرفیت که هنجارهای جامعه رعایت نمی کنن دفاع می کنه .
  • بهروز IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    42 92
    من دیروز بعد چند وقت رفتم بیرون واقعا وضع حجاب افتضاح بود ولی سوال من اینه این همه مدت گشت ارشاد گذاشتید جوابم داده یا بدتر شده؟!
  • محمد IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    12 11
    گشت ارشاد زیر نظر شورای تامین و این شورا زیر نظر استانداری و استانداری نیز زیر مجموعه وزارت کشور می باشد و با توجه به اینکه وزیر محترم کشور هنوز تغییری در استانداری ها نداده است پس این سیاست هنوز میراث دولت قبلی می باشد نه جناب روحانی!
    • بی نام IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      10 1
      وزیر کشور آقای روحانی، دکتر رحمانی فضلی از اصولگرایان شناسنامه دار است و بعید است استانداران منصوب ایشان با گشت ارشاد مخالف باشند.
  • خسرو IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    40 5
    من بیطرفم ولی واقعا روحانی قول داد این کارو بکنه شنیدی قول داد ده میلیون از رایش به خاطر همین قولش بود
  • سعید IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    11 74
    بعضی از این بی حجاب ها دین و ایمان آدمو می برن. هرکار کنی که چشت بهشون نیوفته نمیشه، بیچاره مجردها که همچین چیزایی رو می بینن
    • بی نام A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      19 4
      این مشکل تو هستش نه دخترها
    • امیر IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      10 1
      اتفاقا همین که چشت بهشون میافته باعث رواجشون میشه. آدم ناخودآگاه توجه دیگران رو دوست داره. اگر تو هم سبیل قیطونی میزاشتی همه دخترا چارچشمی بت زل میزدن از فردا نصف مردای شهر سبیل قیطونی میزاشتن. بعد باید گشت ارشاد برا سبیل قیطونیا میزاشتن. اما خب خانم ها اگر از سبیل قیطونی شما خوششون هم بیاد هنوز اونقدر حیا دارن بیشترشون که زل نزننن بت
  • بی نام IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    45 12
    دارم کم کم به روحانی نا امید میشم!!
  • ما بی شعور نیستیم IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    23 1
    واقعا چرا وقتی ملتی با صداقت تمام در سخت ترین و حساس ترین شرایط در عرصه سیاسی حضور پر شوری دارند در جواب وفاداریشون باید دوباره شاهد موج شدید پارازیت ها باشیم خانمومم بارداره از همین حالا استرس تاثیر پارازیت فشار بسیار زیادی روی ما آورده( در اینکه پارازیت تاثیر داره هیچ شکی ندارم) مردمی که از طرف برخی مردمی سفیح انگاشته میشوند که نباید نظرات مخالفان به گوش آنها برسد... و پارازیت را موثر تر از ( درک و شعور ) مردم میداند... آیا انتظار دارد که در دوره های بعد باز هم وفا از جانب ما و بی احترامی از طرف آنها ادامه داشته باشد؟؟!!!!!!!!!!!!! اینها درد دل است( در جهت تخریب نیست واقعیت است) خبر آنلاین دیدگاهم رو سیاسی مپندار ( سوز دله ) مدیون روز قیامتی اگه نمایش ندی..........
  • بی نام A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    44 3
    این کارها جواب نمیده قضیه رو هم بدتر میکنه
  • dorg A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    38 9
    من هم به عنوان کسیکه حجابم متعارف هست میترسم بیرون برای گردش برم چون خشک و تر باهم میسوزن
  • وحید A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    7 0
    اگر این برخوردها موثر واقع میشد مشکلی نبود...ولی دوباره بعد از چند ماه مثل آتیش زیر خاکستر شروع میشه... مسئولین مربوطه باید فکر اساسی بکنند و با برخورد درست نمیشه
  • بی نام A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    4 16
    خدایی من نظرم این بود این کار اشتباه نباید برخورد بشه اما الان واقعا اوضاع حجاب بد شده دیگه یه پیرم رد 80 ساله هم تحریک میشه؛ ساپورت و ... امیدوارم برخورد جدیتری بشه اما درست و فرهنگی نه 4 تا مامور یه ریش سفیدم کنارشون بذارن بد نیست
  • بی نام IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    41 3
    اين بود وعده شما اقاي روحاني. واقعا كه اخر اعتدال اين كارتون
  • حـــــــــاج احســــــــــان A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    6 3
    بعضی چیزایی که کاندیداهای ریاست جمهوری وعده دادن اصلا در حیطه اختیارات رییس جمهور نیست . . . . باید با تحقیق رای میدادین . . . این وعدع تعطیلی گشت ارشاد مثه وعده کم کردن خدمت یربازی به یک ساله که یکی از همین دوستان کاندیدا گفت . . . . من نه موافق بی بند و باری ظاهری در جامعه هستم نه موافق برخوردهای گشت ارشاد که به بدن خیلی از دختران مهربان شهرمان لرزه میندازه . متاسفانه همیشه افراطی گری در نوع زندگی مردم پارازیت انداخته . . . . فقط و فقط به نظر من هر چیزی باید سر جای خودش باشه . . . عیســـــــــی بـــــــــــه دیــــــــــــن خـــــود مــــــــــــــوســــــــی بــــــــه دیــــــــن خـــــود . . خبر تاییــــــــــد کن
  • سعید64 IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    41 2
    آقا پیمان مشکلی که خودت داری را به دیگران نسبت نده خواهشاً.
  • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    2 18
    """من مخالف گشت ارشادم"""ولی لطفا توجه: ارزشمندترین نهاد هر جامعه ای در تربیت اسلامی ”خانواده" است. شاید برای همین هم حجاب مطرح میشه. حجاب زیبایی و زنانگی و طراوت زن رو برای محیط خانواده نگه می داره. حجاب باعث میشه مرد جوانی که خسته از کار روزانه به خونه بر میگرده و جدای مشغله کاری احتمالا از همین نوع تصاویر زننده مقابل چشماش داشته، وقتی به خونه بر میگرده با زن جوانی مواجه بشه که با مهربانی و زیبایی از او استقبال میکنه در حالی که همین زن جوان مقابل مردان نامحرم با نهایت سادگی ظاهر میشه نه برعکس که متاسفانه الآن اینطوریه و عامل خیلی از طلاق ها.لطفا خودمونو گول نزنیم یکی از عوامل اصلی طلاق های کشور عدم ارضای جنسی زوج هاست.
  • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    39 2
    خب خدا رو شكر كه مسوولين اينقدر به فكر دغدغه هاي ما جوونا هستن...
  • saeed2 IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    8 89
    نیروی انتظامی تشکر، تشکر... بعد از یه مدت خواب خرگوشی بالاخره شروع به تذکر کردین... خیلی دیر شده
  • علی A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    17 2
    جهت اطلاع دوستان, طی حکمی از سوی رهبری اختیارات ناجا به ریاست جمهوری تنفیذ شد و رییس جمهوری هم وزارت کشور را سرپرست ناجا و فرمانده آن(به عبارتی) معرفی کرد که مجری سیاست های دولت باشد.پس نهاد ریاست جمهوری دخالت مستقیمی در اقدامات و تصمیمات ناجا دارد.به همین دلیل باید پاسخ داد: بله..!! درست روحانی است و وی میتواند با یک حکم ساده جلوی این اقدام غیر اخلاقی رو بگیره که نه تنها اینکار رو نکرد بلکه بر شدت و حدت اون هم افزود!! حتی اگه نمیتوانست هم باز جای گله داشت که چطور در کاری که اختیار نداید وعده میدهید؟
    • بی نام A1 ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      1 5
      توکه به روحانی رای ندادی نمیخواد آش و هم بزنی ..معلومه چیکاره هستی!
  • علی A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    12 51
    پس مشخص شد دوستان برای چی به روحانی رای دادن!!
  • بی نام A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    61 8
    وقتی دریک کشورغیراسلامی درمورد داشتن حجاب سخت گیری می کنند صدای همه درمی آد. باین حال درچنین کشورهایی برخوردی که با محجبه ها میشه قابل مقایسه با رفتارگشت ارشادنیست. میشه از نظرات فهمید که کسانی که موافق حجاب اجباری هستند تعدادشون کمتراز بقیه است پس چرااین همه برخورد بانوع پوشش میشه؟
  • شاهین IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    16 98
    بنظر من این تشدید برخورد با بد حجابی بسیار کارساز هستش و باعث اصلاح میشه و باید ادامه پیدا کنه و داشته باشه
    • بی نام GB ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      18 0
      پس شما رو واسه کارای اشتباهی که انجام میدی باید به شدت کتک زد تا اصلاح بشی دوست من
  • بی نام IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    15 61
    خدا وکیلی در کشورهایی که قوانین اسلامی حاکم نیست و مردم مسلمان نیستند، وضعیت پوشش بهتر از تهران است. برخی پوشش ها از صد بی پوششی زننده تر است و متاسفانه عده ای حرمت هیچ چیز را رعایت نمی کنند، واقعا جای تاسف دارد. حداقل این است که به قوانین احترام بگذارند. جالب این است که همین افراد هم کلی مبلغ قانون گرایی غربی ها هستند. اما به خود که می رسد ...
  • محمد A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    32 0
    فقط اینو میدونم که من به عنوان یک شهروند واقعا دستم از اینکه کاری بکنم کوتاهه و ...هیچ...
  • بی نام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    74 7
    دوستانی که با دیدن چند تار موی بیرون زده یک زن و حتی یک زن بی حجاب یک جوریشان میشود خود نیاز به درمان فوری دارند
    • سعید IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      3 23
      کسی که یه طوریش نشه مشکل داره...والا با این پوشش هاشون ولی راه حل داره، تقویت ایمان، چند تا دعا هم هست مثل یا خیرٌ حبیبی ...
  • سهیل IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    53 5
    آیا مشکل مردم ما بدحجابیه؟ به داد مردم برسید ازاین گرانی کمرشکن وبیکاری جوانان ونبود اخلاق
  • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    20 3
    شرایط کنونی به شکلیه که نیاز به اولویت بندی داره.طبیعتاً اولویت دولت هم مسائل اقتصادیه. باید صبر کنیم تا ساختارها به شکل مدنظر دولت جدید تبدیل بشه.نباید با تخریب همدیگه فضا رو برای تندروها باز کنیم.
