سایت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد:

در بازه زمانی دوم تا هشتم شهریور، مصرف بنزین کشور به ٥٣٢ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر رسید که از افزایش24.2  میلیون لیتری مصرف این فرآورده در مقایسه با هفته قبل (٥٠٨ میلیون و ١٠٠  هزار لیتر) حکایت دارد.

بیشترین مصرف بنزین کشور در بازه زمانی یاد شده با ٨٤ میلیون و ١٠٠ هزار لیتر به روز پنج شنبه (٧ شهریور) و کمترین میزان مصرف آن نیز با ٦٧ میلیون و یکصد هزار لیتر به روز جمعه (٨ شهریور) مربوط می شود.

مصرف ٩١ میلیون لیتر بنزین در تهران طی یک هفته

برپایه این گزارش مجموع مصرف بنزین تهران درهفته منتهی به ٨ شهریور به ٩٠ میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر رسید که از میانگین مصرف ١٢ میلیون و ٩٧٠ هزار لیتری این فرآورده در دوره زمانی یاد شده حکایت دارد.

بیشترین مقدار بنزین مصرف شده در تهران با ١٤ میلیون و٤٠٠ هزارلیتر به روز پنج شنبه (٧ شهریور) و کمترین میزان مصرف آن نیز با 11.7میلیون لیتر به روز جمعه (٨ شهریور) مربوط می شود.

مصرف تقریبی ٦٤٦ میلیون لیتر گازوییل در کشور

مصرف نفت گاز (گازوییل) در هفته نخست شهریور ( منتهی به روز هشتم) با میانگین ٩٢ میلیون و ٢٥٠ هزار لیتر به ٦٤٥ میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر رسید که از کاهش ٧٥ میلیون و ٣٤٠ هزار لیتری این فرآورده در مقایسه با هفته قبل حکایت دارد.

بیشترین مصرف نفت گاز با ١١٠ میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر به روز چهارشنبه (٦ شهریور) و کمترین میزان مصرف آن نیز با ٦٩ میلیون و ٦٠٠ هزار لیتر به روز جمعه( ٨ شهریور) مربوط می شود.

ثبت مصرف 23.2 میلیون لیتر بنزین سوپر

مجموع مصرف بنزین سوپر کشور نیز در هفته منتهی به دوم شهریور با میانگین روزانه 3.3 میلیون لتیر به ٢٣ میلیون و ٢٠٠ هزار لیتر رسید که بیشترین میزان مصرف آن با ٣.٨ میلیون لیتر به روزچهارشنبه (٦ شهریور) و کمترین میزان مصرف آن نیز با ٢.٦ میلیون به روز جمعه (هشتم شهریور) مربوط می شود.

/17221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 311328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =