۰ نفر
۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۵
دلیل مشخص دلخوری شدید کروش

کارلوس کروش از دست مسئولان فدراسیون فوتبال دلخور است و این دلخوری را بیان کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ کارلوس کروش بعد از دیدار با مسئولان سازمان لیگ از روند برخورد مسئولان فدراسیون با خود و با تیم ملی شاکی بود. او اعلام کرد دیگر اجازه نمی دهد به او توهین کنند و این بیان خشم سرمربی تیم ملی کافی بود تا سرانجام فدراسیونی ها تکانی در حرکت های شان داشته باشند. مهدی تاج خواسته های کارلوس کروش را خیلی شفاف بیان کرد و حالا کروش هم ابایی ندارد از اینکه دلیل دلخوری اش بیان شود. سرمربی تیم ملی که روز پنجشنبه شاهد غیبت مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ بود بیش از هر چیز از این گلایه داشت که در دو ماه گذشته هر بار با مسئولان فدراسیون هم کلام می شود در پایان این جمله را می شنود که آنها اجازه تصمیم گیری ندارند و به همین دلیل بود که خیلی شفاف خواست تا این بار با کسانی روبرو شود که بتوانند تصمیم ساز باشند. او که به دلیل بی پولی های فدراسیون فوتبال تا همین حالا 4 فرصت بازی دوستانه ملی را از دست داده و دو اردوی تیمش لغو شده است ، به دنبال راهکاری است که تیمش را در 2 ماهه منتهی به جام جهانی در دست بگیرد. خواسته ای که خودش برایش راهکاری دارد. اینکه دیداری رودر رو بگذارد با مربیان تیم های لیگ برتری و مدیران شان . دیداری که در آن بتواند 3 خواسته اصلی خود را آنجا واضح تشریح کند. خواسته هایی که شامل کاهش فشار بازی های لیگ و جام حذفی ، استراحت بیشتر به ملی پوشان در بازه بعد از عید نوروز 1393 و حضور تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا بعد از 20 فروردین ماه بدون ملی پوشان شان است. خواسته هایی که کروش آنها را قرار شده مستقیم برای مسئولان تیم های لیگ برتری بیان کند و در پایانش آنها رای گیری کنند که تیم ملی مهمتر است یا لیگ باشگاهی. 

کروش می گوید برایش فرقی ندارد چه کسی روبرویش می نشیند . برایش مهم این است کسی مقابلش باشد که قدرت تصمیم گیری داشته باشد و حرف شان ثبات دار باقی بماند. نه اینکه با یک تماس تمام تصمیم گیری ها تغییر کنند.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    نمیدونم کی روش چی فکر میکنه! خوبه همگان میدونند تیم ملی فوتبال فقط بخاطر 2 تا پاس اشتباه مدافع قطر و کره جنوبی به جام جهانی صعود کرد! نمیشه که 75 میلیون ایرانی خودشون رو بدن دست این آقا !!!
    • بی نام A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      21 5
      اختیار دارید . شکسته نفسی می فرمایید . تیم ملی فقط بخاطر امیر مافیا صعود کرد . و واقعا الان باید تیم ملی رو مثل هلو تو گلو تقدیم ایشون و باند علی ها کرد تا پروژه مافیا کامل بشه .
  • محسن IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    هیچ کدوم از تیمهای لیگ برتری مشکلی با تیم ملی ندارند بجز استقلال. همه این قایم موشک بازی ها و مسخره بازی ها بخاطر فشار قلعه نوعی و فتل به فدراسیون و لابی با تاجه. به والله چیزی غیر از این نیست. بی پولی و مسائلی که عنوان میشه بهانه هست برای پیچوندن کیروش و البته فریب مردم و رسانه ها. آقای قلعه نوعی خیال قهرمانی آسیا را از سر بدر کن و برای تیم ملی مشکل درست نکن چون اگه قهرمان هم بشی در مقابل تیم ملی که میخواد در بزرگ ترین رویداد فوتبالی جهان شکرت کنه هیچی نیست. قهرمان آسیا هم خیال باطلی بیش نیست چون اگه قرار بود تیمی از ایران قهرمان آسیا بشه، سپاهان با اون سازماندهی و مدیریت قوی و پشتوانه مالی عالی تا حالا شده بود.
    • amir IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      امیدوارم استقلال توی آسیا حذف بشه دیگه تموم میشه ...