  • بی نام EU ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    8 79
    ای ول امیدوارم قاطعانه مجازاتشون کنن،نه این که با یه تعهد ساده ولشون کنند
    • بی نام A1 ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      22 5
      اعدامشون کنن راضی میشید؟
  • ناشناس IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    2 25
    واقعا متاسفم برای آزادی وبدحجابی به رئیس جمهورکشوررای دادی واقعا که اینکارمحاربه باخداست! دو آیه قرآن به صورت صریح بحث حجاب را مطرح کرده اند. آیه 31 سوره نور و آیه 59 سوره احزاب به طور صریح به این بحث پرداخته اند:و به زنان مؤمن بگو كه چشمان خویش فروگیرند و شرمگاه خود نگه دارند و زینتهاى خود را جز آن مقدار كه پیداست آشكار نكنند و مقنعه ‏هاى خود را تا گریبان فروگذارند و زینتهاى خود را آشكار نكنند، جز براى شوهر خود یا پدر خود یا پدر شوهر خود یا پسر خود یا پسر شوهر خود یا برادر خود یا پسر برادر خود، یا پسر خواهر خود یا زنان همكیش خود، یا بندگان خود، یا مردان خدمتگزار خود كه رغبت به آن ندارند، یا كودكانى كه از شرمگاه زنان بى‏ خبرند. و نیز چنان پاى بر زمین نزنند تا آن زینت كه پنهان كرده‏اند
  • رضا A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    3 36
    خیلی وقتا خانوما رعایت پوششو نمیکنن.
  • علی IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    5 19
    من با گشت ارشاد بسیار مخالفم. ولی کمی انصاف به خرج بدیم واقعا بعضی از خانمها بیش از حد آرایش و پوشش نامناسب دارند. بارها دیده ایم که آرایش یا پوشش خانم از آرایش یک چی چی استار و... داغتر است به هر حال جدا از مسئله آزادی، شان یک جامعه را هم باید در نظر گرفت. مصرف سرانه مواد آرایشی در کشور ما بسیار بیشتر از کشورهای اروپایی و آمریکایی است کمی تامل کنیم و نظرات مان را در مورد جامعه جدا از نگرش های باندی و سیاسی بیان کنیم متشکرم
  • بی نام A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    13 79
    دست گشت ارشاد درد نکنه امیدوارم با پسرایی که پیراهن و تیشرت چسبان و آستین کوتاه و شلوار چسبان می پوشند هم برخورد قاطعانه صورت بگیره بازهم از گشت ارشاد تشکر میکنم
  • محمدرضا A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    19 0
    خبر جان التماس می کنم نمایش بده به پیر به پیغمبر این راهش نیست آی مسئولان جلوگیری کنید نگذارید جوانان فراری بشن از کشور بخدا این راهش نیست آقای روحانی شما قول فرهنگ دادید نه ... بعد از رهبر رئیس جمهور همه کار کشور هست کاش تو کشور کار ها سر جای خود بودند مسئولان به داد جوانان برسید نه به جانشان اعتیاد کی ریشه کن میشه آیا مشکل ما مو جوانان هست؟
  • بی نام A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    8 5
    اونایی که میگید دست روحانیه ؛یادمه وقتی نامزد های انتخابات از گشت ارشاد حرف میزدند ، احمدی مقدم گفت گشت ارشاد جز منافع ملی (!) است و کسی حق نداره خدشه دارش کنه !!
  • ایران و ایرانی زنده باد با هر تفکر A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    19 1
    متاسفم که بعد از این همه سال نفهمیدیم حجاب یک کاره پلیسی نیست بیشتر جوانان رو به سمت دشمنان سوق می دهیم...نمی دونم اون پلیس کلاه کج چطور می خواهد حجاب یک انسان که دارای تفکر هست رو درست کند...اقایون حجاب با تفنگ نشون دادن و باطون و اپری درست نخواهد شد...
  • محسن IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    5 34
    افای که دوست داری نوامیس مردم رو بد حجاب کنی تا خودت لذت ببری ولی ما غیرت داریم توی که مخالف گشت ارشادی بی غیرتی ....خسته نباشی گشت ارشاد هیشه پیروز باشی
  • اهوازی IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    2 20
    متاسفانه بد پوششی در جامعه ما رواج یافته و برای تهیه لباس مناسب کلی باید در بازار بگردی شاید پیدا کنی خیلی پیش آمده که مجبور شدیم خودمان پارچه گرفتیم و به خیاط دادیم تا به سلیقه خودمان برایمان لباس بدوزد جوانان هم میخواهند همان زمانی که لباس در ویترین مغازه است انتخاب کنند و سریع هم بپوشند و به دوستانشان نشان دهند با موعظه و پندهای تکراری چیزی حل نمیشه باید خود مسوولین امر اصلاح شوند با زور و تهدید نمیشود کار فرهنگی انجام داد هرچند به ظاهر انجام بگیرد ولی در باطن اینطور نیست وقتی هنرپیشه های ما که بیشترین تاثیر را دارند در فیلم و سریال یه جور پوشش دراند ودر مجالس عمومی و خصوصی جور دیگه مشخصه که پوشش هم زنان و هم مردان به اینصورت درخواهد آمد
  • بی نام A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    20 44
    طرفدارای آقای روحانی که ریختن جشن گرفتنو کلی شیرینی دادن چرا رنگ عوض کردن؟ چی شده؟!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    4 20
    سلام بنده 5 سال هست در اروپا زندگی می کنم. ضمن احترام به نظر دیگران باید بگم فارغ از مسائل دینی حجاب تو جامعه لازمه. البته حجاب علاوه بر پوشش زیباییها یک کارکرد دیگه هم داره و اون پوشش نازیباییها هست. اینجا بعضی خانمها اگر حجاب داشتند زیباتر به نظر می رسیدند.
