امیر قلعه نویی به زعم منتقدانش، در فصل جاری لیگ برتر تغییر تاکتیک داده وتلاش می کند همواره توپ را از زمین خود دور کند.

سعید اکبری / او در گذشته عادت داشت خود را مقصر شکست ها و بازی ضعیف جلوه دهد و همه تقصیرات را بر گردن خود بیاندازد اما در فصل جاری، با یک تغییر تاکتیک، دیگران را مقصر می داند. قلعه نویی پس از اوج انتقادها از دربی، با وجود رای بالای مردم به مسابقه خیلی ضعیف استقلال و پرسپولیس، به ناگهان خبرنگاران را اجنبی پرست خواند و ناگهانی تر گفت: «بازی ایران و کره جنوبی بدترین بازیکن تاریخ ایران بود، چرا از کروش انتقاد نمی کنید؟» این انتقاد در حالی صورت می گیرد که به گفته کارشناس ها، ایران مقابل کره جنوبی با ساختار منظم دفاعی که کمتر در فوتبال ایران دیده شد، در مسابقه ای که حساسیت آن بسیار بالا بود، موفق شد میزبان را در اولسان شکست داده و به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود کند. کارشناس ها اعتقاد داشتند که تیم ملی در این مسابقه، هر چند موقعیت گلزنی زیادی نداشت و خوب بازی نکرد اما در مقابل، نشان داد در دفاع دچار دگرگونی فاحشی شده و یکی از نقطه ضعف های همیشگی از بین رفته است. قلعه نویی در حالی این بازی را بدترین بازی تاریخ ایران خوانده که بی شک، نظر مردم و اهالی فوتبال با او در تناقض است. ایران در جام ملت ها 2011 قطر، با افشین قطبی به مصاف کره جنوبی رفت که عملکرد بسیار ضعیفی داشت. تیم ملی 120 دقیقه بازی ضعیف و پر اشتباهی داشت و پس از آن، طرفداران اعتقاد داشتند ایران هم نتیجه را باخت و هم بازی فنی را؛ ظاهرا آنها توقع داشتند ایران آبرومندانه تر بازی می کرد. قلعه نویی در حالی بازی اخیرا ایران و کره را بدترین بازی تاریخ فوتبال ایران خوانده که اغلب اهالی فوتبال می گویند، به هیچ وجه نمی توانند بازی تلخ و شکست با 4 گل مقابل مکزیک را فراموش کنند. در آن مسابقه امیر قلعه نویی سرمربی ایران بود که تیم ملی، با نمایشی بد، ضعیف و پراشتباه این مسابقه دوستانه را باخت و به گفته کارشناس ها «هیچ حرفی برای گفتن نداشت.»

*امیر پس از باخت به کره: از من انتقاد کنید

اما قلعه نویی خود نیز تجربه بازی مقابل کره جنوبی را دارد. او در سال 2007 هراه با ایران در جام ملت ها به مصاف کره جنوبی رفت. این بازی در مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد که ایران در ضربات پنالتی مغلوب حریف شد و از دور رقابت ها کنار رفت. امیر قلعه نویی پس از این شکست، در کنفرانس مطبوعاتی چنین جملاتی گفت: «خواهش می کنم منصفانه قضاوت کنید. مقصر این ناکامی من هستم و اگر هم قرار است انتقادی صورت بگیرد باید اول از من باشد بعد بازیکنان.» البته رسانه ها نیز به انتقاد از مربی تیم ملی و بازی ضعیف ایران مقابل کره جنوبی پرداختند اما قلعه نویی سال ها بعد، در حالیکه این جمله به طور کامل از یادش رفته بود، در مصاحبه های متعدد اعلام کرد: «فقط منتظر بودند ما به کره جنوبی ببازیم تا 300 مقاله علیه ما بنویسند.»

*ایران با امیر، در اوج قدرت

ایران در اوج قدرت تیمی به مالزی و مسابقات جام ملت ها در سال 2007 رفت. 8 بازیکن از 11 بازیکن ثابت قلعه نویی لژیونر بودند. تقریبا، تمام اهالی فوتبال معتقد هستند، تیم قلعه نویی پس از گذر از تعلیق و اتفاقات حاشیه ای در سال 2006، در سال 2007 قدرتمندانه راهی مالزی شد. نگاهی به ترکیب این تیم-که جدول آن در زیر موجود است-نشان می دهد بازیکنان ایران به اوج پختگی رسیده بودند. هاشمیان در هانوفر بازی می کرد، نکونام مهره آماده تیم ملی و اوساسونا بود. مهدوی کیا تازه به آینتراخت فرانکفورت پیوسته بود. تیموریان روزهای خوبش را در فولام آغاز کرده بود. حسین کعبی با انتقال به لستر سیتی انگلستان انگیزه بسیاری داشت. جواد کاظمیان در اوج آمادگی دوران بازیگری خود بود. او و ایمان مبعلی یک تنه الشباب را قهرمان لیگ امارات کردند. مسعود شجاعی در آستانه انتقال به اوساسونا قرار داشت. رحمان رضایی در کالچو بازی می کرد و در باشگاه لیورنو. علی کریمی هنوز بازیکن بایرن به حساب می آمد و فریدون زندی نیز پس از یک وقفه در فوتبالش، به رمز آمادگی رسیده بود و اتفاقا ستاره ایران بود.

قلعه نویی برای چینش تیم خود در آن تورنمنت به دلیل تعدد بازیکن خوب، با مشکلات عدیده ای روبرو بود. همه معتقد بودند او آنقدر ستاره دارد که نمی داند چه کسی را در ترکیب بگذارد. اما علیرغم داشتن این تیم خوب، ایران خیلی زود از گردونه رقابت ها کنار رفت.

*انتقاد تند رسانه عربی به قلعه نویی

واکنش رسانه های خارجی پس از حذف ایران از جام ملت ها، گاها عجیب بود. مفسر شبکه دبی اسپورت-عکس این مطلب در ادامه منتشر می شود- پس از پایان بازی ایران و کره جنوبی، گفت: «ایران بزرگ با ستاره هایش به مربی کوچکش باخت.» او اضافه کرد: «تیم ملی فوتبال ایران بازی چندان خوبی ارائه نکرد. ایران تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی در این تیم بازی می کنند اما مربی این تیم با اشتباهاتش مقدمات حذف ایران را فراهم کرد.» مفسر دبی اسپورت به قدرت کره اشاره کرد و گفت: «کره جنوبی نسبت به جام جهانی بسیار ضعیف تر شده بود، اما ایران برنامه خاصی را در این دیدار ارائه نکرد. در ضربات پنالتی هم ایران بازیکنان بزرگی چون جواد نکونام، آندرانیک تیموریان و محمد نصرتی را داشت اما سرمربی این تیم ضربه پنالتی را به رسول خطیبی واگذار کرد.»

