فرمانده ناجا با بیان اینکه طرح‌های امنیت اخلاقی تعطیل نشده از تلاش برخی رسانه‌ها برای تشدید ضرباهنگ اجرای این طرح انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در همایش سراسری روسای پلیس اطلاعات و امنیت ناجا در مورد مسئله امنیت‌ اخلاقی، گفت: همه تصور می‌کردند که دولت جدید با آزادی اجتماعی و حجاب موافق است و این در حالی بود که هیچ مسئولی چنین اظهارنظری در مورد آزادی حجاب نگفته بود.
وی گفت: مسئولان این دولت سخنانی نزدیک به این اظهارات نیز نگفته‌اند، چنین تصوری صحیح نیست و عمل ناجا بر مبنای قانون است و وقتی ناهنجاری از درجه‌ای عبور می‌کند باید ضرباهنگ افزایش یابد.
فرمانده ناجا با بیان اینکه موافق تلاش برخی از رسانه‌ها برای تشدید این ضرباهنگ نیز نیستم گفت: برخی رسانه‌ها تلاش می‌کنند با بزرگنمایی اخباری که گاها صحت ندارد و واقعیت در آنها غرق شده، ضرباهنگ را تشدید کنند که موافق این امر نیز نیستم.
وی با بیان اینکه طرح‌های امنیت اخلاقی تعطیل نشده است، گفت: البته برخی متجریان که تعداد آنها زیاد نیست با تجری بیشتری وارد شده‌اند اما خود من که گاها روزی سه ساعت در خیابان‌ها تردد می‌کنم تنها دو سه مورد دیده‌ام که بسیار تند کشف حجاب کرده و اقدام به ایجاد آلودگی صوتی و ویراژ می‌کنند که البته زیاد نیست اما این مسئله همچون ویروس است و اگر احساس شود که برخوردی نمی‌شود بقیه هنجارشکنان نیز فرصت پیدا می‌کنند.
فرمانده ناجا با بیان اینکه ناجا با روش منطقی و بهره‌گیری از تجارب گذشته باید تلاش کند که رسیدگی دقیقی به این مسئله داشته باشد، گفت: رسیدگی باید دقیق باشد نه اینکه فله‌ای باشد.

ماجرای مهمانی شیطان پرستان در مدرسه

وی در مورد برگزاری برخی کنسرت‌ها با بیان اینکه ناجا در برخی موارد از سر ناچاری وارد شده گفت: درست نیست که ناجا به تنهایی وارد صحنه شود و باید همه مسئولان مربوطه وارد این صحنه شوند چرا که حتما سالن‌های کنسرت‌ها ضوابطی دارند هرچند احساس می‌شود نه در مورد مجری، نه در مورد صحنه آرایی و حتی تماشاگران هیچ رابطه‌ای حاکم نیست و ناجا نمی‌تواند جای همه کار کند و همه باید وظایف خود را به درستی انجام دهند و قرار نیست بگیر و ببند راه بیاندازیم و باید ضوابط جامعه اخلاقی، اسلامی، فرهنگ اسلامی اریرانی رعایت شود و اجازه ندهیم جایی درست شود که تبدیل به کانونی برای بی بندو باری باشد و حتی علاقه‌مندان به موسیقی نیز رویشان نشود به آنجا بروند.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه به جای برخورد با افراد باید به سراغ مقصران اصلی و باندها برویم گفت: باید روی برخی باندها که در راستای ایجاد فساد در جامعه اقدام می‌کنند تمرکز کنیم به گونه‌ای که اخیرا در اینترنت بلیت فروخته شد و آدرس یک مدرسه را دادند که در آنجا مهمانی با عقاید انحرافی و شیطان‌پرستی قرار بود برگزار شود که مدیر مدرسه نیز طلبکار شد و عنوان کرد که می‌خواهد از ناجا شکایت کند چرا که با این گروه قرار داد بسته بود و می‌خواست که برای مدرسه درآمدزایی کند و جای سوال است که متولیان مدرسه چه حقی دارند و ناجا باید مسئول سازی کند.

