شما نظر بدهید/چرا قالیباف، چرا محسن هاشمی؟؛ چرا مسجدجامعی، چرا چمران؟

شورای شهر چهارم از سه روز دیگر شروع به کار می کند. از چند هفته پیش مشخص بود که رقابت اصلی برای ریاست شورا و شهرداری تهران میان چه کسانی خواهد بود.

مهدی چمران و احمد مسجدجامعی برای ریاست شورای شهر رقابت می کنند و محسن هاشمی و محمدباقر قالیباف برای شهرداری. هرکدام هم هواداران و مخالفانی دارند. 

خبرآنلاین از مخاطبان خود می خواهد دلایل مخالفت و موافقت خود با این چهره ها را بنویسند. 

بدیهی است قاعده عمومی خبرآنلاین در انتشار نظرات (پرهیز از تهمت و توهین و انتساب خلاف واقع به افراد و اشخاص) حاکم است و تمامی نظراتی که  شامل این قاعده نشود قابل انتشار است. 

ضمنا به دلیل بهرمندی بیشتر از نظرات کاربران محترم، امکان مثبت و منفی دادن در این نظر خواهی بسته شده است.

نظراتی که پس از ساعت 20 ارائه شوند ممکن است روز بعد منتشر شود.

4749

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 310958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 193
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    به نظرم در عین صلاحتیت هر دو باید گردش نخبگان صورت گیرد و شخص ثالثی انتخاب شود
    • بی نام IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      آقای هاشمی دارای تجربه و تخصص لازم هست و برخلاف بعضی ها سیاسی نیست. با انتخاب ایشون گردش نخبگان هم صورت گرفته یا اینکه منظورتون اینه که یک نفر کاملا بی تجربه وردارند بیارند آن موقع گردش نخبگان صورت گرفته؟
    • بی نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      از پرسنل شهرداری هم بپرسید بد نیست ها! شک نکنید بخاطر تیم منابع انسانی قالیباف نود درصد میگن نه!
    • محمد IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      هاشمي و قاليباف مدير ترين مديران شهرداري هستن . مسجد جامعي كاراش رو روال درستيه . ولي چمران مردمي تره . چرا اينا نباشن ؟ 3 بار زنگ زديم درخواست كرديم جناب چمران بيان بازديد كنن . اومدن . هركي كارش گير ايشون بوده اين رو ميدونه كه چقدر كمك ميكنن.
    • بی نام IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      موقع انتخابات ریاست جمهوری می گن قالیباف نباید انتخاب شه چون سیاست نداره موقع انتخاب شهردار شده میگن قالیباف نباید انتخاب شه چون سیاست داره!!! اگه منظور از سیاست ، سیاست بازی و جناح بازی قالیباف هیچ وقت سیاست نخواهد داشت،اما اگه منظور برنامه ریزیه مطمئنا قالیباف بهترین سیاست رو داره.
    • saeed RS ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      ترجیحا هاشمی یا مسجدجامعی باشه چون اصلاح طلبن.نه اینکه خیلی خوبن ها ....نه.ولی از اصولگراها خیلی خیلی خیلی بهترن.
    • محمد A1 ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      0 0
      هاشمي و مسجد جامعي ، چون اصلاح طلبن ؟ يعني به خاطر يك كلمه بايد براي 4 سال مردم تصميم گرفته شه ؟ اينه منطق اصاح طلب ها ؟ اين اوج افراط و فن بازي نيست ؟
    • بی نام A1 ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      0 0
      چمران مناسب نيست
    • بی نام A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      0 0
      به نظر هيچ يك صلاحيت ندارند چون متخصص د رضمينه شهر و شهر سازي و همچنين عمران و آباداني نمي باشند.
    • علی IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      0 0
      سلام به نظر من کرباسچی بهتر از همه کار کرده وخیلی خوب است.
    • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      0 0
      کسی که توسط مجلس شورای اسلامی در انتخابات شوراها رد صلاحیت شود گزینه خوبی برای شهرداری تهران نیست و اعضای شورای شهر باید به این موضوع توجهی ویژه‌ای داشته باشد.
    • بی نام A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
      0 0
      از کی تا حالا مجلس صلاحیت شورای شهر بررسی میکنه؟
  • بی نام A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    چرا باید چهره های سیاسی و صاحب نام حتما شهردار تهران شوند. بهتر است این بار کسی انتخاب شود که به خاندان و یا جناح خاصی وابستگی نداشته باشد.
  • بي نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    مسجد جامعي رييس باشه،قاليباف شهردار.
    • نیما IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      عالیه
    • amin8 IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      0 0
      احسنت.....آقای قالیباف رو میشه یه اصولگرای معتدل دونست واقعا کارهای عمرانی بزرگی انجام دادان(اتمام برج میلاد.اتمام تونل رسالت.ساخت تونل نیایش و توحیدو...) ممکنه بعضی از اونها رو مفید ندونند اما پروژه های بزرگی بودن که شعار ما میتوانیم رو زنده کردن (آقایون 20 کیلومتر از اتوبان چالوس رو 3 بار برای عوام فریبی افتتاح کردن)// کارهای ایشون رو با شهرداره قبلی مقایسه کنین!!! فقط امیدوارم با وجود شکست در انتخاب همچنان پر تلاش باشن....آقای چمران از خودش چیزی نداره در زمان انتخابات رفتارهای چندگانه داشتن. نفوذ آقای جامعی تو دولت بشتر میتونه موثرباشه
  • بی نام IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    رويانيان دليل شهردار نشدن محسن هاشمي
  • سعید IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    به نظر بنده هاشمی بشه بهتره، چون مطمئننا نمی زارن وزیر یا رئیس جمهور بشه و دیگه از شهرداری واسه سکو پرتاب و رسیدن به اهداف سیاسی استفاده نخواهد کرد و صرفاً هدف خدمت در همان شهرداری است. البته من منکر خدمات و برخی شایستگی هایی که قالیباف دارد نیستم.
    • سینا IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      کاملا موافقم . هاشمی با توجه به سابقه چندین و چند ساله در مترو و کار با شهرداری تهران ، به قوانین و اصولمدیریت شهری کاملا آشناست و میتونه در شهرداری موفق باشه.
    • محمد مهدی IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      به نظرم اگر آقا زاده ها سر کار بیایند باز هم بحثهای سیاسی بالا می گیرد و پیشبرد کار شهر تهران در مجلس و شورا سخت می شود ..... همانطور که سعید هم گفته کسی نمی تواند منکر زجمات قالیباف در شهر تهران شود که پیش روی همه مردم تهران و جلوی چشم است اما یک نکته .... عملکرد آقای محسن هاشمی در مترو را قبل و بعد از آمدن قالیباف مقایسه کنید .... محسن هاشمی همان هاشمی است اما پیرتر منتها کارش سه برابر شده .... این توان اجرایی قالیباف را می رساند....
    • رضا IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      هاشمی کارنامه درخشانی تو مترو داره. شما این رو تصور کن که بودجه شهرداری و نمود کارهاش چقدر بیشتر از مترو هستش ! چنتا ایراد بزرگ به قالیباف وارده : 1- علی رغم ادعای ایشون، ولی عملکرد مالی دورانشون واقعا جای سوال داره ! از اونجایی که شورای شهر هم با قالیباف هستن، این عملکرد مالی و تخلف های احتمالی منتشر نشده ! بالاخره هرکدوم از ما گذرمون به شهرداری افتاده، میدونیم چه خبره 2- ایشون باند گرا هستن و متاسفانه تغییرات تو تیمشون سخت اتفاق می افته. 3- از نظر اخلاقی هم کاستی هایی وجود داره. مثال اینکه تو مناظره ها به روحانی و ولایتی پرید تا رای بیاره، ولی رکب خورد ! هاشمی تو دوره ای که احمدی نژاد و اصول گراها به خودش و خونوادش هرچی میخواستن میگفتن، کلاً یه بار صحبت کرد. خوبه ببینید چی گفته !