*کار بزرگ تیم کروش

ایران در مقدماتی جام جهانی 2014 در حالی توانست کره جنوبی را شکست دهد که اغلب کارشناس ها و اهالی فوتبال اعتقاد داشتند «نسل فوتبال ایران ضعیف شده» و در صورت صعود، کار بزرگی رقم زده است. نگاهی به ترکیب تیم کروش نشان می دهد ایران تنها 3 لژیونر در مقابل کره جنوبی در ترکیب داشته است. اشکان دژاگه تاثیرگذارترین بازیکن تیم ملی-که به نوعی نقش جباری را دراستقلال بازی می کند(!)- آسیب دید و نتوانست در سه بازی پایانی ایران را همراهی کند. پس از این مسابقه، خبرگزاری های مختلف دنیا، به تمجید از ایران پرداختند و برد در اولسان مقابل کره جنوبی را، نتیجه ای بزرگ. هر چند این بازی برای کره ای ها به نوعی تشریفاتی بود اما کری های قبل از بازی و دعوا بین سرمربی دو تیم، این میدان را تبدیل به جنگ کرد.

تکلمه

امیر قلعه نویی با یکی از قوی ترین تیم های ملی، به مصاف کره رفت و در آن بازی، نتوانست برنده باشد. ایران در طول مسابقه، نتوانست موقعیت زیادی روی دروازه کره جنوبی خلق کند و مسابقه تا حدود زیادی سر و بی روح بود. اما تیم کروش که یکی از ضعیف ترین تیم های تاریخ فوتبال ایران به شمار می رود، در اولسان موفق شده کره جنوبی را شکست داده و به جام جهانی برسد. ایران در این بازی یک بار از اشتباه مدافع حریف و تیزهوشی قوچان نژاد به گل رسید. کره نیز دو بار روی دروازه ایران خطرساز شد. بی شک مردم در این شرایط می توانند بهترین قضاوت را انجام دهند.

ترکیب تیم امیر قلعه نویی مقابل کره در جام ملت ها 2007

ترکیب تیم ایران

باشگاهها

حسن رودباریان(120وحید طالب لو)

پاس - استقلال

رحمان رضایی

لیوورنو ایتالیا

سید جلال حسینی

سایپا

محمد نصرتی

پاس

علی کریمی

بایرن مونیخ

مهرزاد معدنچی(62فریدون زندی)

الشباب-آپولون قبرس

مهدی مهدوی کیا

آینتراخت فرانکفورت

جواد نکونام

اوساسونا

آندرانیک تیموریان

فولام

وحید هاشمیان(87رضا عنایتی)

هانوفر-النصر امارات

رسول خطیبی

شارجه امارات

 

بازیکنان ذخیره

بازیکن

باشگاه

امیرحسین صادقی

استقلال

حسین کعبی

لستر سیتی

ایمان مبعلی

الشباب امارات

هادی عقیلی

سپاهان

جواد کاظمیان

الشباب امارات

مهدی رجب زاده

الامارات

مسعود شجاعی

الشارجه امارات

ابراهیم صادقی

سایپا

مهدی رحمتی

استقلال

 

 

ترکیب تیم کارلوس کروش مقابل کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2014

ترکیب تیم ملی ایران

باشگاه

رحمان احمدی

سپاهان

خسرو حیدری

استقلال

سید جلال حسینی

پرسپولیس

امیرحسین صادقی

استقلال

جواد نکونام

استقلال

مسعود شجاعی

اوساسونا

مجتبی جباری

استقلال

آندرانیک تیموریان

الخریطیات قطر

پژمان منتظری

استقلال

رضا قوچان نژاد

استاندارد بلژیک

هاشم بیک زاده

استقلال

 

بازیکنان ذخیره

بازیکن

باشگاه

احسان حاج صفی

سپاهان

محمد رضا خلعتبری

سپاهان

مهرداد اولادی

ملوان

غلامرضا رضایی

پرسپولیس

حسین ماهینی

پرسپولیس

محمد نوری

پرسپولیس

شجاع خلیل زاده

مس کرمان

امید ابراهیمی

سپاهان

فرزاد حاتمی

استقلال

علیرضا حقیقی

روبین کازان

قاسم حدادی فر

ذوب آهن

سوشا مکانی

نفت تهران

 

 