  • شیرین A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    31 0
    آقای روحانی توی سالن ورزششگاه شیرودی اومده بودم وقتی گفتید دختران ما خود حافظ عفاف و حجابشان هستند و اجازه نخواهیم داد هر کسی وارد حریم شخصی افراد شود سالن ترکید از ذوق ! الان تو فکر کجایی دقیقا ؟
  • امیر IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    4 16
    بحث حجاب یه بحث طولانیه ،درست همه مسئول اعمال خودشون هستن ولی من جوان تحریک میشم ،میری خیابون این همه رنگ ولعاب ،شرایط ازوداج نیست،نمیدونم ادم می مونه ،به خدا خیلی سخته ولی راهش برخورد نیست ،فرهنگ سازیه،بعضی فیلمامون مسبب همین بی فرهنگیاست و خیلی کارای دیگه ،باید این موضوع کارشناسی بشه ،
  • ترسا A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    مستر روحاني اين قرارمون نبودا گفتيد اعتدال اين اعتدال شما بود !!! گشت ارشاد!!!!؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      9 11
      آقا دولت فقط بودجه ی نیروی انتظامی را تامین می کند. نیروی انتظامی در کارها با دولت فقط مشورت می کند. رئیس این نیرو از طرف رهبری انتخاب می شود. بعد از این همه سال هنوز اینا رو نمی دونید واقعاً!!!!!!!!!!!!! یا اینکه می خواین از آب گل آلود ماهی بگیرید؟
    • بی نام A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      5 1
      نه اقا من واقعا نميدونستم چون سنم به اين چيزا نميرسه !!!
  • الناز IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    7 36
    اينجا يه كشور اسلاميه و بايد قوانين اسلام پياده بشن دوست ندارين؟؟؟؟؟؟؟؟ را بازه بفرمايين تشريف ببربن دوبي
  • وحید IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    توی شیراز هم بگیر بگیره بد!!!!
  • بی نام IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    17 7
    اگه دست روحاني نيست چرا وعده الكي داد اگرم دست روحاني با اون وعده خيليا رو كشوند پاي صندوق آقاي روحاني اولين گاف يادت باشه
  • سعید A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    18 3
    اونایی که میگند دست آقای روحانی نیست ، پس چرا زمان آقای خاتمی آزادی بیشتری نسبت به قبل ایجاد شد پس بنابراین نقش رییس جمهور در این امر بی تاثیر نیست
    • بی نام A1 ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      9 8
      زمان آقای خاتمی رئیس پلیس آقای طلایی بود الان جناب احمدی مقدم !!!! متوجه تفاوت شدی ؟!
  • میثم A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    9 15
    محض اطلاع دوستان عالم و دانشمند؛ نصب و تغییر در فرماندهی نیروهای نظامی و انتظامی از اختیارات فرماندهی کل قوا (مقام معظم رهبری) می باشد و رئیس جمهور حق دخالت در حوزه اختیارات مقام معظم رهبری رو ندارد. هیچ رئیس جمهور و مقام دولتی حق دخالت در حیطه اختیارات و وظایف مقام دولتی دیگر ندارد. اگر هم آقای روحانی قول و وعده ایی داده؛ شنونده می بایست عاقل می بوده ... والاااااااا
    • علی A1 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      10 2
      محض اطلاع دوست علامه دهر(!!!) رهبری اختیارات ناجا را به رییس جمهور تنفیذ کردند(الان دقیقا تاریخ این حکم را به خاطر ندارم) و رییس جمهور هم وزارت کشور را سرپرست و سیاست گزار ناجا...قبل از گرفتن ژست عالمانه کمی تحقیق بد نیست ...
  • امير A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    19 6
    اينم از اقاي روحاني كه همه بهشون راي دادين تازه اولشه...!
  • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    14 2
    آقا جون این مشکله خودته که نمیتونی خودتو کنترل بکنی نه این بنده خداها.اگه نمیتونی تو خونه بمون نیای بیرون بهتره.
  • محمد IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    11 3
    اینایی که میگن مگه دست روحانیه ! پس اگه نیست چرا هر شهری میرفت اولین چیزی که میگفت گشد ارشاد - و آزادی شخصی افراد بود !؟
  • مصیب IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    0 16
    با عرض خسته نباشید به ماموران پلیس و تشکر فراوان از جناب آقای روحانی که ثابت کردند تصور بعضی ها از وعده های ایشان اشتباه بوده است. جناب اقای روحانی از شخصیت های قدیمی نظام بوده و از اصول انقلاب عقب نشینی نخواهند کرد
  • رضا GB ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    5 0
    هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي روزگـــــــــــــــار
  • روزبه A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    9 9
    بذارین روحانی تثبیت بشه بعد قضاوت کنین ، واقعا ملت عجول و غیر منطقی داریم ، حالا شما غیر منطقیا منفیا بالا :)
  • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    9 1
    من کاری به درست یا غلط بودن این نوع برخورد ندارم. اما سکوت آقای روحانی در این خصوص نشون دهنده اینه که موافق با این نوع برخورد هستند . و البته هنوز فیلم های مناظراتی موجوده که ایشون در اونها از کرامت و خوب بودن و پاک بودن جوانان ایرانی صحبت میکردن. اینها با هم در تناقضه. بالاخره جوان ایرانی پاک و باکرامته یا لازمه که باهاش برخورد بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    2 28
    خیلی حال کردم! کسی که به خاطر گیر ندادن به بد حجابی به کسی رای میده همون بهتر که اینجوری حالش گرفته شه! روحانی مچکریم!!!:))!!
