خرید قدیمی ترین کمپانی سازنده ساعتهای هوشمند توسط گوگل

گوگل چندی است چراغ خاموش روی فناوری ابزارها و رایانه های پوشیدنی wearable technology کار می کند و امروز اعلام شد که این کمپانی WIMM را که از قدیمی ترین کمپانی ها در این زمینه است را خریده است.

 

در واقع داستان این خرید و فروش به سال 2011 بر می گردد.

در آن سال کمپانی WIMM Labs که ابزارهای پوشیدنی تحت آندروید می ساخت، نتوانست برای محصولات خود بازاریابی کند و از همان موقع گوگل نقشه ملکیت بر این کمپانی را کشید.

در تابستان 2012 روی سایت کمپانی WIMM Labs پیامی ظاهر شد مبنی بر اینکه شریک تجاری خوبی برای خود پیدا کرده و تا اطلاع ثانوی محصولی را عرضه نخواهد کرد.

آن زمان کسی حدس نزد که ممکن است این شریک تجاری همان گوگل خودمان باشد، اما امروز سخنگوی گوگل تایید کرد که در واقع این کمپانی را خریده اند.

همچنین پیامی نیز روی سایت با این مضمون که WIMM Labs جزیی از گوگل است، نقش بسته است.

نقشه ها و برنامه های کمپانی با مالکیت جدید مشخص نشده ولی مهندسان و کارمندان همچنان در پست های خود باقی هستند و روی ابزارهای پوشیدنی تحت آندروید کار می کنند و پلتفورم و SDK موجود لابراتوار در حال اجراست.

شایعات حاکی است گوگل روی ساعت هوشمند اختصاصی خود کار می کند و ممکن است محصولی متفاوت با انچه اپل و سامسونگ و سایر رقبا در ذهن دارند، عرضه کند.

همچنین گفته می شود از تجربیات کمپانی WIMM Labs در توسعه عینک گوگل نیز استفاده خواهد شد که می تواند در مجموع، فناوری ابزارهای پوشیدنی یا رایانه های پوشیدنی{لینک} را توسعه بخشد.

اپل، سامسونگ، سونی و ... روی ساعتهای هوشمند در حال کار بوده و سال 2014 را از هم اینک سال ساعتهای هوشمند نامیده اند، چرا که محصولات جدید ابزارهای پوشیدنی در این سال با شدت و کیفیت بیشتری عرضه خواهد شد.

خرید یکی از قدیمی ترین کمپانی های سازنده ساعتهای هوشمند توسط گوگل

 

منبع: انگجت

56502 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    5 3
    ببخشید اولین ساعت هوشمند دنیا رو که سونی زد،پس منظورتون از قدیمی ترین شرکت چیه؟؟؟!!!
  • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    5 19
    روحانی مچکریم