  • نیما A1 ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    تنوع بد نیست خسته شدیم چند سال اوتا رییس باشن
    • بی نام IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      دلایلو نیگا تورو خدا چطوره مشایی رو بیاریم؟ متنوع تره. محسن هاشمی رئیس مترو بوده یه کم تکراریه
  • توحید A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    آقا این چمران و قالیباف چی می خوان از دست این تهران یکم هم به دیگران فرصت بدید شاید نیروهای دیگه بهتر کار کردند . بابا دیگه انصاف نیست خدا وکیلی چندین ساله شهرداری رو قبضه کردن نمی ول کن ام نیستند .
    • على CA ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      اقايان بروند شايد ديگرى طرحى نودراندازد
  • بی نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    آقای مسجد جامعی به توسعه نرم افزاری شهر به همان اندازه توجه دارد که به توسعه سخت افزاری اما مهندس چمران نگاه کلی نگر به توسعه ندارد و امور را به صورت جزیره ای پیش می برد. در مورد نظارت بر شهردار هم جدی نیست. آقای هاشمی را ارجح می دانم چون کارهای بزرگ را بدون سرو صدا انجام می دهد و به دنبال کسب منافع شخصی در انجام امور نیست.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    اقای قالیباف باید در شهرداری بماند،چون تهرانیها ازشون راضی اند و جابجایی فایده ای ندارد. شورای شهر هم اقای چمران مرد جاافتاده ای اند و سیاسی کاری بی فایده است
    • رضا MY ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      من کاری ندارم راستی است یا چپی اما بعد از جناب آقای کرباسچی آقای قالیباف تا به حال بسیار خوب روی معظلات شهری تهران کار کردند بخصوص زیر ساختهای خوبی را ایجاد کردند من شخصاٌ قدر دان ایشان هستم
    • بی نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      شما سخنگوی مردم تهرانی که میگی مردم تهران راضی ان؟ یک شب بیا محله ما کنار دریاچه چیتگر تا از بوی لجن اش بفهمی چقدر رضایت هست.پشه و قورباغه و اوباش و ...جای خود
    • بی نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      0 0
      منم با قالیباف موافقم بخاطر بی آر تی هایی که ساخته و واقعا رفاه حال من یکی رو که خیلی بالا برده
  • ناشناس IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    آقای چمران که نه آقای قالیباف هم خسته شدیم و هر چی در توان داشته تو این چهارسال انجام دادند که رای بیارورند . محسن هاشمی هم جوانه هم خلاق و آقای مسجد جامعی هم با تدبیر اما واقعا نخبگان ما اینها هستد ؟ مردیم از چهره های تکراری و در یک سیکل تکراری .
  • محمدرضا A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    قاليباف و مسجدجامعي تركيب خوبي مي شود.
  • بی نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    نقطه ضعف اصلی قالیباف در شهرداری عدم توجه به مشکلات فرهنگی اجتماعی شهر است درسته که شهر نیاز به توسعه عمرانی داره ولی وقتی مشکلات اجتماعی در این شهر بیداد می کنه بقیه موارد در اولویتهای بعدی قرار میگیرند جالب است که مثلا در لندن که جمعیت زیادی هم دارد و اکثر زیر ساختهای شهر قدیمی هستند ولی با ترافیک کمتری روبرو هست البته سیستم حمل و نقل عمومی مهمه ولی مهمتر از اون فرهنگ استفاده شهروندان و مدیریت ترافیک است و...
    • بی نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      نقطه ضعف اش بخش پرسنلی و آقایی به نام ... است که تمام شهرداری شدن فک و فامیل بازی و فامیل های مربوط به این آقا یعنی قالیباف خبر نداره واقعا؟؟ باورم نمیشه ندونه چرا کارکنان بهش رای ندادن
  • محمد A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    محسن هاشمی. چون متروی تهران رو خوب راه انداخت. از وقتی رفته من دیگه مترو سوار نشدم چون قطارها بی نظم شدن.
  • هوشی A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    دیگه بسه قالیباف و چمرانه
  • بی نام A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    به نظر من تهران نیاز روح تازه داره، قالیباف و چمران هر چه در توان داشتن انجام دادن و نگاهشون بیشتر عمرانی بوده تا فرهنگی و اجتماعی. از طرفی جاهایی که پول زیاد رود و بدل میشه، فساد زیاد درش رسوخ میکنه. برای جلوگیری از فساد و رانت باید گردش داشته باشیم. تو این 8 سال بیشتر از اینکه شهردار به شورا جوابگو باشه نقش رییس و ایفا کرده که اشتباهه
    • بی نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      شما توی تهران زندگی می کنی؟ این همه حرکت فرهنگی رو دور و برت ندیدی؟ واقعا تعجب میکنم! ترکیب مسجدجامعی و قالیباف فوق العادست
    • بی نام IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      این دوستان یا تهران نیستن یا نشستن تو خونشون این همه جشنواره فرهنگی و جشنواره گل و انارو ... ندیدن. احتمالا تا حالا گذروشن به سینماهایی مثل سینما آزادی هم نرسیده. خبر هم یحتمل از همکاری هنرمندان با شهرداری قالیباف در طراحی های اطراف بزرگراه ها و طرح های مفهومی و مجسمه های دور اطراف شهر و تندیس هایی مثل پارک آب و آتش هم ندارن. تو اتوبوس هم نشستن که کتابهای داخل اتوبوس ها که از ابتکارات شهرداری قالیباف بود رو بخونن. تو مترو یا ایستگاه های اتوبوس هم نبودن که کلیپ ها و تصاویر فرهنگ ساز شهرداری رو ببینن. تو شهر هم سرشون پایین بوده پوستر ها و بنر های شهرداری رو ندیدن. کلا تهران نبودن این 8ساله انگار
    • بی نام IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      چهارتا مجسمه و بنر که نشد کار بنیادین فرهنگی !؟ کار فرهنگی یعنی آموزش ترا فیک و احترام به حقوق شهروندی ، ساختن استادیوم فرهنگی ورزشی و....
    • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      0 0
      ساخت این همه پردیس سینمایی و فرهنگسرا و سالن های خوب تئاتر مثل خاوران و تئاتر آیینی سنتی و.. یا برگزاری جشنواره های مختلف و تبدیل زندان قصر به موزه و همکاری با این همه هنرمند تجسمی و هنر های دیگه و حتی ساخت ورزشگاههای چند منظوره و بسیاری دیگه اگه حرکت فرهنگی نیست پس چیه؟؟ نه دوست من دیگه واقعا ایمان اوردم تهران محل زندگیت نیست
  • بی نام A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    هرکدوم که اصلاح طلبند بشه بهتره.
    • بی نام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      مطمئنا تو اصلاح طلب نیستی که این حرف رو زدی
  • فیروزآباد فارس A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    تنوع خوب چیزیه
  • عاشق ایران A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    فقط محسن هاشمی بدلیل انکه در ساخت متروی تهران نشان داده است مقام انسان و مردم ایران برایش اهمیت دارد و متناسب با شان و مقام مردم خدمت رسانی کرده است . و معلوم است که به ایرانی اباد فکر می کند واما چمران هرگز هرگز چون برخلاف جیب مردم قیمت بلیط را دو نرخی کرد و در تاریخ کشورم بدعت گذاری نا مبارک داشته است . - قالیباف هم خیر بدلیل انکه سلامت اداری در شهرداری تهران مشاهده نمی شود .
    • بی نام IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      0 0
      بدون هيچ گرايش سياسي با صحبتها دوستمان در خصوص حفظ شان ايران وايراني توسط مهندس هاشمي موافقم ،پروژه راه اندازي مترو با آن كيفيت بالاي جهاني واقعا نشان داد كه مهنس هاشمي به ايران وايراني اهميت زيادي ميدهند. ضمن اينكه فروش تراكم به منظور كسب درامد هاي هزاران ميلياردي شهر تهران را با چالشهاي وحشتناكي روبرو كرده كه تبعات آن تا ساليان سال همچنان ادامه خواهد داشت
    • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      0 0
      جناب عاشق ایران لطف کن یک اماری از فعالیت مترو سازی ایشان خودت دربیار و اعلام کن چون اگه ما بگیم که قبول نمیکنی
  • بی نام IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    قالیباف باید شهردار بمونه حیفه این مدیریت از تهران بره ....