  • بی نام EU ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    20 1
    اگه دست روحانی نیست پس چرا قول داد رسیدگی کنه ؟
  • ا IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    3 1
    آقای روحانی اگر بخواهد به مشکلات اقتصادی مردم سر و سامان دهند چاره ای جز به حداقل رساندن تنش های خارجی و داخلی ندارند. تنش های داخلی می تواند شامل تنش با مجلس، نیروی انتظامی، گروههای تند رو و ... باشد. آقای روحانی فعلا فقط باید صبر کنند و آرامش را به جامعه تزریق کنند. طرفداران آقای روحانی هم همینطور. شرایط حساس است. قطعا در این شرایط بحرانی مقابله با برخوردهای اینچنینی نیروی انتظامی در اولویت های دولت نیست و نباید هم باشد. انشالله در سالهای آینده و بعد از برگرداندن آرامش به فضای اقتصادی کشور نوبت مشکلات مدنی و رسسیدگی به حقوق اجتماعی نیز خواهد رسید
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    7 0
    روحانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ناصر A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    19 0
    انقدري كه به بد حجابي گير ميدن اگه به ورود مواد مخدر گير ميدادن الان جامعه سالم تري داشتيم
  • بی نام A1 ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    18 1
    با اینکارها دارن به اسلام ضربه میزنن !
  • بی نام IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    4 6
    شاید چند سال پیش این خبرها خیلی مهم بود ولی امروز مردم اینقدر گرفتاری اقتصادی دارند که کمتر کسی به برخورد یا عدم برخورد با بدحجابی اهمیت میدهد
  • بی نام IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    3 7
    من با برخورد قهری با بدحجابی کاملا مخالفم و معتقدم که اوضاع رو همیشه بدتر میکنه همون طور که تا حالا اینطور بوده... ولی انصافا خانم ها و آقایون شما هم رعایت کنید انصافا بعضی از پوشش ها واقعا مناسب جامعه ما نیست... آخه مگه جوون ما که توانایی ازدواج کردن تو این گرونی رو نداره چه گناهی کرده؟!
  • سايه IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    3 13
    يعنى چى؟يعنى آقاى روحانى بااين نوع پوشش قراربوده مخالفتى نداشته باشن؟باباحاجججججى!
  • arash A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    2 10
    مخالف نظر پیمانم و نظرشو پاک کردن صورت مسئله می دونم ولی... لطفا انقد راحت به مردا نگید مریض جنسی! مساله جنسی واقعا یه حس و میل طبیعیه که به نظرم اگه یه مردی واقعا حواسش نسبت به این جور موارد پرت نشه یا تحریک نشه مریض جنسیه نه این کسی که رفتارش کاملا با طبیعت خودش همخوانی داره...
  • قنبر A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    2 13
    مشکل جامعه ما اینه که شرایط تحریک حداکثری فراهمه ، ولی ارضا نه نتیجه میشه : تجاوز ! در ضمن عزیزم اون کشور خارجی که می بینی اگه خانماش به اون وضعیتن ، کاباره ها هم براهن ....
  • بی نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    22 2
    جناب اقای رئیس جمهور این موجی که به پا شد و شما رو به عرش رسوند با خلف وعده یه روز ممکنه شما رو به فروش برگردونه
  • مازیار IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    25 3
    من واقعا از این حرکات ناراحتم جوونه مردم گرمشه اگه قراره مجازات باشه تو اون دنیاست
  • محمد IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    4 28
    با نظر پیمان موافقم در قرآن هم آمده اگه ما واقعا مسلمانیم باید رعایت کنیم.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    25 3
    مگه مشکل مملکت ما الان مدل مو و لیاس پوشیدن بچه هامونه؟ یادت بخیر محمود
  • نیما RS ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    9 2
    بنده خودم طرفدار سر سخت دکتر روحانی هستم ، ایشون قول داده بود حقوق شهروندی ما مهمترین اصل برای ایشون باشه ، دیگه از این بی احترامی ها رو تو خیابون شاهد نباشیم ، اخه یعنی چی که یه خانم رو جلوی شوهرش سوار ون گشت ارشاد کنن !!! حقوق شهروندی ما چی میشه اقای روحانی ؟ احترام و حرمت به ایرانی چی میشه اقای روحانی ؟ من حداقل از شما انتظار دارم واکنش نشون بدین ! اگه بازم این بی حرمتی به زن ایرانی رو ببینم از رایی که به شما دادم پشیمون میشم ، اقای روحانی سعی کن این پایگاه اجتماعیتون رو از دست ندین چون براتون گرون تموم میشه .
  • سامان IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    13 2
    با زور نمی شود حجاب را برخانمها تحمیل کرد اول باید توحیدشان درست شودیعنی اعتقاد به خدا وپیامبروقیامت داشته باشندتاحجابشان را درست کنند در سوره نور آیه 29 قل للمومنین یغضوا ... یعنی ای رسول ما مردان مومن بگوتا چشمهابپوشند وفروج واندامشان رامحفوظ دارندو آیه31 وقل للمومنت یغضضن... ای رسول زنان مومن را بگوتا چشمها بپوشند و فروج و اندامشان را محفوظ دارند و زینت وآرایش خود را جز آنچه قهرا ظاهر می شود بربیگانه آشکارنسازند وباید سینه و برو دوش خودرا به مقنعه بپوشانند.... با توجه به این آیات خداوند به مومنین می گوید کلمه باایهاالناس بکارنمی برد خانمها باید در جمهوری اسلامی هنجارها را حفظ کنند و بزور نمی شود گفت که کاملاحجاب داشته باشند خدارا شکر که این نیمچه حجا ب را دارند
  • بی نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    13 25
    اصلاح کنید خودتونو بی حجابا
  • بی نام A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    12 3
    الان باید یگیم محمود مچکریم!!