43 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 312664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 106
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    قلعه نوعی کجا کیروش کجا............قلعه نوعی یه انگشت کوچیکه کیروش نمیشه.........بعد از 10 سال سرمربیگری آخر تونست استقلال رو تا یک چهارم ببره بالا........اگه مربی خوبی بود تو این چند سال اخیر حداقل دو سه بار باید این کارو میکرد......قلعه نوعی مربی بین المللی نیست........
    • مهدی IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      66 43
      یعنی اون چند نفری که منفی دادن نظرشون چیه؟؟؟ اینکه قلعه نوعی بهتر از کیروشه؟؟؟ واقعا که چه دل خجسته ای دارید شما!!! اینو باز به خارجی ها نگید که میخندن به ما...والا!
    • بی نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
      40 23
      کدوم مربی ایرانی توی این چند سال این کاری رو که قلعه نویی حداقل تو ایران انجام داده رو انجام داده؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
      42 17
      اگه مربی خوبی بود؟ یعنی به نظر شما مربی خوبی نیست؟ من با کی روش مقایسش نمیکنم کلی میگم اگه نظرات جناحی ندین همه میدونن تو ایران قلعه نویی و فرکی حرف اول رو میزنن. کی روش مربی بین المللیه ولی خداییش بازی کره سال 2007 ایران از کره بهتر بازی کرد فیلمشم دارم
  • ali IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    قلعه نوعی باید رئیس کنفدراسیون آسیا بشه ، نه مربی فوتبال//////////////چون باند بازی رو خوب بلده...........
  • امین A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    61 32
    من خودم استقلالیم از شخصیت امیر خان هیچ وقت خوشم نیومد ولی در حال حاضر بهترین و تنها گزینه ی استقلال ایشون است و بهتره که تحملش کنیم کلا امیر خان حرف هاینسنجیده زیاد می زده و میزنه مثل حرفایی که به مرحوم ناصر خان می زد ولی باید قبول کرد حالا چه بار فنی بالاییداره چه مافیا ی فوتبال پشتشه بهترین سرمربی لیگ برتره
  • بی نام EU ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    94 33
    به نظر من،قلعه نويي دنبال تيم ملي است.اين مشکلات هم زير سر باندهاي ايشان است.نميدانم چرا با همه قسم هاي ايشان خيلي ها نمي توانند در پاک و صادق بودنش اطمينان کنند.
  • عباس بختیاروند A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    آقای قلعه نوعی به ملردم بگوید کره ای که با تیم شما بازی کرد ضعیف تر بود یا کره ای که با کی روش باری کرد و با 80 هزار تماشاگر هم حمایت می شد
    • 2* IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      57 29
      دفاع تیم ملی در بازی با کره همون دفاع استقلال به اضافه سید جلال بود! من از کی روش خوشم میاد اما انصافا" تیممون خوب بازی نمیکنه...هیچ تغییری ایجاد نشده...انتظارات رو براورده نکرده ...قبول کنید!
    • امير تبريز اوغلي A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      86 32
      چند ماهه كه ميگيم امير مافيا داره برا كيروش نقشه ميكشه
    • بی نام IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      ""ایران در مقدماتی جام جهانی 2014 در حالی توانست کره جنوبی را شکست دهد که اغلب کارشناس ها و اهالی فوتبال اعتقاد داشتند «نسل فوتبال ایران ضعیف شده» و در صورت صعود، کار بزرگی رقم زده است"" والا تا اونجا که ما یادمونه همه میگفتن ایران بهترین قرعه رو داره و به راحتی صعود میکنه که البته مثل همیشه با اقبال بلند رفتیم بالا.
    • بی نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      53 20
      آقاي قلعه تويي ببينيم مقابل اين تيم تايلندي چه كار مي كني وگرته نتايجتون توي ايران كه ملاك نيست و توش حرف هست
    • بی نام IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      70 86
      ضعيفترين نتايج تاريخ فوتبال ايران زمان كيروش بود،از جمله باخت به لبنان!در ضمن به اعتقاد دوست و دشمن:قلعه نويي بهترين مربي ايرانيه و در چند سال گذشته با هر تيمي(استقلال-سپاهان-تراكتور...)مدعي قهرماني بوده،محبوبيت قلعه نويي در اصفهان،تهران و تبريز بسيار زياد بوده وهست تا جاييكه تبريزيها به او لقب اميرپاشا دادن،با تشكر از نويسنده محترم مقاله كه اوج كينه و عداوت خودش رو از قلعه نويي به رخ كشيد.
    • بی نام IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      42 35
      فقط یه لحظه به این جمله فکر کنید که اگه موقعیت ساموئل و فرهاد گل میشد و بازی 2 بر صفر تموم میشد باز هم میگفتیم بازی ضعیف بود؟؟؟ خیلی بعید میدونم...
  • موسی A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    بهترین مقاله ای که توی سایت خبرآنلاین دیدم همین مقاله است.
    • 2* IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      40 28
      آقا قلعه نوعی بد...قبول!ولی بی زحمت اگه میتونید یه 10خط در مورد تاکتیک تیم کی روش بنویسید.کی روش آدم جنتلمنی هست اما از نظر فنی چیزی به فوتبالمون اضافه نکرده.باخت 3 بر صفر جلو عمان، باخت به لبنان،باخت به ازبک مساوی با قطر توی تهران و...اگه یه مربیه ایرانی به جای کی روش بود شک دارم که تا الان زنده بود...خدا ما رو برد جام جهانی ! انصاف چیز خوبیه به خدا...
    • بی نام IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      این بیشتر عقده گشایی بود تا مقاله!ضمن اینکه تا جایی که ما میدونیم باختن به عمان و لبنان آبروریزیه نه باختن به مکزیک!
    • محمد بلوچ FI ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      41 37
      اقایه اکبری به والله شما اجنبی پرستی شما مارو جیگر فرض کردی برادر تو داری بابت این مسیله خط میگیری به امید خدا زمان بهتون ثابت میکنه امیرخان سردار مربیگریه تو ایران ولی متاسفم واسه شما که چشماتونو به حقایق بستین خبر اگه نچاپیدین حداقل به اقایه اکبری بدین بخونه
    • بی نام A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      51 36
      در بزرگي امير قلعه نوعي همين بس كه روزانه دهها نفر در اين فوتبال اظهار نظر مي كنه اما به محض كوچكترين مصاحبه اي از جانب ايشان فورا دهها روزنامه و سايت و برنامه هاي مختلف رادييويي و تلويزيوني به ان مي پردازند و عكس العمل نشان مي دهند و همين كه در زير مطالب مربوط به ايشان اينهمه نظر مي دهند
  • بی نام JO ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    به هیچوجه از قلعه نوعی خوشم نمیاد اما مطلبی هم که شما نوشتید صرفا از سر دشمنی و دعوا با اوست. چه شما و چه قلعه نوعی حرفاتون بر اساس منطق نیست بلکه بر اساس حسادت و منفعت طلبی هست. وگرنه همه دیدیم که در گروهی آسان و با چندبار اشتباهات داوری و شانس به جام جهانی رسیدیم اما خوب همینکه رفتیم جام جهانی بازم جای شکرش باقیه.