  • فریبرز A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    چمران و قالیباف بهترین های دنیا ولی اجازه بدین مسجد جامعی ویک نفر دیگه شهردار بشن که لااقل کارنامه 8سال اخیر برای مردم روشن بشه .درضمن چمران درست روز رای گیری نجفی آن نامه کذائی را نوشت که خودش راثابت کرد .به هاشمی توصیه میکنم شهردار نشود فردا تا میخواهند به پدرشان فشاربیاورند
    • بی نام IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      کارنامه 8 سال اخیر اگر در تهران باشید و چشمتون رو به دورو برتون باز کنید روشنه. انقدر روشنه که تو چشم میزنه. اگر منظورتون از مزدم مزدم شهرهای دیگه ست اونها هم میتونن یه سفر بیان به تهران اونها هم کارنامه 8 ساله شهرداری رو ببینن
  • بی نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    مسجد جامعی و محسن هاشمی چون دیگه اصول گرا نمیخواهیم 8 سال عملکردشونو دیدیم
    • منصف A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      نمیدونم خودتون را به ندانستن میزنید یا واقعا نمیدانید که نمیشه همه یک جریان را به یک چوب راند.
    • بی نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      آقای مثلا منصف اگر اصولاگراها از نظر طرز تفکر شبیه هم نبودن که در یک حزب و گروه قرار نمیگرفتند
  • بی نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    عملكرد قابل توجه آقاي قاليباف در شهرداري تهران، خود گوياي توانايي هاي ايشون است و دليلي بر تعويض ايشون و آزمودن فرد ديگري نيست.
  • بی نام A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    مسجد جامعی فردی هست با تفکر اصلاح طلبی / پس باید قطعا در روزگارانی که مردم اصلاح طلبان را ترجیح میدهند ایشان شوند رییس شورا / به نظر من شهردار فردی مثل مهرعلیزاده باید باشه ولی باز محسن هاشمی هم خوبه
    • شهروند IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
      0 0
      با این نظر موافقترم.
  • بی نام A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    من مخالف آقای قالیباف هستم. ایشون با اینکه میگفت برنامه های زیست محیطی داره،‌ اما در عمل اینجوری نبود. انبوهی از درختایی که در تهران فدای پروژه های عمرانی شدند یادمون نرفته. بعد هم نباید یک مدیر اجرایی بیش از ۸ سال جایی باشه. بهتره که عوض بشه
    • بی نام A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      اگر بزرگراه و امکانات رفاهی نمیساخت میگفتی کار نکرده حالا که کار کرده میگی برنامه زیست محیطی نداشت!!!!
    • بی نام IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      اما ظاهرا انبوه درختایی که در تهران کاشته شد و افزایش سرانه فضای سبز پایتخت رو یادتون رفته. در ضمن محض اطلاعتون شهردار پاریس از 2001 تا حالا سرکاره یعنی 12 سال. این تئوری مدیریت اجرایی کمتر از 8 سال نمیدونم از کجا رو شده جدیداً
  • علی . ف IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    به نظرم تغییر در ریاست شورای شهر ، از تغییر شهردار مهم تره . ده سال ریاست شورا برای آقای چمران کافیه .... متاسفانه ایشون ریاست متعادل و عادلانه ای در شورای شهر نداشته و در همین ایام اخیر نقش ایشون رو در ماجرای رای اعتماد به آقای نجفی دیدیم .....
    • بی نام IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      درباره شهردار من از مدیریت قالیباف اطمینان دارم ولی درباره رییس شورای شهر هر کی انتخاب میشه از روی سیاسی بازی نباشه بلکه از روی توانایی های مورد نیاز ریاست شورا انتخاب شه.
  • بی نام A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    تهران به اندازه کافی از نظر عمرانی پیشرفت کرده. الان باید به اوضاع فرهنگی و اجتماعی رسید. ضمن اینکه برنامه داشت برای حفظ تمام فعالیت های عمرانی که این چند سال شده است. یعنی باید به فکر حفظ و نگهداشت اونها بود. پس یک تفکر دیگه می خواد. تفکری که به مترو برسه و البته به حفظ داشته ها کمک کنه پس دو گانه مسجدجامعی-محسن هاشمی بهتره.
    • بی نام IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      احتمالا شما خبر ندارین چون از لحاظ فرهنگی اجتماعی فعالیت های زیادی انجام شده و درباره محیط زیست هم بهتره سرانه محیط زیست رو برای هر نفر سال84 رو با92 مقایسه کنید.بعدشم برای یه موارد جزیی که شهردار عوض نمی کنند.اگه تو این هشت سال یه نفر مثل قبل شهردار بود تهران پیشرفت که نمی کرد هیچ الان با بحران رو به رو بود.
  • بی نام A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    من اصلا با چرا قالیباف و چرا چمران مشکل دارم. به نظر بنده تدابیر اجرایی آقای احمدی نژاد در دولت در سال های گذشته سبب شد اقدام های مشکل ساز آقای قالیباف به چشم نیاید. یک تیم منحصر و محدود که به آقای قالیباف الصاق می شن متاسفانه رفتار هایی از خود به خرج دادند که زیبایی هایی که آقای قالیباف برای شهرمون ترسیم کردند فراموش مان شده است.
    • کوروش A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      متاسفم که لایک و دیس لایک نداره. اما هزارتا لایک
    • بی نام A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      من هم با کوروش موافقم. صد هزار تا لایک به هزار تا لایک کوروش. واقعا بدون غرض ورزی و با استدلال بود. دوستان آقای قالیباف...
    • بی نام A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      0 0
      این آقایونی که مدام از تیم آقای قالیباف مینالن احتمالا اطلاع ندارن یکی از بهانه های تخریب آقای قالیباف از سوی اصولگرایان این بود که غلظت اصلاح طلبی تیم ایشون خیلی بالاست. حد اقل 50 درصد تیم ایشون اصلاح طلبن. اگر این تیم 50 درصدی ناسالمه از نظر دوستان پس وای به حال تیم 100 درصدی
  • بی نام A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    فقط احمد مسجد جامعی و گزینه اصلاح طلبان
  • بی نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    شهردار آقای هاشمی و رییس شورا جامعی. بخاطر همخوانی این افراذ با دولت، بدلیل اینکه بودجه شهرداری زمان قالیباف بطور غیرقانونی در شهرهای دگ هزینه میشد. سابقه درخشان آقای هاشمی در مترو
  • حسین IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    من مخالف قالیبافم چون کارمند شهرداری هستم و ضعف ایشان را بهتر میفهمم. آقای قالیباف مدیریت منابع انسانی خوبی ندارد .شاید بدترین حوزه کاری ایشان تنها جایی است که ما کارکنان به آن امید داشتیم. البته اگر ایشان تیم انسانی خود را عوض کنند بنده مخالفتی باهاشون ندارم ولی خوب میدونم این افراد را عوض نمیکنند.
  • هیچکس IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    به نظر من قالیباف زیرا هم در این مدت 8 سال خوب کار کرده و هم می تواند ادامه ی پروژه های ناتمام را کامل کند
  • شهاب IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    اقای مسجد جامعی بهترند چون یک فرد فرهنگی اندو در نظارت شهری پیگیرترند به علاوه که ما کارهای اقای چمران را دیده ایم وعملا دستاورد عمیقی نداشتند. اقای قالیباف به نظرمن ازویژگی های اعتقادی وشخصیتی خوبی برخوردارند و یک عملگرا هستندو در انتخابات اخیر هم بالاخره نسبت به بقیه اصولگراها رای قابل توجهی کسب کردندواز اقبال عمومی بهتری برخوردارند.