گناه کسانی که فتنه ۸۸ را به راه ‌انداختند نابخشودنی است
فرمانده ناجا با اشاره به اینکه گناه افرادی که فتنه ۸۸ را به راه انداختند، نابخشودنی است گفت: انتخابات ۹۲ باعث تقویت انسجام داخلی کشور شد.
رئیس پلیس کشور در توضیح ماهیت اطلاعات در پلیس امنیت گفت: ماهیت اطلاعات مانند تور امنیتی ناپیدایی است که تهدیدات را شناسیی می‌کند.
وی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت باید روی زمینه‌های نارضایتی که باعث تعارضات می‌شود فعالیت کند.
احمدی مقدم با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: گناه افرادی که فتنه ۸۸ را به راه انداختند نابخشودنی است البته انتخابات سال ۹۲ باعث تقویت انسجام داخلی کشور شد.

تصمیم گیری در مورد فیس بوک
وی در مورد نظر ناجا در مورد رفع فیلتر از سایت فیس‌بوک گفت: شورای عالی فضای مجازی وظیفه رسیدگی به امور مربوط به این مسائل را برعهده دارد و در ابلاغیه‌هایی که به ما داده‌اند تا کنون تغییری در روند آنها مشاهده نشده است.
فرمانده ناجا با بیان اینکه جلسه شورای عالی فضای مجازی تاکنون با حضور روحانی تشکیل نشده است گفت: باید ببینیم که در این جلسه چه تصمیمی گرفته می‌شود آیا همچنان ما نگاه تهدید‌محور به فیس‌بوک خواهیم داشت و یا تصمیم می‌گیریم که از آن به عنوان یک فرصت استفاده کنیم.

ترافیک اول مهر
وی در مورد تمهیدات نیروی انتظامی برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: به صورت عادی با توجه به افزایش سفرهای داخل شهری و مسافرت‌نرفتن مردم ما شاهد افزایش 20 تا 30 درصدی ترافیک شهری خواهیم بود.وظیفه ناجا تسهیل و مدیریت ترافیک شهری است.
احمدی‌مقدم ادامه داد: ما آماده بازگشایی مدارس هستیم و هماهنگی‌های لازم در این جهت انجام شده است.

حادثه اتوبان قم
وی با اشاره به حادثه دلخراش مرگ 40 تن از هموطنانمان در تصادف بین دو دستگاه اتوبوس گفت: جلسات مربوط به این موضوع در دولت و کمیسیون‌های مختلف مجلس در حال برگزاری است.
احمدمقدم با بیان اینکه سردار مؤمنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به عنوان نماینده ناجا در این جلسات شرکت کرده است گفت: این یک حادثه نادر بوده که اتفاق افتاده ما باید از این حادثه درس عبرت بگیریم و تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.
وی ادامه داد: باید عوامل مختلف حادثه شناسایی شود و تنها باک و باتری اتوبوس اسکانیان معطوف نشویم.
فرمانده ناجا در مورد کشف 6 کیلو طلا از این حادثه گفت: اصفهان تولیدات طلا بسیار دارد و انتقال طلا از مبدا اصفهان به مقصد تهران یک امر عادی است و نباید ذهنمان سمت قاچاق برود.

اتاق فکر گردشگری
وی در ادامه در مورد پیشنهاد میراث فرهنگی برای تشکیل اتاق فکر مشترک با ناجا پیرامون رسیدگی به وضعیت گردشگری گفت: ما از این امر استقبال می‌کنیم و آماده شرکت در این جلسات هستیم.

برخورد با فروشندگان الکل

احمدی مقدم در پاسخ به سؤالی در مورد رواج مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز و الکل‌های طبی گفت: همانگونه که مشاهده می‌شود واردات مشروبات الکلی و کالاهای قاچاق به کشور بسیار کاهش یافته است و این سبب شده مصرف‌کننده‌های الکل روی به استفاده از الکل‌های دست‌ساز و طبی بیاورند. برنامه ناجا برخورد با این موضوع است.

