گردانهای موسوم به "عمر فاروق" وابسته به ارتش آزاد در سوریه از تصاویر صدام دیکتاتور معدوم عراق بر روی خودروهای نظامی خود استفاده می کنند.

بر روی این پوسترها از صدام به عنوان فرمانده کل و همچنین رهبر تمامی اعراب یاد شده است!

منبع: خبرآنلاین عربی

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 311944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 44
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هاتف A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    70 56
    چه دلیل مسخره ای آوردی:))))
    • بی نام IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      67 2
      چه دلیلی آوردن ؟
    • رضا A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      16 10
      الان ديگه اگه كسي ازين تروريست ها حمايت كنه ، يعني تو ريخته شدن خون هم وطن هاشم شريكه. اينا همون صدامي ها هستند. بشار اسد و حافظ اسد به ايران كمك كردند و حالا اينا دارن عقده هاشون رو خالي ميكنن سر بشار.
    • هاتف A1 ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      9 7
      این تصویر رو که معلوم نیست از کجاست دلیل بر طرفداری از صدام گذاشتن.
  • آرش IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    گل بود به سبزه نیز آراسته شد!هرکسی فک کنه ازدل اینا دموکراسی در میاد یا ساده لوحه یا خودشو زده به اون راه
  • بی نام A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    حالا ای کاربران خبر انلاین هی از این تروریست های خونخوار دفاع کنید. درود بر اسد.
    • پدرام IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      86 66
      در هر صورت اونایی که منفی دادن به نظر خودشون میدونن بعد سوریه نوبت ما ایرانی هاست هیچ فکر کردی وقتی خدایی نکرده جلو چشمت دارن شکم زن و بچت میشکافن قلبشو میخورن اون موقع هم یاد منفی هات میوفتی ؟!
    • بی نام IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      85 65
      اين كه دليل نشد كه اسد خوبه!
    • مسعود EU ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      24 14
      پدرام عزیز دلایلت قانع کننده نیست! وقتی احمدی نژاد گرانی آورد و شکم زن و بچه مردم گرسنه موند، تو به یاد چی افتادی؟!
    • علی IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      28 3
      هر دوشون سر و ته یه کرباسن ... لعنت به هرچی دیکتاتور و هر کسی که با مردم بازی می کنه
    • بی نام A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      11 1
      دلیل این میشه که بین بد و بدتر بدو تایین کنیم
    • سانسور IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      13 3
      اينكه از اين دسته مخالفان دمكراسي بيرون نمياد درسته ولي از بشار اسد هم دمكراسي درنمياد..اينكه بعد از سوريه نوبت ايرانه حرف درستي نيست يادتون باشه ميكفتن بعد افغانستان و عراق نوبت ايرانه...ايران كشوري هست كه مردمش حوصله انقلاب ديكه ايي نداره و دنبال اصلاحات هستيم .ايران مثل سوريه اشوب زده نيست كه امريكاييها بلند بشن لشكر كشي بكنه.
    • آرش IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      22 2
      یکی از مشکلات ما تو مسائل سیاسی اینه که برای اثبات یکی فکر می کنیم باید بقیه رو نفی کنیم. بعضی از دوستان برای اینکه بگن اسد بده فکر می کنن باید از شورشی ها دفاع کنن و برعکس بعضی ها برای اثبات بدی شورشی های سلفی تو سوریه فکر می کنن باید بگن اسد خوبه! عزیز من اسد حاکم عادل و آزادیخواهی نیست و جنایت کم نکرده. اما سلفی های القاعده که مورد حمایت عربستان و آمریکا هستن هم جنایتکارهای قسی القلبی هستن که هیچ بویی از انسانیت نبرده اند. هر دوشون بدن اما در وضعیت فعلی بین بد و بدتر گزینه اسد گزینه بهتریه و بهترین راه برای حل مناقشه انتخابات است که خود مردم سوریه با نظارت سازمانهای بین المللی رئیس جمهور خود را انتخاب کنند.
    • بی نام A1 ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      9 1
      اسد خوب نیست ولی گاهی اوقات مجبور به انتخاب بین بد و بدتر هستیم حال شما خود قضاوت کنید
  • بی نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    95 8
    اینو برای کسانی مینویسم که میخاند حقیقت رو بدونند : صدام از دیدگاه پان عربیستی به ایران حمله کرد و حکومتهای عرب هم که خاهان نابودی ایران و ایرانی بودند حمایتش کردند. همه میدونند که دولت سوریه در زمان حافظ و بشار اسد حزب بعث هست و این حزب بعث از جهاتی با حکوت عراق رابطه ی نزدیکی هم داشت ولی دولت سوریه از انجاکه از اندیشه ای مدرن تر از اندیشه ی حاکم بر کشورهای دیگر عرب و منطقه سود میبرد با وجود اینکه با صدام رابطه ی خوبی داشت حاضر نشد که تن به این پان عربیسم بازی بده. راستی یکبار از خودمون پرسش کردیم چرا حکومت سوریه که اتفاقن رابطه ی خوبی هم با حکوت عراق داشت با موج پان عربیسم ضد ایران همراهی نکرد؟ چرا امروز حاضر نیست در برابر عربستان و ترکیه و القاعده و دیگر جنایتکاران عقب مانده تسلیم بشه؟
    • حامد IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      92 2
      عزیز من مشکل صدام تنها به راه انداختن جنگ علیه ایران و بعدش کویت که هزاران کشته داشت نبود. اون حتی به مردم خودش هم رحم نکرد. شیعیان عراق رو که اتفاقا عرب هم بودن به خاک و خون کشید. به نام قرآن نسل کشی کردها رو راه انداخت و علیه اونها از سلاح شمیایی استفاده کرد. تمام دنیا باور داشتن که صدام یه جنایتکار جنگی بود و تاوان کارهاش رو هم داد. وقتی کسایی به عکس همچین آدمی افتخار میکنن، معلومه که چه افکاری در سر دارن.
    • امین سیف A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      17 3
      در تایید صحبت های حامد،شما ببین وقتی اردوغان میاد علیه دولت قانونی و دموکراتیک اما شیعه عراق یعنی نوری مالکی لفاظی و تهدید های گستاخانه می کنه عده ی از عراقی های استان الانبار میان تظاهرات می کنن و عکس صدام و اردوغان رو دستشون می گیرن و ارتشی ها رو به قتل می رسونند،به نظر شما اینجا هم دولت ارثی بشار اسد هست که اردوغان بهانه می کنه و دخالت می کنه؟ دیدی که چه طور الهاشمی رو در ترکیه پناه داد در حالی که دادگاه قضایی عراق اون رو محکوم به حمایت از تروریست کرده بود...می خوام بگم مساله دموکراسی نیست برای اردوغان و سایر سران عرب خلیج فارس،بلکه از جای دیگه دارن می سوزند و حاضرن با خون ملت ها هم که شده منافع خودشون رو تامین کنند...تمام
  • بی نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    67 20
    دوستانی که با روسیه و سوریه و بشاراسد مشکل دارند کاش توجه میکردند نه روسیه و نه سوریه ، هرگز از هیچ گروه تندرویی حمایت نکردند. هرگز از طالبان و القاعده حتا وقتی که این گروه ها در مقابل امریکا میجنگیدند حمایت نکردند. چون برعکس چیزی که برخی فکر میکنند این دو کشور روی اصول خودشون که حمایت نکردن از تندروها هست موندند ولی امریکا حاضره با ضدتمدن ترین گروهای ضدبشر هم به خاطر منافعش در یک جبهه بجنگه. دیگه قضاوت با خودتون
    • بی نام EU ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      59 19
