تسنیم نوشت:

 نماینده مردم تهران در مجلس گفت: منطق اصلاح‌طلبان می‌گوید اگر منافع حزبی ما تامین شود، آزاد هستید که به خدا، پیامبر و قرآن حمله کنید، اما اگر منافع ما تامین نشد، حتی اگر هم‌حزبی ما باشید باید له شوید که این دیکتاتوری به تمام معناست.

حجت‌الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  در خصوص رفتار اصلاح‌طلبان با اعضای هم حزبی و هم جناحی خود گفت: اینکه یک عضو اصلاح‌طلب شورای شهر به آقای قالیباف رای داده، اما هم حزبی‌ها و هم‌جناحی‌های وی به او حمله می‌کنند، چندین نکته را برای ما روشن می‌کند که اولین نکته این است که می‌بینیم اصلاح‌طلبانی که شعار آزادی بیان،‌ آزادی رای و آزادی اعتقادشان گوش فلک را کر کرده بود و شعار می‌دادند که انسان باید آزاد باشد و چه کاری به رای و اعتقادات مردم دارید و تفتیش عقاید می‌کنید، این شعارها را در جهت منافع خودشان سر می‌دهند و اصلا به آن اعتقادی ندارند.
وی با بیان اینکه شعار اساسی دولت 8 ساله اصلاحات آزادی بود، خاطرنشان کرد: معلوم نیست این آزادی در کجا باید معنا پیدا کند و اینکه یک نفر آزاد باشد، اما منافع اصلاح‌طلبان تامین نشود، حتی اگر از دوستان خودشان باشد، وی را طرد می‌کنند و آن فرد دیگر آزاد نیست.
نماینده مردم تهران ادامه داد: دومین نکته‌ای که از این ماجرا در می‌یابیم این است که اصلاح‌طلبانی که ضدیت با اقتدارگرایی و دیکتاتوری را ادعا می‌کردند، حالا چنین اعمالی انجام می‌دهند و دیکتاتوری حزبی و سیاسی بالاتر از این است که نسبت به خانم راستگو می‌بینیم، چرا که راستگو به اعتقاد خودش تشخیص داده که آقای قالیباف از رقیبش بهتر و شایسته‌تر است، اما اصلاح‌طلبان به وی هجمه می‌کنند.
نبویان با بیان اینکه حزب و حزب‌بازی عاقبتی جز این ندارد، اظهار داشت: در این نوع حزب‌گرایی همه چیز را در جهت رسیدن به منافع حزبی و گروهی باید له کرد و یگانه معیار برخوردها، دیگر منافع مردم و حق و حقیقت نیست و فقط منافع حزب است که در نظر گرفته می‌شود و اگر فردی در شهرداری سابقه مدیریت موفق داشته باشد، اما با حزب ما هم‌خوانی نداشته باشد، نه تنها وی باید از بین برود، بلکه هر کسی که به آن فرد رای بدهد نیز باید از بین برود.
وی تاکید کرد: مردم تهران به این افراد رای نداده‌اند که آنها به شورای شهر بیایند و منافع حزبی خود را بر منافع مردم متقدم کنند، اما متاسفانه این ویژگی در بسیاری از اصلاح‌طلبان وجود دارد.
نماینده مردم تهران گفت: اصلاح‌طلبان متاسفانه برخلاف شعارهایی که می‌دهند مانند برخی دیگر در جهان که فقط شعار حقوق بشر،‌ضدیت با تروریسم و دفاع از مردم می‌دانند، اما می‌خواهند در حال حاضر به کشوری حمله کنند، فقط درحد همان شعار است تا جایی که منافع حزبی‌شان تامین شود و دیگر توجهی به منافع مردم و حق و حقیقت نمی‌کنند و آن چیز که برایشان مهم است، مسائل سیاسی و جناحی است.
نبویان خاطر نشان کرد: بنده به عنوان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از کسانی که به این افراد رای دادند تا مشکلاتشان را رفع کند، اما آنها برخورد سیاسی می‌کنند، عذرخواهی می‌کنم چرا که مردم تهران فکر می‌کردند به افرادی رای می‌دهند که قصد دارند مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم را حل کنند و نمی‌دانستند تنها چیزی که برای آنها مهم است، مسائل حزبی و جناحی است، لذا از مردم بزرگ تهران عذرخواهی می‌کنم.