  • بی نام A1 ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    لطفا شهردار شیراز را ببرید شهردار تهران کنید تا کمی حال تهرانی ها جا بیاید
    • بی نام A1 ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      بعد از چند سال يه شهردار امده شيراز و داره كارهاى اصولى ميكنه و نتيجشو چند سال ديگه ميبينيم
  • بی نام IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    گردش قدرت اساس مردم سالاری است ماندن بیش از دو دوره در یک پست حتی با موفقیت های زیاد فساد آفرین است
    • جعفر A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      0 0
      مردم سالاری خودش اساس و مفهومشو از خودش میگیره نه از گردش قدرت. اساس مردم سالاری گردش قدرت نیست ، اساس مردم سالاری خواست اکثریت مردم است . مردم می توانند در چند سال گردش قدرت بخواهند و یا می توانند نخواهند. لطفا کمی فکر کنید
    • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      0 0
      پس چرا رئیس جمهور نمیتونه بعد از پایان دو دوره در دوره سوم متوالی ثبت نام کنه؟
  • سمی A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    محسن هاشمی در این شرایط بهترین گزینه است چمران هم باید بازنشست کنه خودشووووووو
  • ن شفائی IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    احمد مسجد جامعی بخاطر اینکه اینقدر که مهدی چمران رئیس قالیباف بود رئیس و نماینده مردم نبود. از بین قالیباف و محسن هاشمی هم به نظر من محسن هاشمی بهتر است و صد البته این انتخاب من بین بد و بدتر است وگرنه هیچ کدام از این دو را من به عنوان شهردار تهران قبول ندارم. به اعتفاد من شهردار تهران بایستی بومی باشد و از بطن شهر تهران متولد شده باشد درضمن خیلی ها معتقد هستند که قالیباف برای پروژه های عمرانی کارهای بسیار فراوان کرده است که باور من این است که قالیباف فقط از این پروژه ها بازدید می کرده است کارهای عمرانی را که برو بچه های خوب خاتم الانبیاء می کردند بودجه آنرا هم که دولت به شهرداری داده بوده است پس عملا قالیباف فقط از پروژه ها بازدید می کرده است.
    • بی نام IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      عزیزم پس انتظار داشتی شهردار بره او اونجا ملات درست کنه؟!!
  • بی نام A1 ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    قالیباف خوبه؟ بده؟ چی بگم که وقتی میرم سمت غرب تهران ازین برجایی که تو دهن همدیگه ساخته شدند حالم بهم میخوره. قالیباف با 4 تا بزک قیافه شهرو عوض کرده اما زیر ساختی که نیازمند شهر تهرانه نه. این بزرگراه ها و پل هایی که ساخته شدند و کیفیت ساختشون واقعا مشکل داره...
  • بی نام IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    چه کسی گفته جناب آقا زاده سیاسی نیستند؟ پس اطلاح طلبان جزء کدام طیف سیاسی هستند؟ هر دو سیاسی هستند و هیچ شکی هم در آن نیست با توجه به کار آمدی جناب قالیباف ، از ایشان می توان در پست های دیگری هم استفاده کرد شخص آقا زاده را نمیدانم ،اما آیا کسی هست که تضمین دهد باز پارتی بازی و حیف و میل اموال صورت نمی گیرد ؟ نظر کلی بنده اینکه ، هیچکدام
  • بی نام IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    درباره رياست آقاي مسجدجامعي شك ندارم كه بهترين گزينه است. با تدبير ايشان شهري فرهنگي خواهيم داشت، اما درباره آقاي هاشمي نياز به مطالعه برنامه ايشان و آقاي قاليباف هم بايد رويكردهاي جديدشان را بخوانيم تا راي دهيم
  • مهربان توسی A1 ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    من فرهنگی معتقدم شورا و شهرداری به تحول نیاز دارد
  • امیر IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    قالیباف چون 8 سال پیش صدای من از مشکلات شهرم و محلم به جایی نمیرسید ولی الان میرسه. قالیباف چون 8 سال پیش عارم میومد به شهرم نگاه کنم اما حالا خیلی وقتا ذوق میکنم از نگاه کردن به شهرم. قالیباف چون حالا اگر کلنگی به زمین بخوره قرار نیست 200 بگذره و جای پروژه تکمیل شده 4 تا تیرآهن ببینم. قالیباف چون بعد 8 سال خیلی جاها مثل ولیعصر من عابر پیاده ارجحم به سواره. قالیباف چون بعد 15 سال که آشنام از خارج برمیگرده چشماش گرد میشه از این همه پیشرفت. قالیباف چون اگر امثال سینما آزادی و پردیس ملت نبودن هنوزنم باید تا انقلاب میرفتم برا تماشای یه فیلم. قالیباف چون بعد 8 سال بر شهرم سیستم حاکمه نه فرد و سلیقه. قالیباف مچکرم
    • حمید A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      خیلی موافقم! واقعا قبل از قالیباف روت نمیشد شهرو به خارجیها نشون بدی ولی حالا با افتخار میتونی در جاهای زیبای شهرو بهشون نشون بدی اونم با سنگ اندازیهای دولت احمدی نژاد... البته کارهای زیادی مونده و با کمک دولت میشه.
    • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
      0 0
      قالیباف موافقم
  • مجید A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    قالیباف و چمرانبه دلیل مدیریت قویشون دراجرای طرح های بزرگی چون پل صدر،تونل نیایش و... علی رغم عدم همکاری دولت درتخصیص منابع مالی و... وروزمین نماندن این پروژه های بزرگ.
  • بی نام A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    قالیباف و مسجد جامعی
    • مهدی بخشی IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
      0 0
      من یک اصلاح طلب هستم که اقای مسجد جامعی را شخص سالم ومفیدی برای کشور میبینم وامید وارم تهران هم از این مدیر بی بهره نباشد ولی امید وارم که اقای قالیباف به عنوان شهردار انتخاب شوند چون ایشان بسیار لایق وکارا هستند ونباید یشان را از دست داد چنین مدیر موفقی اگر در هرجای دنیا بود اورا روی سر می بردند
  • بی نام IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    مسجد جامعی و محسن هاشمی
  • داش مجید A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    بهتر بود امکان مثبت و منفی وجود داشت چون ارزش نظرات مشخص میشد،شاید کسی به هر دلیلی نظر ندهد ولی حداقل میتواند منفی یا مثبت بدهد
  • بی نام A1 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    قالیباف باید به کارش ادامه بده و البته از مشورت افراد با سابقه ای مثل هاشمی هم استفاده کنه. شورای شهر دیگه انصافا باید توسط آقای مسجد جامعی اداره بشه چون همسو با اکثریت مردم و دولته
  • بی نام IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    سلام از دید من؛ قالیباف نمی‌تواند بر اساس قانون مصوب خود اصولگرایان در شورای شهر، این نوبت نامزد شهرداری باشد. از دیگر سوی، شهردار تهران باید یک فرد معتدل و مناسب با روابط دولت جناب روحانی باشد. حتی برای شهرهای دیگر نیز لازم است که شهرداران هم‌سو با دولت بوده و از حداکثر تعامل با دولت در جهت رفاه مردم گام بردارند. لطفا از گزینه‌های تحمیلی و مدیران ناکارآمد خودداری شده و نیز سهم‌خواهی نیز نداشته‌باشند.
    • بی نام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      قالیباف عدالت و اعتدال رو تو عمل نشون داد نه با شعار.با اینکه هیچ قول فراجناحی و از این چیزا نداد ولی خیلی بهتر از افراد کارامد اصولگرا و اصلاح طلب استفاده کرد.
  • فرزاد A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    مسجد جامعی رییس-هاشمی شهردار چرا همه اش قدرت دست یه نفر باشه استعداد ها و قابلیت ها ی آدم ها فرق داره به دیگران هم فرصت باید داد البته اگه شورای شهر سیاست بازی باشه جنگ قدرته
  • بی نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    به چند دلیل اقای قالیباف نباید شهردار بشوند: 1- استفاده از شهرداری تهران به عنوان سکوی پرتاب برای ریاست جمهوری 2- ایشون چند روز قبل از انتخابات فرمودند که چه رییس جمهور بشوند و چه نشوند دیگر در شهرداری نمی مانند ولی متاسفانه زیر حرفشان زده اند و ابن از نظر حرفه ای و اخلاقی درست نیست. 3- ایشون از عوامل گران شدن قیمت مسکن به دلیل اخذ قیمت های بالا برای فروش تراکم و افزایش جمعیت سرسام آور تهران با دادن مجوز ساخت برجهای 10طبقه و بالاتر حتی در کوجه های بسیار باریک هستند که موجب کمبود جای پارک و مشاجره اهالی محل شده است. 4- سرانه فضای سبز ایجاد شده و یا اتوبانها نسبت به افزایش جمعتی که به دلایل ذکر شده در مورد 3 ذکر شد بسیار اندک است . 5- متاسفانه بیشتر اقدامات ایشان جهت کسب رای بوده است و...
