۰ نفر
۱۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۳:۲۱
جان کری: ائتلاف جنگ در حال شکل‌گیری است

وزیر خارجۀ آمریکا از شکل‌گیری ائتلاف جنگ علیه سوریه خبر داد.

اوباما روز چهارشنبه موافقت کمیسیون روابط خارجی سنای آمریکا را بدست آورد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامۀ لوموند قرار است طرح حمله در هفتۀ آینده به رأی گیری گذاشته شود. در همین حال وزیر خارجۀ آمریکا از شکل گیری ائتلاف حمله به سوریه برای کمک به فرانسه و آمریکا خبر داد. او گفت، اتحادیه عرب، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، قطر و ترکیه آمادۀ همکاری با پاریس و واشنگتن هستند.
5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 311632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    بهترین و عاقلانه ترین کار ممکن برای جنایتکار سوریه اینه که الفرار وگرنه خدا به دادش برسه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
      84 30
      یعنی آل سعود و القاعده الفرار کنن؟ اونوقت آمریکا چه خاکی روی سر خودش و اسراییل بریزه؟
  • بچه گلباف کرمان و طرفدار مس کرمان IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    90 93
    از عربهای مرتجع بیشتر از این انتظار نمیره ولی چرا ترکیه اینقد داره جون میکنه که نور چشمی اسرائیل شه؟؟؟؟میاد با اسرائیل دعوای زرگری راه میندازه ولی اینجوری در عمل بخاطر نورچشمی شدن اونها میاد خون یک ملت رو هدر میده.برای دولت ترکیه متاسفیم و همچنین برای هاشمی رفسنجانی که داره از مواضه وهابی های مرتجع حمایت میکنه.آقای هاشما از کی تا حالا وهابی ها و آمریکا و اسرائیل دلسوز ملتهای مسلمان شده اند؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
      19 65
      نه تو دلسوزشونی تصاویر زن و بچه های بیگناه شیمیایی رو اصلا دیدی یا اونطرف های شما با اون یاوری وقت اینجور کارها را نداری
    • بی نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
      15 62
      الان اسرائیل رو از کجا آوردی باهوش!
    • بی نام IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
      19 65
      اقای ساده لوح عربهای با وجدانی که میخوان این اسد جنایتکار نباشه (کشتار 110هزار انسان ) مرتجعن ولابد تو هم خیلی باایمان و متمدن !!!!!
    • بچه ایران IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
      22 64
      تو حالا برو فعلا به فوتبالت برس بچه رو چه به سیاست؟ در ثانی نورچشمی اسراییل چیه؟ همه تحلیل کار خودت بود؟ تو برو فعلا به اقتصاد مس کرمانت برس فردا پس فردا تعدیل نیرو نکنند یا کلا تعظیل نشه این کارا رو بزرگا خودشون بلدن چجوری از پسش بربیان. بابا من میگم یه پیشنهاد دارم: بیایید یه چندتا ازین دست آدما که اظهار وجود میکنند رو ببرین تو سازمان ملل یا کنگره آمریکا به سیاستمدارای بزرگ دنیا نظراتشونو بگن دارن خفه میشن شاید اونا کوتاه اومدن!!! گلباف جان نامرد روزگاری اگه سوریه جنگ شد نری بجنگی.
    • بی نام US ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
      18 48
      فکر می کنی در دنیای سیاست تو بیشتر می فهمی یا هاشمی؟
    • بی نام A1 ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      2 1
      اسد 110هزار انسان رو کشت؟ یعنی جنگجویان القاعده و النصره و ارتش ازاد قاق دیگه!
  • بی نام A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    50 20
    امریکا و فرانسه بعد از حمله به سوریه لطف کنند یک حمله ای هم به این عربستان و امارات بفرمایند.
  • بی نام IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    7 21
    آخه سیاستی که توی دانشگاه های آمریکا تدریس میشه با سیاست احساسی تدریسی ما یکی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایرانی با صداقت همه چی رو لو میده آمریکایی با سیاست همه چی رو میگیره و می فهمه از چه نقطه ایی وارد شه!!!!
  • محمد IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    51 15
    به به چه کشورهایی همه آنها بجز فرانسه دیکتاتورند اونوقت برای آزادی می جنگند یعنی خاک تو سرت کری
  • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    52 23
    مرگ بر شبکه دروغ پرداز بی بی سی.