وی درباره تاسیس مراکز ترک مشروبات‌الکلی گفت: ارائه این مجوز و همچنین مدیریت آن بر عهده وزارت بهداشت است و ما وظیفه‌ای در این مورد نداریم اما آن چیزی که واقعی است اینکه این عمل (مصرف مشروبات‌الکلی) یک امر زشت، منفی است که به لحاظ بهداشتی، قانونی، شرعی و عرفی غیر قابل قبول است که اگر برنامه‌ریزی نیز در این مورد انجام شده در حوزه فعالیت‌های وزارت بهداشت است و ناجا مداخله‌ای ندارد.

ذخیره کالای اساسی کشور بین 15 روز تا سه ماه

رئیس پلیس کشور گفت: در اواخر دولت قبل اعلام شد که 6 ماه ذخیره کالایی داریم اما بررسیهای پلیس نشان داد ذخیره کالای اساسی کشور بین 15 روز تا سه ماه است که با اطلاع رسانی به موقع ما به دولت جدید این مشکل رفع شد.
احمدی مقدم گفت: زمانی که هنوز آقای روحانی مسئولیت را بر عهده نگرفته بود، مسئولان دولت گذشته اعلام کردند که به اندازه 6 ماه کالاهای اساسی در کشور ذخیره شده است که ما پس از بررسی متوجه شدیم برخی اقلام را فقط برای 15 روز تا سه ماه در اختیار داریم و بسیاری از کالاها یا روی کشتی یا در گمرک مانده بود. با اطلاع رسانی پلیس به دولت جدید آنها از ما تشکر کردند و بلافاصله با مسئولان دولت قبلی به گفتگو نشستند و با خرید و اقدامات انجام شده کالاهای ضروری را تامین کردند.
وی ادامه داد: بازگرداندن ارز از 2500 تومان به 1226 تومانسسب شد از احتکارزا بودن این اقدام جلوگیری شود.
به گفته رئیس پلیس کشور این اطلاعات امنیتی نیست که ما شنود بگذاریم تا به آن پی ببریم. این موضوعات چشم بینا می خواهد. به عنوان مثال وقتی دارو در بازار کم است نباید بگوییم که این موضوع تبعات اقتصادی و درمانی دارد باید تبعات امنیتی این موضوع را نیز در نظر بگیریم.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 313105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 32
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    "گناه افرادی که فتنه ۸۸ را به راه انداختند نابخشودنی است" فکر میکنم نظر دولت (که وزیر محترم اطلاعات بیان کرد)متفاوت از نظر فرمانده ناجا باشد.
    • بی نام A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
      در مورد فیس بوک هم سردار از صحبتهای دبیر کارگروه .... (انقدر زیاد بود نقطه گذاشتم) خبر نداشتن ظاهرن!!!!
    • بی نام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
      سردار لطفا مقابل بدحجابی و بدحجاب ها کوتاه نیایید. کمی کوتاه آمدن در مقابل بدحجابی باعث ضررها و خسارت های جبران ناپذیری می شود. وقتی سلیقه جامعه تغییر کند خیلی سخت می توان دوباره آن را متعادل کرد. مثالش همین "ساپورت" ها هست که متاسفانه این تابستان مد شد و خیلی ها را به منجلاب بدحجابی کشاند.
    • بی نام IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
      آقای احمدی مقدم می خواستم یک تشکر ویژه از شما داشته باشم . چند وقت پیش برای کنسرت جناب آقای سالار عقیلی که از خوانندگان محبوب اینجانب و خانواده می باشد به برج میلاد که محل برگزاری کنسرت بود رفتم . واقعا بعضی چنان با ظاهر زننده و حجاب بد آمده بودند که داشتم از آمدن پشیمان می شدم . از خودم پرسیدم که مگر حجاب در ایران قانون نیست و اگر هست چطور افرادی که ادعای قانونمداری دارند حجاب را رعایت نمی کنند . خوشبختانه دیدم مامورین نیروی انتظامی به شکل مناسب در حال خاتمه دادن غائله بی حجابی هستند. خدا رو شکر کردم و حالا هم می خواهم از شما تشکر ویژه داشته باشم.
