اظهارات سامی یوسف درباره وقایع سوریه و مصر

تابناک نوشت:

سامی یوسف، با بیان اینکه من آدم سیاسی نیستم، گفت: برای ثبات در مصر، سوریه و کشورهای عربی دعا می‌ کنم، اما مسلمانان بدانند که جهان غرب صاحب تمدنی جدید است که اسلام را قبول نمی‌ کند، پس مسلمانان نباید کوتاه بیایند.

سامی یوسف، خواننده انگلیسی ایرانی‌الاصل، که قرار است در مسقط، پایتخت عمان، کنسرت موسیقی برگزار کند، درباره وضعیت جهان عرب، مصر و سوریه به روزنامه مصری الیوم السابع گفت: من آدم سیاسی نیستم و مسائل سیاسی به دست سیاست مداران حل می‌شود؛ تنها چیزی که من دارم دعا و نماز برای ثبات در مصر، سوریه و کشورهای عربی است.

وی در عین حال از مسلمانان و اعراب خواست که در اعتقادات دینی خود کوتاهی نکنند و افزود: جهان غرب صاحب تمدنی جدید است که اسلام را قبول نمی‌کند پس مسلمانان نباید کوتاه بیایند.

سامی یوسف ادامه داد: غرب تقدیس کلیسا را کاهش داده و هرگز دین اسلام را که منتقد مدرنیته‌ای است که امروز در غرب حکم فرماست، قبول نخواهد کرد.

این خواننده موسیقی اسلامی همچنین درباره رقابت با ماهر زین خواننده سوئدی لبنانی‌الاصل که شباهت‌های زیادی به سامی یوسف دارد، گفت: میزان هواداران من با وجود ماهر زین در عرصه موسیقی تغییر نخواهد کرد اما آنچه که اتفاق افتاده این است که تهیه‌کنندگان آثار هنری ماهر زین از جماعت اخوان المسلمین هستند که سعی می‌کنند نشان دهند که وی تنها جریان دینی را نمایندگی می‌کند.

گروه تولیدی «اواکنینگ» که سامی یوسف پیش از این، کارهایش توسط این گروه منتشر می‌ شد، گروهی مصری است و این روزها آثار «ماهر زین» را منتشر می‌کند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    60 37
    من ازاین جمله متنفرم من ادم سیاسی نیستم
  • sinaa A1 ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    89 30
    "جهان غرب صاحب تمدنی جدید است که اسلام را قبول نمی‌کند " سامی جان شما که این‌قدر شکاری از دست غرب، پاشو برو عربستان،مصر یا حتی بیا همین ایران خودمون زندگی کن. چه کاریه این‌قدر خودت رو اذیت می‌کنی و به خودت سختی میدی برادر من!
  • میلاد FI ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۸
    47 79
    آی بدم میاد از این
    • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      44 16
      تو اگه ازش خوشت میومد من بدم میومد!! برو همون جاستین بیبرتو گوش کن بچه!!
  • مهدی و پویا A1 ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    73 35
    آقا میلاد و آقاسینا و بینام اگر بجای سامی یوسف فلان خواننده .... لسانجلسی چیزی می گفت همه موافق بودید تنها خواننده مسلمان خارج از کشور که ما مسلمانان قبولش داریم همین بنده خداست
    • بی نام A1 ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      27 27
      همين خواننده حاضره انگليس رو ول كنه بياد ايران زندگي كنه؟
    • یاشاسین ایرانیم A1 ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
      10 10
      خوانندگان لوس انجلسی با افتخارلااقل خودشون رو ایرانی میخوانند نه این بابا که در اذربایجان وترکیه خودش را ترک ودر بین اعراب خود را عرب ودر بین انگلیسیهامحبوب قلمداد میکند وتنها سر زادگاهش بی کلاه مانده است ودرکل جز کلی گویی چیزی ندارد .چرا در مقابل سلفی گری ووحشی گری صریحا موضع گیری نمیکند؟؟؟؟؟
  • حمید A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    31 5
    سلام. این هم درست نیست که بگیم هرکسی توی ایران هستش خیلی خوبه و بقیه هم حتما باید بیاد اینجا . البته از سایت های خبری خودمون هم یه گله باید کرد . سامی یوسف روز عید فطر تک آهنگی برای حمایت از کودکان سوری منتشر کرد و حالا که میاد یه صحبت میکنه خبر براش میرن . حالا چرا اون موقع خبری در کار نبود ؟
  • بی نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    20 8
    ماهیر یاد بگیر ... واقعا احسنت گفت باید به این پسر شیر مادرت حلالت باشه پسر...
  • بی نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    14 12
    خیلی دوست داریم!!!
  • ارمین IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
    13 7
    اقای میلاد خان که خودتون رو فنلاندی هم معرفی کردید شما اول خودتون روبشناسید بعد بیاید درباره ی شخصیتی جهانی صحبت کنید
  • ایلار A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    1 0
    سلام. من تو وبلاگ سامی یوسف خونده بودمسامی یوسف به دلیل گراردادی که با یکی از شرکت های ایران بسته بود نمیتونه بیاد ایران وگرنه ارزوشه که بیاد ایران.فقط میتونه برای کنسرت بیاد ایران که میخواست کنسرت اولش در تهران و دومیش تو تبریز باشه.من فکر نمیکنم این دو شخصیت بخصوص اقای سامی یوسف با اقای ماهر زین دعوا یا رقابت کنه کنه.و اصلیتشون ترک اذری هست و بابابزرگشون اهل باکو هستند