  • چگوارا A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    4 35
    حجاب تو کشور ما "قانون" هست، مثل کمربند ایمنی. باید با متخلفین برخورد بشه، دلیلی نداره چون تورم داریم همه لخپ بیایم بیرون! پیشنهاد میدم مسئولین برای متخلفین در وهله اول جریمه ی مالی درنظر گرفته بشه و از "یارانه" شون کم بشه.
    • بی نام IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      24 1
      قانون غلطی هست. این چیزا دستوری نیست بلکه باید جریان فرهنگی درستش کنه
  • یه زن متاهل EU ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    5 20
    من نمیدونم گرونیو تورمو دزدی و ....چه ربطی به بد حجابی داره؟تک تک این ها جرم محسوب میشه و باید باهاش برخورد شه.حریم اجتماعی با حریم خصوصی متفاوته!دوست دارین تو چاردیواری خونتون بدون لباس بگردین.اما وقتی وارد فضای اجتماعی میشیم باید قوانینو رعایت کنیم.حجاب ، قانون مملکت و حکم شرعی دین ماست.اکثریت جامعه ما این به این حکومت رای دادن و مسلمونن.پس طبق دموکراسی، باید به رای و عقیده اکثریت احترام گذاشت و قانونو رعایت کرد. دست همه افرادی که بر اجرای قانون نظارت میکنن و با بی قانونی برخورد میکنن درد نکنه.امنیت و آرامش روحی و فیزیکی حق مسلم مردم ماست.ضمنا این خارجیایی که میان ایران خیلی بهتر از خیلی از زن های ایرانی، حجابشونو رعایت میکنن.چون میفهمن قانون و دموکراسی یعنی چی!
  • یک A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    3 17
    بعضیا آزادی رو با بی بند وباری اشتباه گرفتن. این افراد تکلیفشون رو مشخص کنند مسلمانند یا کافر؟ قرآن وکلام وحی رو قبول دارند؟ خدا که جامع عقل رو داراست فرموده وَ لا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلاَّ ما ظَهَرَ مِنْها یعنی زنان باید پوشیده باشند، با قوانین مشکل دارید، با قرآن و خدا هم مشکل دارید؟؟
  • حسین A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    2 23
    اگه یکی طلا و جواهرشو بگیره دستش و بره تو خیابون و همه ببینن و یهو یه دزده بدزدتش شما نمیگی مرد حسابی آخه مگه کسی طلارو اینجوری دسش میگیره و میره تو خیابون ،خب زیبایی خانوما کمتر از این طلا و جواهرا هستش ، خب همه آدما هم که توانایی کنترل هوا و هوسشونو ندارن که یهو دسدرازی میکنن به ناموسه مردم پس حجاب برا خانوما لازمه و اگه معتقد باشیم این حکم خدا هستش پس باید اجرا کنیم در ضمن من با آقا پیمان کاملا موافقم و اگه خواستین میتونم توضیح بدم.
  • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    9 0
    بابا يكي به اينا حالي كنه فرهنگ با اجبار تغيير نميكند و عمل خلاف با اجبار و زور اصلاح نميشود.بگذاريد مردم خودشان با اتكا به فرهنگ خود جامعه رفتارها را اصلاح كنند.اگر خانواده نتواند مواردي را كنترل كند پليس هيچكاري نميتواند كاري مؤثر بكند و نهايت آنچه كه فسادش ميناميم در زير پرده اجبار به رشدش ادامه ميدهد.خداوند و پيمبرانش و جانشينان آنها هيچگاه مردم را به اجبار وادار به عمل به احكام ننمودند و قرار دادند تا رشد فكري جامعه مردم را به سمت قوانين الهي سوق دهد نه حكم حاكم.
    • بی نام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
      0 1
      درد اکثر نظر دهندگان پوشیدگی نیست و اینکه دائما راجع به فرهنگ صحبت می کنند یعنی فعلا تا دو نسل بعد کاری به کار ما نداشته باشید چون ما فرهنگ دیگری داریم. مشکل زنان آرایش کرده و بد حجاب تقلید از بازیگران بدنام غرب با عوضی گرفتن آنها بجای توده زن غربی است و الا زن غربی در محل کار و خیابان آرایش ندارد و داشتن آرایش غلیظ بخصوص برای زن زن جوان در ساعات کاری روز معنای مطلوبی ندارد
  • محمد IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    6 25
    اين خانمايي كه خودشونو عين عروس درست ميكنن و با بي حجابي مشكلي ندارن ميدونن كه مردا و پسراي ايروني از ديدنشون لذت ميبرند.پس يعني با ابزار لذت جويي شدن مشكلي ندارن..و اين يعني................ لطفا هركي ميخواد راي منفي بده دليلشم بگه... باور كنين من خودمم زياد مذهبي نيستم ولي به نظرم استدلالم درسته لطفا متقاعدم كنين دارم اشتباه ميكنم مرسي..
  • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    10 5
    ای وای ! ای وای ! چه موضوع مهمی !
  • مهران A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    8 3
    یعنی داغون شدیم آقا .. له له ...
  • بی نام A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    9 6
    روحانی مچکریم.
  • علیرضا EU ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    6 32
    من به روحانی رای ندادم ولی الان با این کارش خیلی خوشم اومد ازش. 4 سال دیگه بهش رای میدم که خیلی خوب داره عمل میکنه!
  • پیش بین IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    16 5
    به زودی گشت ارشاد جمع خواهد شد.
  • iran IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    8 28
    اتفاقا کار خوبی میکنن بابا خیلی بد لباس میپوشن بعضیا
  • بی نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    20 1
    هیچوقت زور در هیچ زمینه ای جواب نداده
  • ایرانی IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    5 25
    کار خوبی میکنن باید جذیتر برخورد شه با اینا
  • بی نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    4 9
    بهت هر چی میگن گوش کن بگو خب!
  • سوسن A1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    25 2
    نکته جالب اینجاست که بیشتر دوستانی که موافق گشت ارشاد هستند آقایون هستند!!! از قدیم هم گفتند مرگ خوبه واسه همسایه. اگه با خودتون هم اینچنین رفتار بشه آیا باز هم ذوق می کنید؟ رفتار دوگانه نسبت به مسئله حیا و حجاب که اون رو فقط مختص خانومها میدونه و تبلیغات وسیع در این زمینه و بدجلوه دادن خانومها بعنوان عاملین فساد واقعا تاسف آوره.
  • حامد A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    13 19
    هر چند که با این اقدام گشت ارشاد کاملا مخالفم، اما بعضی از دوستان به واقع دیگر پرده های حیا را کنار زده اند ..... دیروز با یکی از اقوام که به تازگی از بلژیک آمده بودند سری به پاساژ تن.... (ترسیدم که شاید تبلیغاتی شود) در تجریش زدیم که این فامیل ما آنقدر حرکات برخی از همشهریان و مغازه داران این پاساژ مبهوتشان کرد که به پارکینگ رفتند و منتظر تموم شدن خریدهای ما شدند.
    • بی نام MY ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      3 9
      بله شما درست میگید من هم که هر بار ایران می آیم در برخی خانمها افراط کاری های عجیبی میبینم بخصوص در استفاده از لوازم آرایش بسیار غلیظ وسط روز مطمئناٌ خانمهای محترمی هستند ولی من نمیفهمم چرا اینقدر کارشان عجیبه
  • امين IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    16 8
    دست رئيس شوراي امنيت مليه دست روحاني نيست . . بايد زودتر رئيس جديدو انتخاب كنه . . سعيد جليلي زودتر بايد جايگزينش معلوم بشه تا از اين تندروي ها جلوگيري بشه
  • تقي IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    26 10
    همش تقصير سعيد جليلي رئيس شوراي امنيت مليه كه پليس از اون دستور ميگيره
  • بی نام IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    9 19
    دوستان عزیزهنوزآقای روحانی چندهفته بیشترنیست شده رئیس جمهور!!!!کمی صبرکنیدهنوزخیلی افراد از دولت سابق هستند!!!!بذارید لااقل یه مدت بگذره بعداعتراض کنید!!!!واقعابراتون متاسفم که این طوری هستید!!!!آهای شماهایی که میگید مشکل ماموجوانان نیست خجالت نمیکشیدازهزاران شهیدی که به خاطرراحتی من وتوجنگیدند اونافقط ازماخواستندپایبنددینمون باشیم!!!!!!واقعاشرم اورکه توی خیابان کشورشیعه ای مثل ایران تعدادافرادباحجاب بسیارکمه وقابل قیاس بابی حجاب هانیستند!!!!این بی حجابی فقط به خاطرغربه وقتی کسی که بی حجابه ومیتونه به راحتی حجابشوبرداره وبه حرف غرب گوش کنه پس به راحتی می تونه به کشورش خیانت کنه!!
    • هدایت A1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      24 2
      مدیون خون شهدای عزبز این دخترای بی حجاب نیستند. بلکه اون مسیولین کوته فکری هستند که تصمیماتی می گیرند که هرچه بیشتر به اسلام عزیز ظلم می شه و باعث دین گریزی جوانان می شود. آیا زمان حضرت علی (ع) هم گشت ارشاد بود؟ آیا مردانی را می گماشتند که به حجاب زنان گیر دهند؟ از خدا بترسید
  • مقیمی A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    26 1
    ایکاش میشد یک گشت ویژه و همیشگی هم در مورد اراذل و اوباش توی نقاط جرم خیز شهر مستقر کنند.همین دیشب توی پارک دهخدا در شهرری و در حضور خانواده هائی که برای استراحت آمده بودند 9 تا جوان با قمه افتاده بودند به جون هم و بچه 12 ساله من وحشت کرده بود که چرا اینها مثل حیوان به هم می پرند.ومجبور شدم کمی از راز بقا براش توضیح بدم .البته بارها این اوباش را گرفته اند و خیلی سریع آزاد شده و بازداشت خود را هم جز ء سوابق درخشان خود اعلام می کنند.