    • اعتراض A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
      جناب بی نام که رفتی کنسرت سالار عقیلی این همه منفی که می خوری اینا هم تشکر ویژه هست!
  • بی نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    دیدید گفتم ارشاد زیر نظر روحانی نیست!
    • بی نام A1 ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
      4 6
      آفرین مواظب باش خرگوش نشی
  • علی US ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    در مورد حجاب، یک نکته کاملا روشن است. اگر بنا را بر حد شرعی بگذاریم که حتی یک تار موی خانمها نباید در معرض دید آقایان باشد، حد اقل 90درصد جامعه رفتاری غیر از این دارند و چنین امری به این سادگی ها تغییر نخواهد کرد. پس واقع بین باشیم، و خط قرمز را جایی قرار دهیم که درصد معقولی ( حداکثر 10درصد مردم) را در بر گیرد. جا داشت روزی که نیروی انتظامی برای تثبیت موقعیت خود در شرایط جدید، اقدام به بازداشت گسترده تحت عنوان مبارزه با بدحجابی بویژه در برج میلاد نمود، جناب روحانی موضع می گرفتند و کلا بساط گشت های ارشاد را تعطیل می کردند. دلیلی ندارد در جایی که نا امنی در شهر ها بیداد میکند، نیروی محترم انتظامی وظیفه ی ذاتی خود را رها کرده، سراغ موارد درجه چندم از قبیل حجاب و آنتن ماهواره برود.
    • بی نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
      114 5
      مشکل اینه ما حد حجاب رو مشخص نمیکنیم و اصلا حقی برای تعیین و تغییرش نداریم. اون 90 درصدم دارن گناه میکنن. اما اینکه آیا دلشون میخواد گناه کنند ما باید با زور بگیم نکنید یه حرف دیگه که به نظرم باید بررسی بشه. حجاب توی قرآن حد (مجازات شلاق مثلا) نداره یعنی جرم نیست و گناه هست. ولی الان توی ایران به صورت جرم برخورد میشه نه گناه.
    • بی نام IT ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
      به وقتش آقای روحانی موضع هم میگیرند. متاسفانه الان اوضاع طوریه که باید مشکلات کم کم برطرف بشه. اوضاع اقتصادی که نیازی به گفتن نداره، هنوز سه وزیر رای اعتماد نگرفتن و تند رو هم که خیلی وقته علیه دولت موضع گیری کردند. پس باید قدری صبرکرد تا آقای روحانی از خان ها یکی یکی بگذرند. ما که 8 سال صبرکردیم یه مدت هم روش
  • بی نام A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    171 5
    "آیا همچنان ما نگاه تهدید‌محور به فیس‌بوک خواهیم داشت و یا تصمیم می‌گیریم که از آن به عنوان یک فرصت استفاده کنیم." با یک تغییر نگاه میشه یک چیز و ممنوع کرد یا مباح!
    • بی نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
      101 6
      بله دوست عزیز همین نگاه ها بود که حتی شطرنج رو هم حرام کرد !
  • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    164 9
    من که نفهمیدم مگه دولت در مورد حجاب اختیاری داره؟؟!! یه جا میگید ما زیر نظر دولت نیستیم یه جا از دولت دستور میگیرید؟!! منظوری نداشتم واقعن گیج شدم این وسط!!!!!
  • بی نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    35 5
    قابل توجه شما و آقای احمدی مقدم:http://khabaronline.ir/detail/297963/society/urban
  • بی نام IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    50 3