    • بی نام A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      49 20
      اقا قسم نخور
    • بی نام A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      عزیز من،اولا شما پرسپولیسی هستی و تیمت تو آسیا نیست پس حق نداری تعیین تکلیف کنی درمورد تیمایی که توی آسیا هستن. دوما بازی های این فصل فینالش 9 نوامبر که میشه دوروبر 18 آبان هست. اون بازی های فصل بعده که برای بعد از فروردینه و شما همچنان درش حضور نداری. قبل از اینکه تهمت بزنی و رفیقات بیان بهت مثبت بدن مطالعه کن. توی فوتبال ما لابی گر بزرگتر از جناب رویانیان نیست که یهو فصل قبل بعد از جلسه با کفاشیان دو امتبازتون برگشت بهتون تا سقوط نکنین. یا همین قضیه خلعت که نباید بتونه تا نیم فصل بازی کنه.
    • بی نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      10 9
      مشکل بی پولیه.مشکل پولهاییه که میدن به امثال خلعتبری از طرف خیرین!!!!!!!!تیم ملی رفت جام جهانی از صدقه سر قلعه نوعیه که اسکلت تیم همون تیم استقلال بود.بترکین شما حسودا که هنوز نمیخواین اینا رو قبول کنین.مشکل تیم پرسپولیسه که چند تا از ستاره های تیم ملی رو سوزوند پارسال(این رو خود کیروش گفته)
    • فرشید A1 ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      24 19
      برادر من.معلومه تیمی مثل پرسپولیس نمیتونه با اردوی تیم ملی مخالفتی داشته باشه.چون نه توی آسیا بازی میکنه.نه اصلا ملی پوش داره.کلا 2 تا بازیکن ملی پوش داره.راجع به اهمیت باشگاه های آسیا هم فقط تیمهایی که آسیا رفتن میتونن نظر بدن برادر من.در ضمن.آقای دایی با دادن ملی پوشاش به تیم جوانان مخالفت کرده.چطور واسه شما خوبه اینکار،واسه استقلال که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتره و جزو 8 تیم آسیا بده؟؟
    • بی نام IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      7 6
      خاک بر سرت که حقارت تیمت و وضعف مفرط نتیجه گیریت روبه حذف تیم پر افتخار اسیا نسبت میدی از قدیم گفتن حسود نسود
  • بهزاد IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    8 0
    متاسفانه تو ایران همچین فردی پیدا نمیشه که ثبات داشته باشه تو هر چیزی!!
  • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    زنده باد اردشير قلعه نوعي٠ دقت كرديد استقلالي ها همه اينقدر باكلاس اند كه مردم به اونا خان ميگند٠ ناصرخان حجازي منصورخان پورحيدري و ٠٠٠ 
    • 7مقدس IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
      24 12
      واقعا نميدونم چطور كسي ميتونه خودشو استقلالي واقعي بدونه و از قلعه نويي حمايت كنه...از خودم استقلالي تر تا حالا نديدم اما وقتي اين ادم اينقدر منافع "فقط و فقط" خودش براش مهمه هيچ احترامي براش قائل نيستم... شايد فرقم با خيلي ها اينه حافظه م ضعيف نيست و هنوز مشت هاي گره كرده شو توي مس كرمان و بردن ستاره هاي استقلال به سپاهان و ... يادم نرفته.
  • بی نام A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    2 8
    او جهان پهلوان امير است خسته نباشى استاد بزرگ
  • ابراهیم IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    19 9
    محسن اصلا معلوم هم نیست که پرسپولیسی هستی و از روی ناراحتی و فشار این حرفها را میزنی
  • مازیار IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    17 18
    امیدوارم پرسپولیس تو لیگ نباشه کیفیت بهتر میشه همهش زیر سره علی لابیه
  • بی نام IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    23 3
    متاسفم.یه عده ای از این جهل مرکب طرفداران آبی و قرمز پولای میلیاردی به جیب میزنن.بیایید به جای چاک دادن پیرهن واسه اینا یه خورده به فکر تیم ملی باشیم تا دنیا بهمون نخنده تو بازیای جام جهانی و نشیم زنگ تفریح بقیه تیما!...
  • سیاوش A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    16 2
    بیچاره کروش. چه میکشه از این مملکتی که مثل گل و بلبل می مونه