      تندروی فقط تندروی اسلامی نیست ! ظاهرا فراموش کرده اید روسیه از جنایتکاران نژاد پرست و متجاوز صرب در بوسنی و کوزوو حمایت کرد و حتی قطعنامه هایی که علیه صرب ها در یوگسلاوی سابق و سپس در صربستان طرح میشد رو وتو کرد و اگر دخالت نظامی ناتو در بوسنی و و کوزوو نبود تا کنون میلیون ها نفر از مسلمانان بوسنی و آلبانیایی تبار های کوزوو جان باخته بودند. نمیدونم شما معنی تندروی رو چه میدونید ولی من فرقی بین القاعده و صربها که به زن های حامله مسلمان تجاوز کرده و به قتل میرساندند تمیبینم و یا شاید جنایت روس ها در افغانستان و کشتار 2 میلیون نفر از مردم این کشور رو فراموش کردید. بد نیست کمی تاریخ بخونید ! در ضمن مگه بشار الاسد از گروه های تندرویی نظیر حماس حمایت نمیکرد ؟ سلفی های حماس تندرو نیستند؟
    • بی نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      2 7
      درسته سلفی ان ولی دستشون به خون مردم آلوده نشده که سر نبریدن که . مرد ومردونه تویه جغرافیای به اون کوچیکی با اسراییلی ها می جنگن و دفاع میکنن مثل شیعه ی خوب و بد سلفی خوب و بد هم داریم.البته من شناخت کاملی نسبت به سلفی ها ندارم.
    • بی نام A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      1 4
      تندروی امریکایی ها چی؟
    • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      3 1
      ما به دلیل حمایت سوریه از ما در جنگ که قدر مسلم در جهت منافع ملی آنها بوده بسیار قدردانیم و به اندازه کافی در عمل این قدردانی را کشور ما بعمل آورده در ضمن بسیار از جنگ و کشتار بخصوص افراد غیر نظامی متاثر و دل ازرده میشویم و شدیدا خواهان اتمام کشتار و خونریزی هستیم اما سوال کلیدی اینجاست حمایت ما از اسد تا کی باید ادامه پیدا کند و آیا این حمایت که میتواند ما را درگیر شرایط اسف بار نماید چقدر میتواند در مقابل چرخ نظامی و سیاسی سنبه پر زور کشور های تاثیر گذار موثر باشد. پس ما به این دلایل اعتقاد داریم در این لحظات حساس و واپسین باید حاکمان ما پازل سیاسی خود را تغییر دهند و به فکر آینده باشند
  • بی نام IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    77 3
    ننگ بر تروریسم و وحشیگری ، زنده باد زندگی و شادی
    • بی نام IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      5 6
      حماس تندرو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا میدونی چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ماجد IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    34 34
    تابلوئه فتوشابه،،،
    • بی نام A1 ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      5 1
      واقعا شک داری؟؟ برو ویدیو ها و بیانیه های خود ارتش آزاد سوریه رو ببین تا بفهمی چه نظری در مورد صدام دارن؟ همین چند وقت پیش فرمانده ارتش آزاد گفت ما بعد از سوریه خوزستان رو میخواهیم بگیریم!! حالا باز انکار کن.
  • بی نام IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    20 38
    در ضمن مگه بشار الاسد از گروه های تندرویی نظیر حماس حمایت نمیکرد ؟ سلفی های حماس تندرو نیستند؟ --------------- اسد مخالف اسراییل هست و این مخالفت به خاطر ظالم بودن اسراییل هست. اسد از همه ی گروهای مخالف تروریست و اسراییل حمایت میکرد واگر حماس را تندرو حساب کنیم تندروهای اسراییل را چه بنامیم؟ پس اینطور نبوده که حماس با حکومتی غیرتندرو مواجه بوده باشد و اسد از انها حمایت کرده باشد. در ضمن روسیه هم مخالف نفوذ بیشتر امریکا در جهان هست ، یعنی همان جرمی که از نظر برخی هرگز بخشودنی نیست !!!