    اگر دولت در مورد برخورد و بگیر و ببند گشت ارشاد اختیارات نداره - روئسای دولت نباید در تبلیغات انتخاباتی از آن استفاده کننداینگونه رفتارها باعث میشه مردم احساس کنند به شعورشون توهین شده . در تبیین ماموریت گشت ارشاد باید شیوه دیگری اتخاد بشه . اینگونه برخورد ها بسیار سنتی و منسوخ است . و مردم را نسبت به مسئولین نظام بدبین میکنه . بشینید با استاد با تجربه در دانشگاه ها و و نخبگان اجتماعی مشورت کنید و به نتیجه مطلوب برسید که سازنده باشه نه زننده
  • تشنه پاسخ A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    99 8
    آقاي سردار دكتر احمدي مقدم لطفا به سوالات ذيل پاسخ دهيد 1)با توجه به سطح پايين امنيت خصوصا با تاريك شدن هوا (حتي آمار رسمي هم مويد اين موضوع مي باشد) بعنوان پليس چه برنامه اجرايي براي امنيت شهر تهران داريد؟ 2)آيا اولويت اصلي پليس بجاي مبارزه با اراذل و اوباش، دزدان، قاچاقچيان ومعتادان بايد پوشش زنان باشد؟ 3)با توجه به وضعيت نامناسب كلانتري ها (نارضايتي مراجعه كنندگان مويد اين موضوع است) آيا اصلاح روش ها و فرآيندها لازم نمي باشد؟ 4)چرا خلافكاران از پليس ترسي ندارند ولي مردم عادي از پليس به نوعي فرار مي كنند؟ 5)آيا مي توان بصورت مستقيم با فرماندهان ارشد نيرو ارتباط برقرار كرد(197 جوابگو نمي باشد)؟
    • علي A1 ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
      46 26
      اميدوارم به سوالات پاسخ داده شود كه بعيد بنظر مي رسد
  • بی نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    واقعا مشکل ما فیس بوک و حجابه؟بابا برید سراغ زورگیری و مواد مخدر.
  • بهمن IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    84 7
    نیروی انتظامی بهتر است وقت بیشتری برای مبارزه با دزدها و اوباش و فروشندگان مواد مخدر بگذارد . خیلی وضعیت امنیت جامعه خراب شده است . خیلی ..
    • بی نام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
      0 5
      من که نفهمديم بالاخره نيروي انتظامي وظيفه داره يا نداره ؟ اگه وظيفه داره که با خيلي مسائل برخورد کنه که ديگه چرا اينقدر مغلطه ميکنيد ؟ وظيفه برخورد با ناامني شهر با نيروي انتظامي هست در کنارش برخورد با بدحجابي هم يک وظيفه ديگر نيروي انتظاميه . اگه قراره شما تشخيص بديد که نيروي انتظامي کدوم رو بايد انجام بده . اينطوري سنگ روي سنگ بند نميشه
  • بی نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    52 5
    ترکان با اشاره به گذشته اجرایی این طرح‌ها گفت: ما کسانی هستیم که در دولت ما نیز این روش‌ها اتفاق افتاده و مینی‌بوس بر سر خیابان‌ها می‌گذاشتیم اما این‌گونه روشها‌ جواب نمی‌دهد و حتی موجب زخمی‌شدن متدین نیز می‌شود و این اقدامات موجب دلزدگی از دین و بچه مسلمان‌ها می‌شود.
  • بی نام A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    70 6
    من نمیدونم فیلم کلاه پهلویرو واسه کی ساختید، بابا درس بگیرید به خدا اجبار تو هیچ کاری خوب نیست، نظر مردم رو بپرسید و در شهرهای مذهبی هم با توجه به نظر مردم رفتار کنید و الا همه چی از دست میره
    • بی نام IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
      15 0
      احسنت! به نظر من اجبار به بی حجابی هیچ تفاوتی به اجبار به با حجابی ندارد. مهم اینه که هردو زوری انجام میشه و محکوم است. البته میدونم احتمال انتشار این نظر خیلی کمه ولی..............
  • بی نام A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    43 8