  • بی نام A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    مقایسه خیلی خوبی بود
    • بی نام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      23 37
      خوبه خودتون خودتون را رسوا میکنید تو این جدولی که نشان دادید 6بازیکن فیکس استقلالی حضور داشت وبازی ایران در این 3بازی کاملا شبیه استقلال بود ابن را کارشناسان همه گفتند آقایان لطفا در چاپ مقاله دقت کنید تا متهم به اجنبی پرستی نشوید آنلاین پچاپ چون همیشه ما شما را بی طرف می نامیم
  • بی نام IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    بنده خدا تو دلش مونده دوباره سرمربي تيم ملي بشه واسه همين زيرآب همه رو داره ميزنه.
  • پدرام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    24 12
    انتقادهای گفته شده در خصوص آقای قلعه نوعی وارد است اما، بپذیرد که تیم کروش در بازی با کره هیچگونه برنامه ریزی، هماهنگی و میلی در حمله نداشت و بسیار ترسو فقط دفاع می کرد و گل ایران حاصل شانس و البته توانمندی قوچان نژاد بود؛ فیلم بازی را باری دیگر بدون تعصب ببینید.
  • بی نام A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    16 18
    آقای سعید اکبری عالی نوشتی با دلیل و مدرک و سند دیگه مردم خودشون قضاوت می کنن تیمی که 7 لژیونر داشت با تیمی که 1 لژیونر داشت
  • بی نام A1 ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    33 23
    همگان میدانند تیم ملی بخاطر 2 پاس اشتباه مدافع قطر و کره جنوبی به جام جهانی صعود کرد !
  • امید US ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    32 10
    دوست عزیز من طرفدار آقای قلعه نوعی نیستم اما لطفن به دربی در ساختار فوتبال ایران نگاه کنید . فوتبال ایران به ازبکستان در تهران باخت . به لبنان برای اولین بار در تاریخ باخت . در آزادی نتوانست جز سانتر کردن روی دروازه قطر کار دیگری بکند . تفاوت بازی ایران با کره با دربی این بود که در دربی دو تیم با هم بازی برابری را انجام دادند اما در بازی با کره ، حریف تیم ایران را مجبور به چیزی کرد که اسمش رو گذاشتید دفاع منطقی . تفاوت دو بازی اینجاست که قوچان نژاد توانست از موقعیتی که بازیکن کره به او هدیه کرد استفاده کند اما استقلال نتوانست از دو موقعیتی که داشت استفاده کند . در ضمن به این مساله هم فکر کننید اگر هدیه مدافع کره نبود و شانس و داوری همراه تیم ملی نبود باید به بازی با اروگوئه فکر میکرد
  • مهرزاد A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    اولا کیفیت وسطح فوتبال ایران مشخصه!دربی و غیردربی هم نداره! دوما چطور وقتی ساختار دفاعی استقلال فقط اجازه2تا شوت به پرسپولیس میده و3تا موقعیت خیلی خوب ایجاد میکنه بازیش خیلی ضعیفه ولی وقتی تیم کروش در مقابل یکی از ضعیفترین تیمای تاریخ کره از وسط زمین نمیتونه جلوتر بره و تک موقعیتش با سوتی دفاع حریف بدست میاد و وبا لطف خدا همون یه دونه گل میشه بازیش خوب بوده؟؟؟ سوما این ساختار دفاعی مستحکمی که فرمودین و اتفاقا بالای 80درصدش ساختار دفاعی تیم قلعه نویی بوده فقط میتونست یه امتیاز برامون بیاره و ما الآن معلوم نبود تو پلی آف چه بلایی سرمون میومد! چهارمن تیم ملی 2007 یه تیم بحران زده با یه سری اسم تو زمین بود!باختن از مکزیک و آلمان و برزیل خیلی آبرومندانه تر از باخت به لبنانه عزیز!!
    • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      36 21
      ضعيفترين تيم هاي كره!!!؟؟؟تا جايي كه ميدونيم همه ميگن سال 2007 ضعيفترين كره تاريخ را شاهد بوديم! باختن به لبنان!؟ علي جان،تيم قلعه نويي حذف شد تو همون مرحله دوم اما كيروش بهترين نتيجه تاريخ فوتبالمون بعد از انقلابو گرفت!
    • بی نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      32 15
      دقیقاً همینه!!! کروش بازیکنا و ترکیب قلعه نوعی رو گذاشته جلو کره بعد میگن کروش معجزه کرده....!!!!!
    • بی نام IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      34 11
      متاسفانه ما فقط نتیجه گراییم. بازی دوستانه با مکزیک و باخت بهش اصلا بد نیست و بلکه محک خوبی برای ایران بود. اینکه توی بازی رسمی به لبنان ببازیم خیلی زشته. ضمنا شماکه اینقدر خوب حرف میزنید این رو هم بگید که قلعه نویی 17تا بازی رسمی کرد و فقط یک باخت داد اونم تو پنالتی.
  • حسن IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    12 6
    هم در حرف آقای قلعه‌نویی و هم نویسنده این مطلب نکات درستی هست آقای قلعه‌نویی در این‌باره حق دارند که بازی ایران با کره خجالت‌بار بود ما مانند تیم‌های درجه سه آسیا، فقط یک اتوبوس جلوی دروازه‌مان پارک کردیم و اسم این را هم گذاشتیم تاکتیک. در یک حرکت که آن هم ربطی به تاکتیک نداشت و میتنی بر اشتباه شخصی یکی و پیگیری دیگری بود به گل رسیدیم یک روز باید برگردیم و بعد از فرونشینی هیجان رفتن به جام جهانی به این بازی فاجعه‌بار تیممان نگاه بکنیم و به حال فوتبال ایران تاسف بخوریم اما تیم قلعه‌نویی هم در آسیا واقعا ضعیف عمل کرد و ایشان از عملکرد خودش لااقل در تیم ملی نمی‌تواند دفاع کند در واقع به جز دوره آقای مایلی‌کهن که تیم ملی بازی‌های قابل قبولی داشت بعد از ان فقط در تک‌بازی‌هایی خوب بود
  • هادی مولایی A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    متاسفم برای مقاله کاملا جهت دار و به قول امیرخان اجنبی پرستانتون.اگه بخوام تضاد های مقالتونو بنویسم خودش میشه یک مقاله دیگر ولی فقط همینو بگم که اشکان دژاگه تیم ملی که در 5بازی ابتدایی برای ایران بازی میکرد به همه اون بازیکنانی که شما گفتین می ارزید ضمنا در اون برهه از زمان علی دایی تازه از تیم ملی رفته بود و جایگزینی برای او وجود نداشت.بازی با کره در اولسان ذلت بارترین بازی تیم ملی بود که حتی گزارشگر بازی اقای مزدک میرزایی هم قبل از گل بارها گفت درچه حدی هستیم
    • بی نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      آقای مولایی عزیز قیاس بازی دربی بسیار بد با مسابقه تیم ملی معنی نداره جز اینکه آقا هوس نیمکت تیم ملی رو کرده در جام جهانی شما هم یه نگاهی به بازی استقلال که بهتر بازیکنان رو داره و بقولی قویترین استقلال تاریخه مقابل تیم درجه سه آسیایی بوریرام اونم تو آزادی بندازی میبینی بهتر از بازی تیم ملی تو کره نبوده البته تیم ملی تو کره به اون چیزی که میخواست رسید ولی استقلال رو نمیدونم
    • 7مقدس IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      11 28
      1-همه ميدونن تيم ملي ما توي 2007 قوي ترين تيم ملي تاريخمون بوده.حالا اگه شما يهو به اين نتيجه رسيدي كه اينطور نبوده بحض ديگه ست. 2-اون اشكاني كه ميگي اينقده خوبه كشف خود كيروش بوده! 3-اون قلعه نويي حتي ذلت بار هم نتونست كره را ببره،ذلت بار باخت و حذف شد!
