دوباره موج انتقادها از تیم ملی بالا گرفته است. این بار محمدرضا رحیمی عضو هیات رئیسه فدراسیون و مدیر باشگاه سپاهان است که لب به انتقاد گشوده و حرف هایش دلخوری کادرفنی تیم ملی را به همراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ بعد از بیانیه کارلوس کروش درباره اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال مسئولیت گفته های شان را بر عهده بگیرند او از سوی تعدادی از مدیران لیگ برتری از جمله محمدرضا رحیمی ، مدیرعامل سپاهان و امیر عابدینی مورد انتقاد قرار گرفت. حرف های تند رحیمی اما واکنش همکاران سرمربی سرشناس تیم ملی را هم به همراه داشت. آنتونیو سیموئز دستیار اول کارلوس که یکی از نوابغ فوتبال دنیاست حالا به گفته های رحیمی پاسخ می دهد. حرف هایی که پر است از نکات کلیدی و واقعیت هایی تلخ از فوتبال ایران. درباره فدراسیونی که هیچ بودجه دولتی در اختیار ندارد و بی پناه مانده اما تیم های دولتی باشگاهی سهمی بی پایان از بودجه ای می گیرند که باید صرف شادابی و نشاط همه مردم کشور شود.

او در واکنش به حرف های رحیمی به خبرآنلاین می گوید:« بله او راست می گوید ما باید به تاریخ های بازی ملی از سوی فیفا احترام بگذاریم. البته اگر بتوانیم اردوهای مان را برگزار کنیم. نمی دانم آقای رحیمی چرا اصلا نگران این نیستند که دو اردوی تیم ملی لغو شده و فرصت دو کمپ و 4 بازی دوستانه برای آماده سازی تیم ملی از دست رفته است. اردوهای ما لغو شده چون فدراسیون پولی ندارد و از سوی نهادهایی که باید به این تشکیلات کمک شود پولی نبوده که به آنها برسد. پول نیست چون این پول ها صرف هزینه قراردادهای هنگفت بازیکنانی شده که به تیم ملی پشت کردند و تیم ملی کشورشان را تنها گذاشتند.این طور نیست آقای رحیمی؟»
او که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و حضور با پرتغال رویایی جام جهانی 1966 را دارد و همراه با اوزه بیو یکی از اسطوره های تاریخ فوتبال پرتغال و اروپا محسوب می شود که نامش هنوز به عنوان جوان ترین پدیده لیگ اروپا در تالار افتخارات فیفا و یوفا ثبت شده ، با اشاره به اهمیت برنامه های آماده سازی تیم ملی می گوید:«تیم ملی برای آماده سازی نیاز به بازیکن و اردو دارد. ما چه زمانی باید بازیکنان مان را در اختیار داشته باشیم. فعلا که دو اردوی مان به دلیل بی پولی لغو شدند بعد هم که اصرار دارید تا قبل از بازی های جام جهانی لیگ و بازی های تان را با ملی پوشان ادامه بدهید. اتفاقا کادرفنی اهمیتی ویژه برای بازی های لیگ قائل است و اصرار دارد تا بازی های لیگ برگزار شوند اما مدام داریم این را می پرسیم که تیم ملی و نتایجش در جام جهانی چقدر برای شما اهمیت دارد. چیزی که خواسته عمومی مردم است برای تان کجا قرار می گیرد؟ این تیم بدون تمرینات مستمر نمی تواند در جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد. ما دنبال داشتن تیمی قوی در جام جهانی هستیم که زنگ تفریح نباشد. اگر قرار نیست بازیکنان را به تیم ملی بدهید هم اشکالی ندارد . این کار را نکنید اما از همین حالا رو به مردم بایستید و با شهامت بگویید نتایج تیم ملی را بر عهده می گیرید. دلیلی ندارد مدام گناه تصمیمات تان را گردن کادرفنی بیاندازید.»
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 311042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع.ج A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    85 3
    من هنوز هم برام جای سواله که چرا هزینه های میلیاردی "دولتی" باید صرف پرداخته دسمتزد بازیکنان فوتبال بشه و حق دلالی دلالان آنها بشه ؟! کمتر از 1 سال تا بازی های آسیایی مانده و من مطمئنم که ما توانایی کسب نیمی از مدالهای دوره قبل را هم نداریم . چرا ؟! چونبودجه ورزشی کشور که میبایست صرف تجهیز امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کل ورزش کشور شود و دودستی تقدیم بازیکنانی شد که حتی از استانداردهای آسایی فوتبال هم فاصله دارند .
  • پرهام IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    97 8
    من به حرفهای جناب سیموئز ایمان دارم آقا اینا هیچ موقع دروغ نمی گن واقعیت دارن میگن ... آخه با این بازی هایی که دارین انجام می دین کجای دنیا رو می خواین بگیرین (تیم های باشگاهی )بابا بیاین با این بنده خداها یه همکاری بکنین فردا زنگ تفریح نشیم اگه همکاری نکنین فردای جام جهانی باید جوابگوی ما مردم باشین حالا یکی پیدا شده نسبت به قراردادی که بسته تعهد داره ما داریم چوب لای چرخش می کنیم ما انتظارمون از تمام رسانه ها اینه که بیاین از تیم ملی حمایت کنین
  • بی نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    58 6
    حرف حق
  • بی نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    41 5
    والا همه کشور ها لیگشون منظم انجام میشه تیم ملیشون هی نمیره وسط لیگ اردو و فقط در روز های فیفا بازی دوستانه انجام میدن و بعد از اتمام لیگ تیم ملیشون میره اردو از ما هم موفقترن تنها دلیل ناکامی ما نبودن نظمه همین و بس فدراسیونی که نمیتونه یه اسپانسر برای خودش پیدا کنه بهتره بره دنبال کارش
  • مهرانا IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    36 27
    اینها را از دولت تدبیر امید بپرسید و بخواهید در برابر مردم پاسخگو باشند ، نه منفعل و ساکت.
  • بی نام A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    52 4
    مدیران فوتبال ما بجز میز و جیب خود به فکر هیچ چیز دیگر نیستند، آقای رحیمی فقط پولی که به یک بازیکنتون یعنی آقای جباری دادید که دو بازی براتون انجام داد مشکل تیم ملی رو حل میکرد! شما این پول رو خودتون درامدزایی کردید یا از جیب دولت دادید؟ استقلال یا پرسپولیس مگه از جیب دولت خرج نمیکنند؟ چطور حالا که یک مسئله ملی مطرحه همه بفکر خودشون و تیم خودشون هستند؟ شرم آوره!
  • بی نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    20 37
    ما چند بار به جام جهانی رفتیم چقدر هزینه کردیم چه بهره ای بردیم چه اشخاصی سود بردند بهتر نیست بفکر مردم روستا هاوجاهائی که امکانات ورزشی معیشتی ندارند باشیم خرج برای انها از بیت المال باشد
  • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    44 4
    روحانی زودتر وزیر ورزش را معلوم کن، اوضاع فوتبال خیلی نابسامان و آلوده است.