    هنوز روحاني در قضيه نيروي انتظامي دخالت نكرده - قراره طي مكاتباتي با سران - نيروي انتظامي زير نظر وزارت كشور باشه - بعد از اين اتفاق عملكرد روحاني را ببينيد و قضاوت كنيد -
  • بی نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    101 5
    دیگه واقعا خسته شدم این قدر جمله "تبدیل تهدید به فرصت " رو شنیدم. هرجا بخوان یک مسئله رو ماست مالی کنن از این استفاده می کنند. آقای احمدی مقدم چه بخوای چه نخوای چند میلیون ایرانی فیسبوک دارند و دارند استفاده می کنند. فقط شما سرعت اون کم کردید
  • بی نام A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    5 0
    بله حالا تصمیم می‌گیریم که فرصت هست، دوباره فردا همینجور یهویی تصمیم می‌گیریم که تهدید هست!
  • بی نام A1 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    14 0
    سردار عزیز فکری به حال ادب از دست رفته جامعه بکنید . اخلاق تو جامعه مرده. دروغ و بددهنی شده کار همه
  • بی نام A1 ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    19 0
    سردار عزيز واقعاً به جاى بحث در مورد حجاب فكرى به حال امنيت تهران كنيد زورگيران در خيابان هاى شهر جولان مى هند و امنيت و اسايش رو از همه گرفته اند با تاريك شدن هوا دل شير ميخواد قدم زدن در خيابان و كوچه هاى خلوت
    • يك درخواست از سردار A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
      26 0
      در تائيد اين دوست عزيز ،سردار محترم اگر زحمتي نيست با باديگاردهاي مربوطه (همان هايي كه در كرج خلافكاري كه قصد توهين به شما را داشت دستگير كردند )ساعت 22 به بعد به اتوبان هاي همت(اطراف بيمارستان ميلاد)، چمران(حاشيه خروجي همت) و ميدان صادقيه (بسمت كاشاني) سري بزنيد ببينيد چه خبر است.......
  • علي رضا A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    21 0
    به فرمانده نيروي انتظامي پيشنهاد مي گردد با توجه به سطح امنيت شهر تهران در شبها و جولان معتادان و اراذل و اوباش از نيروهاي سپاه جهت برقراري امنيت و برخورد جدي با اراذل و اوباش شهر تهران كمك گرفته شود تا شاهد پاكسازي جامعه از شر افراد ناباب شويم بنظر مي رسد نيروي انتظامي به تنهايي از پس اين افراد بر نمي آيد
  • سلام A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    14 0
    ای کاش پلیس در برابر زورگیرها و خف گیرها هم جسارت داشته باشد.... چند شب پیش دو تا زورگیر افتاده بودن به جون دوست مهمانم و حداقل 6 نقطه بدنشو چاقو ( به صورت سطحی ) زده بودند و بعد فرار کردند به پلیس زنگ زدیم بعد از 10 دقیقه اومده و میگن متاسفانه این قسمت از دست ما در رفته !! عزیز من آقای احمدی مقدم عزیز مشکلات فرهنگی کار فرهنگی می خواهد شما که قدرت دارین جلوی اینارو بگیرین ....
  • بی نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    10 0
    ایا در قران امده است که ای کسانی که ایمان اورده اید ان زن هایی را که روسریشان کنار رفته و مقداری از مو هایشان ظاهر شده است بروید با انها برخورد سخت کنید انها را مورد اذیت و ازار قرار دهید و ابروی انها را در جامعه ببرید و........ اقا و بانویی که در طول عمرت فقط کتاب قران رو خوانده ای ایا قران چنین دستوری داده است ؟ اگر نه پس چرا مزاحم نوامیس مردم میشوید ؟طبق کدام قانون ؟ به کدام جرم شما همین یک کتاب را هم خوب نخوانده اید فقط کور کورانه عمل میکنید وای بر شما