  • مجید A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    آقای قلعه نوعی گذشته گذشته شما بفکر تیم خودت باش ببینیم توی تایلند چه میکنی .اینقدر منم منم نکن
    • سحر IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      30 33
      مجیدخان ایشالله خواهی دید که چطوری از تایلند راهی سئول خواهد شد //ب کوری چشم دشمنان استقلال ستاره سوم رو خواهد گرفت این امیرخان //دمت گرم ژنرال
  • سعید IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    18 7
    آقای اکبری به سوالات من فقط پیش وجدان خودت جواب بده 1. اگه قلعه نوعی بجای انتقاد از خبرنگارا ازتون تعریف میکرد هم نظرت در مورد تیم ملی همین بود که نوشتی؟ 2. شما که ادعا میکنی دلسوز فوتبالی اگه استقلال با قلعه نوعی تو آسیا نتیجه بگیره خوشحال میشی یا ناراحت؟ 3. واقعا "همه" قشر خبرنگارا سالم کار میکنن که اگه یکی بهتون بگه بالای چشمتون ابرو از همه توانتون برا کوبیدنش استفاده میکنین؟ 4. به نظرتون نصرتی،خطیبی،معدنچی بهتر بودن یا منتظری دژاگه قوچان نژاد؟ رحمتی یا رودباریان؟ آیا مهدوی کیای بوندسلیگایی با پنالتیش عامل حذف ایران نشد؟ "مکرو و مکرالله والله خیر الماکرین" لطفا اگه چاپ نکردین به آقای اکبری نشون بدین
  • سام A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    19 6
    من اصلا از قلعه نوعی خوشم نمیاد ولی شما هم دیگه کی روش اینقدر بزرگ نکنید .تو این دو سه سال چه حرکت مثبتی در تیم شاهد بودید.تیم ایران با ضعیف ترین کره وازبکستان بازی کرد ما چه در تهران وچه در اولسان باید به کره می باختیم. حق ازبکستان بود به جام جهانی بره نه ما . حالا فقط امیدوارم خاطره عربستان سال 2002 برای فوتبال ما تکرار نشود.مرحله دوم رفتن پیشکش آقایان
  • mehdi IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    11 15
    متاسفانه آقای قلعه نوعی فقط دنبال اینه که یه مشکلی ایجاد بشه و اونو توی بوق کرنا بذاره .اصولا" خصلت انسانهای جاه طلب اینطوریه؟در واقع میخواهد ادای انسانهای اسطوره را در بیارند؟؟!!زمانی شما میتونید چنین ادعایی داشته باشید در دوران افول مانند یه بزرگ مرد پای خود بیایستید و به زمین و زمان بد نگویید؟؟!!!
  • هادی مولایی A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    به نظره شما اگه از مکزیک 4تا گل بخوریم بهتره یا از عمان 3تا بخوریم اقای نویسنده.ضمنا شما چطوری وقتی کروش با هیچ تیمه بزرگی بازی نمیکنه این مقایسه رو انجام میدین به نظره من ما همین الان اگه با مکزیکی که نسبت به قبل خیلی ضعیفتر شده در خانه اش بازی کنیم کمتر 6-7تا نمیخوریم
  • امید IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    نویسنده محترم!همین بازی با صبا مگه قلعه نوعی بابت بازی ضعیف تیمش عذرخواهی نکرد؟مگه نگفت حقمون باخت بوده؟ امسال بارها گفت ما تو50 متر رو به جلو مشکل داریم! بعد شما همه چیزو دارین با هم قاطی میکنین! حالا هم بعد آنالیز گفته خوب بودیم.گناه که نکرده.نظرشو بعنوان سرمربی گفته.
  • محسن A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    خبر آنلاین خداییش قلعه نوعی رو داغون کردی....راستی قلعه نوعی یه برد خوبم از کره تو زمینش گرفت... و در آخر اینکه انصافا مردم ایران هنوز نمیدونند چطو با این تیم اقای کیروش رفتیم برزیل...
  • حسين IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    5 12
    نظر سايت بسيار درست بود و منطقي ، هردوتيم 2007 و 2013 را باهم قياس كنيد ، ببينيد تفاوت در نيمكت ، آناليز قبل از بازي ، كوچينگ چه تاثيري در نتيجه دارد . نمونه ديگر آن بازي ايران و عربستان در سال 97 ، مقدماتي فرانسه 98 بود در تهران كه تيم ايران با اون همه ستاره در تهران با عربستان وينگادا بزور مساوي كرد .
  • حسین لطفی A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    همه میدونن دست شما و فردوسی بور تو یه کاسه هست..چرا هرکس مخالف شما نظد میده منتشر نمیکنید..هرکس فردوسی بورمشکل داره شما برش رو میگید.اخه قیاس این تیم ملی ها به جز رشمنی چه ربطی به الان داره
    • بی نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      11 15
      دقيقاااا...قياس تيم ملي اونم الان جز دشمني هيچ دليلي نداره...فقط شما چشماتو و ذهنتو بستي نميفهمي اولين نفر خودقلعه نويي اين قياس را كرد!!! قلعه نويي توي خواب ببينه ما بزاريم سرمربي تيم ملي بشه.
  • مهدی NL ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    12 4
    میخوام بدونم باختن تو پنالتی ها و از روی بدشانسی بهتره یا بردن با یک ضد حمله؟اگه اون موقع رسول خطیبی اوت نمیزد الانم میگفتین تیم کروش جلوی کره بهتر بازی کرد؟
  • عربلو A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    4 15
    ايشان درست ميگه ، چون تركيب اصلي تركيب اصلي تيم ملي جلوي كره بيشترشان استقلالي بودن و همين علت اصلي بازي ضعيف تيم ملي بود ( باز هم ميگم بنا به نظر قلعه نوعي ) و صد البته دليل و واقعيت اينكه همين تيم استقلال نيز ضعيفه ، اگر آنجا تيم ملي كه بخوانيد استقلال ضعيف بود پس صد البته همان تيم نيز الان ضعيفه و همه اينا بهانه هاي ايشان و يك نوع فرار رو به جلو مي باشد آفتاب آمد دليل آفتاب
  • سهیل IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    16 3
    همین 2 برد اخرو موثر تیم ملی ک با 6 نفر از بازیکنان استقلال بود به خوبی گویای همه چیز هست 6 نفری ک در کار دفاعی استقلال و تیم ملی نقش داشتند و در بازی با کره تیم کیروش فقط خوب دفاع میکرد
  • بی نام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    14 4
    س.کیروش به لبنان باخت که بامالدیو برابری میکنه.رفتن ایران به جام جهانی معجزه غیرت ایرانی بود.کیروش باید مربی مالدیویالبنان بشه.ایرانیها غریب نوازن.سرمایه های خودشونومیسوزونن.قلعه نوئی.دایی و....
    • حسن A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
      0 3
      دوست محترم هی میگین لبنان لبنان. لبنان کره جنوبی رو تو بیروت برد و یک بار هم تا دقیقه 94 از این تیم پیش بود. چرا قبول نمی کنم الان تیم ها پیشرفت کردن
  • بی نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    5 15
    رئیس مافیا کیههههههههههههه ؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    9 15
    امیر جان اگر پورحیدری نبود الان معلوم نبود شغل و پیشه ات چه است؟! . سعی کن به بزرگترها و مربی های جهانی احترام بگذاری.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    4 14
    مقاله خیلی خوبی نوشتین
  • رضا IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    12 3
    فقط شانسي رفتيم به جام جهاني ما كه تو همه بازيها با استرس نگاه ميكرديم .تمام بازيهايي كه كيروش مربي بود از اول تا اخر ببينيد بعد قضاوت كنيد خداوكيلي فوتبال بازي نكرديم خودمونو گول نزنيم