  • مهدي IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    17 34
    امريكا هر نامردي هم باشه حداقل به خاطر هم قطاران خودش وارد جنگ هم مي شود نمونه اش اسرائيل كه با اين همه گند بازي هنوز هم امريكا پشتش را خالي نكرده ولي امان از روسيه .. طوري به ما ركب بزنه كه نفهميم از كجا خورديم ... من ميگم اصلا ايران به امريكا بگه كه سوريه را بي خيال بيا دو تايي به روسيه حمله كنيم .به خدا
  • بی نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    18 48
    واقعا میگم ایران باید بکشه کنار
  • بی نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    72 20
    مسلمان نماهایی که قلاده خود را به دست آمریکا داده اند و پیاده نظام اسرائیل شده اند چقدر حقیر و احمق هستند این جماعت که فریاد حمایت از مظلوم دارند در 70 سال اخیر حتی یک سنگ به اسرائیل پرت نکرده اند کسانی که در ایران هم قصد دارند پیاده نظام بیگانگان باشند بدانند که به فجیعترین شکل هلاک خواهند شد و در آخرت به آتش غضب الهی میسوزند حیف که ماهواره این جماعت را مسخ کرده و جز با مرگ بیدار نمی شوند
    • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
      9 62
      مارو خدا کشته.....احتیاجی نیست شما بکشیدمون!!
  • علی صادقی A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    68 22
    آیا ماسون های آمریکایی 9/9/2013 اعلام جنگ می کنند و 11/9/2013 حمله رو شروع می کنند؟ الله اعلم.باز هم یه حماقت دیگه از سران سرسپرده کاخ سیاه.خسارات بزرگی در انتظار رژیم واشنگتن و سگ نگهبانش و جبهه نفاق عربی-ترکی است.
  • علی صادقی A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    69 17
    خیلی شبیه جنگ احزابه متشکل از مشرکین عرب و یهود.
  • بچه گلباف کرمان و طرفدار مس کرمان IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    70 24
    کسانی که الان دشمن بشار اسد شده اند یا به پیامهای ضدآمریکایی امتیاز منفی میدهند کسانی هستند که امامن ما وعده ریزش آنه را از صف منتظران امام زمان داده اند.شما الان اینجور تحت تاثیر جبهه ضد اسلام قرار گرفته اید و دارید حرفهای آمریکا و اسرائیل و وهابی ها رو میزنید،چطور انتظار دارید بداز اومدن امام زمان باز تحت تاثیر این دشمنان اهل بیت نباشید؟؟همیشه از خودم میپرسیدم چطور در آخرالزمان مسلمانان غربال میشوند و دیدم
  • محمد فهیم A1 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
    59 11
    به نظرمن که همه این تهدیدات فقط جنگ روانی آمریکاست تامتحدانش روواسه آغازجنگ جهانی سوم بشناسه.والسلام
  • بی نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    20 10
    دوست دارم روسیه تا اخرین لحظه به موضع اصولیش در حمایت از دولت سوریه در برابر با تروریست های تندرو و ادم خوار ادامه بده ببینم دیگه چه بهانه ای برای کوبیدنش باقی میمونه. هر چند روسيه تا همينجا هم که به تنهايي از سوريه در برابر قدرتهاي بزرگ ديگه حمايت کرده خيلي هنر کرده. نمیشه انتظار داشت که روسيه بياد رابطه ش رو با همه ي کشورهاي ديگه بهم بده. روسيه نه اروپاي پيشرفته و قدرتمند رو کنار خودش داره نه کشورهايي مثل عربستان و قطر و امارات که پول مفت بهش بدند ، پس اينکه انتظار داشته باشيم روسيه تنهايي با همه بجنگه اصلا منطقي و منصفانه نيست ولی دوست دارم روسیه به این انتظار غیرمنصفانه ی ما هم پاسخ بده. راستی فکر ميکنيد امريکا اگه تو شرايط روسيه بود اين کار رو انجام ميداد؟ من که بعید میدونم شما چطور؟
    • بی نام A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
      15 3
      روسیه هنوز هم قدرتمند است ولی فرصت عرض اندام به وجود نیامده بحران سوریه برای روس ها بیشتر از آن حائز اهمیت می باشد که انگار در خاک روسیه و برای رهبران روسیه بوجود آمده است. روسیه 25 سال است که منتظر این فرصت زورآزمایی است چرا که از دست دادن سوریه که آخرین حلقه از متحدان پر و پا قرص روسیه در خاورمیانه است قابل تحمل نیست چرا که این به معنای ورود ناتو به حیات خلوت منافع روس ها و تضعیف موقعیت، اعتبار و جایگاه بین المللی روسیه و در نهایت ناکامی در تحقق مبانی سند دکترین امنیت ملی روسیه است و این فرصت خوبی است تا روسیه از نظر قدرت با امریکایی ها در جبهه دلخواه خود مبازه کند و برتریت خود را بار دیگر به رخ کشور های منطقه بکشد . ما حساب می کنیم با اینکار رو کم کنی ایران را در برنامه دارد .
  • محمد A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    14 4
    تیتر خبر رو که خوندم داریم یاد11 سپتامبر افتادم که داریم بهش نزدیک میشیم.یاد 12 سال پیش افتادم که آمریکا برای مبارزه با القاعده از اون ور دنیا لشگر کشی کرد تا القاعده رو از بین ببره,الان القاعده شده پیش مرگ امریکا و امریکا اون رو با انواع سلاح تجهیز میکنه در سوریه معلوم شد که القاعده کنار امریکاست بازوی عملیاتی اونه