ایسنا نوشت:

شب گذشته در حالی اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان بهزیستی برگزار شد که جالبترین نکته آن ریختن اشکهای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ایتام و فرزندان تحت پوشش بهزیستی بود.

 علی ربیعی - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی - در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان بهزیستی در خطاب به ایتام و فرزندان تحت پوشش سازمان بهزیستی که در این جشنواره حضور داشتند، گفت: خیلی خوشحالم که در کنار شما هستم چرا که من هم پسرم را از دست داده‌ام و چهره آن در تک تک چهره‌های شما می‌بینم.

وی خطاب به فرزندان بهزیستی ادامه داد: فکر نکنید که تنها هستید و زندگی سختی دارید، همه کسانی نیز که هم اکنون در دولت هستند و به مقامی رسیده‌اند در شرایط سختی زندگی کرده‌اند. اسم این دولت تدبیر و امید است و باید شما نیز امید داشته باشید تا روزهایی را ببینید که موانع زندگی‌تان برطرف می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه خودم را پدر، دوست و کوچک فرزندان تحت پوشش سازمان بهزیستی می‌دانم گفت: هر کاری از دستم بر بیاید برای شما انجام می‌دهم تا هیچ وقت احساس تنهایی نکنید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بررسی طرحی برای حمایت از فرزندان تحت پوشش بهزیستی پس از 18 سالگی خبر داد و گفت: این طرح باید مورد بررسی قرار گیرد و قصد داریم فرزندان تحت پوشش بهزیستی را که پس از رسیدن به 18 سالگی ترخیص می‌شوند نیز حمایت کنیم تا نگرانی‌های آنها بابت اشتغال و مسائل معیشتی‌شان برطرف شود.

علی ربیعی در ادامه به نامه‌هایی که از طرف فرزندان تحت پوشش سازمان برای او ارسال شده بود اشاره و عنوان کرد: علی 18 ساله به من نامه نوشته بود و نگرانی خود را از رسیدن به 18 سالگی و در‌ آستانه ترخیص قرار گرفتن اعلام کرده بود. علی به من گفته بود دوست دارم زمانی که ترخیص شدم سازمان بهزیستی از من حمایت کند.

وی افزود: باید در دولت طرحی را مطرح کنیم تا فرزندان تحت پوشش سازمان پس از رسیدن به 18 سالگی و ترخیص توسط سازمان حمایت شوند.

ربیعی به نامه دیگری اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از فرزندان تحت پوشش بهزیستی به من نامه زده بود و آرزو کرده بود عقب ماندگی ذهنی مادرش بهبود یابد و گفته بود که دوست دارد زمانی که بزرگ شد رییس سازمان بهزیستی شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در این زمینه نیز باید طرحی ایجاد کنیم تا فرزندان تحت پوشش سازمان بهزیستی بتوانند مددکار شوند.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 312821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    41 1
    به امید روزی که هیچ فرزندی تحت پوشش بهزیستی و یا کمیته امدادی نداشته باشیم
  • بی نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    25 0
    توقع از آقای ربیعی بسیار است!
  • وحید IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    39 3
    این آقای ربیعی انصافاً انسان شریف و خوبی هست,خیلی دوسش دارم و ان شاا... حضرت ولی عصر یار و مدد باشد.
  • على IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    35 2
    من دوست پسر آقاى ربيعى هستم اسمش محمد جواد بود خيلى پسر گلى بود خدا رحمتش كنه روحش شاد
  • محمد رضا IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    7 0
    سلام همسر من معلول است ما تا حالا هيچ كمكي از بهزستي نگريفتيم تازمانيوضع ماتيمان خوب بود كمك مي كرديم ولي چند سال است همسرم بيكار است ما هيج بيمه نيستيم از مسئولين بهزيستي خواهش دارم به فكر مددجويان بهزيستي باشند
    • بی نام A1 ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
      3 0
      با شما همدردي ميكنم
  • بی نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    3 1
    اقاي وزير لطفا كمي هم به وضع كاركنان بهزيستي كه تحت شرايط سختي با اين قشر محروم و اسيب ديده جامعه سر و كار دارند رسيدگي كنيد لطفا نگاهي به احكام پرسنلي و حقوق انها واز همه بدتر محيط فيزيكي محل كارشان بزنيد ممنون ميشويم
  • بی نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    1 0
    خدابیمرزد