۰ نفر
۱۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷

قرض الحسنه های تک شعبه‌ای مکلف به درج مشخصات و اطلاعات اعضای هیات امناء،هیات مدیره، مدیرعامل و سیستم‌های نرم‌افزاری در سامانه بانک مرکزی شدند.

بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد:کلیه صندوق‌های قرض‌الحسنه فعال در سطح کشور، اعم از تک‌شعبه‌ای و صندوق‌های تحت پوشش سازمان اقتصاد اسلامی موظف هستند حداکثر تا تاریخ 15/8/1392 با مراجعه به آدرس اینترنتی nbfi.cbi.ir (قسمت‌ صندوق‌های قرض‌الحسنه- تقاضای تطبیق) نسبت به درج مشخصات صندوق، اعضای هیات امناء، اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و سیستم‌های نرم‌افزاری مورد استفاده اقدام و ضمن اخذ کد رهگیری، مدارک و مستندات لازم را به اداره مجوزهای بانکی بانک مرکزی ارسال نمایند.
همچنین آن دسته از صندوق‌های قرض‌الحسنه که پیش از این به سامانه مذکور مراجعه و کد رهگیری اخذ نموده‌اند، لازم است در مهلت مقرر با درج کد رهگیری اخذ شده از طریق بخش «ویرایش تقاضا» در سامانه مذکور وارد و نسبت به تکمیل اطلاعات مربوطه اقدام نمایند.
صندوق‌های قرض‌الحسنه دارای بیش از یک شعبه نیز مکلفند حداکثر ظرف مدت یکماه از تاریخ این اطلاعیه نسبت به تجمیع و تقلیل شعب خود در حد یـک شعبه اقدام و حسب مراتـب یاد شـده در خـصوص صنـدوق‌های قرض‌الحسنه تک شعبه‌ای (به شرح فوق) عمل نمایند.
بر اساس این اطلاعیه مهلت تعیین شده به هیچ‌وجه قابل تمدید نبوده و پس از اتمام مدت مقرر، بازرسان بانک مرکزی در سطح کشور صندوق‌ها را  کنترل و از فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آورند و از سویی انجام هیچ یک از این اقدامات، به منزله موافقت و یا صدور مجوز فعالیت نبوده و متضمن هیچ‌گونه تعهدی برای بانک مرکزی درخصوص اعطای مجوز فعالیت قرض‌الحسنه نمی‌باشد.
3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 311092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    4 2
    با یه حساب سرانگشتی مشخص میشه که میلیاردها تومان روزانه در این صندوقها ریخته میشه. واقعا این پولها کجا میره؟؟
    • امیرحسین IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
      1 0
      همونجا که پول بانکها میره