  • محمد A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    22 15
    کروش یکی از برترین مربیان جهان است و اصلا قابل مقایسه با آقای قلعه نوعی نیست کروش در تیم های منچستریونایتد - ریال مادرید - تیم ملی پرتغال حضور داشته قلعه نوعی در استقلال - سپاهان - تراکتورسازی
  • شهرام٤٤٤٤ A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    21 3
    خيلي جالبه دست شما و فردوسي پور و يه روزنامه خاص تو يه كاسه است!!!من با جمله اجنبي پرست اميرخان مخالفم ولي وقتي اين مطالب و ميخونم واقعا از حمايت كور كورانه از كيروش تعجب ميكنم،،، خدايي تا به حال يه بازي خوب از تيم كيروش نديديم
  • ایرانی IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    17 6
    تا کور شود هر آمکه موفقیت دیگران نمی تونه ببینه، عشق است پر افتخارترین مربی تاریخ ایرن
  • يوسف A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    20 6
    من ازعادل فردوسي بور ميخوام تمام بازيهايهاي تيم ملي باكروش رو آناليزكنه،خداييش به جزشش گل به بحرين زديم،جكاركرديم،به ازبكستان باختيم به لبنان باختيم،به كمك داورقطروكره وازبكستان رو برديم،(بازي باازبك كه توپ توي دروازه رفت وداور نديد،بازي باقطركه شجاعي پنالتي كرد ونديدبازي باكره هم كه رحمان احمدي بايداخراج ميشد)حالاهم كه كروش بادرخواستهاي مسخره اش همه ي مارو به بادتمسخرگرفته
  • امید IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    3 4
    متأسفانه الان همه چیز شده دعوای قلعه نوعی و رسانه ها. آقای قلعه نوعی هر عملی یه عکس العملی داره. وقتی به یه نفر فحش بدی نمیاد بگه دستت درد نکنه، خیلی ممنون که فحش دادی. اگه چپ و راستت نکنه اون هم بهت ناسزا میگه. آقای قلعه نوعی رسانه ها و مطبوعات را اجنبی پرست و قلم اونها را ناپاک میدونه اون وقت توقع داره رسانه ها ازش حمایت کنند. خوب معلومه حمایت نمی کنند و علیه شما جبهه می گیرند آقای قلعه نوعی. البته این حرفهای من دلیل این نیست که این مطالب نادرسته، نه. مطالب کاملاً درست و منطبق بر واقعیته ولی دلیل گفتن اون ضدحمله به قلعه نوعی است. به نظر من آقای قلعه نوعی باید در رفتار و گفتار خودش تجدید نظر کنه و بجای جبهه گیری علیه انتقادات، پاسخ منطقی داشته باشه
  • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    18 5
    همه ى كارشناس ها چه در داخل و چه در خارج معتقد بودند اين تيم كره ضعيف ترين تيم تاريخ اين كشور بود ، و ما جلوى اونها نود دقيقه دفاع كرديم و با استفاده از خلاقيت بازيكن خودمون گوچى به گل رسيديم . ديگه اينو همه مى دونن كه فقط خواست خدا بود وگرنه تاكتيك نداشتيم ! مقاله تون سراسر غرض ورزى و دشمنى است . بسيار براتون متاسفم !!
    • امید IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      5 7
      ضعیف ترین تیم تاریخ کره همون تیمی بود که قلعه نوعی باهاش بازی کرد که تیم امید کره بود و اکثر بازیکنانش زیر 23 سال بود و تیم آقای قلعه نوعی 120 دقیقه با یکی از بهترین تیمهای ملی تاریخ، با اون مساوی و در ضربات پنالتی باخت
  • محسن کندری IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    17 3
    حالا جدای از این همه انتقاد از قلعه نوعی من به تیمم افتخار میکنم ترکیب تیم ملی رو بینین اندو رو هم اگه اون تو مال استقلال بدونیم بهترین صعود تاریخ ایران به جام جهانی مال بازیکنای استقلاله
  • محسن A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    22 4
    من سپاهانی دو آتیشم ولی از قلعه نوعی خوشم میاد.خداییش حرفاش درسته.الکی رفتیم جام جهانی
  • علی ام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    16 7
    حالا مگه تیم کی روش با اقتدار کره رو شکست داد،یه مساوی تو آزادی که به خاطر سید مهدی رحمتی بود و یه مساوی تو کره که اونم شانسی بود،همه میدونن حتی کی روش که اگه بازیکنای استقلال نبودن ایران صعود نمیکرد
  • heno AT ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    13 5
    همه میدونن دست شما و فردوسی بور تو یه کاسه هست.به نظره شما اگه از مکزیک 4تا گل بخوریم بهتره یا از عمان 3تا بخوریم .باختن از مکزیک و آلمان و برزیل خیلی آبرومندانه تر از باخت به لبنانه عزیز!! این بیشتر عقده گشایی بود تا مقاله! وقتی تیم کروش در مقابل یکی از ضعیفترین تیمای تاریخ کره از وسط زمین نمیتونه جلوتر بره و تک موقعیتش با سوتی دفاع حریف بدست میاد و با لطف خدا همون یه دونه گل میشه بازیش خوب بوده؟؟؟ سوما این ساختار دفاعی مستحکمی که فرمودین و اتفاقا بالای 80درصدش ساختار دفاعی تیم قلعه نویی بوده .
    • علیرضا A1 ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
      0 0
      من اصلا متوجه نمیشم که نظر شما وهمفکر های شما چیه منهم اعتقاد دارم که امیر قلعه نوعی یکی از بهترین مربیان حال حاضر ایرانه وشاید هم بهترین باشه که اصلا شک هم ندارم ولی وقتی میبینم که کیروش رو اینقدر کوچک فرض کردید که اونو با امیر قلعه نوعی مقایسه میکنید نمیدونم باید گریه کنم یا بخندم. برادر من شاید از سوابق مربیگری کیروش ودانش بالای این مربی بزرگ اطلاعی نداری که چنین مقایسه ایی میکنید به نظر من این مقاله که میاد کیروش رو با اعداد وارقام با قلعه نوعی مقایسه میکنه صدرصد غلطه.واقعا زشته که مربی رئال مادرید ومنچستر وتیم ملی پرتغال که تو تموم دنیا به تئوریسین ومعمار فوتبال مشهوره رو با قلعه نوعی ویا هر مربی ایرانی وآسیایی وحتی اروپای شرقی مقایسه بکنیم .چرا خودمون رو گول میزنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mostafa IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    4 16
    ايران كي روش ضعيفتر بود،،، احتمالا فردا پس فردا متهم ميشيد به اجنبي پرستي آمادگي داشته باشيد.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    22 6
    من خودم مخالف قلعه نوعی هستم ولی باید قبول کنیم فرصتی که به کیروش بعد از باخت به لبنان و ازبکستان و تساوی با قطر در تهران داده شد هیچ وقت به قلعه نوعی ندادند و در این مقاله قیاس درستی انجام نشده است
  • بی نام A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    9 20
    قلعه نوعی یعنی : ابراهیم توره- میثم بائو - حسن اشجاری - محمد قاضی - احمد جمشیدیان - مهدی نظری - رامین محرم نژاد -
  • بی نام A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    7 15
    این بنده خدا که خودش هم همیشه می‌گه که من بیسواد م، البته رایزنی با بازیکنان تیم حریف رو خوب بلده.
  • مازیار IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    10 5
    چرا از باخت تیم ملی به کره در زمان قطبی چیزی نمیگین اون بازی ما زنگ تفریح بودیم و حتی یه موقعیتم ایجاد نکردیم بنظر من قلعه نویی از دایی و قطبی خیلی سرتره
  • بی نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    14 6