  • بی نام IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    5 28
    از من میشنوید خدا رو بندگی کنید تا خیر از دنیا و آخرتتون ببینید.گناه باعث میشه طرز فکر آدم عوض شه مثل همین افرادی که طرفدار بی حجابین و .... از خدا بترسید و به فکر حساب پس دادن باشید
  • بی نام MY ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    10 0
    طرح «طرح جامع عفاف»در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب گردیده بود، در کنار قوه قضائیه، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات، نیروی مقاومت بسیج بصورت گشت ارشاد با هم همکاری دارند
  • میثم A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    3 15
    " علی " آقای علامه دهر (!!!) مقام معظم رهبری هیچ وقت مجوز دائم و بدون قید تاریخ به هیچ وزیر کشوری نداده اند که بر نیروهای نظامی فرماندهی و کنترل لازم رو داشته باشند. موردی و بطور موقت بوده است. شک ندارم هنوز به وزیر کشور دولت آقای روحانی هم هنوز این مجوز داده نشده است. اگر چه بعید می دانم با توّجه به منش و شخصیت و سلوک اجتماعی آقای رحمانی فضلی، این مجوز به وی داده نشود. محض اطلاع حضرتعالی خاطرنشان می سازم که عبداله نوری وزیر کشور دولت اول آقای خاتمی برای اخذ این مجوز به محضر مقام معظم رهبری تشریف فرما می شوند که استدلال لازم برای اخذ این مجوز رو اخذ کنند که معظم له با توّجه به شخصیت و منش و سایر مصالح کلان کشوری، این مجوز رو برای آقای عبداله نوری صادر نکردند.
  • مهدی IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    10 10
    مرسی از دولت ضد حال..
  • بی نام IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    27 1
    چرا تندرو ها با رنگ های غیر سیاه مشکل دارند؟ واقعا خیلی از خانمها مانتوهاشون موجه ولی رنگی بود!!
  • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    20 1
    مگه اینا پوششون چحوری بوده مانتوهاشون رنگ شاد داشته برخورد شده !
  • بی نام IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    10 18
    خدایا به دادمابرس ازاین که چگونه درباره ی آقای روحانی قضاوت می کنن!!!!!واقعا که براتون متاسفم که به خاطربی حجابی به آقای روحانی رای دادین!!!!!واقعاکه!!
  • حامد A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    4 1
    وقتی الگوی مشخصی برای حجاب و بدحجاب و بی حجاب وجود ندارد برخوردها از سوی گشت ارشاد سلیقه ای اعمال میشود.و این نگرای برای اکثر خانمها وجود دارد که آیا پوشش آنها مناسب است یا خیر؟برخورد بسیار قهری و نامناسب برای این موضوع است.برخورد با این شدت و گستردگی برای امری که جرم بودنش جای بحث دارد مناسب نیست.
  • میثم A1 ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    22 1
    لا اکراه فی الدین ... دین زورکی نداریم! بهشت رفتن که زورکی نمیشه! خدا رحمت کنه رضا مارمولک رو در فیلم "مارمولک" که حق مطلب رو همون سال 83 ادا کرد. اگر زمان رسول الله (ص) و امیرالمومنین ع گشت ارشاد بوده است، بسم الله، الان هم باید باشه ولی بدانید حتی یک مورد هم از برخورد خشونت بار ائمه اطهار ع در مورد حجاب در تاریخ نخواهید دید!!!
  • ترسا A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
    10 5
    ولي دوستان خداايش خودمونيم اين ساپورتا چيه ميپوشن انگار. دهاتيا منم خودم دخترم ولي هيچ قت از اين چيزا خوشم نيومده. دختر بايد غرور داشته باشه بعضيا ديگه خيلي جلف بازي در ميارن من نه ميگم بگير بگير باشه نه. اينجوري بد بيان بيرون همه چي حد وسط !!!!!!
  • بی نام A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    3 0
    مشگل مملکت ما فقط همین است.
  • پرهام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    3 0
    دوستان من یه مطلبی رو می خوام بگم کی با کشف حجاب زمان شاه موافق بود خوب هیچکسی زیر بار حرف زور نمی ره با این رفتارا نمیشه جامعه رو ارشاد کرد والان هم با زور نمیشه رو سر مردم چادر انداخت من خودم شاید موافق ساپورت نباشم ولی دلیل نمیشه که .....
  • سجاد A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    2 6
    متاسفم برای بعضی انسانها که خودشون دوست دارن همچین برخوردی باهاشون بشه.حداقل خودتون یه مقدار مراعات کنین.بین خوش تیپی و جلف بودن خیلی فرق هست........
  • بی نام IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    3 2
    سلام به همه هم وطنان ای عزیزایی که هر کدوم به دلایلی تو جامعه با تیپ های غیر اسلامی میاید بیرون .میخام بگم که این کار علاوه بر اینکه حق الله هست حق الناس هم هست چراکه وقتی میای بیرون و باعث میشی عده ای به گناه بیفتند مقصر شما هستی البته نمیگم اونها هم تقصیر ندارند. ولی واقعا وقتی باعث میشی زندگی بهم بخوره عذاب وجدان نمیکشی؟؟؟!!! واقعا فکر نمیکنید این کارها رامیشه تو خونه هم انجام داد تات خانواده از اون لذت ببرند وثواب بشه به جای گناه؟!!! خواهشا بخاطر خدا لباس درست بپوشید آهای اقایون با شما هم هستم این همه بحث هم که در مورد رئیس جمهور ها می کنید درست نیست خانواده همه این افراد از خانواده های مذهبی هستند که خانواده اونها بیانگر شخصیت اونهاست. هیچ کدومشون اینجوری نمی گردند!!!