    • بی نام IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      2 1
      اینکه از کشور و شرف و ناموسشون دفاع می کردند تندرو هستند؟ دین ندارید حداقل آزاده باشید
    • بی نام EU ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      0 2
      خوب شما میگی روسیه در حمایت از جنایتکاران منطق خودش رو داره و اسد هم در حمایت از تندروها منطق و دلایل خودش را داره خوب در مقابل میشه گفت آمریکا هم منطق و دلایل خودش در حمایت از تندروها و جنایتکاران رو داره پس دو طرف شبیه هم هستند دلیلی بر این نست که یک طرف را تبرئه و دیگری را ظالم بالفطره بدانیم
  • ارسلان IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    21 51
    فتوشاپه باور نکنین :|
  • بی نام A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    74 16
    مردم فلسطین هم به صدام به چشم یک قهرمان نگاه میکنن
  • بی نام A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    7 2
    والا من فکر نمیکردم ما ایرانیا انقدر ... باشیم. آخه وقتی صدام به ما تجاوز کرد و همه ی دنیا بهش کمک میکردند همین نظام اسد (حافظ اسد) تنها نظامی بود که کنار ایران باقی موند و سر رابطه ش با دنیای عرب ریسک کرد. اما حالا که اونا توی جنگ گیر افتادند، ما داریم خوب پاداششون رو میدیدم! که چرا اسد دیکتاتوره! خب مگه فقط اسد دیکتاتوره؟ اسد مردمش رو میکشه! اگر هم این کار رو کرده باشه یعنی توی این منطقه ی مشعشع خاورمیانه فقط اسد داره این کارو میکنه دیگه؟‌ (چشمک خیلی خیلی گنده) واقعا خدا به همه ما عقل بده اولا، معرفت و قدرشناسی بده ثانیا.
  • بی نام A1 ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    9 1
    شمایی که طرفدار مخالفین دولت اسد هستید. یه ریش بلند بزارید و سبیلتونو بزنید و یه کمربند انتحاری ببندید دور کمرتون به جبهة التصره و القاعده و ارتش ازاد ملحق بشید. امریکا هم تجهیزتون میکنه. دوربین و موبایل هم با خودتون ببرید که هر وقت سر طرفداران اسد رو میبرید و اتومبیل منفجر میکنید و دل و روده در میارید فیلم بگیرید. ولی فیلمارو نفرستید برای من‌وتو و بی‌بی‌سی و صدای امریکا که عمرا پخش کنن. فیلماتونو برید اپلود کنید تو یوتیوب و از تعداد بالای بازدید لذت ببرید.
  • ایرانی IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    2 4
    توی عکس که موشک هوا نکردن برن سراغ فتوشاپ!!! .منم الان رو ماشین خودم یه پوستر میزنم روش هر چی خواستم مینویسم پایینش مینویسم : ماشین شخصی پوتین !! "بیندیشیم"
  • علی IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    2 9
    به خدا فتوشاپه
    • بی نام A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      4 0
      نیست
  • بی نام IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    2 4
    این فتوشاپه منبع اش رو هم نگاه کنید خیلی باحاله!
  • بی نام IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    2 5
    فقط به ترکیب رنگ های پرچم ارتش آزاد و ماشین دقت کنید همه چیز دستتون میاد مخصاصا بال سیاه
  • اسفندیار IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    12 1
    قهرمان اعراب،فرمانده کل و هر کسی بوده مثل موش از تو سوراخ آوردنش بیرون
  • علی A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    3 5
    می تونم در5 دقیقه چنین عکسی را فتوشاپ کنم
  • محمدرضا.ع IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    1 5
    فتوشاپه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    2 0
    اسم گردان که فتوشاپ نیست. هست؟
  • رضا DK ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 4
    به نظر من اونا فقط از خودروهای دزدی از ارتش سابق عراق استفاده میکنند ، همین و بس .
  • علی IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    هنوزدرسوریه دموکراسی زوده همین اسدبهتره تازمانیکه اسم مذهب روی گردان نوشته نشود