    خیلی مغرضانه بود.واقعا انتظار نداشتم!
  • بی نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    4 15
    من موافقم بازی با کره کاملا میتونه یه معیار واسه مقایسه سه مربی تیم ملی باشه قلعه نوعی، کی روش و قطبی. بازی زمان قطبی بر خلاف بقیه بازیهای اون تیم واقعا افتضاح و تحقیر آمیز بود و بازی زمان قلعه نوعی هم باید تیم خیلی لرزان بازی می کرد با اینکه اون کره تیم چندان قوی هم نبود. اونجا اگه تو پنالتی باختیم رسما شانس آوردیم که به پنالتی رسیدیم وگرنه تو همون وقت 90 دقیقه با اختلاف 2 3 تا باخته بودیم. اما بازی های تیم کی روش از یه طرف ضعف مهره هایی که کی روش در اختیار داشت و از یه طرف هم کره ای که دیگه رسما از فوتبال آسیا فراتر رفته و رقیب تیم های اروپایی شده را باید در نظر بگیریم و اینکه تو بازی های تیم کی روش با اطمینان میشد گفت اگر بازی 90 دقیقه دیگه هم ادامه پیدا می کرد بعید بود ایران گل بخوره
  • مازیار IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    15 6
    امپراطور وعده ها قطبی: کزه رو مث کف دستم میشناسم تیم پرستاره ایران به کره که تنها ستارش پارک جی سونگ بود باخت
  • محمد IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    9 7
    نظر من تیم ملی حاظر قویتر از تیم 2007 هست....
  • 77777777فقط مجیدی44444444فقط .... A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    24 3
    قدیما خبرنگارا از رسالتشون می گفتنو اینکه قلم یه وسیله مقدسه واسه اهداف انسانی اما حالا اولا تو بازی با کره برد ما بیشتر به معجزه شبیه بود کدوم ساختار دفاعی وقتی کره ای هابارها وبارها با احمدی تک به تک شدن فقط و فقط خواست خدا بود دوما شما دقت کنین ایران-قطر و ایران-لبنان وایران-کره هرسه تا زمانی برگزار شد که برنامه 90 تعطیل بود وما هرسه بازی رو بردیم درحالی که با برنامه نود از5بازی 7امتیازگرفتیم سوما همین مردمی که شما از نظرشون راحت استفاده می کنین توی همین مقاله ببینید چقدر با شما موافقند چهارما اصلا هم مقالتون از روی دشمنی نیست !!!!!!! پنجما می دونم چاپ نمی شه پس فقط بدونین دارین اشتباهی می رین
  • بی نام A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    19 3
    اگه علی دایی هم انتقاد بکنه انقدر ذره بینی مقایسه میکنی
  • محسن م IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    16 5
    قلعه نویی در تیم ملی به مکزیک باخت .درسته؟؟؟ ولی به عمان. لبنان.و ازبکستان تو تهران نباخت!!! ابروریزی باختن به مکزیک تو دیدار دوستانه نیست ابروریزی باختن به لبنان برای اولین بار در تاریخ فوتبال ماست!!! بعد از این باخت هم کسی رو ندیدیم انتقاد کنه !!!!
  • هومن AE ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    5 14
    قلعه نویی میخواد افکار عمومی رو از دربی و بازی افتضاح و مسخره منحرف کنه سمت بازی تیم ملی. هم فشار رو از روی خودش کم میکنه و هم اینکه شاید یه مقدمه چینی باشه برای برگشتنش به تیم ملی . اما آقای قلعه نویی درسته که بازی خوب مهمه اما کدام بازی مردم ایران رو شاد کرد ؟؟ چند دربی اخیر یک طرف و بازی تیم ملی با کره و صعود به جام جهانی هم طرف دیگه. کدوم یک باعث شادی مردم شد ؟؟ چرا تا کیروش از کشور خارج میشه مصاحبه های قلعه نویی و فتح الله زاده و انتقاد از تیم ملی شروع میشه ؟؟!! هدفتون چیه ؟؟ فکر میکنید خیلی زرنگ هستید یا اینکه مردم ما ... هستند ؟؟!!!
  • بی نام A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    13 3
    تیم ما مقابل کره خیلی بدتر از تیم افشین قظبی بازی کرد،چون یک گل که حاصل اشتباه دفاع کره بود که نمیشه گفت خوب بود،اگه میگید دفاعمون خوب بود اون بازی هم در 120 دقیقه گل نخورد پس دفاع قطبی هم خوب بود اما کره مدافع بدی نداشت که اشتباه سرنوشت ساز کنه!شاید یادمون رفته تک به تک و موقعیت هایی که کره در بازی که باخت داشت،بهرحال هممون واقعا میدونیم شانسی رفتیم جام جهانیتیم ملی نه الان خوب بازی میکنه نه زمان قطبی
  • رضوی IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    10 6
    بابا تیم ملی کیروش که همش استقلالی هستند...!!!
  • نوین IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    7 24
    میدان بزرگ مردان بزرگ میخواهد قلعه نوعی فقط تیمهای ضعیف را میبرد
    • طاها A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
      6 2
      خب راست میگه یکی ازون تیمهای ضعیف لنگ پولیس بود که هنوز نتونسته ببردش
  • دوست داریم ژنرال A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    26 7
    ژنرال دوست داریم....این حرفها باعث نمیشه قلعه نویی کوچیک بشه
  • حامد IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    24 2
    کروش هر وقت جرات کرد با تیمی مثل مکزیک بازی کند بعد بیا صحبت کن،پس چرا بازی با عمان را نمی گویی که سه گل خوردیم و چند گل هم نخوردیم آن هم از تیم دومش،شما برید با گابن و بورکینافاسو بازی کنید و به نتایجش بنازید ،خدا کند تیم ملی دو ماه قبل از جام جهانی دست کیروش باشد تا بعد از جام جهانی شما راببینیم چی دارید بگید،آن وقت کیروش هنگام شمردن دلارهایش به ریش ما می خندد(ریش بذار).شما قرارداد بزرگترین مربیان تیم های ملی جهان(آنهایی که از نظر افتخار و کسب جام و... اصلاً با کی روش شما قابل مقایسه نیستند)را با قرارداد کیروش مقایسه کنید همه چی دستتون می اید.
  • پیام ( بی طرف باش و چاپ کن ) A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    30 7
    روزی که قلعه نویی گفت فردوسی پور مافیای رسانه را اداره می کند واقعا به حق گفت .. حالا در این سایت و آن روزنامه برای خوشامد رییس مطلب می زنند و امیر را به زعم خود خراب می کنند ! بله باختن قلعه نویی به مکزیک بد است اما باختن کیروش به لبنان و ازبکستان و عمان و تساوی با مالدیو خیلی خوب است ...
  • آرين A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    25 4
    شمايي كه ميگي امير قلعه نوعي با يازده تا لژيونر به كره باخت....اولا يادت باشه تو پنالتي باخت اونم با اشتباه دو تا از همون لژيونرها كه پنالتي رو خراب كردن......دوما شما كه ميگي كي روش با ٢ يا ٣ تا لژيونر برده....اين رو هم بگو كه كره اي كه جلوي قلعه نوعي بازي كرد ١٠ تا لژيونر داشت بخصوص پارك جي سونگ كه تو منچستر بود....ولي امسال كره تيمش تنها٢ تا لژيونر داشت......سوما امير قلعه نوعي تو آزادي كره رو داغون كرد اونم با يه بازيه زيبا.....
  • عشق اس اس IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    16 0
    کاش فقط برا هم احترام قایل بودیم رنگی به قضیه رنگی نگاه نمیکردیم علی داییم میگه خوب بودیم چرا مقایسه نمیکنین
  • محمد A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    22 6