    • بی نام IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      1- یه نفر می خواد به مردم خدمت کنه می خواد نشون بده توانایش رو داره این چه اشکالی داره توانایش رو با خدمت به مردم نشون بده مردم چه ضرری از این کار دیدند؟2-کجای این از نظر اخلاقی و حرفه ای درست نیست؟3 با این چیزا شهردار عوض می کنند؟-تو همه شهر های توسعه یافته این یه امتیازه .بعدشم اگه ساختمونا بالا نره از کنار شهر می زنه بیرون .یعنی شهر باید از این بزرگتر شه.بعداشم فکر کنم شورا نظارت داره دیگه.4-قالیباف جادوگر که نیست با استفاده از منابع تو دروه ریاست احمدی نژاد تمام تلاش شده .بهتره با شهر های دور وبر این امار مقایسع شه.5-شما نیت خونی هم بلدی گیرا که اینطور بوده چه اشکالی داره همه برای بدست اوردن ریاست جمهوری از این اقدامات انجام بدن .اگه انجام می دادن ...
    • علی A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
      0 0
      یعنی آقای احمدی نژاد با سوتدبیرش و سرازیر کردن جمعیت از شهرستان ها به تهران بی تقصیر بودند دیگه!!!این طرز فکرها برای اینه که این کشور حزب نداره که عوام بتونن درونش حداقل ارزیابی کردن رو یاد بگیرن.
  • بی نام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    بهترین گزینه برای توسعه اتوبان صدر تعریض و یا تونل بود ولی آقای قالیباف به خاط اینکه کار تکی در ایران انجام داده باشند و اولین بزرگراه طبقاتی ایران به نام ایشان ثبت شود حاضر به پرداخت هزینه بسیار بالا برای ساخت اتوبان دوطبقه آنهم از جیب شهروندان شد که تبعات آن گریبان ساکنین اطراف اتوبان را خواهد گرفت و به زودی تاثیر خود را به دلیل فروش تراکم بسیار در منطقه یک و سرازیر شدن حجم وسیعی خودرو به این اتوبان از دست خواهد داد و فقط آلودگی هوا و ترافیک بیشتری در آن ایجاد خواهد شد
    • بی نام IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      تو این زمینه شورا تصمیم می گیره
    • هادی مممم IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      عجب استدلالی همون بهتر 4 ساعت تو ترافیک منطقه یک بمونید تا تراکم کم باشه
  • بی نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    آقای مسجد جامعی برای ریاست مناسبتر است چون آقای چمران زمینه ساز حضور آقای احمدی نژاد در سیاست و مشکلات اخیر بوده است و ایشان متاسفانه تفکرات جناحی در ادره شهر دارد و مستقل نیست ، ضمنا عدم چرخش قدرن و نیرو در هر مکانی موجب ایجاد فساد و تشکیل باند خواهد شد و یکی از مشکلات امروز ایران عدم چرخش قدرت به بهانه ترس از بدتر شدن است ولی اگر نظارت قوی باشد و به اسم مصلحت جلوی برخورد با متخلفان گرفته نشود میتوان مدیریت بهتری داشت
    • احمد A1 ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      زمینه ساز پدیده ای بنام احمدی نژاد رو خوب اومدی. منم موافقم.
    • عشق احمدی نژاد IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      مسجد جامعی چون طرف شماس تفکرات سیاسی ندارد؟ بازم تفکرات چمران 24 میلیون رای آورد وگرنه معلوم نبود چی میگفتین ؟
  • پارسیانی IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    مهندس چمران ریاست شورا به خاطر مردمی بودنش و ...دکتر قالیباف شهردار به دلیل توان اجرایی و مدیریت خوبش
    • هادی10 A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      دوست عزیز؛ صفت مردمی بودن را برای هر 31 عضو شورا می توان بکار برد و حتی می توان در شرایط نا برابر کار و تبلیغات و استفاده از تریبون هایی که جنبه عمومی دارد (مثل همین برنامه شبکه 3) خب طبیعیه که یه مقدار بیشتر رای میارن و شما اونارو مردمی تر می دونین، پس بهتره نوع نگاهمون رو تغییر بدیم...
    • سعید IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      هادی جان بسیاااااااااااار لایک !
  • بنده خدا A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    شهردار باید نماینده علائق مردم باشد. در انتخابات امسال آقایان چمران و قالیباف رای اقلیت داشتند. تداوم حضور در این مسئولیتها نشانگر بی توجهی به رای مردم خواهد بود. بگذارید 2 نفر دیگر بیایند و دل مردم شاد شود.
  • مهدی IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    فقط قالیباف.چون کارهایش را دیدیم و از عملکردش راضی هستیم.وی فردی کار آزموده و سالم و متخصص است.
  • احمد کاشانی A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    آقای قالیباف در شهرداری تهران و آقای چمران نیز در راس شورای شهر تهران سالهای زیادی بودن .نیاز به فکر جدید است تا هم از نظارت مدیریتی دیگران استفاده شود وهم جلوگیری از اعمال نظر شود
  • احسان IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    به نظرم بهترین گزینه برای شورای شهر مسجد جامعی چون فرهنگیه برخلاف چمران که کاملا سیاسیه . شهردارم با اینکه عملکرد قالیباف خوب بوده اما باید چرخش مدیریتی صورت بگیرد تا فساد نشه .
  • بی نام A1 ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    بهترین گزینه برای ریاست شورای شهر مسجد جا معی
  • مدیر شهری IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    آقا گزینه ی سوم برای شهرداری نمیشه مطرح کرد که هم مورد قبول اصولگرایان باشه هم اصلاح طلبان؟ به نظر بنده چون آقای محسن هاشمی رای نمیاره و دوباره قالیباف شهردار می مونه، بهترین گزینه دکتر حسین علایی هست که سابقه ی برجسته ی مدیریتی و در مقطعی شهری رو بر عهده داشته و مورد اقبال هر دو جناح هست و به نظرم شهرداری ایشون مورد رضایت طیف وسیعی از مردم قرار خواهد گرفت. گزینه ی ریاست شورا هم انشاء الله آقای مسجد جامعی باشند، دیگه ده سال مدیریت چمران هرچی بوده تموم شده و ایضا 8 سال قالیباف.
  • بی نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    قالیباف باشه خوبه چون امتحان خودش رو پس داده کارای قبلیش رو ادامه میده
  • مجید IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    هاشمی بهتره بدلیل عملکردش تو مترو
  • بی نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    مسجدجامعي رييس شورا هاشمي شهردار چمران بازنشسته قاليباف استراحت
  • معندل A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    هاشمی عالی است
  • رضا A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    اگر رئیس شورا از یک قطب و شهردار از قطب دیگر باشه به نظرم بهتر هست. چرا که ذره بین طرفین باعث میشه افراد برای مردم کار کنند. اگر هم قطب و هم سو باشند هیچگاه اشتباهات یکدیگر رو قبول نمیکنند. لذا : مسجد جامعی ؛ قالیباف یا چمران ؛ هاشمی
  • احسان IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    آقاي قاليباف كه در ماجراي ائتلاف ١+٢ از وفاي به عهد و صداقت و اينا حرف مي زد چرا زده زير قولش؟ مگه نگفت در هر صورت در شهرداري نمي مونه؟ مگه خداحافظي نكرد؟
  • اميررضا A1 ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    خبر انلاين جان يه لطفي كن در صفحه اول يه نظر خواهي كن. هاشمي / قاليباف/ مسجد جامعي/ چمران
    • بی نام NL ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      گذذاشت و مسجدجامعی 75 درصد رای اورد.
  • بی نام IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    به نظر من هر كي ميخواد شهردار بشه بايد تضمين بده كه نامزد رياست جمهوري نميشه. همه مشكلات از همينجا شروع ميشه
    • بی نام A1 ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
      0 0
      مثل قالیباف و احمدی نژاد....
  • کیوان A1 ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    سری که درد نمیکنه چرا دستمال ببندیم. مگه قالیباف بد کار کرد؟؟ آمدن مسجد جامعی یه رویکرد جدید در شورای شهر و مثتاق گردش نخبگانم هست.
  • مجید IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    بعضی ها حرفاشون واقعا غیر منطقی هست یعنی چی تنوع!!!!مگه لباس هست !!!5سال یه شهردار میتونه شهر رو جلو ببره میتونه عقب نگه داره حالا فلانی بیاد ببینیم اونا چکار میکنن و ....حرفای بچگانس که نشعت گرفته از افکار سیاسی هست تهران تو این چند سال واقعا پیشرت چشمگیری کرده و مطمئننا با وجود مهندس قالیباف این روند ادامه پیدا میکنه و به نقطه مد نظر میرسه خواهش میکنم خدمات افراد رو قدر بدونیم و اگر کسی کار کرده معترف بشیم نه اینکه بخاطر گرایشات سیاسی اتهامم بهش بزنیم من به سیاست کاری ندارم شهرم برام مهمه که میخوام توش زندگی کنم تا اینجا انصافا قالیباف عالی کار کرده امیدوارم دوباره انتخاب بشه....
    • بی نام A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      0 0
      قالیباف مهندس نیست عزیزم دکتره ه ه ه !
  • بی نام IN ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    اگه قالیباف بشه کل تهران رو بی آر تی میکشه و شهر رو خوشگل میکنه! اگه هاشمی بشه همه جا مترو میکشه !!! اگه چمران بشه اجازه ساخت بنای شیشه ای نمیده معماری تهران میشه مثل بغداد!!!!! اگه مسجد جامعی هم بشه که نمیدونم والا چی میشه!!!!
  • یک شهروند A1 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    سلام خسته نباشید .به نظربنده بهترین گزینه برای شهرداری تهران محسن هاشمی است ایشون خیلی سیاسی که نیست وانسان مدیرومدبری هم هست
  • بی نام IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    تغيير در رياست شورا و شهرداري تهران ضروري است. اقاي مسجدجامعي براي رياست شورا مناسب است و اقاي مهندس هاشمي هم كه واقعاً مدير لايقي هستند.
  • روح ا... RS ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    محسن هاشمی بدلیل تجربه در مدیریت شهری و ارتباط نزدیک با دولت تدبیر و امید بهتر از قالیباف هستند... و همینطور آقای مسجد جامعی بدلیل تجارب ارزشمند گذشته (وزیر فرهنگ و ارشاد دولت خاتمی و رییس موزه قرآن) و ارتباط با دولت تدبیر بهتر از مهندس چمران میباشند...
  • l CI ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    مسجد جامعی رئیس و قالیباف شهردار
  • ششليك QA ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    هاشمي را نمي خواهيم او و خانواده اش منبع مشكلاتند مسجد جامعي هم در مقابل جمران مردمي نيست
  • بی نام IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    به نظرم آقای قالیباف از همه لحاظ خوب کار کرد. اساسا کار شهرداری در تمام دنیا ظرفیت زیادی برای فساد مالی دارد. به نظرم بی انصافی است که ما مشکلات جزیی جوب و ... رو نا کارآمدی ایشان بدانیم. اینکه در فرهنگسراهای جنوب شهر امکانات تفریحی و فرهنگی بیشتری با هزینه های کمتری ارائه میشه،اینکه مترو هنوز هم برای جابه جایی در شهر بسیار ارزان است، اینکه فضاهای سبز بیشتری در مناطق جنوبی تهران هست همه نشوندهنده اینه که ایشون به وضعیت قشر کم درآمد بیشتر توجه کردند و این تو وضعیت اقتصادی جامعه ما نکته خیلی مثبتی است. اینکه تو بیلبرد های شهر نکته های مثبت اخلاقی ببینیم به جای تبلیغ نوشابه یعنی کار فرهنگی. تو عرصه فرهنگ باید به میزان ظرفیت هم توجه داشت.
  • علی منطق زاده A1 ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    rقالیباف چون گرم کاره وچمران هم پای کاره ترجیح دارن
  • مهدی گردان IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    بنده اعتقاد دارم باید اجماع باشه یعنی هر کدوم از اعضاء شورای شهر یک نفر رو معرفی کنند.(یا نکنند) هر نفر از نماینده های شورا اسم دو نفر رو بنویسه و در صندوق رای بندازه. اینطوری هر کس رای بیشتری آورد اجماع روش صورت گرفته. ولی الان مدل دموکراسی هست یعنی هر کس بتونه 50+1 رو کسب کنه. ممکنه مثلا آقای هاشمی رو 3 نفر نخواهند ولی بقیه قبولش داشته باشند. و آقای قالیباف رو 4 نفر نخواهند و بقیه قبولش داشته باشند. توی اجماع ما مقایسه نمیکنیم بگیم من فقط فلانی . میگیم ما اینا رو قبول داریم هر کدوم شد راضی هستیم. حالا هر کسی رو افراد بیشتری قبول کنند میشه شهردار. به نظرم حتی محدودیت نداره یعنی هر کدوم از اعضا شورا یک ورقه بردارند و هر کدوم از نامزد ها رو که دوست دارند بنویسند.
  • امير A1 ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    آقاى قاليباف هر چه كه داشته در اين مدت رو كرده تهران نيازمند فكرو ايده جديد است لذا آقاى هاشمى را ارجع مى دانم او هم از لحاظ فنى از ديگرگزينه ها بهتراست هم از لحاظ مديريت شهرى ، براى رياست شوراى شهرم آقاى مسجد جامعى مناسب تر مى باشد چون با دولت هماهنگ تر است
  • یک فرهنگی A1 ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    سلام ،تو 8سال گذشته تهران به خاطر همسو نبودن شهردار ورییس جمهور ضرر بسیار کرد پس دوباره نباید اشتباه کرد مواضع رییس جمهور در مقابل قالیباف در مناظرات مشخص شد وبه دلیل اینکه آقای روحانی با پدر محسن هاشمی(که همسو با افکار پدراست) بسیار زیاد رفاقت دارد ومرید ایشان است پس بهترین گزینه محسن هاشمی است .رییس شورا هم که معلوم است مواضع جناب چمران فوق العاده تنداست ومخصوصا در رأی اعتماد به آقای نجفی روشن شد که ایشان هیچ همسویی با دولت جدید وآرا مردم ندارد برعکس آقای مسجد جامعی معتدل فرهنگی ومورد اعتماد رییس جمهور واکثرمردم.... پس بهترین گزینه های عقلانی در شرایط موجود هاشمی ومسجد جامعی هستند انشاءلله به کمک خدا هردو رأی می آورند
  • نامدار A1 ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    برادر شهيد دكر چمران، فرصت چندين ساله داشته‌اند تا همه توان دانشي و تجربه‌هاي خود را به مديريت شهري و شورا منتقل كنند. آقاي مسجدجامعي نيز در كارنامه‌شان توسعه و گستردن مجموعه‌اي كه مديريتش را داشته‌اند نمود دارد. به نظرم آقاي چمران جاهاي جديد ديگري هم هست كه بتوانند «خدمت» كنند. در مورد شهرداري هم تدوام مديريت ركوردزده شهري براي يك دوره ديگر، به نفع مردم و شورا است. يك بار در تاريخ پس از انقلاب بگذاريم تدوام مديريت ديده شود. مسلط بودن شهرداري به شهر، نيازهاي شهر و اعتمادسازي نزد شهروندان، با ماندگاري شهردار مؤثرتر خواهد شد.
  • ناشناس IR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    محسن هاشمي عاليه به خاطر مديريتي كه حتي بدون دريافت بوجه در زمان احمدي نـژاد داشت براي مترو به بهترين نحو انجام داد
  • بی نام IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    به جز هاشمی هر کدام باشه قبوله التماس دعااا
  • رسول A1 ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    بنده يك كارمند جزئ هستم كه به دليل مشكلات شخصي قادر به استفاده از وسيله حمل و نقل عمومي نميباشم.با تصميم شوراي شهر قبلي و راس آنها شخص آقاي چمران كرايه تاكسي در دو مرحله و جمعا حدود 40 درصد افزايش يافت.كه اين افزايش بسيار بالاتر از نرم تورم اعلام شده از طرف دولات دهم بود.تصور بنده از عملكرد جناب آقاي چمران كاملا سياسي بوده و بخاطر راي آوردن در انتخابات شوراي شهر و راضي نگه داشتن طيف حمل و نقل بوده است.لذا وجود ايشان را نه تنها به عنوان رياست شوراي شهر بلكه به عنوان عضو عادي شوراي شهر نيز جايز نمي دانم.