وی با بیان اینکه سابقه اصلاح‌طلبان مملو از سیاسی‌کاری است، گفت: در حال حاضر نیز همینگونه عمل می‌کنند. منطق اصلاح‌طلبان می‌گوید اگر منافع حزبی، سیاسی و دنیوی ما تامین شود، شما آزاد هستید که به خدا، پیامبر و قرآن حمله کنید، اما اگر منافع حزبی و سیاسی ما بخواهد خدشه وارد شود، حتی اگر عزیزترین فرد و هم حزبی ما باشی باید له شوید که این دیکتاتوری به تمام معناست.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اصلاح‌طلبان برعکس آن چیزی که ادعا می‌کنند، اصلا صداقت ندارند، افزود: اصلاح‌طلبان شعار آزادی بیان و آزادی رای می‌دهند، اما در این مورد می‌بینیم که در رفتار آنها اصلا صداقتی وجود ندارد و فقط تامین منافع حزبی و سیاسی آنهاست که برای آنها مهم است.

/212 49

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 312855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 46
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    166 8
    دروغگو باید اخراج شود
    • بی نام A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
      1 15
      دروغ نگفت بنده خدا. تصمیمش رو عوض کرد. گویا دیکتاتوری در میان اصلاح طلبان فراتر از حدی است که تصور میشد.
    • بی نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
      16 1
      همین که یک عضو جبهه پایداری دم از دروغ گویی و عدم صداقت اصلاح طلبی میزنه، بهترین گواه و مدرک برای صداقت و راستگویی اصلاح طلبان است.
  • مهدی IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    کار اصلاح طلبان به کجا رسیده که یک حزب که فقط 4 میلیون طرفدار داره دارن ازش انتقاد میکنن...همون هایی که 8 سال جوان ها را بدبخت کردن و ایندشونو از بین بردند...دغدغه اصلاح طلب درست کردن اینده روشن برای جوان هاست و پایداری ها نابودی جوان به هرقیمتی...راستگو ترزانی خود شما...ما گفتیم فکرش با ما نیست پس برای شما...اشکال ندارد رایی که بواسطه ما اورد ارزانی خودش ولی اینده ای هم در پیش است...شما پایداری ها دیگه دم از دموکراسی نزنیدکه کارتون تخریب و بیرون راندن حریف با هر نامردی است..
  • رضا A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    124 5
    جدداٌ اگر خانم راستگو صداقت داشت در برابر حزبی که از نامش برای ورود به شورای شهر استفاده کرد این همه مسائل هم پیش نمیآمدد
  • بی نام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    107 5
    شما دخالت نکن!
  • بی نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    126 5
    جبهه پایداری جوابگوی ناصداقتی های خود باشد.
  • بی نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    78 3
    دروغ که شاخ ودم نداره.
  • بی نام A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    107 4
    لطفا ادای دمکراسی در نیاورید. جبهه پایداری اوج بی اخلاقی سیاسی در سپهر سیاست ایران می باشد و به مسا ئل خو بپردازید.چطور قسم جلاله برای اقای زنگنه مطرح و مانور داده می شود ولی برای این خانم شما اخلاق مدار شدید.از دورویی وسیاست بازی دست بر دارید اسوه های اخلاق.
  • مهدی IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    54 3
    خوب البته ابنجا موضوع یک مقدار فرق می کنه!وقتی کسی جناح یا حذبی رو می پذیره و خودش رو در لیستی قرار می ده و مردم به تبع اون بهش رای می دن نباید خودمختار عمل کنه .چه بسا بسیاری از مردم هدفشون از رای دادن به اون فرد رای به حزب یا جناح سیاسی باشه.البته اگر کسی مستقل شرکت کرد و جناحی او رو در لیست خودش قرار داد موضوع فرق می کنه.باید دید در مورد خانم راستگو کدوم مطلب صدق می کنه.چنانچه مورد اول باشه به نظر می رسه از اعتماد اونها سو استفاده کرده و این کار اخلاقی نیست.اگر با این حذب مشکلی داره باید اونچه رو که به واسطه اونها بدست آورده پس بده و استعفا کنه
  • بی نام A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    67 3
    این مسئله یه مسئله درون حزبی است ربطی به جبهه پایداری ندارد.