    چرا به مردمي كه آن بازي را نديده اند ، حقايق را نمي گوئيد . بازي ايران با كره در جام ملتهاي سال 2007 بهترين بازي ايران طي آن دوره از بازيها بود . ايران موقعيتهاي گل زيادي در طول بازي داشت كه به هدر رفت . ايران در آن بازي برتر از كره بازي كرد و تنها با بدشانسي آنهم در ضربات پنالتي باخت و حذف شود . اما در بازي رفت ايران و كره در مقدماتي جام جهاني در تهران ، آيا نمايش ايران قابل قبول بود . آيا با خوش شانسي امتياز نگرفتيم . آيا در بازي برگشت در كره ، فقط بر اثر يك اتفاق به گل دست پيدا نكرديم . خط دفاع ايران قابل قبول بود اما خوش شانسي نيز مانع كره اي ها شد . آنها موقعيت هاي گل مناسبي داشتند كه به همين علت نميتوان دفاع ايران را كاملا مستحكم دانست اما خوشبختانه شانس با ما يار بود مانند بازي رفت .
  • آرين A1 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    22 7
    اون آقايي كه بي نام هستي و ميگي تيم بوريرام تايلند تيم درجه سوم آسياست......فقط اسم تايلندش رو شناختي.....برو تو اينترنت ليستشونو ببين....٣٢ تا بازيكن دارن كه ١٥ تاش اسپانياييه ٥ تا آفريقايي...٣ تا انگليسي ....بقيه هم رو سكو...همين تيم درجه سه تو گروهش اول شد و از اف سي سئول كره بالاتر بود و تو كره هم برد....اولين باختش رو تو مسابقات هم جلوي استقلال داشت
  • رضا GB ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    10 19
    قلعه نوي يعني مافيا
  • آرين A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    20 8
    آقا ياخت ٤ بر صفر تو بازيه دوستانه جلوي مكزيك اونم تو خود مكزيك تلختره يا باخت سه بر يك به عمان يا باخت به لبنان؟؟؟
  • مهدی IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    13 2
    واقعا شما خبرنگارا نونو به نرخ روز میخورید....
  • حمید IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    8 0
    خبرانلاین چرا نظر منو نمیذارا
  • طاها A1 ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    8 1
    اولا ما اون دوره برا اولین بار با اقتدار کامل و 9 امتیاز به مرحله بعد رفتیم و در ضربات پنالتی در عین بدشانسی به کره باختیم.ثانیا همه میدونن بعد اینکه به عمان با اون نتیجه مفتضحانه باختیم کیروش اسکلت اصلیشو از تیم استقلال چید و میشه گفت کیروش مدیون قلعه نوعی و تیم استقلاله.به عبارتی این استقلال بود که به جام جهانی رفت.ما با کیروش به تیمهایی باختیم که در تاریخ فوتبالمون نباخته بودیم حتی با امیدهامون. مثل لبنان و ازبکستان.چرا دارین خودتونو گول میزنین خیلی از کارشناسا معتقدند ما باید مثل آب خوردن ازین گروه صعود میکردیم ولی آقای کیروش کاری کرد که با دلهره و دلشوره صعود کنیم تا مردم از بابت صعود ذوق کنند.همان دوره با تیم دوممون با مربیگری مظلومی براحتی قهرمان غرب آسیا شدیم و...
  • طاها A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    9 1
    اولا ما اون دوره برا اولین بار با اقتدار کامل و 9 امتیاز به مرحله بعد رفتیم و در ضربات پنالتی در عین بدشانسی به کره باختیم.ثانیا همه میدونن بعد اینکه به عمان با اون نتیجه مفتضحانه باختیم کیروش اسکلت اصلیشو از تیم استقلال چید و میشه گفت کیروش مدیون قلعه نوعی و تیم استقلاله.به عبارتی این استقلال بود که به جام جهانی رفت.ما با کیروش به تیمهایی باختیم که در تاریخ فوتبالمون نباخته بودیم حتی با امیدهامون. مثل لبنان و ازبکستان.چرا دارین خودتونو گول میزنین خیلی از کارشناسا معتقدند ما باید مثل آب خوردن ازین گروه صعود میکردیم ولی آقای کیروش کاری کرد که با دلهره و دلشوره صعود کنیم تا مردم از بابت صعود ذوق کنند.همان دوره با تیم دوممون با مربیگری مظلومی براحتی قهرمان غرب آسیا شدیم و...
  • طاها A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    7 1
    بعدشم به اذعان خیلی از کارشناسا ایران در حال حاضر با داشتن مدافعانی چون سید جلال حسینی ،محسن بنگر ،هادی عقیلی ،امیرحسین صادقی ، پژمان منتظری و حنیف عمران زاده بهترین خط دفاع دوران فوتبلیشو داره که کمک زیادی به کیروش میکنه
  • حمید IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    9 0
    به نظر من خبر انلاین و مزدک میرزایی و فردوسی پور و خیابانی پرسپولیسین خیلی از روزنامه ورزشیا هم چنین هستند اشکالی هم نداره ولی چرا منصف نیستیم برد کره در زمان پروین و زمان کروش شانسی بود هر کس منصف باشه به این نظر اذعان میکنه و شکست هم اتفاقی بود ما سرتر بودیم گرچه امیرخان هم اشکالاتی داشت ولی ما هم همیشه خارجیها رو پرستش میکنیم علت موفقیت ما همیشه اتحادمون بوده وغیرتمون و علت شکستمون نفاق و حاشیه پردازیمونه کی روش مربی خوبیه فعلن باید ازش حمایت کنیم خبر انلاین با استقلال مشکل داره
  • بی نام US ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    4 7
    باخت قلعه نویی با بازیکنان میلیاردی در برابر یک تیم پایین جدول که مربی اجنبی هم دارد خیلی سنگین است.
  • بی نام US ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    4 5
    علی؟ ( اشاره چشمان) ...
  • بی نام US ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    4 5
    خبر جان حواست به علی باشه
  • بی نام IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    6 6
    به نظرتون لحظه صعود تیم ملی به جام جهانی قلعه نوئی خوشحال بود یا ناراحت؟ من بعید میدونم این مرد خوشحال بوده باشه. چون تجربه اثبات کرده این فرد فقط از موفقیت خودش خوشحال میشه .
  • ميلاد IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    5 6
    آقا رو اينكه تيم از نظر فني در زمان كي روش هيچ پيشرفتي نداشته كه شكي نيست،رفتنمون به جام جهاني هم همه ميدونن كه يه اتفاق بود يه خواب و يه رويا ...ولي درزمان قلعه نوعي تيم ما از اين هم بدتر بود ما با قويترين تيم ممكن به ضعيفترين كره كه بعد جام جهاني پوست اندازي كرده بود باختيم تو اون بازي اصلاً موقعيت نداشتيم ...اين آقا فقط ميخواد تيمها در حضور خودش نتيجه بگيرن و در نبودش بد بازي كنن تا همه بگن قلعه نوعي بهترينه!!!بهترين بازي رو تيم ملي در برابر كره جنوبي در زمان افشين قطبي در انتخابيه جام جهاني 2010 در زمين قدرتمندترين و با تجربه ترين كره جنوبي انجام داد كه با گل دقيقه 81 به زور با مساوي كردن ...
  • امیر A1 ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    2 1
    چند روزه که همه کمر بستند که آقای قلعه نوی رو تخریب کنند.اون از نظر سنجی دیروز که یهو تصمیم گرفتید تمومش کنید این هم از مطالب امروز
  • حمیدخان IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    0 0
    تیرش به سنگ خورده و مربی گری تیم ملی براش هوا شده که حالا فاش علیه کیروش موضع گرفته وگرنه داشت زیرپای کیروش را خالی میکرد تا بشود مربی ایران در جام جهانی نا مردی همه جورش بد است چه به اجنبی باشد و چه به داخلی امیرخان میشناسیمت