  • ایرج IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    به نظرم شهردار شدن قالی باف منع قانونی دارد. نمی دانم چرا خود ایشان راضی می شود مقامی را غصب کنند که ملت به او اجازه نداده است. قالی باف ثابت کرده می تواند در پست های دیگر هم اثرگذار باشد. من خودم یکی از رزمندگانی بودم که در تیپ 21 امام رضا تحت مدیریت ایشان جنگیدم و به ایشان اعتقاد وافی دارم ولی بهتر است دیگر برای ماندن در این پست اصرار نکند. احراز پست شهرداری توسط چمران احجاف به عقل و شعور مردم است. ایشان جزو آن دسته آدمهایی هستند که تنها هنرشان این است که پدر، پسر یا بردار کسی هستند. خوشا به رشادت شهید چمران که از هستی اش برای وطن و مردمش گذشت و بدا به این وجود قلبی.
  • بی نام IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    چمران تو این چند سال خیلی منفعل و عامل رشد احمدی نژاد با اون سیاست های بچه گانه بود. قالیباف هم به کلیت تهران توجه نمیکرد و ریشه ای و تحلیلی به مشکلات نگاه نمیکرد.مشکل تهران تونل و اتوبان نیست چیز دیگست
  • احمدازاستهبان A1 ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    احمدمسجدجامعی برازنده ریاست شوراهست آقایچمران بگذردبقیه هم روی صندلی ریاست شورا بنشینند شهرداری هم برازنده هاشمی است
  • محسن IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    من اگر جای آقای چمران بودم با حمایت نادرستی که از احمدی نژاد تو سوابقم داشتم امروز سرم رو زیر می انداختم میرفتم در یک روستا زندگی میکردم نه اینکه رییس شورای شهر تهران بمونم.
  • بی نام A1 ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    مگر 8 سال ریاست بر شورا و شهرداری کافی نیست؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
  • بی نام IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    قالیباف چون که خیلی زور داره نه رییس جمهور بشه نه شهردار ! البته کارش بدک نبود
  • علی A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    آقای محسن هاشمی تا حالا کجا بوده، حتی تو مترو تهران هم عملکرد خوبی نداشته چون تا پایان خدمت ایشون چندین خط مترو در تهران راه اندازی نشد. ضمنا آقای قالیباف عملکرد بسیار درخشانی طی 8 سال خدمت در شهرداری داشته و گزینه برتر جهت شهرداری تهران هستند. عمده کارای ایشون روی زمان و مدیریت حرکت می کنه و مردم دقیقا می دونن پروژهای که شروع می شه کی به اتمام می رسه.
  • حسین IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    صرف نظر از جناح های موجود در کشور من با انتخاب آقای قالیباف بعنوان شهردار تهران موافقم. چون واقعا مدیر اجرایی قوی در زمینه مدیریت شهری بوده و همه می دونیم که یادگاری های زیادی در تهران بجا گذاشته... امیدوارم هر کسی بعد از ایشون میاد برا تهران خدمت کنه نه اینکه فقط یادگاریش دور برگردون باشه.
  • بى نام. A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    مسجد جامعى ومحسن هاشمى
  • بی نام A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    مملکت فقط شده سیاست و حزب بازی.من نمیدونم بس نیس این همه ضربه خوردن از دعوای اصولگرا و اصلاح طلب؟!!! نمیدونم چرا 1سری قالیباف می کوبن درحالیکه اگر منصف باشن واقعا خوب کار کرده و حتی روحانی هم ازش حمایت کرده دوستان اصلاح طلب شما دیگه خواهشن راه اصولگراها رو نرید که دیگه ملت خسته شدن اصولگرا میاد اصلاح طلب میندازه بیرون اصلاح طلب میاد اصولگرا رو میندازه بییرون.دیگه بسه توروخدا
  • مهدی A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    مهندس چمران رئیس شورا شهر و ناچاراً قالیباف شهردار
  • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    قالیباف و چمران چون تا افراد جدید بیان و بخواهند با کارکرد سیستم آشنا شوند 6 ماه طول میکشد، همین بهتر که قالیباف و چمران که تو کار هستند بمبنند تا کارها سریعتر پیش برود ، به اندازه کافی سر ریاست جمهوری از کار و زندگی تو این 6 ماه افتادیم - با هرکی صحبت میکنیم میگه هنوز منتظریم ببینیم چی میشه!! !!!! !!1
  • بی نام A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    ما شهرداری می خواهیم که زیر نظر شورای شهر باشد و نه شورای شهری که زیر نظر شهردار! یادمان باشد تمرکز قدرت به مرور به فساد و قلدری می انجامد.
  • علی . جانباز60درصد شیمیایی IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    باسلام ضمن تشکرازخبرانلاین ..به نظربنده اکرهر فردی بجایی ریاست شورای شهر و شهرداربیاید نواوری و خلاقت جدید هم بوجود میاید .. ومدیریت جدیدباعث ازبین رفتن خیلی چیزها میکردد
  • بی نام A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    قالیباف! چون به باندهای قدرت و ثروت چپ و راست وصل نیست! توی انتخابات راست سنتی از ولایتی و چپ از روحانی حمایت کرد. اما قالیباف واقعا مستقل هست و رای دوم ریاست جمهوری رو هم آورد. رابطه اش با روحانی هم خوبه. پس چرا قالیباف که مدیر اجرایی خوبی هست نه؟
    • بی نام IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      0 0
      آره راست ميگي رابطه اش با روحاني خيلي خوبه. توي مناظره ها ديديم!
  • فريد A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    اول براي رياست ، راي گيري مي شود. اگرچمران، رئيس نشود يعني تيم قاليباف به تعهد خودشان عمل نكره اند. در آن صورت چه انتظاري دارند كه اصولگرايان مخالف قاليباف كه ٦-٥ نفر هستند به قاليباف رأي بدهند؟ درست است كه اين تعداد حاضرنيستند به محسن هاشمي رأي بدهند ولي اگر اصلاح طلبان، فرد ديگري را نامزد كنند ممكن است به او رأي بدهند. پس تيم آقاي قاليباف مراقب باشند به چمران خيانت نكنند و به وعده خود عمل فرمايند
  • بی نام A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    مسجد جامعى ومحسن هاشمى
  • شاهرخ IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    عمده مشکلی که در حال حاضر مملکت دچار انست قحط الرجال و عدم چرخش نخبگان است واینکه محدوده انتخاب در یک تعداد مدیر بسته شده است وتا وقتی که این تفکر پایدار باشد ره به جایی نخواهیم برد و در بر همان پاشنه خواهد چرخید. یادمان باشد چه چمران چه مسجد جامعی ویا چه قالیباف ویا هاشمی در مسولیتهای مربوطه قرار بگیرند هیچ اتفاق خاصی نمی افتد چون نیازهای شهر تهران معلوم ومعین است و هر کس در مسولیت قرار بگیرد موظف به کار و انجام انست.پس بهتر است از سیاست بازی دور شده و با نگاه به اینده اجازه ورود افراد جدید با فکرهای نوین را بدهیم
  • مهدی یزدان پناه A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    به دلایل ذیل، هاشمی گزینه بهتری است: 1. قالیباف چون در انتخابات رأی نیاورده، انگیزه سابق را ندارد 2. هاشمی از روابط خوب خود با دولت یازدهم میتواند در جهت بهبود فضای شهر و دریافت انواع و اقسام کمک ها و حمایت های دولت به ویژه در زمینه توسعه حمل و نقل عمومی استفاده کند. فراموش نکنیم که در دولت قبلی، دود اختلافات دولت و شهردار به چشم شهروندان میرفت 3. هاشمی قبلاً در مترو هم عملکرد موفقی داشته و بعضی از مسائلی که قالیباف به آنها افتخار میکند، در حقیقت عملکرد محسن هاشمی است
  • بی نام A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    نظر من هاشمیست. چمران اصلا.از زحمات قالی باف نیز متشکریم
  • علي IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    مسجد جامعي و محسن هاشمي چون نخبه هستند كاردان هستند
  • بی نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    خانم ابتکار شهردار بشه که برای ریاست جمهوری هم نمی تونه کار کنه و کلا به کار شهر تهران میرسه و از سیاست دور میشه .. آقای چمران هم رئیس بمونه چون چهره مردمی تری داره و سابقه ریاست و تجربه خوبی کسب کرده برای تعامل با شهردار تهران
  • سمناني IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    هاشمي و مسجد جامعي
  • بی نام EU ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    با تشكر از زحمات آقاي فاليباف من آقايان هاشمي و مسجدجامعه اي را اصلح تر مي بينم
  • اقا IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    هاشمي و مسجد جامعي رو بهتر ميدونم. با هاشمي و قاليباف كار كردم و روش كار قاليباف رو نمي پسندم. امروز خط 3 رو راه اندازي كرد!!! مرد حسابي! كي براي تست سرد يك خط مراسم مي گيره و خبرنگار دعوت ميكنه
  • محسن A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    به نظر من قالیباف مدیریت اجرایی خوبی داره . در طول ریاستش تهران و دچار تغییر و تحول زیادی کرده . در مجموع بنظر من باید باز هم بهش فرصت داد تا بتونه کارهای بیشتری انجام بده
  • رضا A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    من خودم يكي از پرسنل مترو هستم و عملكرد آقاي هاشمي رو ديدم. بسيار موثر و كاري هستن ايشون. جنجال سياسي هم به پا نمي كنند و فقط كارشون رو انجام ميدن.