  • مسعود A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    50 3
    خانم راستگو اين ديكتاتوري نيست بلكه عمل شما يك فرصت طلبي آشكار و غيراخلاقي است . اگر نام شما در فهرست اصلاح طلبان نبود غيرممكن بود كه راي بياوريد. لااقل در هنگامي كه جبهه اصلاحات نام شما را در فهرست قرار مي داد مي گفتيد كه اگر انتخاب شوم هيچ تعهدي به كار حزبي و تشكيلاتي ندارم و مستقل تصميم مي گيرم تا سران جبهه هماهنگي شوراي اصلاحات با توجه به اين نظر شما تصميم مي گرفت. حتي آقاي دنيامالي هم با وجودي كه به قاليباف راي داد اصلاح طلبان خيلي به او انتقاد نكردند زيرا او قبلا گفته بود نمي داند به چه كسي راي مي دهد گرچه كار او را نيز غيرحزبي و ضربه به تحزب و كار تشكيلاتي مي دانيم و غيراخلاقي. خانم راستگو.. شهامت داشته باشيد عذرخواهي كنيد از مردمي كه به شما راي دادند.
  • نیما A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    42 2
    شما اول برو مرام نامه یه حزب رو مطالعه کن( چیزی که فک نکنم حزب شما اصن داشته باشه)، بعد بیا نظر بده! اصلا مگه شما کار حزبی بلدی؟ چطور خود شما نزدیک انتخابات هر روز تو همه روزنامه هاتون تیتر زدید " احمدی نژاد از ما نیست " ایشالا خانم راستگو از سال دیگه بیان تو لیست شما، شما بش رای بدید! بله ایشون آزاد بودند نه اینکه تو جلسه درون حزبی بگن به آقای هاشمی رای میدن بعد در جلسه رای گیری..... کار ایشون مصداق بارز بی اخلاقی سیاسی و عدم احترام به رای مردم بود و از همه مهمتر خلف به عهد بوده و هیچ توجیهی نداره.
  • بی نام A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    46 2
    خواهشا شما حرف از صداقت نزنید که دل مردم به اندازه حداقل 8 سال از "صدا" "قت" شماها پره . امثال رفتار خانم راستگو رو هم کم ندیدیم کسانی از هیچ راهی برای رسیدن به قدرت دریغ نمیکنند . شما یکجور ایشان هم یکجور دیگر.
  • حسین A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    60 3
    بهتر است ایشان به مسائل پایداری بپردازند و در مورد بقیه احزاب اظهار نظر نفرمایند!
  • بی نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    65 3
    خب حالا که پایداری ها طرفدارش شدن و از طرف اصلاح طلبان بحق طرد شده خانم راست نگو بره عضو گروه پایداری شه.
  • بی نام EU ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    59 3
    حزب یعنی پایبندی. نمیشه با تابلوی اصلاح طلبی رای آورد و بعد خیانت کرد به رای مردم. خانم راستگو باید استعفا کند. حزب!!!پایداری هم ساکت. شما مطرو ملت هستید. رای ها یادتان رفته؟!!
  • بی نام A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    45 2
    البته باید کل جامعه جهانی صداقت رو از شما و دوستان جبهه پایداری ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بیاموزند.رفتارهایی مانندحمله به سخنرانی لاریجانی در قم . لابی رسایی برای ازادی برادرزاده عضو جبهه مشارکت.سخنرانی (به قول لاریجانی :کذایی)بزرگواری در مجلس و ان فضاحت عبارت چماق لری و... خواهشا تو یکی دیگه ازاین ادعاها نکن که گوشمون خیلی پره .
  • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    58 2
    خانم راستگو با رای من و امثال من عضو شورا شدید،اما ببینید کسانیکه من و امثال من بهشون رای ندادیم از شما حمایت میکنند... تاسف...
  • بی نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    37 2
    بررسی گذشته سیاسی و عملکرد شما در مقابل دولت قبل نشان می دهد که چه کسانی صداقت ندارند.
  • بی نام A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    45 2
    همه چی رو برعکس میگه کلا دقیقا مردم تهران رای دادن که مسائل حزبی در میون باشه و پای افراطی ها کنده بشه انشاالله دوسال دیگه تو مجلس هم این اتفاق میبفته و پای شما جبهه پایداری کنده میشه شما لطفا تو همون قم شهردار انتخاب کنید !
    • بی نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
      14 47
      یکم احساس رو کنار بزارید قبول کنید رفتارتون با خانم راستگو درست نبست شما با زبان بی زبانی دارید میگید خانم راستگو باید بخاطر رای اوردن در حزبش چشماش رو روی تشخیص خودش ببنده و به کسی که قبول نداره رای بده خود شما بودید اینکار رو میکردید وقتی چیزی رو قبول ندارید به این نتیجه رسیدید برای منافع مردم ضرر داره بازم چون از حزب رای گرفتید بهش رای میدادید اصلا چرا از نخبگان برای انتخابات استفاده میکنید خوب وقتی اینا اختیاری ندارن و یکی دیگه دستور میده بیان چند تا ادم معمولی بدون هزینه انتخاب کنند به مردم معرفی کنن بگن به اینا رای بدید ما خودمون بهشون می گیم چکاری درست هست خیالتون اینجوری دیگه راحت راحت هست دیگه همچین اتفاقی نمیفته!!!