  • آرش IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    فقط هاشمی و مسجد جامعی به خاطر یکدست شدن با دولت و عدم استفاده از شهرداری به عنوان سکوی پرتاب
  • milad A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    فقط محسن هاشمی و مسجد جامعی
  • رضا IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    با توجه به اينكه در حال حاضر مشكلات فرهنگي تهران زياد شده مسجد جامعي هم توانش و حس و حال كار كردن در اين حوزه رو بيشتر از چمران داره
  • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    به فکر آینده شهر و کشورمان باشیم سیاسی بازی و جناح بندی را کنار بگذاریم قالیباف در مدیران گذشته و فعلی کشورمان بهترین است تا دیر نشده قدر او را بدانیم و بگذاریم همچنان خدمتگزار مردم این شهر بزرگ باشد . او فصل جدیدی را در مدیریت کشور ایجاد نمود ضمن احترام به انتخاب مردم بابت ریاست جمهوری آقای دکتر روحانی اگر قالیباف رئیس جمهور میشد این کشور به اوج ترقی و پیشرفت میرسید.
  • لیلا IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    مسجد جامعی وهاشمی چون اصلاح طلب هستند
  • احمد IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    اقای هاشمی ومسجد جامعی مناسب ترند زیرا دارای تخصص تعهد رعایت حقوق شهروندی ومهمتر هماهنگی لازم رابادولتمردان محترم دارند
  • غلامرضا منتظر NL ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    جناب اقای دکتر قالیباف شهر بزرگ تهران را بشکل معجزه اوری اباد و ساماندهی و از شرایط از هم گسیختگی گذشته اش نجات داده است کاری که اقای قالیباف برای شهر تهران انجام داده از توان مدیریتی افراد دیگری ساخته نخواهد بود و اقای قالیباف تهران را به شهری با عزت و سربلند مبدل نموده است و چنانچه هر انسان بی غرضی در تهران گشت و گذاری داشته باشد خواهد دید که تهران در تمامی ابعاد و زمینه ها و در تمامی نقاط و محله ها متحول و اباد شده است ما شهروندان تهرانی دست و بازوی توانمند چنین خدمتگزارانی را می بوسیم . . .
  • بی نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    آقایان مسجد جامعی و هاشمی به دلیل اینکه هماهنگی بیشتری با دولت جدید دارند و همین همراهی میتونه به مراودات بهتر و گرفتن امتیاز بیشتر برای تهران کمک کنه... فکر کنم دیگه کسی نباشه که علاقه به وجود اختلاف بین و دولت و شورا و شهرداری باشه و خاطره ی اختلافات بر سر مترو را کسی فراموش کرده باشه...!
  • بی نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    ميزان راي آقاي قاليباف در شهر تهران در انتخابات دوره يازدهم رياست جمهوري نشاندهنده عدم راي اعتماد مردم شهر تهران به ايشان است. بهتر است از مديران موفق كه عملكرد آنها ثابت شده است مانند آقاي هاشمي براي شهرداري پايتخت استفاده گردد.
  • بی نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    عمر مدیریتی مفید برای هر کسی بیشتر از 7 سال نیست قالیباف این زمان را سپری کرده و چمران هم این زمان را رد کرده و 10 سال است رئیس شوراست. افراد جدید ایده های نو به کار می گیرند و من به عنوان یک تهرانی با تغییر شهردار و رئیس شورا و انتخاب محسن هاشمی و مسجد جامعی موافق تر هستم
    • بی نام IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
      0 0
      این آمار رو از کجا آوردی؟! یه رفرنسی بده ما هم بخونیم... این دیگه نوبره
  • بی نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    فقط قالیباف.. دوستان سلیقه ای و حزبی و احساسی نظر ندید انصافا مدیریت آقای قالیباف بی نظیره. نمیشه دنبال آزمون و خطا بود و بگیم یکی جدید بیاد ببینیم چه کار میکنه، سه دهه تجربه بهمون باید یاد داده باشه آدما رو باید با عملشون سنجید. نه اینکه به کجا مرتبط میشن، خانواده ی هاشمی واقعا بزرگن و قابل احترام اما قالیباف در این یک مورد ارجح تره
  • سیدرضا م IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    چمران و قالیباف دو دوره بودند وبهتر است کار را تحویل هاشمی ومسجد جامعی بدهند.
  • بی نام A1 ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    به نظر من بهتره آقای قالیباف در پست دیگری خدمت کنن که به حق شایستگیشم دارن، در امور کل کشور مثل محیط زیست که بهشون پیشنهاد شد و رد کردند! شهردار عوض شه تا طرح نوتری در شهرمون دیده بشه. همین طور آقای چمران، ده سال ریاست یک شورا تو مجلس یه همچین چیزی هست؟ بهتره به همه افراد فرصت داده بشه.
  • مهدی A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
    0 0
    هاشمی ومسجد جامعی هوای تازه
  • حمید IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
    0 0
    اقای مسجد جامعی به عنوان یک شخصیت فرهنگی و کارکشته و مورد اعتماد اکثریت جامعه مناسب ریاست شورا است امیدوارم با رای قاطع ریئس شورا انتخاب شه . تغییر چمران و قالیباف الزامی هست چون با دولت اقای روحانی هماهنگی ندارند و نماینده اکثریت نیستند. و اقای هاشمی به مراتب از قالیباف باتجربه تر در امور شهری میباشد .امیدوارم این دو عزیزحتما انتخاب شن وباعث عمران و ابادانی بهتر شهرمان باشیم.
  • بی نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
    0 0
    قالیباف و لا غیر
  • خوئینی IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
    0 0
    قالیباف زحمات زیادی کشیده وخدااجرش دهد.ولی یک مدیر درهشت سال تمام ابتکاراتش رارومیکند وپس از ان رکود ایجاد خواهد شد بهتراست نیرهای جدید به کار گرفته شوند
  • بی نام IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
    0 0
    هیچ کدام.............
  • معلم ورزش A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
    0 0
    به نظر من اقای قالیباف هنوز ایده های بهتری دارند واز پایگاه مردمی بیشتری هم برخوردارند ونیز اقای چمران هم همینطور
  • ایرانی A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
    0 0
    برای شهردار شدن اقای قالی باف هنوز بهترین گزینه هستند
  • بی نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
    0 0
    فقط دکتر قالیباف
  • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
    0 0
    من اولین بار در ایران تابلوی روز شمار پروژه ها رااز ابتکار و مدیریت جهادی آقای قالیباف یاد گرفتم .