    • دولت آبادی IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
      3 0
      واقعاً معنی کار حز بی رو نمی دونی ؟ یه کم مطالعه بد نیست .
    • بی نام A1 ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
      5 0
      از عمل خانم راستگو همه مردم ناراحت هستند و این حرفهی شما و جبهه پایداری هم توجیهاتی برای خودتان است.ایشان در جلسه داخلی حزب بر حمایت از محسن هاشمی تاکید کرده اند و ابراز مخالفتی نداشته اند اما در عمل به اصولگرایان رای داده اند در انتخاب رئیس هم به دروغ گفته اند به مسجد جامعی رای داده اند اما به اقای چمران رای داده اند. دنیامالی به وضوح گفته به قالیباف رای میدهد اما الان کسی از وی ایراد نمیگیرد بارها این موضوع گفته شده که نفاق و درویی این خانم بوده که باعث رنجش مردم شده ادم خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی ادمی که خودشو به خواب زده باشه روو نمیشه حالا ما هرچی بگیم شماها مگه قبوول میکنید؟تصمیمتان را گرفته اید
  • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    39 1
    شما خودشو ناراحت نکن
  • بی نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    55 0
    خجالت بکشید همه از ماهیت جبهه پایداری با خبر هستند...
  • اعتدال گرا A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    9 28
    اينكه مثه روز مشخص صداقت ندارند ولي در اين مورد خاص حق با اصلاح طلبان است.اصلاح طلبان هر وقت به نفع اونا باشه ، همه چي درسته ولي امان از روزي كه به نفعشون نباشه ، زمين و زمان و خيابون رو به هم ميريزن. اگه به آزادي بيان اعتقاد داري منتشر كن، اين يه انتقاد ساده ست.
  • امین IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    29 1
    چه چیزایی میشنویم خدااااااااااااااااااااااا
  • بی نام A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    34 1
    انتخابات مجلس نوبت دوستان پایداری هست تا عدم صداقت رو بهشون نشون بدیم
  • ||||||||||||||||||||| IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    44 3
    مشخص شد که دروغگو جاسوس بوده
  • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    37 2
    شما خوبی !!! صداقت داری کفایت داری اصلن آخرشی وضیعت ایران امروز نتیجه کفایت و درایت شما اصولگرایان مخصوصا جبهه پایداری ....
  • بی نام A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    34 4
    اون رو از حزب اخراج کردن به این معنی که عقاید این فرد موزد تایید حزب نیست
  • بی نام A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    9 50
    برخورد اصلاح طلبان با الهه راستگو فقط برای اینکه تصمیمش عوض شد و از حق رای خودش طوری استفاده کرد که اونها نمیخواستند نشون داد که اونها در درون خودشون یک دیکتاتوری برپا گرده اند. این اقدام قطعا به حیثیت اصلاح طلبی ضربه خواهد زد.
    • امین DE ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
      34 3
      نه بالاخره بحث اینه که وقتی انتخابات 2 قطبی میشه و در داخل حزب به این اجماع می رسن که به چه کسی رای بدن باید تمکین کرد .حداقلش این بود که باید قبل رای گیری موضعشو می گفت تا اصلاح طلبان فکر دیگه ای بکنن
  • ابراهیم IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    37 1
    شما نگران اونایی که به اصلاح طلب ها رای دادند نباشید. چون اونا نیازی به دل نگرانی شما و امثال شما ندارند. اتفاقا اصلی ترین نگرانی اونا، وجود و قدرت داشتن شماهاست
  • شایان A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    34 4
    خانم راستگو ببینید با این حرکت نادرست شما چه هزینه ای برای دوستانتان ایجاد کردید.من متاسف هستم که یک حرکت نابجای سیاسی از جانب شما هم وضعیت خود شما را به ورطه کشید و هم باعث چنین هزینه سنگینی برای اصلاح طلبان ایجاد کرد که حالا بسیاری از احزاب دیگر که در این چند ساله با حمایتهای نابجای خود چنین وضعیتی را برای کشور رقم زدند اینگونه به عتاب و شماتت بپردازند که با جرات میتوان گفت مقصر اصلی این تراژدی شما هستیدوگرنه بر اقای د هیچ حرجی نیست
    • بی نام A1 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
      0 4
      چون به قالیباف رای داده شده سیاسی اما اگر به حرف حزبش گوش می کرد و به دیگری رای میداد میشد غیر سیاسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای خدای من شما دیگه کی هستی
  • علی IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    44 2
    کسی که امانتدار خوب نباشد باید تاوان پس بدهد
  • بی نام A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 3
    جبهه پایداری اصلاح طلبان به همون اندازه افراط گرا و تند رو هستند که جبهه پایداری اصولگرایان. زنده باد اعتدال گرایی.
  • بی نام IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 4
    این رفتارهای حزبی به مملکت اسیب میرسونه ولی افرین به خانوم راستگو شهامت اینو داشت که به تشخیصش حتی اگه نادرست بوده عمل کرد. کاش هر دو حزب اصولگرا و اصلاح طلب منافع ملیو به منافع حزبی خودشون ترجیح میدادن و همیشه کار درستو انجام می دادند. در ضمن اگه ما مسلمون هستیم و پیرو اخلاق پیامبر نباید به کسی توهین کنیم. فرضن ایشون اشتباه کرده باشن دیگه نباید تهدید جانی بشن و بهشون انواع حرف های ناشایست گفته بشه
  • مریم A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 6
    پناه بر خدا از این حزب گرایی
  • بی نام A1 ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 7
    "برخورد اخیر مدعیان اصلاحات با یکی از اعضای هم‌حزبی خود در شورای شهر تهران و اخراج پرسروصدای او از جبهه موسوم به اصلاحات تنها به این علت بود که عضو یاد شده- خانم الهه راستگو- در جریان انتخاب شهردار تهران حاضر نشده بود «آزادی اندیشه» و «استقلال نظر» خود را پای منافع قبیله‌ای مدعیان اصلاحات قربانی کند. این واقعیتی است که نه فقط هیچیک از اصلاح‌طلبان چه در شورای شهر و چه در سایر گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب آن را انکار نمی‌کنند، بلکه اصرار دارند که اخراج وی از «حزب‌کار» و گروه موسوم به «مجمع زنان اصلاح‌طلب» را تنها به دلیل سرپیچی ایشان از دستورات حزبی و قول و قرارهای قبلی اعلام کنند و سوال این است که چرا؟! آیا مدعیان اصلاحات از درک این نکته بدیهی ناتوانند که اقدام آنها مفهومی جز «دیکتاتوری» ندارد؟
  • افشین US ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    4 0
    مردم به لیست اصلاح طلبان رای دادند که قالیباف دیگر شهردار نباشد. اگر پیرو امثال نبویان و شریعتمداری بودید و طرفدار قالیباف , که مردم به شما رای نمیدادند.خانم راستگو!!!!شما نماینده ی مردم بودید که به رایشان پشت پا زدید. خواسته هایشان را زیرپا نهادید دروغ گفتید به مرامنامه حزبی خیانت کردید. از این به بعد جایگاه شما در شورای شهر غصبی است و خواست مردمی که با رای آنها به این جایگاه رسیده اید استعفای شماست. احساس شرم و عذرخواهی و پذیرش اشتباهی چنین بزرگ و نابخشودنی که در وجودتان نیست.راهی جز استعفا برای شما نمانده است. استعفا کنید.
  • بی نام IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 4
    اخراج به جرم راستگویی و همرنگ جماعت نشدن؟
  • بی نام IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    3 0
    اصلاح طلبان دیکتاتور نیستند . اصلاح طلبان هدفشان این بود کسی را انتخاب کنند که قصدش از شهردار شدن دورخیز برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی نباشد و به همین منظور از خیر دکتر قالیباف گذشتند و به اجماع روی مهندس هاشمی رسیدند.این وسط رای خانم راستگو هم معمایی شده است.به نظر میآید دلیل اصلی اینگونه رای دادن به سبب رعایت پاره ای از ملاحظات از جانب خانم راستگو بیان نشده است.وا.. عاقبه الامور
  • حسن A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    4 0
    با سلام بنظر میرسد انتقاداتی که اقای نبویان مطرح میکند نتیجه دست پخت امثال خودشان است چون ایشان بعنوان یک استاد حوزه ودانشگاه خیلی راحت به اصلاح طلبان تهمت میزند که ( ....شما ازاد هستید به خدا وپیغمبر وقران حمله کنید) وقتی امثال ایشان به این راحتی تهمت میزند به یک جمعیتی که دارای تفکر متفاوتی هستند این در راستای منافع حزب وگروه است یا در راه رضایخدا؟